STP Timișoara Forum: Cu RATT pe Bega - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (11 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Cu RATT pe Bega Vis sau realitate? Vom vedea peste 2 ani.

#161 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 martie 2010 - 22:07

De la cotitura pana unde sunt acuma, au ajuns in nici o saptamana..deci nu vreau sa imi inchipui cat sub 10%din mizeriile din apa au fost scoase...
Foarte faine pozele, mai ales ca in a4a sunt eu cu un prieten si masiuta mea in dreapta <_<
0

#162 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 martie 2010 - 22:41

Vezi postareaalecs, la 6 Mar 2010, 22:07, a spus:

[...] Foarte faine pozele, mai ales ca in a4a sunt eu cu un prieten si masiuta mea in dreapta <_<

In care poza si unde mai exact?
0

#163 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 martie 2010 - 23:01

Aici.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  noi..JPG (42.76K)
    Number of downloads: 42

0

#164 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 martie 2010 - 23:18

Mai alecs, ala-i un Mercedes. <_<
0

#165 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 martie 2010 - 23:28

Eu nu stiu ce masina am ? :lol:
<_<
0

#166 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 martie 2010 - 12:07

Iata ce a mai ramas din fostul port Timisoara (ultima locatie)....priviti forma stalpilor de iluminat din port ...daca li s-ar "agata" niste lampi, modele retro, ar fi foarte frumosi si astazi....



Fisier atasat  fostul_port_Timisoara.JPG (77.35K)
Number of downloads: 44




"Malul" pe alocuri este degradat,...poate va fi refacut...cu ocazia cuRATTeniei...
0

#167 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 martie 2010 - 15:19

Din cate observ, portiunea respectiva a fost decomlatata.
0

#168 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 08 martie 2010 - 15:54

Da, s-a ajuns pana aproape de Podul Modos, ...Si golful este cuRATT....Si avem un debarcader cu doua vaporetto... <_<



Fisier atasat  golf__1_.JPG (101.99K)
Number of downloads: 44Fisier atasat  debarcader__1_.JPG (106.14K)
Number of downloads: 50



In golf chiar ca s-ar putea amenaja "depoul" pentru vaporase, fiind chiar aproape de cel de tramvaie si firobuze, sau pot sa traga vaporasele pe dreapta intre curse....
0

#169 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 08 martie 2010 - 20:53

Din pacate doar pare curat, ca nu vreau sa vad cat mal este sub apa...
0

#170 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 12 august 2010 - 12:56

Noutati despre vaporase. Deci 6 vor fi. Chiar ar fi o chestie daca ar achizitiona unele propulsate cu energie solara! Insa in articol se sustine ca ar fi cunoscuta locatia celor 10 statii. Stie cineva ceva?
0

#171 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 12 august 2010 - 13:04

Paote nu am citit eu cu destula atentie, dar aceste vaporase, vor fisubordonate RATT, sau vor fi"actionate" de catre Primarie?
0

#172 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 12 august 2010 - 13:09

Citeaza

Mijloacele de transport ar urma să facă parte din flota Regiei Autonome de Transport Timişoara, în prezent lucrându-se la centralizarea caracteristicilor tehnice pe care trebuie să le întrunească ambarcaţiunile ce vor fi achiziţionate


Deci, RATT. Mi se pare si logic.
0

#173 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 22 decembrie 2010 - 19:21

La anul lasam tramvaiul sau autobuzul si ne suim in vaporas

Dacă la vară Primăria Timișoara achiziţionează cele 6 ambarcaţiuni cuprinse în proiectul „Bulevardul Verde”, Bega e gata încă de pe acum de începerea transportului urban fluvial, ne asigură cei de la Direcţia Apelor Banat.



„Am semnat chiar azi documentul prin care devenim parteneri cu Primăria Timișoara în proiectul transportului urban pe apă” a declarat Titu Bojin, şeful Direcţiei Apelor Banat. Bojin dă asigurări că în momentul în care vaporaşele vor ajunge la Timişoara („undeva în intervalul mai-iulie” se aşteaptă directorul Apelor Române-Banat), Bega va fi pregătită de navigaţie. Lucrările de decolmatare au fost finalizate , urmând a se încheia şi lucrările de taluzare care au mai rămas de făcut, între Piaţa Badea Cârţan şi Uzina de Apă. Aceasta din urmă va fi dealtfel şi unul din punctele terminus ale „Bulevardului Verde”, de-a lungul căruia timişorenii vor putea străbate în a doua parte a anului viitor tot oraşul. Pe traseu vor fi şi 7 staţii-debarcader, „autobuzele” plutitoare urmând să aibă cel de-al doilea punct de întoarcere în zona Solventul.

„E un transport ecologic, curat şi mai ales, dată fiind lipsa ambuteiajelor care se produc deseori pe stradă, călătorii sunt feriţi de întârzieri. Sper că si preţul unui bilet va fi unul atractiv, astfel încât tot mai mulţi timişoreni să prefere pentru drumurile spre sau în oraş vaporaşele. Dacă va fi o treabă făcută cu cap şi seriozitate, atunci transportul urban pe Bega se va dovedi foarte eficient” este sigut Titu Bojin.

Intenţiile Direcţiei Apelor Banat pentru anul viitor sunt însă şi mai îndrăzneţe. În planul de investiţii al instituţiei figurează nu mai puţin de 16 lucrări, dintre care cele mai multe (11) vizează zonele de deal şi de munte din judeţul Caraş-Severin. „Sunt lucrări mai dificile şi, ca tot românul, le-am lăsat mai la urmă” recunoaşte mai marele apelor din Banat. De terminat, ele vor fi finalizate în circa 3 ani, opinează Bojin, anul viitor fiind programate studiile de fezabilitate.

Chiar dacă mai puţine numeric, de o amploare mult mai mare vor fi celelalte lucrări avute în vedere pentru 2011. Este vorba mai cu seamă de nodul hidrotehnic de la Sânmihaiul Român, pentru care există promisiunea că vor veni de la Banca Mondială 170 miliarde de lei. Totodată, pentru prima oară de la realizarea canalizării Begăi, se va realiza, speră cei de la Direcţia Apelor, şi decolmatarea Begăi Vechi, care ar putea prelua astfel un important volum de apă şi ar rezolva astfel problema revărsărilor în toată zona dealurilor Lipovei, în zona Pişchia, Maşloc sau Fibiş. Potrivit afirmaţiilor celor de la filala locală a Apelor Române, dacă cele 16 lucrări vor beneficia de finanţarea necesară atunci Banatul ar deveni cel mai sigur bazin hidrografic din ţară.

Nu sunt însă singurele proiecte ambiţioase ale lui Bojin care a declarat că Direcţia doreşte să-şi treacă în patrimoniu nici mai mult nici mai puţin decât Porţile de Fier I şi II. „Nu e normal ca noi să avem în grijă Dunărea de la Baziaş la Orşova şi să nu beneficiem decât într-o foarte mică măsură de veniturile de aici” spune directorul Apelor Banat.

Sursa:tion.ro
0

#174 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 decembrie 2010 - 09:39

Ideea e faină, şi să sperăm ca va fi şi pusă în aplicare. Oricum, va mai curge multă apă pe Bega până timişorenii se vor obişnui cu această nouă facilitate. Conservatorismul este o boală foarte grea. De pe vremea când făceam canotaj, ştiu că poţi străbate Timişoara de la podul Modoş, până la Ecluză, în maxim 20 de minute, mergând în amonte. Trebuie construite mini-porturi, staţii. Pontoane, scări de acces, copertine şi alte alea.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 decembrie 2010 - 09:40

0

#175 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 23 decembrie 2010 - 09:52

Eu zic totusi ca Dl. Bojin e foarte optimist! Mai-Iulie? Pana fac aia carnetul de sarcini, pana va avea loc licitatia (contestata de 2-3 ori), pana se construiesc vasele, pontoanele etc....oioioi!

In rest omul are dreptate. Daca va fi facut cu cap (inclusiv sistemul de ticketing si pretul biletului max. cat la o cursa expres) ar putea deveni un succes.

@emilut: Cred ca lumea se va obisnui relativ repede. La inceput vor urca de curiozitate, vara poate chiar si pur si simplu pt. o plimbare pe Bega si cu timpul va deveni ceva normal. Insa depinde si de cat de inteligent vor amplasa statiile. Si bineinteles incadrarea in sistemul Radfleet (Nu-i mare scofala sa montezi un GPS pe un vapor). Astfel sus in statia de tramvai ai putea vedea si cand iti vine urmatoarea barca.

(P.S.: Tot n-am inteles de ce nu vor sa amplaseze statiile sub poduri acolo unde se poate, dar ma rog.)

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 23 decembrie 2010 - 10:21

0

#176 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 23 decembrie 2010 - 10:02

Sper ca vaporaşele să fie dotate cu climă şi afişaje de traseu luminate corespunzător. Altfel, timişorenii nu le vor folosi.

Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 decembrie 2010 - 10:02

0

#177 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2373
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 23 decembrie 2010 - 11:04

daca vor fi dotate cu afisaje de traseu care vor functiona ca cele de pe actualele troleibuze...e clar. dar poate marinarii sunt mai disciplinati decat (unii ) soferi, pentru care sistemul de anuntare a statiilor este ceva de neutilizat, sau butonul de setare a sensului de mers pe afisaj trebuie ocolit ca si butonul nuclear.
0

#178 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 23 decembrie 2010 - 11:38

Apropo marinari: Au personal sau trebuie scolit si ala pe undeva? Presupun ca nu-l vor putea lua pe Ion sau Gheorghe de pe strada sa conduca vasele respective. Plus personalul tehnic (mecanici etc.)

Hai, mecanici se vor gasi. Romanu-i mester la carpit orice. Insa nu poti pune un vatman sa conduca un vas. La fel cum n-ai putea pune un pilot sa conduca un tramvai. Iar la Directia Apelor ma indoiesc sa aibe destul personal calificat. Mai ales pentru transport persoane.

Clima si afisajul

Clima - nu stiu. Totusi circuli pe apa si nu pe asfalt. Mai vine racoare si de jos.
Afisaj - nu cred. La 7 statii poti folosi si metoda anilor 60 din vest: un microfon, cateva difuzoare si comandantul vasului (sau cum s-o numi) anunta statiile.

Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 23 decembrie 2010 - 12:03

0

#179 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 25 decembrie 2010 - 22:06

Yupii! Mi se implineste dorinta :left: Apropo, dupa ce mai cresc profiturile RATT, nu putem vinde vaporasele si sa le inlocuim cu asa ceva? http://liviu13.files.../03/autobuz.jpg

Aceasta postare a fost editata de George1000: 25 decembrie 2010 - 22:12

0

#180 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 decembrie 2010 - 09:59

Sincer unde e logica achizitiei? Adica noi vrem vaporetto, care sa mearga pe APA. De ce naiba sa luam ambarcatiuni care sa fie si pe apa si pe uscat? :timeout:
0

Arata acest topic


  • (11 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi