Sesizari probleme validatoare nefunctionare, vandalizare, etc
#601
Postat 07 februarie 2010 - 00:30
Pe unii dintre servitorii publicului călător, acest exerciţiu i-a umanizat. Pe alţii i-a înrăit. Depinde de natura fiecăruia. Pe cei care susţin că servanţii publici sunt obligaţi să înghită orice, de la oricine, îi plâng.
#602
Postat 07 februarie 2010 - 19:10
#603
Postat 10 februarie 2010 - 23:33
#604
Postat 10 februarie 2010 - 23:45
#605
Postat 10 februarie 2010 - 23:45
NDY, la 6 Feb 2010, 23:54, a spus:

Hi, hi, hi. Scuze, nu râdeam de dvs, ci de faptul că nu ştiţi câţi angajaţi ai RATT au dat bir cu fugiţii, după doar câteva zile de "muncă". Şi, să nu vă povestesc ce penurie de candidaţi este la înscrierea la cursurile de vatman - şofer de troleibuz. Păi, cine e tâmpit să îmbrăţişeze o meserie care te obligă să te trezeşti noaptea la 3 (sch. I) şi să te pui în pat noaptea la 2 (sch. II). Să nu mai vorbim de "motivaţia financiară". RATB-iştii câştigă dublu faţă de RATT-işti
Aceasta postare a fost editata de Florin.B RATT: 12 februarie 2010 - 00:12
#606
Postat 11 februarie 2010 - 17:21

#607
Postat 11 februarie 2010 - 17:24
Nu, nu stiu, insa cred ca destui. Stiu ca este o meserie solicitanta, de aceea ii admir pe cei care o practica (in special pe cei care o fac cu suflet). Insa nu toti sunt facuti pentru ea - trebuie sa accepte acest lucru. Poate dvs. va este greu sa credeti aceste lucruri, tocmai pentru ca sunteti in "capatul" opus, cel pozitiv. Va admir, si as vrea ca toti sa fie ca dvs. Insa, din pacate, lucrurile nu stau tocmai asa.

#608
Postat 11 februarie 2010 - 17:27
RESPECT PENTRU CEI CARE NU O FAC, SI SUNT PUTERNICI SA RECUNOASCA!
#609
Postat 11 februarie 2010 - 21:28
#610
Postat 11 februarie 2010 - 22:28
cseh_17, la 11 Feb 2010, 17:21, a spus:

Să însemne asta oare, că toţi angajaţii din Bucureşti au dreptul la salarii duble, faţă de timişoreni? Păi, dac-o luăm aşa, Bucureştiul fiind de 5 ori mai mare decât Timişoara, ar trebui să primim de 5 ori mai puţini bani la leafă dacât bucureştenii. Ar fi corect? Până acum, credeam că se plăteşte munca, şi nu statutul de provincial sau bucureştean.
#611
Postat 11 februarie 2010 - 23:05
#612
Postat 11 februarie 2010 - 23:27
lorand, la 11 Feb 2010, 23:05, a spus:
Nu ştiu dacă deviem prea mult. Oricâte trasee ar exista în Bucureşti, un şofer nu poate deservi într-un schimb, decât unul singur. Iar, în ce priveşte expunerea lui la "un grad mai scazut de civilizatie si bun-simt, din partea calatorilor", e bine de ştiut că acesta beneficiază de avantajul cabinei închise.
#613
Postat 12 februarie 2010 - 00:39
Bucureştiul este totuşi capitală, indiferent cât de jegos sau aglomerat ar fi. Din acest motiv, chiriile acolo sunt cu mult mai mari faţă de restul României, la fel şi preţurile de cumpărare la imobile. În plus, fiind un oraş care deţine peste 10% din populaţia României, este destul loc pentru afaceri bănoase. Aceste preţuri atrag automat nişte ajustări în viaţa oamenilor ..
Prin urmare, o chirie într-o zonă mărginaşă a oraşului Bucureşti costă de la 250 de euro în sus, şi la începutul anului universitar urcă spre 300. În zona centrală vorbim deja de sume precum 500 sau chiar 700 euro. Un salariu de 25.000.000 în Bucureşti este considerat mic, iar unul de 30.000.000 este considerat mediu. Luaţi în considerare şi că foarte multe companii străine au reprezentaţa doar la Bucureşti, unde dau salarii europene aproape.
Spre comparaţie, in Timisoara sau Cluj suma de 400 euro este suficienta pentru o chirie absolut decenta intr-o zona centrala, iar un salariu de 12.000.000 este inca bun pentru supravietuire. Statistic, salariile in marile orase se invart intre 13 si 17 milioane.
Oricum, de cateva postari incoace nu mai suntem demult pe subiectul [sesizari probleme validatoare].
#614
Postat 17 februarie 2010 - 19:13
Mai functiona doar V3.
#615
Postat 09 martie 2010 - 11:23
#616
Postat 09 martie 2010 - 13:57
Ieri, impins de la spate de dorinta de a incuraja sistemul nou de ticketing (care e mai scump decat daca ti-ai cumpara bilete de hartie!!!) mi-am luat un "portofel electronic" de la Banatul (cu numele meu ca cica ne-personalizate nu puteau... alta tampenie). Mi-am incartat 10 lei si am luat un tramvai 8 spre Maria. Am validat 2 bilete si surpriza... in loc de 1,6 validatorul mi-a mancat 2 lei / bilet... Bine, n-am dat faliment din asta dar e o kestie de principiu. Daca intereseaza tramvaiul era cu numarul 00965 scris in fata...
Am vorbit cu vatmanul.. nici un pic de interes... prin libertatii la un ghiseu ratt acelasi "miserupism" (se uita cu ochii bulbucati de parca ii cerusem sa urineze la comanda). Am cautat prin spatele blocurilor din Marasti sediul RATT si dupa ce am inconjurat cladirea de 2 ori am si gasit intrarea

Problemele mele ar fi:
- vatmanul care putea macar sa informeze centrala ca e o problema (toti care incercau sa valideze abonamentele erau respinsi, de unde banuiesc ca era taxare de expres pe tramvai);
- ne-posibilitatea de a-mi lua "portofel electronic" nepersonalizat;
Intrebari:
- poate altcineva folosi cardul meu personalizat cu "portofel electronic"? Adica pot sa-l imprumut si altor persoane? (doamna de la ghiseu habar n-avea...)
- de ce pretul biletelor din portofelul electronic e de 1,6 lei pe cand daca iti cumperi un bilet cu 2 calatorii iti iese 1,5 lei? Prin portofel te oblica sa-ti incarci macar 8 lei (nush de ce dar asa mi s-a zis) deci clar mai multe bilete asa ca in logica extra-balcanica ar trebui ca pretul biletelor sa fie mai mic.
Ca si concluzie pot sa zic ca experienta de ieri mi-a lasat un gust amar si promit ca sa nu mai incurajez pe viitor oamenii sa foloseasca mijloacele de transport in comun(a).

#617
Postat 09 martie 2010 - 14:25

Aceasta postare a fost editata de caius: 09 martie 2010 - 14:25
#618
Postat 09 martie 2010 - 16:26
niko, la 9 Mar 2010, 13:57, a spus:
Ieri, impins de la spate de dorinta de a incuraja sistemul nou de ticketing (care e mai scump decat daca ti-ai cumpara bilete de hartie!!!) mi-am luat un "portofel electronic" de la Banatul (cu numele meu ca cica ne-personalizate nu puteau... alta tampenie). Mi-am incartat 10 lei si am luat un tramvai 8 spre Maria. Am validat 2 bilete si surpriza... in loc de 1,6 validatorul mi-a mancat 2 lei / bilet... Bine, n-am dat faliment din asta dar e o kestie de principiu. Daca intereseaza tramvaiul era cu numarul 00965 scris in fata...
Am vorbit cu vatmanul.. nici un pic de interes... prin libertatii la un ghiseu ratt acelasi "miserupism" (se uita cu ochii bulbucati de parca ii cerusem sa urineze la comanda). Am cautat prin spatele blocurilor din Marasti sediul RATT si dupa ce am inconjurat cladirea de 2 ori am si gasit intrarea

Problemele mele ar fi:
- vatmanul care putea macar sa informeze centrala ca e o problema (toti care incercau sa valideze abonamentele erau respinsi, de unde banuiesc ca era taxare de expres pe tramvai);
- ne-posibilitatea de a-mi lua "portofel electronic" nepersonalizat;
Intrebari:
- poate altcineva folosi cardul meu personalizat cu "portofel electronic"? Adica pot sa-l imprumut si altor persoane? (doamna de la ghiseu habar n-avea...)
- de ce pretul biletelor din portofelul electronic e de 1,6 lei pe cand daca iti cumperi un bilet cu 2 calatorii iti iese 1,5 lei? Prin portofel te oblica sa-ti incarci macar 8 lei (nush de ce dar asa mi s-a zis) deci clar mai multe bilete asa ca in logica extra-balcanica ar trebui ca pretul biletelor sa fie mai mic.
Ca si concluzie pot sa zic ca experienta de ieri mi-a lasat un gust amar si promit ca sa nu mai incurajez pe viitor oamenii sa foloseasca mijloacele de transport in comun(a).

In mare.
In legatura cu vatmanul. El nu este platit teoretic pentru a da si a prelua informatii si /sau reclamatii. Problema ta detine indeplin de cei de la chioscurile RATT, care dupa cele spuse de catre tine intradevar nu-si fac treaba.
De ce ti-a luat 2 lei? Ar fi 2 cazuri.
1.Validatoarele era setate pe vreo linie Expres (putin probabil)
2.Validatoarele nu erau setate pe nici o linie, ceea ce ar puea duce la o incasare directa de 2 lei. (nu cred sa fie tehnic posibil)
De ce e minim 8 lei? Eu zic ca este o decizie corecta, sa-ti incarci cardul cu minim 8 lei. Daca ne gandim logic. Vine un turist, si isi ia un card un portofel. De ce si-l ia? Pentru ca are treaba undeva. Unde se duce, trebe sa se si intoarca. Asta luand in considerare la un pret maxim (sa zicem expres) vine deja 4 lei. X 2 perosane 8 lei. Deci cam asa ar veni cei 8 lei.
Treaba cu neersonalizat, nu te afecteaza cu nimic pe tine. Insa aceasta personalizare s-a introdus pentru intamplari ca si a ta. Si da o poti imprumuta linistit(a) oricui.
Iar in legatura cu "reclama la ticketing" eu as zice sa fii mai cu rabdare, nici pamantul nu a fost creat intr-osingura zi!

#619
Postat 09 martie 2010 - 17:17
cseh_17, la 9 Mar 2010, 16:26, a spus:
Cu cei de la chioscuri vina ar fi a celor din condurere ca nu i-au informat ce sa faca in diferite situatii (cum sa-ti vanda un card si sa nu stie daca il pot folosi si altii!?!) sau a lor ca n-au chef in dulcele stil clasic romanesc ("eu doar incarc cartele! ce vreti de la mine?"). Si oricum pe toti ii durea intr-o regiune sau alta ca validatorul de pe tramvaiul xxx era stricat si asta ma duce cu gandul ca fie:
- majoritatea muncitorilor RATT sunt "muncitori la stat", si cuvantul "STAT" daca nu era trebuia inventat!
- sau ca validatoarele noastre dragi se strica in draci si numai pt mine era o noutate...
cseh_17, la 9 Mar 2010, 16:26, a spus:
Eu zic ca trebuia minim de 80lei ca daca era un grup de 20 de turisti cambogieni veniti cu treaba in timisoara si trebuiau sa faca un drum dus-intors pana in centru?.. si asa le si ramane un rest in caz ca se pierde unu...
Explicatia e puerila! Puteau sa zica 5 lei sa fie rotund si gata. Acum ca vor scumpi biletele la 1,7 sau cat o fi vor face suma minima 8,5 ?
Astept sa vad ce au facut cu plangerea mea verbala... daca era de hartie banuiesc ca pana acum era deja creponata...
#620
Postat 09 martie 2010 - 17:33