STP Timișoara Forum: VA ROG, UN RASPUNS DIN PARTEA RATT-ULUI - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

VA ROG, UN RASPUNS DIN PARTEA RATT-ULUI

#1 Useril este offline   clauadrian24 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08 februarie 10

Postat 20 februarie 2010 - 14:09

Buna ziua. As dori sa mi se spuna de ce se face discriminare intre locuitorii Timisoarei? E normal ca linia 3 autobuz sa se transforme in Linia 7 Express (implicita pretul biletului de expres) iar pe acest traseu sa se introduca autobuze vechi (adevarate ,,jeguri``) in timp ce, linia Expres 1 care face legatura la fel ca si Expres 7 cu o zona periferica a orasului , sa aiba tot timpul autobuze Mercedes ??? mai exista o problema: intervalul intre autobuze este mare chiar si in zilele lucratoare, de exemplu dimineata vine in Zona Zahar un autobuz la 7,00 iar urmatorul dupa 18 - 20 minute, nu pot fi preluati toti calatorii (sunt si multi elevi) iar cei care merg spre Liceele Silvic si alte scoli indepartate intarzaie aproape de 3-4 ori pe saptamana pentru ca soferii ii dau jos, pentru a putea inchide usile, si pe buna dreptate, ca nu poate circula cu usile deschise. Micsorati intervalul intre autobuze, si va rog dati-mi un raspuns. ORICUM VOM SESIZA OPC TIMIS IN LEGATURA CU SERVICIILE PROASTE OFERITE DE RATT.

Va multumesc anticipat
0

#2 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 20 februarie 2010 - 15:09

Poţi să sesizezi pentru interval... că autobuzele nu se vandalizează singure.
Poate ar trebui ceva reorganizări... în sensul că să fie 2-3 curse la intrval de 5 minute când pleacă / vin elevii / studenţii / salariaţii cu maşini articulate, în rest să se meargă la 30 de minute. Că altfel... ei fac calculul la capacitate, le iese capacitatea pe zi şi asta e, chiar dacă unele curse merg cu oameni pe scară şi altele cară aer.
Cred că asta ar fi o modificare bine venită şi rentabilă, atât pentru călători, cât şi pentru RATT. Călătorii vor avea autobuz când au nevoie, iar RATT va avea maşini pline (bine... pline în sensul de 100 de locuri / autobuz de 100 de locuri, nu cu oameni pe scară).
0

#3 Useril este offline   clauadrian24 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08 februarie 10

Postat 20 februarie 2010 - 16:16

da. dar ce se intelege prin ,,a fi o masina plina 100 % ? un autobuz mercedes are in jur de 33-35 locuri. deci, sa se bage in asa fel, ca sa prea aproximativ 7-8 calatori din cap de linie, pentru ca acel autobuz nu ajunge nici macar pana la Statia banatu, si deja e arhi plin. deci unde e calculul si capacitatea? Daca cei responsabili calculeaza ca, capacitatea sa fie 100 % acel autobuz ar trebui sa nu mai opreasca decat in statiile in care doresc acei calatori sa coboare. nu?
0

#4 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30212
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 20 februarie 2010 - 18:45

Linia Expres 1 impreuna cu linia 33 au cel mai mare numar de validari, deci aduc cele mai mari incasari regiei. (vorbim de transportul cu autobuze)
In legatura cu frecventa autobuzelor de pe linia E7:
in timpul zilelor lucratoare, in jurul orei 7, de la Abator pleaca autobuze, conform planificarii, la: 6:52 - 7:04 - 7:13 - 7:19 - 7:25 - 7:31 - 7:40....
Un Conecto e considerat "plin" cand transporta 80-85 de calatori. Incarcarea se calculeaza dupa numarul de validari pe o semitura, nu pe o statie. Deci nu conteaza cati calatori urca intr-o statie sau alta ci cati au fost transportati de la Abator la T.Grozavescu (exemplu).
0

#5 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 februarie 2010 - 20:19

Ca de obicei, aceste critici vin fara ca persoana in cauza sa citeasca inainte de a posta.

Dr2005, ceea ce priveste intervalele sunt aberatii! Vine un autobuz la 5-8 minute. Nu tot ceea ce auzi trebe crezut.
0

#6 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 februarie 2010 - 03:47

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 20 Feb 2010, 18:45, a spus:

Un Conecto e considerat "plin" cand transporta 80-85 de calatori. Incarcarea se calculeaza dupa numarul de validari pe o semitura, nu pe o statie. Deci nu conteaza cati calatori urca intr-o statie sau alta ci cati au fost transportati de la Abator la T.Grozavescu (exemplu).


In autobuzele care au si numaratoare la usi se iau in considerare si datele oferite de acestea? Macar pentru corelare, nu de alta dar as putea confirma si reversul a ceea ce a spus [clauadrian24] : Pleaca autobuzul de la Grozavescu pe jumatate plin, mai ia o groaza de studenti la urmatoarele 2 statii, si in Sinaia elevii nu au unde urca, majoritatea calatorilor necoborand inainte de Freidorf. Doar uneori, bineinteles, dar este sarcina statisticii interne sa ne spuna cand exact <_<
0

#7 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2010 - 08:56

Autobuzele cu numaratoare, circula strct pe Metro!
0

#8 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 21 februarie 2010 - 09:57

5 - 8 minute pentru Fabrica de Zahăr mi se pare muuult prea des. După principiul ăsta, E8 ar trebui să vină pe tot traseul la 2 minute, dacă Fabrica de Zahăr & blocurile de lângă ea (nu vorbesc de ce e de la Lic. Auto spre centru) generează un flux de călători atât de mare încăt la 8 minute între autobuze să rămână oameni în staţie. Apropo de autobuze... pe 3 circulau articulate. Pe E7 ce circulă?

Prin autobuz plin m-am referit la numărul de locuri trecute pe talon (scaune + în picioare, că nu-i autocar să ia doar călători pe scaune). La un autobuz de 99 de locuri, dacă merge cu 30 de oameni nu prea rentează.
0

#9 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 februarie 2010 - 10:54

Pe E7 circula deasemeni articulate. Sunt zile cand chiar si 3, insa in principiu 2. La fel si pe E8 regasim zilnic macar un singur articulat.
0

#10 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 21 februarie 2010 - 12:17

Vezi postareacseh_17, la 21 Feb 2010, 08:56, a spus:

Autobuzele cu numaratoare, circula strct pe Metro!


Exista si autobuze cu numaratoare care circula si in oras, nu numai pe M-uri.
0

#11 Useril este offline   clauadrian24 

  • Membru începător
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 4
  • Inregistrat: 08 februarie 10

Postat 21 februarie 2010 - 17:08

Azi am vazut ce raspunsuri mi s-au dat. va multumesc mult, dar pentru a vedea ca nu sunt comentarii aiurea, as vrea ca cineva sa urmareasca o zi sau doua, dimineata la Fabrica de zahar, situatia, referitor la aglomeratie si la interval. persoana care va vedea la fata locului, se va convinge singura.
0

#12 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30212
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 februarie 2010 - 17:25

Toate vehiculele sunt urmarite prin GPS, deci dispecerul vede in timp real cum se respecta graficul si poate da comenzi soferilor, comenzi care se afiseaza pe OBC. (computerul de la bordul vehiculelor). De asemenea, se poate urmarii foarte exact incarcarea, dupa numarul de validari (calatorii care nu valideaza nu sunt numarati deci e recomandat ca toata lumea sa valideze).

L.E. Exemplu de monitorizare pe linia E7 (ora 8:40):

Imagine postata
0

#13 Useril este offline   TIANAPET 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 30
  • Inregistrat: 10 decembrie 09
  • Sexul:feminin
  • Locatia:tm

Postat 23 februarie 2010 - 21:20

Vezi postareaDr2005, la 21 Feb 2010, 09:57, a spus:

5 - 8 minute pentru Fabrica de Zahăr mi se pare muuult prea des. După principiul ăsta, E8 ar trebui să vină pe tot traseul la 2 minute, dacă Fabrica de Zahăr & blocurile de lângă ea (nu vorbesc de ce e de la Lic. Auto spre centru) generează un flux de călători atât de mare încăt la 8 minute între autobuze să rămână oameni în staţie. Apropo de autobuze... pe 3 circulau articulate. Pe E7 ce circulă?

Prin autobuz plin m-am referit la numărul de locuri trecute pe talon (scaune + în picioare, că nu-i autocar să ia doar călători pe scaune). La un autobuz de 99 de locuri, dacă merge cu 30 de oameni nu prea rentează.

Inainte sa vorbesti te-as invita dimineata pe linia E7, pe traseul Fabrica de Zahar -Sinaia. Si precisez ca dimineata E7 are frecventa de app. 8 min. Sunt destui si aici la FZB si blocurile de langa ea. Incetati cu judecarea oamenilor din aceasta zona, Platim abonamente de expres si cred ca avem dreptul la confortul celor ce merg cu 33 ...Incetati.Sii cred ca in pretul biletului / abonamentului nu e precizat folosirea scaunului sau statul in picioare. Eu de ce sa nu stau pe scaun? platesc mai putin?
0

#14 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2010 - 21:52

Vezi postareaTIANAPET, la 23 Feb 2010, 21:20, a spus:

Inainte sa vorbesti te-as invita dimineata pe linia E7, pe traseul Fabrica de Zahar -Sinaia. Si precisez ca dimineata E7 are frecventa de app. 8 min. Sunt destui si aici la FZB si blocurile de langa ea. Incetati cu judecarea oamenilor din aceasta zona, Platim abonamente de expres si cred ca avem dreptul la confortul celor ce merg cu 33 ...Incetati.Sii cred ca in pretul biletului / abonamentului nu e precizat folosirea scaunului sau statul in picioare. Eu de ce sa nu stau pe scaun? platesc mai putin?


Are dreptate... :lol: Insa s-ar vedea in practica asta oriunde altundeva decat in Romania (daca se poate ca si calatorii sa stea pe acoperis dar sa plateasca in continuare biletul/abonamentul, ar fi nemaipomenit :) ). Lasand gluma la o parte, ideal ar fi ca si calatorul sa calatoreasca in conditii bune, care sa reflecte pretul calatoriei. Adica sa stea pe scaun, intr-un vehicul nu foarte aglomerat :) .
0

#15 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2010 - 22:22

Si cum ati vrea sa fie? Dam jos lumea cand s-au ocupat toate scaunele? :lol:
TIANAPET , astea deja sunt fite cu "eu vreau sa stau pe scaun"(te rog sa nu mi-o iei in nume de rau). Stai daca apuci, sau lasi batranii sa stee daca nu mai sunt locuri, ca asa e frumos :)
Mai in gluma, mai in serios, regia trece printr-o perioada mai nefasta din punct de vedere financiar, si nu se permit ca autobuzele sa circule pe fiecare linie din 3 in 3 minute. ( Chit ca si firma de intretinere a autobuzleor/troleibuzelor este romaneasca sa nu spun altcumva, :) , trebuie stat mult dupa piese)
Itit inteleg frustrarile, nici mie nu-mi place cand un vehicul este aglomerat, si mi-ar placea si mie sa stau pe scaun, si tot abonament platesc ca si tine, dar daca nu se poate, ma conformez.
0

#16 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 24 februarie 2010 - 22:36

Vezi postarealorand, la 24 Feb 2010, 22:22, a spus:

..astea deja sunt fite cu "eu vreau sa stau pe scaun"(te rog sa nu mi-o iei in nume de rau).

Nu e absolut nicio fita, din punctul meu de vedere. Este doar o dorinta fireasca a omului, aceea de a se odihni.
In rest, ai dreptate, stai jos daca ai noroc sa prinzi autobuzul cat de cat gol. :lol:
0

#17 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2010 - 22:53

Nu asa am planuit sa se inteleaga.
Ce am vrut sa zic este faptul ca nu pot sa il dau jos pe un om cu forta de pe scaun, chiar daca are bilet sau nu, doar ca sa stau eu.
Iar daca am cumparat abonament expres nu sunt "King of the castle" (scuze TIANAPET, dar din postul tau asa ai lasat sa se inteleaga). Trebuie sa intelegi faptul ca conditiile sunt ceeace sunt, iar daca nu era de generozitatea nemtilor, inca mai inghetam in Timis-uri.
0

#18 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 februarie 2010 - 10:44

Am auzit (citit) in mai multe locuri ,ca erau niste tipi care sigur nu avea bilete, sau fraze de genul...

De unde stiti voi sa ziceti daca omul are sau nu bilet/abonament, doar uitandu-va la ei? Toti avem dreptul la aceeasi conditii de calatorie, fie ca avem sau nu bilet.
0

#19 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30212
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 februarie 2010 - 11:07

Vezi postareacseh_17, la 25 Feb 2010, 10:44, a spus:

Toti avem dreptul la aceeasi conditii de calatorie, fie ca avem sau nu bilet.


:lol: Un calator fraudulos nu prea are nici un drept. (sau te refereai la cei cu abonament?)
0

#20 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 februarie 2010 - 13:03

Da, m-am exprimat un pic cam aiurea. Clar cei care nu au nici bilet nici abonament nici un drept. Insa avem si faptul ca multi sunt cei care comenteaza si circula cu bilet. Din asta putem trage concluzia cum ca aceste persoane circula mai rar decat ei cu abonamente. Insa tot aceste persoane se gasesc sa comenteze deoarece nu vad situatie zilnica. Un om care circula zilnic se obisnuiete, si invata.
0

Arata acest topic


  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi