Linia 10 Fosta linie 11. Ambele desfiintate!
#121
Postat 25 februarie 2010 - 22:46
De asemenea, nu se poate apela numai la simtul civic al calatorilor si la responsabilitatea comportamentului corect in societate pentru a se rezolva problema (exemplul Ianova, numit mai sus, este foarte nimerit, dar sa nu ne imaginam ca oamenii care oricum sunt pusi pe a comite ilegalitati se vor lasa impresionati de teama ca se va anula un anumit traseu).
Daca un traseu este prea solicitat la anumite ore, iar aglomeratia este clara pentru toata lumea, RATT nu se poate izola intr-un turn de fildes, din care sa nege evidentele, intrucat se orienteaza numai dupa numarul de validari.
#122
Postat 25 februarie 2010 - 23:27

#123
Postat 26 februarie 2010 - 22:11
dAImon, la 25 Feb 2010, 19:28, a spus:
De ce spui asta? Tatal meu, de exemplu, n-a avut abonament niciodata, pentru ca nu renta. Foloseste 2 calatorii, 5 zile pe saptamana. 3 lei x 5 x 4 = 60lei pe luna, din care mai scad sa zicem pana la 50 de lei, pentru ca se intampla destul de des sa nu mearga cu tramvaiul. Abonamentul este mult mai scump decat 50 de lei. Asa ca isi cumpara mai tot timpul bilet. Si stiu destui care procedeaza astfel, asa ca nu chiar toti care au un program regulat detin si abonament.
Florin.B RATT, la 25 Feb 2010, 19:34, a spus:
Exact asta am vrut sa spun si eu

#124
Postat 26 februarie 2010 - 22:46
NDY, la 26 Feb 2010, 22:11, a spus:
Stiu ce spui tu, la fel si eu am un orar absolut oribil al cursurilor, inainte sa se transforme 42 in E7 nici la mine nu renta sa-mi fac abonament, eram la limita cu biletele, minus zilele de chiul

De ce spun totusi ca exemplele astea nu invalideaza teoria generala: daca am de ajuns dintr-un capat in altul al orasului cu treaba urgenta, prefer la orice ora sa iau un taxi ca sa nu astept dupa transportul in comun si transbordarea intre linii. In schimb in zona centrala si pe distante scurte, unde se suprapun 2-3-4 linii merita sa astepti. In extenso, as presupune deci ca grosul calatorilor de pe liniile periferice folosesc transportul in comun in special pentru activitati recurente (scoala, job, etc) si deci ca numarul abonamentelor este mai mare acolo.
#125
Postat 02 martie 2010 - 12:02
#126
Postat 02 martie 2010 - 12:22
#127
Postat 02 martie 2010 - 13:47

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 martie 2010 - 13:48
#130
Postat 02 martie 2010 - 18:39

#131
Postat 02 martie 2010 - 18:45
Daca intoarce in dambovita credeti ca vor fi mai multe validari ? Eu ma insel...Mai ales ca in 700 nu are statie

#133
Postat 02 martie 2010 - 18:56
Florin.B RATT, la 2 Mar 2010, 18:39, a spus:
Si s-a gandit cineva sa puna controale mai frecvente ca sa creasca numarul validarilor? Cu ce ma ajuta pe mine ca stiu numarul validarilor, asa foarte bine lasam compostoarele, ca asa stricam toate liniile daca ne luam dupa "minunatiile" alea de validatoare. Trebuie sa ne ajutam de informatiile care le avem si le obtinem sa mentinem tramvaiul nu sal distrugem.
#135
Postat 02 martie 2010 - 19:10
#136
Postat 02 martie 2010 - 19:15
Florin.B RATT, la 2 Mar 2010, 19:10, a spus:
Fie siasa, dar de data asta sar putea face o lista cu ce piese e nevoie si sa se mai rationalizeze distributia lor, asa am facut si cu ultimile loturi de tramvaie wegman si "am trecu prin ele ca prin unt" ca au ajuns ca astea de acuma. Eu unul nici nu mai deosebesc ce e primit acum cativa ani si ce circula de la inceputurile inlocuirii timisurilor.
#137
Postat 02 martie 2010 - 21:24
Sunt revizi si reparatii care costa foarte mult, dar sursele de finantare erau doar pentru achizitia vehiculelor, nu si pentru intretinerea lor. Nici macar in garantie reviziile nu sunt gratuite, toate materialele, consumabilele si piesele se platesc. Doar piesele defecte se inlocuiesc gratuit.
#138
Postat 02 martie 2010 - 22:27
E ca si cum as cumpara o casa, dar admit in mod utopic ca nu ma va costa nimic intretinerea ei...
Aceasta postare a fost editata de garcon: 02 martie 2010 - 22:28
#139
Postat 02 martie 2010 - 23:22
Florin.B RATT, la 2 Mar 2010, 18:54, a spus:

Pai tocmai, daca e plin inseamna ca este inghesuiala si mai putine validari. Puneti o luna numai tramvaie cu remorca pe linia 10, si va asigur ca va creste si numarul validarilor (aici luandu-i in seama doar pe cei care nu valideaza din cauza inghesuielii, nu si pe cei care nu o fac indiferent de motiv - pentru cei din urma, cel mai simplu, instituirea mai multor controale).
Tramvaiul 10 este plin ochi dimineata (intre 7-9) si dupa amiaza (intre 13-16/17), ore la care frecventez aceasta linie si pot confirma aglomeratia; rar prind un loc. Insa sunt sigur ca vagoanele nu sunt "goale" (asa cum arata statisticile) nici in celalalte intervale orare.
Va zic, treaba buna faceam cu vechile compostoare...fara "statistici", fara atatia bani dati pe intreg sistemul, insa cu mai multi bani pentru tramvaie, si cu aceleasi linii nemodificatep

#140
Postat 03 martie 2010 - 00:12

Lipsa acestui sistem nu ar fi dus marirea parcului circulant, infiintarea de noi linii de transport sau alte chestii similare. Pur si simplu ramaneam la vechiul sistem si ... atat.
