STP Timișoara Forum: Linia 10 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Linia 10 Fosta linie 11. Ambele desfiintate! Evaluare topic: -----

#121 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 22:46

Stabilirea numarului de mijloace de transport nu ar trebui sa se faca numai dupa numarul validarilor. Pe de alta parte, este obligatia RATT de a verifica legalitatea in care se afla calatorii dintr-un mijloc de transport. Altfel spus: RATT nu se poate prevala de lipsa validarilor, atata vreme cat sarcina de a aplica masuri de constrangere ii revine tot ei.

De asemenea, nu se poate apela numai la simtul civic al calatorilor si la responsabilitatea comportamentului corect in societate pentru a se rezolva problema (exemplul Ianova, numit mai sus, este foarte nimerit, dar sa nu ne imaginam ca oamenii care oricum sunt pusi pe a comite ilegalitati se vor lasa impresionati de teama ca se va anula un anumit traseu).

Daca un traseu este prea solicitat la anumite ore, iar aglomeratia este clara pentru toata lumea, RATT nu se poate izola intr-un turn de fildes, din care sa nege evidentele, intrucat se orienteaza numai dupa numarul de validari.
0

#122 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 februarie 2010 - 23:27

Bineinteles ca numarul de validari este doar un criteriu in luarea deciziei (unul important, totusi). Sunt linii care daca ar fi sa ne luam numai dupa numarul de validari, erau desfintate de mult (exemplu: 44). :blush:
0

#123 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 februarie 2010 - 22:11

Vezi postareadAImon, la 25 Feb 2010, 19:28, a spus:

Pe liniile periferice (3, 5, 1, 7, 21, etc) de obicei circulă doar oamenii care au treabă, serviciu, şcoală, chestii constante, prin urmare ar fi de aşteptat ca majoritatea călătorilor (la orice oră) să fie oameni cu abonament; prin urmare, scuza că nu există chioşc în zonă nu prea stă în picioare, nu cred să existe persoană peste o anumită vârstă care să circule fără abonament o lună întreagă. Poate doar adolescenţii cărora nu le pasă de un eventual control.


De ce spui asta? Tatal meu, de exemplu, n-a avut abonament niciodata, pentru ca nu renta. Foloseste 2 calatorii, 5 zile pe saptamana. 3 lei x 5 x 4 = 60lei pe luna, din care mai scad sa zicem pana la 50 de lei, pentru ca se intampla destul de des sa nu mearga cu tramvaiul. Abonamentul este mult mai scump decat 50 de lei. Asa ca isi cumpara mai tot timpul bilet. Si stiu destui care procedeaza astfel, asa ca nu chiar toti care au un program regulat detin si abonament.


Vezi postareaFlorin.B RATT, la 25 Feb 2010, 19:34, a spus:

Statisticile sunt perfect reale. Se poate urmari foarte exact numarul de validari pe fiecare validator in parte. E adevarat insa, ca motivele nevalidarii pot fi mai multe si e clar ca nu pot fi stabilite din aceasta statistica.


Exact asta am vrut sa spun si eu :coolspeak: Nu trebuie tinut cont doar de statisticile validarilor.
0

#124 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 februarie 2010 - 22:46

Vezi postareaNDY, la 26 Feb 2010, 22:11, a spus:

Tatal meu, de exemplu, n-a avut abonament niciodata, pentru ca nu renta. Foloseste 2 calatorii, 5 zile pe saptamana. 3 lei x 5 x 4 = 60lei pe luna, din care mai scad sa zicem pana la 50 de lei, pentru ca se intampla destul de des sa nu mearga cu tramvaiul. Abonamentul este mult mai scump decat 50 de lei.
Daca cele doua calatorii sunt folosite dus-intors pe o singura linie, renteaza. Abonametul pentru persoane fizice (1linie 30 zile) este de 53 ron, redus la 42 ron daca are buletin de Timisoara. Chiar si pe 2 linii cu reducere ar fi de 60 ron.

Stiu ce spui tu, la fel si eu am un orar absolut oribil al cursurilor, inainte sa se transforme 42 in E7 nici la mine nu renta sa-mi fac abonament, eram la limita cu biletele, minus zilele de chiul :coolspeak:

De ce spun totusi ca exemplele astea nu invalideaza teoria generala: daca am de ajuns dintr-un capat in altul al orasului cu treaba urgenta, prefer la orice ora sa iau un taxi ca sa nu astept dupa transportul in comun si transbordarea intre linii. In schimb in zona centrala si pe distante scurte, unde se suprapun 2-3-4 linii merita sa astepti. In extenso, as presupune deci ca grosul calatorilor de pe liniile periferice folosesc transportul in comun in special pentru activitati recurente (scoala, job, etc) si deci ca numarul abonamentelor este mai mare acolo.
0

#125 Useril este offline   alex.alexus 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 10 mai 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 12:02

Citisem in saptamanalul Agenda ca se are in vedere modificarea traseului tramvaiului 10, acesta urmand sa nu mai intoarca la Gara de Nord , ci in Dmabovita. Stie cineva ceva?
0

#126 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 martie 2010 - 12:22

Din cate am auzit de la unii vatmani, se pare ca va fi adevarat acest lucru. Acum, om trai si om vedea, ce o fi si ce-o urma.
0

#127 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 13:47

Schimbarea traseului cu ce ar ajuta :04: , ca eu unul vad ca ar fi mai lung decat acuma, si sa iei o garnitura nu ar merge ca sar mari timipii de asteptare, cu ce folos atunci?

Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 02 martie 2010 - 13:48

0

#128 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 martie 2010 - 15:25

Cica era nerentabil pana la Gara...
0

#129 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 15:48

Vezi postareaVisor, la 2 Mar 2010, 15:25, a spus:

Cica era nerentabil pana la Gara...


:huh: :04: :lol: :lol: :lol: Buna gluma!, si cand au realizat traseul era rentabila. Eu nu stiu cum daca populatia unui oras creste, liniile de tramvai devin nerentabile.
Eu am un cuvant pentru cine a gasit motivul asta "Vrajeala".
0

#130 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 martie 2010 - 18:39

Pare "vrajeala", dar statisticile ne arata ca linia 10 are numarul cel mai mic de validari (2% din totalul pe toate liniile (autobuz, troleibuz, tramvai)) dintre toate liniile de tramvai, validari de bilete si abonamente, in perioada iunie-octombrie 2009. O fi crescand populatia orasului, dar si gradul de nepasare si delasare. :04:
0

#131 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 02 martie 2010 - 18:45

Eu de cate ori il vad(in orele de varf mai ales, dar nu numai) este plin !!!
Daca intoarce in dambovita credeti ca vor fi mai multe validari ? Eu ma insel...Mai ales ca in 700 nu are statie :04:
0

#132 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 martie 2010 - 18:54

Ca e plin nu inseamna automat ca sunt multe validari :04:
0

#133 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 18:56

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 2 Mar 2010, 18:39, a spus:

linia 10 are numarul cel mai mic de validari


Si s-a gandit cineva sa puna controale mai frecvente ca sa creasca numarul validarilor? Cu ce ma ajuta pe mine ca stiu numarul validarilor, asa foarte bine lasam compostoarele, ca asa stricam toate liniile daca ne luam dupa "minunatiile" alea de validatoare. Trebuie sa ne ajutam de informatiile care le avem si le obtinem sa mentinem tramvaiul nu sal distrugem.
0

#134 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 02 martie 2010 - 19:07

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 2 Mar 2010, 18:54, a spus:

Ca e plin nu inseamna automat ca sunt multe validari :04:

Da, doar ca daca se uita cineva si dupa cat sunt de incarcate tramvaiele, nu doar dupa numarul de validari, s-ar mai aduce tramvai...Exact ce spunea si gygyman6 mai sus :lol:
0

#135 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 martie 2010 - 19:10

Sunt sigur ca daca situatia financiara ar permite-o s-ar mai cumpara tramvaie. Sa vedem, poate cu noul buget votat la primarie (scria acolo ceva de tramvaie SH).
0

#136 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 19:15

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 2 Mar 2010, 19:10, a spus:

Sunt sigur ca daca situatia financiara ar permite-o s-ar mai cumpara tramvaie. Sa vedem, poate cu noul buget votat la primarie (scria acolo ceva de tramvaie SH).


Fie siasa, dar de data asta sar putea face o lista cu ce piese e nevoie si sa se mai rationalizeze distributia lor, asa am facut si cu ultimile loturi de tramvaie wegman si "am trecu prin ele ca prin unt" ca au ajuns ca astea de acuma. Eu unul nici nu mai deosebesc ce e primit acum cativa ani si ce circula de la inceputurile inlocuirii timisurilor.
0

#137 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 martie 2010 - 21:24

Problema pieselor apare datorita unui fapt destul de simplu dar neluat in seama: pentru achizitionarea vehiculelor (autobuze, tramvaie, troleibuze) s-a luat credit si s-au primit bani de la primarie fara a se lua in considerare surse de finantare si pentru piesele de schimb, revizii, etc
Sunt revizi si reparatii care costa foarte mult, dar sursele de finantare erau doar pentru achizitia vehiculelor, nu si pentru intretinerea lor. Nici macar in garantie reviziile nu sunt gratuite, toate materialele, consumabilele si piesele se platesc. Doar piesele defecte se inlocuiesc gratuit.
0

#138 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 22:27

Foarte pertinent postul Dvs., dar permiteti-mi un "dar": RATT nu face activitatea asta de azi - de ieri. Cum se poate ca astfel de costuri sa nu fie previzionate si estimate intr-un necesar care sa determine masurile ce trebuie luate in cadrul unei strategii pe termen mediu, astfel ca sa nu fie nevoie de a modifica intempestiv trasee pentru a salva cate 2-3 trenuri pentru alte linii?!

E ca si cum as cumpara o casa, dar admit in mod utopic ca nu ma va costa nimic intretinerea ei...

Aceasta postare a fost editata de garcon: 02 martie 2010 - 22:28

0

#139 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 02 martie 2010 - 23:22

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 2 Mar 2010, 18:54, a spus:

Ca e plin nu inseamna automat ca sunt multe validari :coolspeak:


Pai tocmai, daca e plin inseamna ca este inghesuiala si mai putine validari. Puneti o luna numai tramvaie cu remorca pe linia 10, si va asigur ca va creste si numarul validarilor (aici luandu-i in seama doar pe cei care nu valideaza din cauza inghesuielii, nu si pe cei care nu o fac indiferent de motiv - pentru cei din urma, cel mai simplu, instituirea mai multor controale).
Tramvaiul 10 este plin ochi dimineata (intre 7-9) si dupa amiaza (intre 13-16/17), ore la care frecventez aceasta linie si pot confirma aglomeratia; rar prind un loc. Insa sunt sigur ca vagoanele nu sunt "goale" (asa cum arata statisticile) nici in celalalte intervale orare.

Va zic, treaba buna faceam cu vechile compostoare...fara "statistici", fara atatia bani dati pe intreg sistemul, insa cu mai multi bani pentru tramvaie, si cu aceleasi linii nemodificatep :unsure: .
0

#140 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 martie 2010 - 00:12

Trebuie sa intelegi un lucru: banii pentru sistemul de ticketing au putut fi obtinuti doar pentru acest scop. Deci se putea face acest sistem sau...nimic. In nici un caz nu puteau fi deturnati spre cumpararea de tramvaie, piese de schimb, etc. Sa nu crezi ca RATT a primit 5 milioane de euro cu care sa faca ce-i trece prin cap. :unsure:
Lipsa acestui sistem nu ar fi dus marirea parcului circulant, infiintarea de noi linii de transport sau alte chestii similare. Pur si simplu ramaneam la vechiul sistem si ... atat. :coolspeak:
0

Arata acest topic


  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi