STP Timișoara Forum: Linia 3 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia 3 Momentan suspendata / inlocuita cu autobuze Evaluare topic: -----

#181 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 10 martie 2010 - 00:52

Si se pare ca majoritatea din persoanele responsabile din primarie nu stiu de fondurile nerambursabile de la UE. Indiferent cati bani ar fi nevoie, indiferent ca e criza sau nu, UE te ajuta. UE ne-ar fi ajutat si sa nu simtim criza, sa ne vedem in continuare de proiecte, cu finantare nerambursabila, dar astia nu stiu absolut nimic de asta. Vreau sa stiu de la domnu Florin daca se va mai reinfiinta linia 3 de tramvai sau va ramane autobuz?
0

#182 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 10 martie 2010 - 15:35

Vezi postareagarcon, la 9 Mar 2010, 23:08, a spus:

Uitasem: mile, foarte frumoase prezentarea si pozele tale! Bravo!




Multumesc pentru aprecieri.
0

#183 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 martie 2010 - 20:31

Vezi postareaChagall, la 6 Mar 2010, 22:53, a spus:

Nu-mi vine sa cred ce rapid s-a distrus linia. :coolspeak:


Cand vine vorba de stricat suntem primii. Si plus de asta noi habar nu avem sa apreciam ce au facut altii, uitate si la caile ferate de la noi din judet si din Caras, multe cu valoare istorica, facute cu truda si multa sudoarea, dar nimanui nui mai pasa. Am mai spus si o mai zic, pacat doar ca cei care au cunostinte, respecta si au pasiune pentru asa ceva nu detin banii necesari pentru a se impune cumva si nu au functii acolo unde trebuie. Eu unul n-am crezut "vrajeala" cu "inchisa pe timp de criza", doarece daca era asa nu se mai dadeau jos cabluri, scoteau sine si facuta o linie de autobuz cu acelasi numar care acopera "suspect" de bine zona chear mai bine decat tramvaiul. E de apreciat chestia ca aici alesii s-au gandit pe termen lung, pentru ca daca criza va trece si se va reevalua situatia de a repune linia in functiune ea va iesi nerentabila din cauza autobuzlui, ceea ce demonstreaza ca atunci cand cineva vrea sa gandeasca gandeste o solutie pe termen lung , partea rea e ca nu se gandesc solutii bune ci numai tampenii, ceea ce ma duce iar la ideea, daca tot nu investesti cum trebe in tramvai de ce il mai lauzi atata, ca e rentabil, ieftin si economic.
Mare pacat zic si eu , cred ca suntem singurul oras din tara in care tramvaiul a detronat detasat autobuzul (lucru care numi vine sa cred dar slava Domnului ca inca se tine tare), si chear ar avea un potential urias in viitor, asta daca se vrea.
0

#184 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 27 martie 2010 - 22:34

Am fost astazi in freidorf, si pe pod, langa linie era spart asfaltul, nu stiu daca scot linia sau carpesc asfaltul.
0

#185 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 mai 2010 - 12:16

O "dovada" in plus ca linia 3 este de fapt o improvizatie...pana la disparitia totala...


Imagine atasata: statia Canton CFR (2).JPGImagine atasata: statia Canton CFR (1).JPG
0

#186 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 mai 2010 - 22:50

Vezi postareamile, la 24 mai 2010 - 12:16, a spus:

O "dovada" in plus ca linia 3 este de fapt o improvizatie...pana la disparitia totala...


Atasament statia Canton CFR (2).JPGAtasament statia Canton CFR (1).JPG

Domnule mile, nu pot să cred că RATT va renunţa definitiv la linia 3 tramvai. Principalul considerent pe care îmi bazez afirmaţia, este acela că transportul electric pe şină este cel mai ieftin şi avantajos. Infrastructura există, iar aceasta este principala condiţie a funcţionării unui traseu. Odată cu reabilitarea căii de rulare şi cu achiziţionarea de noi unităţi, linia 3 îşi va reintra în drepturi. Transportul urban pe trama stradală este infinit mai costisitor. Fie că vorbim de autobuze sau de troleibuze.
Deşi tramvaiele au un preţ de achiziţie enorm, întreţinerea lor solicită fonduri mult mai reduse decât cele ale mtc-urilor pe cauciuc. La fel şi întreţinerea infrastructurii.
Troleibuzele sunt de asemenea foarte scumpe, datorită tehnologiei înglobate şi a materialelor incluse. Doar din preţul cuprului conţinut în motoarele lor electrice se poate cumpăra un autobuz la second hand.
Avantajul conferit de mtc-urile electrice este acela al preţului avantajos al energiei consumate, luat prin comparaţie cu preţul motorinei.
Un autobuz poate fi cumpărat cu mai puţin de jumătate din preţul unui troleibuz, în schimb, consumabilele costă foarte mult. Avantajul pe care îl prezintă autobuzul, este acela că nu e dependent de reţeaua de contact, putând circula pe orice traseu, la orice oră.
În concluzie, cel mai ieftin mijloc de transport urban, este reprezentat de tramvai, mai ales dacă punem în balanţă şi capacitatea sporită de transport a acestuia.
0

#187 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 iunie 2010 - 10:25

Inca un pas "executat" acum cateva zile spre desfiintarea totala a liniei 3 tramvai...

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: DSC00347.JPG
  • Imagine atasata: DSC00346.JPG

0

#188 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 iunie 2010 - 10:50

Acel lucru nu are nicio legatura cu linia 3. Din cauza uzurii foarte mari a liniei in acea portiune, acestea au fost schimbate cu altele noi. Din cauza acelei linii multe vagoane au deraiat.
0

#189 Useril este offline   Raoul94 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2401
  • Inregistrat: 15 mai 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iunie 2010 - 10:54

Se pare ca Linia 3 va ramane asa cum e ? Adica in " paragina " , cred ca are si ceva segmente lipsa , nu prea m-am informat , dar Linia 3 era destul de circulata zic eu , si nu inteleg de ce a fost desfintata ? Defapt din cauza uzurii , dar de ce nu o " repara " ? Deficit de tramvaie ? :regulamentul:
0

#190 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 iunie 2010 - 11:00

Oameni buni! Linia 3 nu se desfinteaza! Proiectul exista! Se asteapta demararea lucrarilor...
0

#191 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 15 iunie 2010 - 11:01

Si daca se reinfiinta acum si daca peste 5 ani, tot se schimba linia, nu se putea circula in starea actuala oricum, chiar dupa o luna de la "pauza" tramvaielor pe linia asta tot nu se mai putea circula, deci automat va trebui schimbata peste tot.
0

#192 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 iunie 2010 - 11:33

Pariu ca nici peste 5 ani nu se va circula cu tramvaie pe acest tronson?
0

#193 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 iunie 2010 - 11:42

Dupa cum se prezinta situatia actuala, in 5 ani s-ar putea sa nu mai circulam cu tramvaie pe nici un tronson :regulamentul:
0

#194 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 iulie 2010 - 16:33

O ampla lucrare de pe strada Ardealul s-a scumpit cu peste 30 de milioane de lei inainte sa inceapa.

De vina este o greseala de dactilografiere, spun reprezentantii Primariei.
O greseala a unui functionar din Primaria Timisoara, precum si cresterea TVA sunt motivele pentru care alesii locali vor fi nevoiti sa voteze in favoarea rectificarii sumei alocate pentru studiul de fezabilitate care vizeaza reabilitarea liniilor de tramvai si modernizarea tramei stradale pe strada Ardealul.

In 15 decembrie 2009, Consiliul Local a aprobat o valoare a investitiei de 39,5 milioane de lei, inclusiv TVA, dintre care constructii montaj reprezenta 23,5 milioane de lei. In noua hotarare de consiliu care prevede rectificarea indicatorilor tehnico-economici a lucrarii de reabilitare de pe strada Ardealul, valoarea totala a investitiei este de, fara TVA, este de 68,7 milioane de lei, din care constructii montaj – 60,4 milioane de lei.

Proiectul a fost intocmit de catre IPROTIM si prevede inlocuirea liniilor de tramvai pe 1,8 kilometri, reabilitarea a 24 de mii de metri patrati de carosabil si a 8.500 mp de trotuare, plantarea a 140 de arbori si amenajarea de spatii verzi pe o suprafata de 12.300 mp.
Lucrarile trebuie finalizate in opt luni din momentul inceperii.

„Pe traseul care urmeaza a fi modernizat (str. Ardealul) este prevazuta linie cale dubla in carosabil, cu 4 benzi de circulatie, amplasata central pe strada cu stalpii retelei de contact amplasati in mijloc intre linii. Traficul rutier este prevazut cu o banda de viraj la stanga in dreptul strazii Rahova, amenajandu-se o intersectie giratorie in jurul parcului Petöfi Sándor. Lucrarile de modernizare includ drumurile, trotuarele, pistele de biciclisti, semaforizarile de intersectii, pasajele, viaductele, iluminatul stradal, lucrarile la retele tehnico-edilitare (apa, canal, gaz). Datorita unei erori materiale de dactilografiere, valoarea totala a investitiei prevazuta in indicatorii tehnico-economici aprobati de Consiliul Local al Municipiului Timisoara prin H.C.L. nr. 469/15.12.2009 nu corespunde devizului general. Avand in vedere cele prezentate precum si majorarea taxei pe valoare adaugata, propunem rectificarea indicatorilor tehnico-economici prevazuti in Studiul de Fezabilitate pentru Reabilitare linii de tramvai si modernizare trame stradale pe strada Ardealul – Timisoara”, se arata in referatul care va ajunge in atentia consilierilor locali.
agenda.ro

Deci se pare ca nu se renunta la linia 3 cum credeam majoritatea dintre noi :coolspeak:
0

#195 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 26 noiembrie 2010 - 22:16

Tramvaie noi in sus si in jos... A invadat forumul stirea... In acelasi articol erau mentionate cateva strazi care vor intra in renovare a caii de rulare. Este careva dintre acestea pe care se afla linia 3?
0

#196 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 27 noiembrie 2010 - 02:11

Da, scria Ardealul si Polona.
Recent a fost asfaltata o strada perpendiculara pe linia 3, iar asflatul a fost turnat pana in sosea(Ardealul), peste linii.
0

#197 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:34

Pai nu-i nimic ca s-a asfaltat si peste linii, cand s-o face lucrarea (peste x ani) sparg ei asfaltul (n-ar fi primul caz de genul asta, eu cel putin am vazut o groaza de trotuare proaspat refacute, dupa care erau sparte pentru a schimba tevile de sub ele => Romania)
0

#198 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:36

Si totusi sa nu uitam ca liniile nu isi vor regasi locul la vechile pozitii. Ele sau vor fi impartite in felul urmator: Fiecare sens pe margine, sau pe mijloc ambele (cel mai evident de altfel).
0

#199 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 29 noiembrie 2010 - 18:47

3 a fost o linie utila. Freidorf nu e chiar cel mai mic cartier al orasului. Din cate am inteles eu traseul e cuprins intr-un plan de reabilitare cu fonduri europene. Sa vedem.
0

#200 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 29 noiembrie 2010 - 19:56

Vezi postareaPaul85, la 29 noiembrie 2010 - 18:34, a spus:

Pai nu-i nimic ca s-a asfaltat si peste linii, cand s-o face lucrarea (peste x ani) sparg ei asfaltul (n-ar fi primul caz de genul asta, eu cel putin am vazut o groaza de trotuare proaspat refacute, dupa care erau sparte pentru a schimba tevile de sub ele => Romania)


De acord cu tine. Am vazut si eu numeroase exemple. Iata unul. In urma cu 3 - 4 ani strada Basarabia (fosta Plugarilor) din Mehala a fost asfaltata (fiind de pamant si "umpluta" de locatari cu moloz pana atunci) dupa 80 de ani de la alipirea Mehalei la Timisoara iar dupa 6 - 7 luni de la asfaltare au spart-o exact pe mijloc (central) pentru a introduce canalizarea. Am impresia ca excavatorul nu putea sapa santul decat pozitionat pe asfalt. Nu va mai spun ca la fiecare casa (bransare) a fost taiat asfaltul transversal pentru introducerea conductelor de canalizare. Iar pana la aceasta faza, detinutii au executat canale (de suprafata) cu dale la marginea drumului (intre trotuar si drum) pentru scurgerea apelor pluviale. Am ramas usor socat de ceea ce am vazut. Nu-mi venea sa cred. Am impresia ca pe aceasta strada sta cineva "tare" de la primarie.
0

Arata acest topic


  • (14 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi