Am o intrebare: problemele validatoarelor nu se pot rezolva si la depoul 2, trebuie ca toate vagoanele sa se deplaseze spre depoul 1 pentru asta?
Despre tramvaie in general
#961
Postat 23 februarie 2010 - 21:47
Am o intrebare: problemele validatoarelor nu se pot rezolva si la depoul 2, trebuie ca toate vagoanele sa se deplaseze spre depoul 1 pentru asta?
#962
Postat 23 februarie 2010 - 22:59
#963
Postat 24 februarie 2010 - 17:35
#964
Postat 24 februarie 2010 - 21:27
#967
Postat 24 februarie 2010 - 22:45
Si la 3451 unde i-au pus reclama de era doar cu jumtate pusa ?
#968
Postat 24 februarie 2010 - 22:46
#969
Postat 24 februarie 2010 - 23:04
De la Take Ionescu.
Iar daca tot veni vorba de piese, mai jos aveti o poza cu un compresor de Wegmann(defect desigur) care a fost dus la reparat. Scuzati calitatea pozei.

In depou, ca doar nu pe traseu. A fost pusa jumatate de reclama si apoi a fost trimis probabil ca rezerva o tura pe linia 8, dupa care a revenit in depou pentru ai termina de lipit reclama.
@lorand
Mda, aici ai dreptate, dar cam asta e, dar asta depinde de firma care lipeste autocolantul. Mai intai se face o schema pe calculator, care apoi este scoasa la imprimanta, iar dupa care se ia. Probabil ca asa le-au iesit, sau cine stie.
#970
Postat 25 februarie 2010 - 15:19
Si totusi, de ce a primit 3451 reclama, cand se spunea "clar" ca doar cele in galben primesc reclama?
#972
Postat 25 februarie 2010 - 16:13
NDY, la 25 Feb 2010, 15:19, a spus:
In situatia actuala (aici ma refer la cea financiara), cxei de la RATT sunt intr-un fel obligati sa accepte ofertele de la firmele respective, pentru reclame, avand nevoie de fiecare ban pe care pot sa il castige.
#973
Postat 25 februarie 2010 - 16:48
NDY, la 25 Feb 2010, 15:19, a spus:
Si totusi, de ce a primit 3451 reclama, cand se spunea "clar" ca doar cele in galben primesc reclama?
Da exact. Cand vor mai sosi piese si boghiuri vor fi reparate cele defecte si vor fi repuse in circulatie.
Proabil ca sa renuntat la acesta ideie dintr-un singur motiv, acela fiind stilul. Sincer arata si urat, unul vopsit cu galben,iar altul cu mov
#976
Postat 26 februarie 2010 - 17:21
Aceasta postare a fost editata de lorand: 26 februarie 2010 - 17:21
#980
Postat 26 februarie 2010 - 21:43
cseh_17, la 25 Feb 2010, 15:27, a spus:
Da cseh, 825, 830, si cateva remorci (de exemplu 3646). Daca vrei, pune-l si pe 3502.
lorand, la 25 Feb 2010, 16:13, a spus:
Daca tot au nevoie de bani, de ce inca vopsesc vagoanele care nu sunt alb-violet in alb-violet? Mai bine ar lipi direct peste reclamele, arata mai bine si e si mai ieftin. Si pana nu de mult, vagoanele care primeau reclama, erau vopsite in prealabil in galben, special pentru a primi reclama.
Viktor, la 25 Feb 2010, 16:48, a spus:
Proabil ca sa renuntat la acesta ideie dintr-un singur motiv, acela fiind stilul. Sincer arata si urat, unul vopsit cu galben,iar altul cu mov
De unde mai exact sa soseasca boghiuri? Nu sunt cu carul aruncate in hala?
Daca era vorba de stil, nu stiu de ce s-a mai adoptat in primul rand vopsirea in 2 scheme.
garcon, la 25 Feb 2010, 22:48, a spus:
E si parere mea. Le prefer(am) pe cele in schema galbena.
In concluzie: nu vom mai vedea deloc tramvaie vopsite in schema veche (cea galbena?)

Ajutor

















