STP Timișoara Forum: Rathgeber P 3.16 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Rathgeber P 3.16 Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#121 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 10 martie 2010 - 21:43

Din cate am auzit eu pe liniile 1 si 2 trebuie sa fie obligatoriu 7 trenuri(vagoane). Partea interesanta este ca nu mai conteaza daca acestea au sau nu remorca.
0

#122 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2010 - 23:05

Daca am avea tramvaie din 5 segmente, nici nu near mai trebui remorci la ele, dar mai avem de strans bani pana ajungem acolo.
0

#123 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 martie 2010 - 12:37

Vezi postareaViktor, la 10 Mar 2010, 21:33, a spus:

Defapt vagonul este folosit si pe aceste linii, ca si vatmanii de la dep.Dambovita sa invete sa le manuiasca. Cand vor fi aduse toate vagoanele de la dep. TK, nu se stie pe care vor avea ocazia sa le conduca...


Poate au inceput sa "transfere" si cativa vatmani de la Dep. 1 la Dep. 2, special pentru aceste vagoane.
Oricum cand va ramane doar Dep. Dambovita fiecare pe ce apuca, cum ai zis, pana se va imbogati parcul.


Vezi postareaViktor, la 10 Mar 2010, 21:43, a spus:

Din cate am auzit eu pe liniile 1 si 2 trebuie sa fie obligatoriu 7 trenuri(vagoane). Partea interesanta este ca nu mai conteaza daca acestea au sau nu remorca.


Ar trebui sa fie obligatoriu pe toate liniile atatea tramvaie cate sunt planificate. :lol: De curand am mers pe linia 4 cu un Rathgeber fara remorca, in plina amiaza. Am ramas :o
Macar pe linia 4 sa se faca eforturi de a lega remorci, ori GT8-uri. Pe 1 sau 2 merg fara remorci ca au portiunea comuna, dar siacolo bine ca unele trenuri mai cara remorci.

0

#124 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 martie 2010 - 14:11

Insa partea interesanta este ca in loc ca linia 1 sa aibe trenuri cu remorci, linia 2 este cea care are trenuri cu remorci. Mie personal mi se pare ciudat.
0

#125 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 martie 2010 - 14:23

Linia 1 are interval de 10 min, linia 2 - 12-13 min.
Totusi ar trebui pe ambele linii vagoane moor si vagoane motor+remorci, desi si eu sunt de parere ca 1 cara toata ziua, in timp ce 2-ul cara mai mult la orele de varf.
0

#126 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 martie 2010 - 14:59

E simplu: toate tramvaiele ar trebui sa aibe remorca, pentru a diminua aglomeratia si pentru a spori confortul calatorului. Poate doar liniile 5, 6 si 7 ar putea sa nu aibe remorca, avand in vedere faptul ca "cererea" nu este foarte mare.
0

#127 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 11 martie 2010 - 15:45

Tinand cont de faptul ca e criza eu as avea o alta propunere.

Linia 1 - toate vagoanele cu remorca
Linia 2 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 4 - toate vagoanele cu remorca
Linia 5 - doar Duwag-uri
Linia 6 - doar Duwag-uri
Linia 7 - doar vagoane motor
Linia 8 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 9 - Toate vagoanele cu remorca
Linia 10 - doar vagoane motor


Eu zic ca toata lumea ar fi multumita... Si calatorii, si regia.
0

#128 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 martie 2010 - 16:03

Vezi postareacseh_17, la 11 Mar 2010, 14:11, a spus:

Insa partea interesanta este ca in loc ca linia 1 sa aibe trenuri cu remorci, linia 2 este cea care are trenuri cu remorci. Mie personal mi se pare ciudat.


Ce zici de faza de azi, 2 wegamnuri, ambelele garnituri complete motor+remorca :lol: .

Vezi postareacseh_17, la 11 Mar 2010, 15:45, a spus:

Tinand cont de faptul ca e criza eu as avea o alta propunere.

Linia 1 - toate vagoanele cu remorca
Linia 2 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 4 - toate vagoanele cu remorca
Linia 5 - doar Duwag-uri
Linia 6 - doar Duwag-uri
Linia 7 - doar vagoane motor
Linia 8 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 9 - Toate vagoanele cu remorca
Linia 10 - doar vagoane motor


Eu zic ca toata lumea ar fi multumita... Si calatorii, si regia.


Hmmmm ma parca a fost odata asa... of of 2007 de ce teau dus asa repede.

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 11 martie 2010 - 16:05

0

#129 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 11 martie 2010 - 20:53

Vezi postareacseh_17, la 11 Mar 2010, 15:45, a spus:

Tinand cont de faptul ca e criza eu as avea o alta propunere.

Linia 1 - toate vagoanele cu remorca
Linia 2 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 4 - toate vagoanele cu remorca
Linia 5 - doar Duwag-uri
Linia 6 - doar Duwag-uri
Linia 7 - doar vagoane motor
Linia 8 - varfurile cu remorca, iar restul doar motor
Linia 9 - Toate vagoanele cu remorca
Linia 10 - doar vagoane motor


Eu zic ca toata lumea ar fi multumita... Si calatorii, si regia.

Nici pe linia 9 nu r trebui remorci, decat la varfuri, si poate 1-2 trenuri dupa varf si inainte (o tura doua).
Si la 8 la fel, ca sambata duminica seara, la gara se inghesuie toti intr-un 8 cu tot cu remorca(chiar daca are remorca ii plin)
0

#130 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 martie 2010 - 21:07

Pe linia 9 nu mai exista varfuri si nici nu mai exista vreun varf pe vreo linie. :lol: O intrebare. Tu gandesti cat ar trebui sa astepti dupa 9 daca ar fi doar 1 sau 2 trenuri? Sambata si duminica sunt 4 trenuri. La ora 5 trenul 3 se retrage in depou si mai ram 3 tramvaie pe traseu, care se retrag in urmatoarea ordine: T1 se retrage la 23:30, T2 la 23:50 si T4 la 23:15.
0

#131 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 11 martie 2010 - 21:35

Si cine a spus sa se renunte la tramvaie ? Am spus sa ramana in orele de varf si inainte sau dupa cele cu remorca, iar dupa si inainte de aceste ore, sa ramana fara remorca.
0

#132 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 martie 2010 - 21:56

Eu as veni cu o alta propunere:

Liniile 1 si 4 sa aibe tot timpu remorca;
Liniliile 2, 8, 9 si 10 sa aibe jumatate din tramvaie cu remorca, jumatate fara;
Restu (5, 6, 7) sa aibe doar vagonul motor.

Asta pe vreme de criza, in mod normal asa mi-as imagina planificarile zilnice:

Liniile 1, 2, 4, 8, 9 cu remorca tot timpul;
Linia 10 doar 1 sau 2 tramvaie sa nu aibe remorca, restul sa aiba;
Liniile 5, 6, 7 sa aibe 1-2 tramvaie cu remorca in orele de varf.

Apropo, mai stiti cand a circulat acel Wegmann cu remorca pe linia 6? :)
0

#133 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 11 martie 2010 - 22:06

3510? Da bine inteles ca imi aduc aminte :) .
0

#134 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 martie 2010 - 00:23

Din statistici reiese ca 2-ul e mai aglomerat decat 1-le, de aia pe 2 sunt mai multe tramvaie cu remorca. Si mie mi s-a parut ciudat la inceput (pentru ca si eu am crezut ca linia 1 ar fi mai solicitata decat 2, dar se pare ca linia 1 nu e nici macar printre primele 3). Ca interval de circulatie liniile 1 si 2 sunt aproape identice (70:7=10 minute - linia 1, si 72:7= 10-11 minute - linia 2).

Varfuri nu mai exista pe nicio linie, asa ca nu se pune problema ca trenurile sau varfurile sa aibe remorca, in schimb ce mi se pare aiurea la planificari e faptul ca trenurile cu remorca sunt grupate unul dupa celalalt, si cele fara remorca la fel (de exemplu daca pe linia 4 circula un GT6 si un Rathgeber fara remorca, pai mai mult ca sigur ca sunt trenuri consecutive, ceea ce le face cu atat mai aglomerate). Deci ar fi bine daca s-ar planifica in asa fel incat sa vina alternativ - unul cu remorca, unul fara (pe liniile unde sunt si tramvaie cu remorca si fara).

Al doilea set de planificari pe care l-a scris NDY l-am intalnit pe vremea cand mai circulau si Timisuri (atunci sigur era cel putin un 5 cu remorca si mai erau cateodata si pe linia 6 cu remorca).

Wegmannul care a circulat pe 6 cu remorca (ca tren) a fost 3509+3755 - stiu ca m-am intors de la lucru cu el in ziua aia :) , nu 3510. E adevarat ca a circulat si 3510 cu remorca pe 6, dar ca rezerva (deoarece era rezerva de la AEM). In plus, pe vremea aia erau 6 trenuri pe linia 6 (cate 3 pe fiecare sens - la un interval de 10 minute).
0

#135 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 12 martie 2010 - 10:51

Cum s-a mai spus, nu mai exista varfuri la tramvaie, iar inlocuirea tramvaielor fara remorci cu altele cu remorci pentru orele de varf, ar implica un nr. foarte mare de tramvaie si vatmani. Iar cuplarea/decuplarea cu o remorca la inceperea/incetarea orelor de varf, necesita timpul de retragere in/din depou, tramvaiul nemaiajungand sa se intoarca in graficul sau. Din aceasta cauza tramvaiele cu remorca merg goale seara.
Din ce am vazut pe linia 1 nu se mai merita o remorca doar de dragul de a fi sa aibe toti locuri pe scaune. E bine asa sa mai fie 3 garnituri complete, nu toate.
La fel sunt uimit de statisticile intorsaturii dintre liniile 1 si 2. S-a schimbat roata in zilele noastre. :)

Cseh, nu uita, daca lasi linia 10 fara remorca, cum ai zis, iarasi sunt comentarii pentru dimineata. Un GT8 mai degraba ori o garnitura completa planificata pe trenul care preia cei mai multi calatori. :lol:

Deasemenea la linia 4, in perioada mutarii multor tramvaie si planificarile traseelor la Dambovita, ramanand mai putine garnituri la Take Ionescu pentru linia 4 se poate folosi GT8, dar nu GT6, implicit Rathgeber fara remorca, nici dupa un GT8, nici intre doua trenuri care au remorci. Nu-si are locul un GT6 de orice ar fi pe linia 4. Nu face fata. Doar daca, la intelegere cu dispecerii din traseu si cu dispecerizarea centrala, trenul fara remorca sa circule in orele de varf cu avans fata de grafic.
0

#136 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 martie 2010 - 14:53

Vezi postareaViktor, la 11 Mar 2010, 22:06, a spus:

3510? Da bine inteles ca imi aduc aminte :unsure: .


Vezi postareaPaul85, la 12 Mar 2010, 00:23, a spus:

Wegmannul care a circulat pe 6 cu remorca (ca tren) a fost 3509+3755 - stiu ca m-am intors de la lucru cu el in ziua aia :D , nu 3510. E adevarat ca a circulat si 3510 cu remorca pe 6, dar ca rezerva (deoarece era rezerva de la AEM). In plus, pe vremea aia erau 6 trenuri pe linia 6 (cate 3 pe fiecare sens - la un interval de 10 minute).


Da, despre 3509+3755 vorbeam. A circulat doar o zi, si am fost fericit ca fix atunci l-am prins. Era...gol :) Vreo 10-20 persoane in primul vagon, iar in remorca vreo 2-3.

Vezi postareaPaul85, la 12 Mar 2010, 00:23, a spus:

Al doilea set de planificari pe care l-a scris NDY l-am intalnit pe vremea cand mai circulau si Timisuri (atunci sigur era cel putin un 5 cu remorca si mai erau cateodata si pe linia 6 cu remorca).


Da, numai pe vremea Timisurilor exista 5 si 6 cu remorca.
Insa intr-o proportie destul de mare planificarea scrisa de mine a fost folosita pana nu foarte de mult... :lol:
0

#137 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 12 martie 2010 - 15:12

Wow, nu am stiut ca 3509+3755 a circulat pe 6 :) . Multmesc pentru informatie.
0

#138 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 martie 2010 - 15:08

2044 a circulat astazi din nou pe linia 7! :D Din pacata n-am apucat sa-i fac nicio poza... :)
0

#139 Useril este offline   weg_mann4ratt 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 850
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 30 martie 2010 - 21:18

Nu s-a intrebat nimeni pana acum de la postarea datelor unde au pus acesti oameni PATRU motoare la aceste vagoane ? :respekt:

Vezi postareaIllés Mihai, la 06 noiembrie 2008 - 07:40, a spus:

Boghiurile sunt bimotoare, axele motoarelor fiind paralele cu osiile montate.
Frânele cu disc sunt acţionate pneumatic sau hidraulic, după caz, funcţie de construcţia vagonului.
Cilindrul de acţionare este una cu resort de acumulare, agentul de presiune având rol de reţinere cu forţă variabilă (modulată). Astfel, această frână este atât de oprire cât şi de staţionare (de ţintuire).
Vagoanele motoare sunt de tracţiune totală, adică au fiecare osie antrenată printr-un motor (55 ... 60 kW fiecare, funcţie de varianta constructivă).
Cu stimă,
Mihai Illes



gata, am gasit. asa-i cand nu te uiti inainte sa pui o intrebare :rad_masa:
Multumesc d-le Illes si Dragos. :(

Atunci stau si ma intreb... La cele cu un singur motor pentru fiecare boghiu: care varianta se alege? cea prin care se angreneaza ambele osii ? Sau angreneaza doar una dintre ele? Si de ce? :mellow: :rad_masa:

Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 31 martie 2010 - 14:18

0

#140 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 martie 2010 - 21:44

Se pot antrena ambele osii cu cate un reductor la ambele capete ale axului motorului electric. (solutia se regaseste si pe Timis 2)
0

Arata acest topic


  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi