Sugestii transport
#141
Postat 11 ianuarie 2010 - 09:47
Seful meu va anunta pe cei de la exploatare sa vada ce masuri pot lua.
#142
Postat 09 martie 2010 - 02:08
Exemplu bonus, la Berlin preţul abonamentelor este de 45 euro pentru pensionari, cu condiţionarea de a nu folosi transportul înaintea orei 9:00, dar au dreptul pe transportul în comun, metro, s-bahn, mi se pare că şi pe tren între Berlin şi Brandenburg.
Din păcate ţine de politic, dar nu se poate face ceva asemănător şi la noi? Abonament general (eventual valabil şi pe metro pentru puţinii care au rude prin sate); chiar dacă ar fi să reducem preţul la 25% din valoarea unui abonament normal, rotunjit la 20 ron lunar nu e o avere. Presupunând că doar 5000 de pensionari fac abonament, tot reies vreo 20.000 euro lunar, plus mărunţiş de la ceilalţi care vor composta bilete.
Aş susţine varianta cu gratuitatea numai între anumite ore, însă aici intervin discuţiile că unii bunici îşi duc la şcoală nepoţii şi îi aduc (fix la orele de vârf), nu are rost să te complici. O taxă modică pentru ei e o soluţie de masă.
Ca să nu mai spun că o taxă modică şi pentru şcolari n-ar strica ...

#143
Postat 09 martie 2010 - 16:47
#144
Postat 09 martie 2010 - 23:31
dAImon, la 9 Mar 2010, 02:08, a spus:
...Ca să nu mai spun că o taxă modică şi pentru şcolari n-ar strica ...

Nu cred ca problemele RATT se rezolva din buzunarul pensionarilor si / sau scolarilor, chiar si numai partial.
#145
Postat 04 mai 2010 - 09:15
Florin.B RATT, la 04 mai 2010 - 09:00, a spus:
Astfel, traseele modificate a liniilor L3 şi Expres 3 devin:
* Linia 3 : Gara de Nord – str. Gării – str. Pop de Băseşti – Bv .I.Maniu – str.B.Deleanu –str.Banatul – bv.Dâmboviţa – str. Ardealului – P-ţa Petofi şi retur.
* Linia Expres 3 : Gara de Nord – bv. Regele Ferdinand – bv. Carmen Sylva – Catedrala Mitropolitană – bv . V.Pârvan - str.Cluj – Calea Martirilor 1989 – U.M. Giroc şi retur.
Extras din comunicatul oficial.
Vin cu o sugestie:
Sa se uneasca cele doua trasee si anume E3 de la Gara de Nord sa mearga pe traseul L3 si anume Str. Garii - Pop de Basesti - I. Maniu - Budai-Deleanu - Dambovita - P-ta Petofi Sandor.
Astfel ar fi un autobuz pe tot traseul, iar in orele de varf introducandu-se inca unul / doua, functie de nr. calatorilor din statisticile RATT.
#146
Postat 05 mai 2010 - 15:33
-inca o linie expres in zona Freidorf ar fi ca criminal...
-pentru o linie normala mi se pare cam lung traseul...
Deci care este solutia optima?
#147
Postat 05 mai 2010 - 16:11

#148
Postat 06 mai 2010 - 12:39

#149
Postat 10 iulie 2010 - 14:58
Inca o chestie, mi se pare foarte ciudat ca varful pe L9 este numai dimineata, iar tata ziua ramanand 3 trenuri in zilele lucratoare (inclusiv orele amiezii).

#150
Postat 10 iulie 2010 - 15:05
As mai avea o sugestie: daca tot e infernal de cald, sa se inlocuiasca, cat se poate, toate tramvaiele de pe traseu cu Rathgeber-uri (stim cu totii ca ventilatia e cea mai buna in ele

#151
Postat 10 iulie 2010 - 17:06
Probabil ca RATT a primit foarte multe plangeri legate de acest lucru si a hotarat sa nu mai dea remorcile jos.
#152
Postat 10 iulie 2010 - 17:30
@NDY: Cam putine Rathgeber-uri au ramas pentru atatea linii. Acelea chiar sunt "summer trams".

#154
Postat 10 iulie 2010 - 17:42
#155
Postat 11 iulie 2010 - 01:24
2003, 2039, 2041, 2042 cu remorca;
2030, 2034, 2044 fara remorca;
2004, 2017, 2037 la casare;
2035 acusi la RK;
2023 ?
Ai dreptate, doar 7 functionale

#156
Postat 11 iulie 2010 - 12:12
#158
Postat 12 iulie 2010 - 19:54


#159
Postat 13 iulie 2010 - 01:05