Foarte faine pozele, mai ales ca in a4a sunt eu cu un prieten si masiuta mea in dreapta
Cu RATT pe Bega Vis sau realitate? Vom vedea peste 2 ani.
#161
Postat 06 martie 2010 - 22:07
Foarte faine pozele, mai ales ca in a4a sunt eu cu un prieten si masiuta mea in dreapta
#166
Postat 08 martie 2010 - 12:07
fostul_port_Timisoara.JPG (77.35K)
Number of downloads: 44
"Malul" pe alocuri este degradat,...poate va fi refacut...cu ocazia cuRATTeniei...
#168
Postat 08 martie 2010 - 15:54
golf__1_.JPG (101.99K)
Number of downloads: 44
debarcader__1_.JPG (106.14K)
Number of downloads: 50
In golf chiar ca s-ar putea amenaja "depoul" pentru vaporase, fiind chiar aproape de cel de tramvaie si firobuze, sau pot sa traga vaporasele pe dreapta intre curse....
#169
Postat 08 martie 2010 - 20:53
#170
Postat 12 august 2010 - 12:56
#171
Postat 12 august 2010 - 13:04
#172
Postat 12 august 2010 - 13:09
Citeaza
Deci, RATT. Mi se pare si logic.
#173
Postat 22 decembrie 2010 - 19:21
Dacă la vară Primăria Timișoara achiziţionează cele 6 ambarcaţiuni cuprinse în proiectul „Bulevardul Verde”, Bega e gata încă de pe acum de începerea transportului urban fluvial, ne asigură cei de la Direcţia Apelor Banat.
„Am semnat chiar azi documentul prin care devenim parteneri cu Primăria Timișoara în proiectul transportului urban pe apă” a declarat Titu Bojin, şeful Direcţiei Apelor Banat. Bojin dă asigurări că în momentul în care vaporaşele vor ajunge la Timişoara („undeva în intervalul mai-iulie” se aşteaptă directorul Apelor Române-Banat), Bega va fi pregătită de navigaţie. Lucrările de decolmatare au fost finalizate , urmând a se încheia şi lucrările de taluzare care au mai rămas de făcut, între Piaţa Badea Cârţan şi Uzina de Apă. Aceasta din urmă va fi dealtfel şi unul din punctele terminus ale „Bulevardului Verde”, de-a lungul căruia timişorenii vor putea străbate în a doua parte a anului viitor tot oraşul. Pe traseu vor fi şi 7 staţii-debarcader, „autobuzele” plutitoare urmând să aibă cel de-al doilea punct de întoarcere în zona Solventul.
„E un transport ecologic, curat şi mai ales, dată fiind lipsa ambuteiajelor care se produc deseori pe stradă, călătorii sunt feriţi de întârzieri. Sper că si preţul unui bilet va fi unul atractiv, astfel încât tot mai mulţi timişoreni să prefere pentru drumurile spre sau în oraş vaporaşele. Dacă va fi o treabă făcută cu cap şi seriozitate, atunci transportul urban pe Bega se va dovedi foarte eficient” este sigut Titu Bojin.
Intenţiile Direcţiei Apelor Banat pentru anul viitor sunt însă şi mai îndrăzneţe. În planul de investiţii al instituţiei figurează nu mai puţin de 16 lucrări, dintre care cele mai multe (11) vizează zonele de deal şi de munte din judeţul Caraş-Severin. „Sunt lucrări mai dificile şi, ca tot românul, le-am lăsat mai la urmă” recunoaşte mai marele apelor din Banat. De terminat, ele vor fi finalizate în circa 3 ani, opinează Bojin, anul viitor fiind programate studiile de fezabilitate.
Chiar dacă mai puţine numeric, de o amploare mult mai mare vor fi celelalte lucrări avute în vedere pentru 2011. Este vorba mai cu seamă de nodul hidrotehnic de la Sânmihaiul Român, pentru care există promisiunea că vor veni de la Banca Mondială 170 miliarde de lei. Totodată, pentru prima oară de la realizarea canalizării Begăi, se va realiza, speră cei de la Direcţia Apelor, şi decolmatarea Begăi Vechi, care ar putea prelua astfel un important volum de apă şi ar rezolva astfel problema revărsărilor în toată zona dealurilor Lipovei, în zona Pişchia, Maşloc sau Fibiş. Potrivit afirmaţiilor celor de la filala locală a Apelor Române, dacă cele 16 lucrări vor beneficia de finanţarea necesară atunci Banatul ar deveni cel mai sigur bazin hidrografic din ţară.
Nu sunt însă singurele proiecte ambiţioase ale lui Bojin care a declarat că Direcţia doreşte să-şi treacă în patrimoniu nici mai mult nici mai puţin decât Porţile de Fier I şi II. „Nu e normal ca noi să avem în grijă Dunărea de la Baziaş la Orşova şi să nu beneficiem decât într-o foarte mică măsură de veniturile de aici” spune directorul Apelor Banat.
Sursa:tion.ro
#174
Postat 23 decembrie 2010 - 09:39
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 decembrie 2010 - 09:40
#175
Postat 23 decembrie 2010 - 09:52
In rest omul are dreptate. Daca va fi facut cu cap (inclusiv sistemul de ticketing si pretul biletului max. cat la o cursa expres) ar putea deveni un succes.
@emilut: Cred ca lumea se va obisnui relativ repede. La inceput vor urca de curiozitate, vara poate chiar si pur si simplu pt. o plimbare pe Bega si cu timpul va deveni ceva normal. Insa depinde si de cat de inteligent vor amplasa statiile. Si bineinteles incadrarea in sistemul Radfleet (Nu-i mare scofala sa montezi un GPS pe un vapor). Astfel sus in statia de tramvai ai putea vedea si cand iti vine urmatoarea barca.
(P.S.: Tot n-am inteles de ce nu vor sa amplaseze statiile sub poduri acolo unde se poate, dar ma rog.)
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 23 decembrie 2010 - 10:21
#176
Postat 23 decembrie 2010 - 10:02
Aceasta postare a fost editata de emilut: 23 decembrie 2010 - 10:02
#177
Postat 23 decembrie 2010 - 11:04
#178
Postat 23 decembrie 2010 - 11:38
Hai, mecanici se vor gasi. Romanu-i mester la carpit orice. Insa nu poti pune un vatman sa conduca un vas. La fel cum n-ai putea pune un pilot sa conduca un tramvai. Iar la Directia Apelor ma indoiesc sa aibe destul personal calificat. Mai ales pentru transport persoane.
Clima si afisajul
Clima - nu stiu. Totusi circuli pe apa si nu pe asfalt. Mai vine racoare si de jos.
Afisaj - nu cred. La 7 statii poti folosi si metoda anilor 60 din vest: un microfon, cateva difuzoare si comandantul vasului (sau cum s-o numi) anunta statiile.
Aceasta postare a fost editata de Wegmann: 23 decembrie 2010 - 12:03
#179
Postat 25 decembrie 2010 - 22:06
Aceasta postare a fost editata de George1000: 25 decembrie 2010 - 22:12
#180
Postat 30 decembrie 2010 - 09:59

Ajutor
Acest topic e inchis










