Linia 10 Fosta linie 11. Ambele desfiintate!
#101
Postat 23 februarie 2010 - 16:36
#102
Postat 23 februarie 2010 - 17:17

Daca ar intoarce la Gara de Est ar fi bine, dar nu sa circule pe linia lui 6

Iar linia 10...chiar e perfect cum circula acum pe ce alt motiv "inteligent" doresc aceasta schimbare?
#103
Postat 23 februarie 2010 - 18:32
Daca 5-ul ar intoarce la gara de est in loc sa faca bucla pe la padure, nu s-ar castiga destule minute/tura incat sa se justifice scoaterea unui tren. In zona pietei Badea Cartan se circula destul de greoi, din cauza masinilor, asa ca tura s-ar scurta eventual cu vreo 10 minute (de la 65 la 55 minute), iar scoaterea unui tren ar mari intervalul dintre 2 trenuri de la 16 minute (actual) la vreo 18-19 minute, ceea ce ar duce la aglomeratie si mai mare.
Iar despre linia 10, as fi si eu curios sa aflu, de ce se considera ca ar fi mai multa nevoie de aceasta linie pe tronsonul "B-dul Regele Carol - Dambovita" (unde circula si 2 si 7) decat spre Gara de Nord. In plus, aceasta schimbare, din nou ar mari timpul pe tura la linia 10 si nu cred ca se va suplimenta cu vreun tren, asa ca intervalul de succedere va fi mai mare.
#104
Postat 23 februarie 2010 - 21:45

Totul este bine asa, nu inteleg ce ii apuca cu asemenea schimbari. Maine zi poate il vedem pe 1 facand legatura intre cele 2 depouri, iar pe 4 invartindu-se in cerc in P-ta Gh. Domasneanu

#105
Postat 23 februarie 2010 - 22:56
#106
Postat 24 februarie 2010 - 15:15
#107
Postat 24 februarie 2010 - 21:01
#108
Postat 24 februarie 2010 - 21:25


#109
Postat 24 februarie 2010 - 22:01
#110
Postat 25 februarie 2010 - 10:19
Mi-aduc aminte de un fapt consumat in urma cu 12-15 ani pe care am sa vi-l relatez acum desi este off topic (scuze). Aveam un coleg, nea Ghita, navetist din Ianova, care imi spunea ca atat el cat si alti calatori nu mai cumpara abonament, mai bine ii dau la sofer ceva banuti. I-am spus ca risca sa li se desfiinteze cursa de Ianova. A zis ca nu se poate asa ceva. Dupa cateva luni vine nea Ghita la lucru si spune ca au ramas fara autobuzul de Ianova, fiind nevoiti acum sa se cupleze cate 4-5 navetisti si sa vina cu masina unuia dntre ei platindu-i acestuia combustibilul si ceva in plus probabil, iar soferul autobuzului impreuna cu autobuzul lui fiind trimisi pe alt traseu, nepierzand nimic...Fara acest autobuz au ramas si cei putini care au fost corecti si isi plateau abonamentele si n-au avut nici o vina...
Am dat acest exemplu din care se vede foarte clar unde duce blatismul sau nevalidarea legitimatiilor de calatorie si mai ales acum, in aceasta perioada destul de critica pentru RATT...si nu numai...
#111
Postat 25 februarie 2010 - 15:15
#112
Postat 25 februarie 2010 - 15:26
Deci ceea ce ai zis tu acum suna cam asa: Lasat-i sa calatoreasca fraudulos!
Cum sa nu dea atentie? Pai daca nu valideaza, sa nu mai circule asa des tramvaiele,si i-a sa vedem cum ar reactiona attunci populatia?
#113
Postat 25 februarie 2010 - 16:09
Noi fiind de partea RATT-ului trebuie sa ii incurajam pe oameni sa valideze.
Dar ideile "stralucite" ale conducerii nu ajuta cu nimic acest lucru, ba chiar oamenii nu vor mai valida deloc. Aici ma refer la ideea cu un singur validator de bilete.

#114
Postat 25 februarie 2010 - 16:43

#115
Postat 25 februarie 2010 - 16:53

Trebuie vorbit si cu controlorii sa le spuna la calatori daca mai vor sa fie tramvai pe la ei in zona ar fi cazul sa valideze.
Putina amenintare nu strica

Aceasta postare a fost editata de lorand: 25 februarie 2010 - 16:53
#116
Postat 25 februarie 2010 - 17:07
Ar trebui cumva constientizati oamenii ca daca "se obosesc" sa valideze nu o fac doar pentru "o statistica facuta ca sa se joace cei de la RATT cu numerele", ci valideaza chiar in interesul lor (marirea/micsorarea numarului trenurilor - lucru care ii afecteaza pe ei). Din pacate multi n-au inteles acest lucru. Si nu numai pensionarii, sunt si multi tineri care nu valideaza "uite numa asa de-al dracu"

#117
Postat 25 februarie 2010 - 17:24
cseh_17, la 25 Feb 2010, 15:26, a spus:
Deci ceea ce ai zis tu acum suna cam asa: Lasat-i sa calatoreasca fraudulos!
Cum sa nu dea atentie? Pai daca nu valideaza, sa nu mai circule asa des tramvaiele,si i-a sa vedem cum ar reactiona attunci populatia?
Bine, lasa-i tu pe cei de la RATT sa se ghideze numai dupa statisticile validarilor, si o sa vedem de cate ori o sa reevaluezi ce am zis eu mai sus cand o sa ramai in statie de plin ce era tramvaiul in care vroiai sa urci

Nu mai circula tramvaiele? Si ce? Crezi ca daca vor vedea ca in loc de 5 stau 15 minute dupa tramvai o sa constientizeze ca e din cauza faptului ca ei n-au validat calatoria? Acum vorbesti si tu prostii...
#118
Postat 25 februarie 2010 - 19:28

Revenind.
Pe liniile periferice (3, 5, 1, 7, 21, etc) de obicei circulă doar oamenii care au treabă, serviciu, şcoală, chestii constante, prin urmare ar fi de aşteptat ca majoritatea călătorilor (la orice oră) să fie oameni cu abonament; prin urmare, scuza că nu există chioşc în zonă nu prea stă în picioare, nu cred să existe persoană peste o anumită vârstă care să circule fără abonament o lună întreagă. Poate doar adolescenţii cărora nu le pasă de un eventual control. Spre deosebire, pe liniile centrale putem întâlni mai des oameni în tranzit, oameni care trebuie doar să ajungă din punctul A în punctul B, prin urmare oameni care folosesc biletul.
La fel ca şi (fosta) linie 3, şi pe linia 5 presupun că lipsesc controalele. Asta duce la blaturi, bineînţeles, deşi încărcarea vagoanelor este destul de mare. Cred că exemplul lui [mile] este grăitor în această privinţă. De asemenea duce şi la lipsa responsabilităţii, omul n-are de unde să ghicească la ce foloseşte validarea dacă nu i se explică.
#119
Postat 25 februarie 2010 - 19:34
NDY, la 25 Feb 2010, 15:15, a spus:
Statisticile sunt perfect reale. Se poate urmari foarte exact numarul de validari pe fiecare validator in parte. E adevarat insa, ca motivele nevalidarii pot fi mai multe si e clar ca nu pot fi stabilite din aceasta statistica.
#120
Postat 25 februarie 2010 - 19:45
Paul85, la 25 Feb 2010, 17:07, a spus:
Ar trebui cumva constientizati oamenii ca daca "se obosesc" sa valideze nu o fac doar pentru "o statistica facuta ca sa se joace cei de la RATT cu numerele", ci valideaza chiar in interesul lor (marirea/micsorarea numarului trenurilor - lucru care ii afecteaza pe ei). Din pacate multi n-au inteles acest lucru. Si nu numai pensionarii, sunt si multi tineri care nu valideaza "uite numa asa de-al dracu"

Da vezi sa nu te atentioneze controlorii, "astia" sunt siasa lupi pusi paznici la oi, unii dupa ce dau un calator fraudulos jos din tramvai pun pariu ca se gandesc "oare ce naiba a fost in capu meu sa-l dau pe asta jos, pana scrie procesul verbal ii i-a o ora, hai mai bine ii cer 10 lei si ma scap de el", si bani ajung la controlor, ca parca el are nevoie de mentenanta si piese de schimb.
Oricum un alt motiv puternic este si confortul calatoriei, nu sunt numai pensionari care nu valideaza, sunt o gramada de nevetisti obisnuiti oameni care merg la servici zi de zii si nu perforeaza macar un bilet, pentru ca circula de o groaza de timp si nu s-a schimbat nimic, sa ai linii modernizate nu inseamna ca ai si confort in vehicul, ca nu o sa stai inghesuit ca sardina in timp Ratt, fortat de imprejurari, mai scoate tramvaie de pe anumite linii, sau le mai scurteaza, ca de trebe sa facem economie, doar e criza.
Situatia asta ,ca si multe altele ,nu e de azi de maine, dar a fost cineva destept acolo "sus" care a stors bani frumosi, ignorand problemele mici, care acum sau facut mari si nemaistiind pe unde sa scape cauta acum motive si solutii, care desigur trebuie impuse de Ratt, care a cam ajuns , scuzati expresia, "o vaca de muls", din care s-a stors fiecare leutz, care s-a putut prin orice mijloc posibil.