VA ROG, UN RASPUNS DIN PARTEA RATT-ULUI
#1
Postat 20 februarie 2010 - 14:09
Va multumesc anticipat
#2
Postat 20 februarie 2010 - 15:09
Poate ar trebui ceva reorganizări... în sensul că să fie 2-3 curse la intrval de 5 minute când pleacă / vin elevii / studenţii / salariaţii cu maşini articulate, în rest să se meargă la 30 de minute. Că altfel... ei fac calculul la capacitate, le iese capacitatea pe zi şi asta e, chiar dacă unele curse merg cu oameni pe scară şi altele cară aer.
Cred că asta ar fi o modificare bine venită şi rentabilă, atât pentru călători, cât şi pentru RATT. Călătorii vor avea autobuz când au nevoie, iar RATT va avea maşini pline (bine... pline în sensul de 100 de locuri / autobuz de 100 de locuri, nu cu oameni pe scară).
#3
Postat 20 februarie 2010 - 16:16
#4
Postat 20 februarie 2010 - 18:45
In legatura cu frecventa autobuzelor de pe linia E7:
in timpul zilelor lucratoare, in jurul orei 7, de la Abator pleaca autobuze, conform planificarii, la: 6:52 - 7:04 - 7:13 - 7:19 - 7:25 - 7:31 - 7:40....
Un Conecto e considerat "plin" cand transporta 80-85 de calatori. Incarcarea se calculeaza dupa numarul de validari pe o semitura, nu pe o statie. Deci nu conteaza cati calatori urca intr-o statie sau alta ci cati au fost transportati de la Abator la T.Grozavescu (exemplu).
#5
Postat 20 februarie 2010 - 20:19
Dr2005, ceea ce priveste intervalele sunt aberatii! Vine un autobuz la 5-8 minute. Nu tot ceea ce auzi trebe crezut.
#6
Postat 21 februarie 2010 - 03:47
Florin.B RATT, la 20 Feb 2010, 18:45, a spus:
In autobuzele care au si numaratoare la usi se iau in considerare si datele oferite de acestea? Macar pentru corelare, nu de alta dar as putea confirma si reversul a ceea ce a spus [clauadrian24] : Pleaca autobuzul de la Grozavescu pe jumatate plin, mai ia o groaza de studenti la urmatoarele 2 statii, si in Sinaia elevii nu au unde urca, majoritatea calatorilor necoborand inainte de Freidorf. Doar uneori, bineinteles, dar este sarcina statisticii interne sa ne spuna cand exact

#8
Postat 21 februarie 2010 - 09:57
Prin autobuz plin m-am referit la numărul de locuri trecute pe talon (scaune + în picioare, că nu-i autocar să ia doar călători pe scaune). La un autobuz de 99 de locuri, dacă merge cu 30 de oameni nu prea rentează.
#9
Postat 21 februarie 2010 - 10:54
#11
Postat 21 februarie 2010 - 17:08
#12
Postat 21 februarie 2010 - 17:25
L.E. Exemplu de monitorizare pe linia E7 (ora 8:40):

#13
Postat 23 februarie 2010 - 21:20
Dr2005, la 21 Feb 2010, 09:57, a spus:
Prin autobuz plin m-am referit la numărul de locuri trecute pe talon (scaune + în picioare, că nu-i autocar să ia doar călători pe scaune). La un autobuz de 99 de locuri, dacă merge cu 30 de oameni nu prea rentează.
Inainte sa vorbesti te-as invita dimineata pe linia E7, pe traseul Fabrica de Zahar -Sinaia. Si precisez ca dimineata E7 are frecventa de app. 8 min. Sunt destui si aici la FZB si blocurile de langa ea. Incetati cu judecarea oamenilor din aceasta zona, Platim abonamente de expres si cred ca avem dreptul la confortul celor ce merg cu 33 ...Incetati.Sii cred ca in pretul biletului / abonamentului nu e precizat folosirea scaunului sau statul in picioare. Eu de ce sa nu stau pe scaun? platesc mai putin?
#14
Postat 24 februarie 2010 - 21:52
TIANAPET, la 23 Feb 2010, 21:20, a spus:
Are dreptate...



#15
Postat 24 februarie 2010 - 22:22

TIANAPET , astea deja sunt fite cu "eu vreau sa stau pe scaun"(te rog sa nu mi-o iei in nume de rau). Stai daca apuci, sau lasi batranii sa stee daca nu mai sunt locuri, ca asa e frumos

Mai in gluma, mai in serios, regia trece printr-o perioada mai nefasta din punct de vedere financiar, si nu se permit ca autobuzele sa circule pe fiecare linie din 3 in 3 minute. ( Chit ca si firma de intretinere a autobuzleor/troleibuzelor este romaneasca sa nu spun altcumva,

Itit inteleg frustrarile, nici mie nu-mi place cand un vehicul este aglomerat, si mi-ar placea si mie sa stau pe scaun, si tot abonament platesc ca si tine, dar daca nu se poate, ma conformez.
#16
Postat 24 februarie 2010 - 22:36
lorand, la 24 Feb 2010, 22:22, a spus:
Nu e absolut nicio fita, din punctul meu de vedere. Este doar o dorinta fireasca a omului, aceea de a se odihni.
In rest, ai dreptate, stai jos daca ai noroc sa prinzi autobuzul cat de cat gol.

#17
Postat 24 februarie 2010 - 22:53
Ce am vrut sa zic este faptul ca nu pot sa il dau jos pe un om cu forta de pe scaun, chiar daca are bilet sau nu, doar ca sa stau eu.
Iar daca am cumparat abonament expres nu sunt "King of the castle" (scuze TIANAPET, dar din postul tau asa ai lasat sa se inteleaga). Trebuie sa intelegi faptul ca conditiile sunt ceeace sunt, iar daca nu era de generozitatea nemtilor, inca mai inghetam in Timis-uri.
#18
Postat 25 februarie 2010 - 10:44
De unde stiti voi sa ziceti daca omul are sau nu bilet/abonament, doar uitandu-va la ei? Toti avem dreptul la aceeasi conditii de calatorie, fie ca avem sau nu bilet.
#20
Postat 25 februarie 2010 - 13:03