Masini pe alese
#401
Postat 08 martie 2010 - 16:53
Nu dupa mine, ci dupa parerea specialistilor si a celor implicati in proiectul Dacia. Pentru mai multe lamuriri poti citi acest mesaj, precum si toate celelalte postari ale mele. Sunt convins ca te vei lamurii si singur, iar daca nu, imi poti da un PM si iti explic fara a polua inutil acest topic. Consider ca si asa s-a vorbit prea mult despre o masina care chiar nu merita atata atentie.
@Chagall Cum spuneam nu am verificat datele legate de pret, dar le iau de bune pe cele prezentate de tine. In aceste conditii sunt aproape convins ca varianta 4x2 a Dusterului va fi neinteresanta pentru majoritatea clientilor informati si a celor care nu isi doresc cu orice pret sa aibe in fata blocului o masina care in opinia lor ar trezi vre-un iz de invidie din partea vecinilor. De parca asa ceva s-ar putea intampla atata timp cat Dacia nu isi modifica targetul.
#402
Postat 08 martie 2010 - 17:06
http://www.youtube.c...h?v=4U-yFmnu0sY

Aceasta postare a fost editata de lorand: 08 martie 2010 - 17:13
#403
Postat 08 martie 2010 - 17:35
#404
Postat 08 martie 2010 - 18:06
Intotdeauna este bine sa iti cunosti limitele si sa nu te aventurezi pe taramul nisipurilor miscatoare. Primul tau mesaj postat astazi, 16:19 l-am acceptat asa cum este si ti-am raspuns pe un ton civilizat, dar cand faci asemenea afirmatii,
cseh_17, la 8 Mar 2010, 17:35, a spus:
ne convingi pe toti ca nu ai nimic in comun cu domeniul auto.
Explicatie pt tine si nu numai:
Land Rover = constructorul (ex. Dacia, BMW, Audi, Volkswagen, Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Ford, Seat etc.)
Range Rover = modelul (ex.Duster, 320i, A3, Golf, 308, Megane, C4, Astra, Focus, Leon etc).
De ce ti neaparat sa postezi la orice topic, chiar daca nu ai nimic de spus si mai mult chiar daca nu ai un nivel minim de cunostinte?
Doar ca sa ii faci pe ceilalti sa isi piarda timpul sa iti explice teoria chibritului?
#405
Postat 08 martie 2010 - 18:08
A13, la 8 Mar 2010, 12:42, a spus:
Chiar din acest citat reiese ce spuneam eu: fiecare defineste SUV cum vrea. Din ce scrie la inceputul citatului putem lejer categorisi Duster ca fiind SUV, sau respectand ce scrie la sfarsitul citatului, il putem include in categoria CUV.

lorand, la 8 Mar 2010, 17:06, a spus:
Sper ca nu ai crezut imediat ce se vede acolo

#406
Postat 08 martie 2010 - 18:14
"In termeni largi (chiar foarte largi), Duster poate fi numit si SUV, dar cea mai corecta denumire at fi cea de CUV sau tradus VEHICUL CROSSOVER, sau si mai simplu doar CROSSOVER."
Pt. @lorand
A fost indelung dezbatut subiectul si pe www.promotor.ro si da imaginile sunt un trucaj.
Aceasta postare a fost editata de A13: 08 martie 2010 - 18:16
#407
Postat 08 martie 2010 - 18:50
A13, la 8 Mar 2010, 18:06, a spus:
Intotdeauna este bine sa iti cunosti limitele si sa nu te aventurezi pe taramul nisipurilor miscatoare. Primul tau mesaj postat astazi, 16:19 l-am acceptat asa cum este si ti-am raspuns pe un ton civilizat, dar cand faci asemenea afirmatii,
ne convingi pe toti ca nu ai nimic in comun cu domeniul auto.
Explicatie pt tine si nu numai:
Land Rover = constructorul (ex. Dacia, BMW, Audi, Volkswagen, Peugeot, Renault, Citroen, Opel, Ford, Seat etc.)
Range Rover = modelul (ex.Duster, 320i, A3, Golf, 308, Megane, C4, Astra, Focus, Leon etc).
De ce ti neaparat sa postezi la orice topic, chiar daca nu ai nimic de spus si mai mult chiar daca nu ai un nivel minim de cunostinte?
Doar ca sa ii faci pe ceilalti sa isi piarda timpul sa iti explice teoria chibritului?
Ca sa nu-ti bati tu capul explicand teoria chibritului, si facand pe grozavul, Range Rover, a reusit dealungul anilor (inca de la ineputuri anii 1940) sa isi castige un prestige separat, si foarte inpunator fata de Land Rover...
#408
Postat 08 martie 2010 - 19:14
Cateva exemple de pe pagina lor:

In partea de jos aveti preturile.
L.E. faceti si o comparatie de pret cu preturile Dacia, Dacia de la care multi pretind performante de Land Rover, dar sa nu auda de preturi mai mari de 10.000€, "ca doar e Dacia" (nu ma refer aici la nimeni de pe forumul nostru)
#409
Postat 09 martie 2010 - 07:59

Asta e cea mai tare perla de pe anul asta.
Nu vreti voi sa mergeti in Anglia sa le explicati si domnilor de acolo ca s-au despartit inca din anii '40, cand primul Land Rover a fost creat in 1948, de catre designer-ul sef al British Leyland, Maurice Wilks. Si ca aberatia sa fie completa amintesc ca in 1978: Land Rover Limited este formata ca o subsidiara a British Leyland, iar primul LR Range Rover a fost introdus pe piata in 1970.
Aceasta postare a fost editata de A13: 09 martie 2010 - 08:14
#410
Postat 09 martie 2010 - 08:08

#411
Postat 10 martie 2010 - 07:45
Poate citatul de mai jos va este de folos si nu atat dumneavoastra, cat celui care l-a produs. Mesajul dumneavostra este si poate fi interpretat ca: un mesaj de sustinere vis-a-vis de cel postat de @cseh_17 si bineinteles de dezacord fata de mesajul lui @A13 , lucru inacceptabil dat fiind pozitia dumneavoastra, pe de-o parte, cat si veridicitatea precum si calitatea informatiilor expuse, pe de alta parte.
Este cat se poate de evident faptul care m-a determinat sa rad in hohote la citirea mesajului, atat eu, cat si ceilalti colegi de birou. Oricum multumim autorului pentru cea mai buna portie de terapie prin ras, de pe ziua de ieri.
cseh_17, la 8 Mar 2010, 18:50, a spus:
P.S. Daca tot nu te pricepi, cel mai indicat ar fi sa nu te lansezi in discutii care nu te reprezinta. Daca totusi iti ard degetele sau esti doar curios/interesat in a afla lucruri noi despre un domeniu in care deocamdata nu ai cunostinte de baza, poti incerca sa ai o atitudine rezervata adresand intrebari pertinente cu scopul de a invata cat mai mult de la ceilalti. In ultima instanta, daca tot doresti sa faci "pe grozavul" iti poti verifica cu ajutorul internetului/ bibliografiei de specialitate, mesajele inainte de postare.
O zi faina tuturor!
#412
Postat 10 martie 2010 - 10:53
L.E. Daca as scrie ca Toyota produce modele mai scumpe sub numele Lexus si ca aceasta e divizia de lux a Toyota, ai considera ca eu am spus ca s-au despartit si ai rade copios cu colegii din birou?


#413
Postat 10 martie 2010 - 17:04
Florin.B RATT, la 10 Mar 2010, 10:53, a spus:
L.E. Daca as scrie ca Toyota produce modele mai scumpe sub numele Lexus si ca aceasta e divizia de lux a Toyota, ai considera ca eu am spus ca s-au despartit si ai rade copios cu colegii din birou?


Cam asta vroiam sa specific si eu. Poate exprimarea a fost cam nereusita, folosind cuvinte ca prestige, insa ma bucur ca v-am oferit o portie "de prostie pe ziua de ieri". Iar daca ideea era sa na jignesti, te informez ca nu ai reusit, deoarece nu simt ca mi s-ar potrivi cele de mai sus, mentionate de catre tine. Si in continuoare te invit sa ne lamuresti intr-un final si pe noi, cum sta treaba cu Duster, deoarece pana acum nu ai prea avut succes, mai mult de atat chiar te-ai contrazis singur.

#414
Postat 10 martie 2010 - 17:17

#415
Postat 10 martie 2010 - 17:30
Discutie despre Duster cum ca nu ar fi, sau este un SUV, a fost una (dupa parerea mea) destul de inutila. Daca cineva se gandeste sa isi ia, oricum nu o sa-l intereseze acest fapt.
#416
Postat 10 martie 2010 - 20:42
cseh_17, la 10 Mar 2010, 17:04, a spus:

"Cam asta vroiam sa specific si eu." - mesajul tau este No Comment (ziceai ca esti moderator! ma intreb pe ce criterii?). "Vroiai" sau nu "vroiai" si daca da atunci "cam" ce "vroiai". Nu poti sa nu sti ce "vroiai" sa specifici. Ori sti ce vrei ori nu sti ce vrei de fapt. Te-ai prins?
Apropo de limba romana:
Vroiam nu există. E o combinaţie greşită între voiam şi vream, forme corecte.
Voiam e imperfectul verbului a voi.
Vream e imperfectul verbului a vrea.
Nimeni nu intentiona sa te jigneasca, dar in domeniul auto esti total pe langa (ce ai spus este foarte evident; invocarea unei lupte in interiorul firmei Land Rover, intre LR insusi si un model LR care urma sa isi faca aparitia abia peste 22 de ani), iar sfatul prietenesc de intoarcere la tramvaie era tocmai cu scopul de a nu ingreuna inutil discutia cu explicatii banale.
De demonstrat ca Duster nu este un SUV ci un Crossover am demonstrat deja de mult, existand persoane care au sesizat deja acest lucru, dar poate am fost un pic cam subtil pentru tine. (demonstratia se gaseste in postul din 8 Mar 2010, 12:42, cu o a doua repetitie in postul din 8 Mar 2010, 18:14).
Florin.B RATT, la 10 Mar 2010, 10:53, a spus:
L.E. Daca as scrie ca Toyota produce modele mai scumpe sub numele Lexus si ca aceasta e divizia de lux a Toyota, ai considera ca eu am spus ca s-au despartit si ai rade copios cu colegii din birou?


De sustinut nu se pune problema deoarece este evident acest lucru, iar ideea cu despartitul este prea putin importanta in contextul dat, ea survenind inevitabil din prima parte frazei curente. (sunt convins ca @cseh_17 nu a inteles mare lucru).
Cat de naiv sa fiu, sa cred, ca postarea a fost una inofensiva, cu legatura doar la o presupusa divizie de lux (nerecunoscuta de LR) pentru LR? ( retorica )
#417
Postat 10 martie 2010 - 20:46
A13, la 10 Mar 2010, 20:42, a spus:
Crezi ce vrei. Eu am obosit sa ma mai justific sau sa dau explicatii (daca nici pagina fabricantului, unde modelele Range Rover apar separat de cele ieftine nu te-a convins, cum as putea-o face eu).

Daca voiam sa-l sustim pe Cristi, o faceam direct nu apeland la subtilitati.
#418
Postat 11 martie 2010 - 16:52

AutoItalia va vinde in Romania, incepand cu luna mai, modelul exclusivist Alfa 8C Spider. Pretul de vanzare, cu taxe incluse, se ridica la circa 220.000 euro, masina urmand sa fie expusa in noul showroom Alfa Romeo din Bucuresti.
Nu au fost facute inca comenzi pentru acest model, potrivit reprezentantilor importatorului.
Masina este produsa in doar 500 de unitati si este versiunea cabrio a modelului Alfa 8C Competizione.
Alfa 8C Spider are un motor V8 de 4,7 litri, 450 cai putere, cutie automata in 6 trepte, si poate ajunge de la 0 la 100km in 4,4 secunde.
Aceasta postare a fost editata de lorand: 11 martie 2010 - 16:52
#419
Postat 11 martie 2010 - 20:27
Aceasta postare a fost editata de Goldmember: 11 martie 2010 - 20:30
#420
Postat 11 martie 2010 - 21:42
Din cate am inteles aici ar aparea majoritatea problemelor. Intra pe Club Opel si citeste ce scriu posesorii, fara insa a cere o parere. Parerea ti-o faci tu singur, nu te lua dupa altii.
