Autobuzele Mercedes Conecto C
#102
Postat 09 martie 2010 - 13:24
#103
Postat 09 martie 2010 - 18:03
Viktor, la 9 Mar 2010, 12:45, a spus:
Vrei să spui, coloană?
Coloana I-a. Liniile 33, E 1, E 8, E 5, 40 (până de curând).
Visor, la 9 Mar 2010, 13:24, a spus:
Tot din coloana I-a face parte.
ţi-am răspuns din nou, pt că postările pe care le pun la sfârşit de pagină, mie nu-mi apar, dar se pare că ceilalţi le pot vedea. Care o fi motivul?
Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:14
#106
Postat 17 martie 2010 - 15:10
Ca să elimin suspiciunea că sunt doar un cârtitor la adresa conducerii, vă înştiinţez că au sosit piesele necesare "mortăciunilor" din garaj. Acum se repară ambreiajele în ritm de cam un autobuz / zi. Se completează şi piesele care au fost donate altor autobuze. Au fost aduse şi anvelope, dar în număr insuficient, şi nici nu sunt din cele prevăzute în cartea maşinii. În loc de anvelope cu diametrul de 1.000 s-au adus din cele pt troleibuze, cu diametrul de 900. Drept care, e nevoie de recalcularea consumului de carburant al autobuzelor "încălţate" cu astfel de cauciucuri. Paranteză: s-a găsit cineva, din cadrul conducerii regiei (nu-i dau numele pt că ţin la locul meu de muncă), care susţine că autobuzele echipate cu anvelope mai mici în diametru consumă mai puţin combustibil. Las domniilor voastre sarcina de a verifica veridicitatea afirmaţiei. Ştiţi, nu? E vorba de rază, circumferinţă, constanta π, etc.
#107
Postat 17 martie 2010 - 20:12
Si daca tot suntem la partea asta, o curiozitate: de cate ori este verificata presiunea din roti la autobuze/troleibuze? Face vreo diferenta notabila la consum?
#108
Postat 17 martie 2010 - 20:20
#109
Postat 17 martie 2010 - 21:42
Dar daca punem cauciucuri mai mari in diametru decat cele din dotare, nu inseamna ca vom face eeconomie de combustibil, ci vom uza mai repede motorul sau sunt mai bune cauciucurile mai mari pe distante de deplasare mari, unde sa nu ai opriri si porniri dese (pe autostrazi de ex.). Toata expunerea de mai sus este valabila bineinteles pentru rotile tractoare.
#110
Postat 18 martie 2010 - 17:45
Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:16
#111
Postat 18 martie 2010 - 18:36
In garaj au fost 5 autobuze care nu aveau deloc anvelope. Asta vine 170*5=850. Ceea ce calculat in lei (pret motorina acutalizat la zi PETROM) 850*3.58=3.043. Lei cheltuiti in plus pe luna. Si asta numai pentru 5 autobuze. Daca ar fi sa le luam pe toate 55 asta ar venii 18.258 lei. Deloc de negrijat.
#112
Postat 19 martie 2010 - 14:38
Deja, 41635 şi 41652 circulă de mama focului. Poate şi altele de care nu ştiu.
Aceasta postare a fost editata de Visor: 02 iulie 2010 - 17:16
#113
Postat 19 martie 2010 - 23:35

#114
Postat 23 iunie 2010 - 10:54
Din păcate, numărul lor este insuficient. Doar 80.
Din acestea se vor "încălţa" cu prioritate "metropolitanele". Apoi urmează cele 6 autobuze care circulă cu anvelope de 1.000 împrumutate din stocul troleibuzelor. Pe listă sunt trecute mai apoi, autobuzele care stau de multă vreme pe butuci, din diverse motive. Rezultă de aici, că de bunătăţile primite, nu se vor bucura toţi cei care au dreptul. Păcat! Utilajul meu avea dreptul la un schimb de şoşoni, la 210.000 de km. Are acum 300.000. Mă tot milogesc pt câte o roată mai acătări, atunci când fac o pană sau explozie.
Aceasta postare a fost editata de Visor: 23 iunie 2010 - 17:53
Motiv editare: Discutie mutata in topicul despre autobuzele Mercedes
#115
Postat 23 iunie 2010 - 12:02

Bine macar ca au sosit si astea...de cate mai era nevoie?
#117
Postat 23 iunie 2010 - 14:32

#119
Postat 23 iunie 2010 - 21:07
