STP Timișoara Forum: Linia 10 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Linia 10 Fosta linie 11. Ambele desfiintate! Evaluare topic: -----

#101 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 23 februarie 2010 - 16:36

Cea mai logica mutare pentru linia 5 ar fi sa intoarca la Gara de Est, si asa s-ar putea scoate un tren.
0

#102 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2010 - 17:17

Tramvaiul 5 gol??? :rolleyes: Asta au spus sefii de la RATT, circuland zilnic cu tramvaiele si observand cu ochii lor cat de "gol" este tramvaiul 5? Habar nu au ce este cu acea linie, stau toata ziua in birou, vad ca nu sunt validari si se hotarasc sa modifice linia. Insa nu vad ca acele validari nu sunt facute din cauza aglomeratiei prea mari din vehicule si de faptul ca batranii (cei care circula in mare parte pe aceasta linie) nu pot "inota" prin multime pentru a valida. Dintr-o intamplare, saptamana trecuta s-a intamplat ca in fiecare zi in fata lui 4 cu care ma duc acasa sa fie un 5. Si pot spune ca statea chiar si 3 minute intr-o statie, doar pentru ca nu reusisera toti sa intre si sa se inchida usile. Asa ca ar face bine cei cu aceste idei "stralucite" sa isi coboare picioarele de pe birou, sa urce intr-un 5 timp de o saptamana (nu cand vine sau se retrage din depou, ca atunci sigur ca e gol), si sa mai vorbeasca dupa.

Daca ar intoarce la Gara de Est ar fi bine, dar nu sa circule pe linia lui 6 :D

Iar linia 10...chiar e perfect cum circula acum pe ce alt motiv "inteligent" doresc aceasta schimbare?
0

#103 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2010 - 18:32

Principala problema a liniei 5 este faptul ca din capat din Ronat si pana la Balta Verde nu exista niciun loc de unde se pot cumpara bilete (din cate am inteles eu de la oamenii care locuiesc in acea zona). Eu am scris varianta aceea de traseu pe linia lui 6 (de la mine), pentru ca am inteles ca vor sa modifice ceva la linia 5, dar sa scoata trenuri de pe 6. Nu am zis ca e mai bine asa, dar decat sa o "modifice" ca pe 3...
Daca 5-ul ar intoarce la gara de est in loc sa faca bucla pe la padure, nu s-ar castiga destule minute/tura incat sa se justifice scoaterea unui tren. In zona pietei Badea Cartan se circula destul de greoi, din cauza masinilor, asa ca tura s-ar scurta eventual cu vreo 10 minute (de la 65 la 55 minute), iar scoaterea unui tren ar mari intervalul dintre 2 trenuri de la 16 minute (actual) la vreo 18-19 minute, ceea ce ar duce la aglomeratie si mai mare.

Iar despre linia 10, as fi si eu curios sa aflu, de ce se considera ca ar fi mai multa nevoie de aceasta linie pe tronsonul "B-dul Regele Carol - Dambovita" (unde circula si 2 si 7) decat spre Gara de Nord. In plus, aceasta schimbare, din nou ar mari timpul pe tura la linia 10 si nu cred ca se va suplimenta cu vreun tren, asa ca intervalul de succedere va fi mai mare.
0

#104 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2010 - 21:45

De acord cu tine, Paul :D .

Totul este bine asa, nu inteleg ce ii apuca cu asemenea schimbari. Maine zi poate il vedem pe 1 facand legatura intre cele 2 depouri, iar pe 4 invartindu-se in cerc in P-ta Gh. Domasneanu :rolleyes: .
0

#105 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 23 februarie 2010 - 22:56

Daca se face "treaba" aia cu linia 5 va fi inca o prostie, dimineata o sa se ticseasca 2ul pana la refuz, eu nu stiu ce se intampla cu orasul asta, parca se incearca indepartarea calatorilor de tramvai, si indreptarea lor catre autobuz si troleu. Multe orase ar da orice pentru o farama de teren ca sa aiba loc pentr tramvai ,iar noi ne batem joc de ce avem si de valoarea istorica si economica pe care o are.
0

#106 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2010 - 15:15

Parerea mea este ca acum, cu sistemul de ticketing, toti acesti factori au fost dedusi din numarul de validari. Chiar daca pe tronsonul A->B sunt mai multe validari, mai multi sunt pe tronsonul C->D, din mai multe motive. (nefiind chjioscuri, calatori fraudulosi etc.)
0

#107 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 24 februarie 2010 - 21:01

Fata de linia 4, linia 5 are doar o treime din validari (cu 60% mai putin)
0

#108 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 februarie 2010 - 21:25

O fi avand, nu va contrazic, insa asa cum au spus si ceilalti, chioscuri nu sunt de la Balta Verde la Ronat, calatori fraudulosi sunt cu carul in Ronat (renumite zona :lol: ), multi sunt batrani care nu stiu sau nu vor sa valideze, de asemenea, in orele de varf, cand e aglomerat vagonul, nu ajung toti sa valideze. Motive sunt multe, insa trebuie vazute :) .
0

#109 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 24 februarie 2010 - 22:01

Cand este aglomerat, multi nu valideaza fiindca nu ajung la validatoare, si mai spun ca nu urca niciun controlor cand este atata de plin(ceea ce este si adevarat).
0

#110 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 25 februarie 2010 - 10:19

Din pacate, ne invartim intr-un cerc vicios din care vom iesi cu greu. Multi calatori, mai ales din zonele periferice (dar nu numai !) nu-si valideaza legitimatiile (bilete , abonamente , etc...) de calatorie cu buna stiinta, acest lucru ducand la micsorarea numarului mijloacelor de transport pe linia respectiva, astfel se produce aglomerarea acestor mijloace de transport si atunci apare scuza "indreptatita" ca nu s-a putut ajunge la validatoare, ceea ce le convine de minune blatistilor de profesie... Asta-i varianta "buna". Varianta rea este ca se poate desfiinta linia respectiva ca nu este rentabila din punct de vedere economic.
Mi-aduc aminte de un fapt consumat in urma cu 12-15 ani pe care am sa vi-l relatez acum desi este off topic (scuze). Aveam un coleg, nea Ghita, navetist din Ianova, care imi spunea ca atat el cat si alti calatori nu mai cumpara abonament, mai bine ii dau la sofer ceva banuti. I-am spus ca risca sa li se desfiinteze cursa de Ianova. A zis ca nu se poate asa ceva. Dupa cateva luni vine nea Ghita la lucru si spune ca au ramas fara autobuzul de Ianova, fiind nevoiti acum sa se cupleze cate 4-5 navetisti si sa vina cu masina unuia dntre ei platindu-i acestuia combustibilul si ceva in plus probabil, iar soferul autobuzului impreuna cu autobuzul lui fiind trimisi pe alt traseu, nepierzand nimic...Fara acest autobuz au ramas si cei putini care au fost corecti si isi plateau abonamentele si n-au avut nici o vina...
Am dat acest exemplu din care se vede foarte clar unde duce blatismul sau nevalidarea legitimatiilor de calatorie si mai ales acum, in aceasta perioada destul de critica pentru RATT...si nu numai...
0

#111 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 15:15

Eu zic sa nu se mai acorde credit 100% statisticilor validarilor, pentru ca se vede de la o posta ca nu sunt tocmai cele adevarate.
0

#112 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 25 februarie 2010 - 15:26

Zici prostii!

Deci ceea ce ai zis tu acum suna cam asa: Lasat-i sa calatoreasca fraudulos!

Cum sa nu dea atentie? Pai daca nu valideaza, sa nu mai circule asa des tramvaiele,si i-a sa vedem cum ar reactiona attunci populatia?
0

#113 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 16:09

De acord cu cseh.
Noi fiind de partea RATT-ului trebuie sa ii incurajam pe oameni sa valideze.
Dar ideile "stralucite" ale conducerii nu ajuta cu nimic acest lucru, ba chiar oamenii nu vor mai valida deloc. Aici ma refer la ideea cu un singur validator de bilete. :lol:
0

#114 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 25 februarie 2010 - 16:43

Totusi am mai auzit la unii, care i-au intrebat pe controlori, daca e neaparat obligatoriu sa valideze. Acestia le-au spus ca nu, ca acest lucru se face doar pentru statistica . Probabi, ca de la acesta chestie multi nici nu mai valideaza :lol: .
0

#115 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 16:53

Poftim incurajare. :lol:
Trebuie vorbit si cu controlorii sa le spuna la calatori daca mai vor sa fie tramvai pe la ei in zona ar fi cazul sa valideze.
Putina amenintare nu strica :)

Aceasta postare a fost editata de lorand: 25 februarie 2010 - 16:53

0

#116 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 723
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 17:07

Teoretic controlorii ar trebui sa-i amendeze (nu sa-i ameninte numai) pe cei care nu valideaza, chiar daca au abonamente valabile (parca asa se spunea la inceput). Doar ca exista mereu scuze (in cazul in care omul are abonament valabil dar nu a validat) : "N-am ajuns la validator"/"Cand m-am urcat eu, validatorul nu functiona", etc. Si face omu contestatie, dovedeste ca avea abonament valabil si nu stiu daca mai plateste amenda in cazul asta.
Ar trebui cumva constientizati oamenii ca daca "se obosesc" sa valideze nu o fac doar pentru "o statistica facuta ca sa se joace cei de la RATT cu numerele", ci valideaza chiar in interesul lor (marirea/micsorarea numarului trenurilor - lucru care ii afecteaza pe ei). Din pacate multi n-au inteles acest lucru. Si nu numai pensionarii, sunt si multi tineri care nu valideaza "uite numa asa de-al dracu" :lol: .
0

#117 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 17:24

Vezi postareacseh_17, la 25 Feb 2010, 15:26, a spus:

Zici prostii!

Deci ceea ce ai zis tu acum suna cam asa: Lasat-i sa calatoreasca fraudulos!

Cum sa nu dea atentie? Pai daca nu valideaza, sa nu mai circule asa des tramvaiele,si i-a sa vedem cum ar reactiona attunci populatia?


Bine, lasa-i tu pe cei de la RATT sa se ghideze numai dupa statisticile validarilor, si o sa vedem de cate ori o sa reevaluezi ce am zis eu mai sus cand o sa ramai in statie de plin ce era tramvaiul in care vroiai sa urci :lol:

Nu mai circula tramvaiele? Si ce? Crezi ca daca vor vedea ca in loc de 5 stau 15 minute dupa tramvai o sa constientizeze ca e din cauza faptului ca ei n-au validat calatoria? Acum vorbesti si tu prostii...
0

#118 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 19:28

Aşa, de principiu, hai să spunem despre interlocutor că "nu deţine toate datele problemei", nu că "vorbeşte prostii" :lol:

Revenind.

Pe liniile periferice (3, 5, 1, 7, 21, etc) de obicei circulă doar oamenii care au treabă, serviciu, şcoală, chestii constante, prin urmare ar fi de aşteptat ca majoritatea călătorilor (la orice oră) să fie oameni cu abonament; prin urmare, scuza că nu există chioşc în zonă nu prea stă în picioare, nu cred să existe persoană peste o anumită vârstă care să circule fără abonament o lună întreagă. Poate doar adolescenţii cărora nu le pasă de un eventual control. Spre deosebire, pe liniile centrale putem întâlni mai des oameni în tranzit, oameni care trebuie doar să ajungă din punctul A în punctul B, prin urmare oameni care folosesc biletul.

La fel ca şi (fosta) linie 3, şi pe linia 5 presupun că lipsesc controalele. Asta duce la blaturi, bineînţeles, deşi încărcarea vagoanelor este destul de mare. Cred că exemplul lui [mile] este grăitor în această privinţă. De asemenea duce şi la lipsa responsabilităţii, omul n-are de unde să ghicească la ce foloseşte validarea dacă nu i se explică.
0

#119 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30204
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 februarie 2010 - 19:34

Vezi postareaNDY, la 25 Feb 2010, 15:15, a spus:

Eu zic sa nu se mai acorde credit 100% statisticilor validarilor, pentru ca se vede de la o posta ca nu sunt tocmai cele adevarate.


Statisticile sunt perfect reale. Se poate urmari foarte exact numarul de validari pe fiecare validator in parte. E adevarat insa, ca motivele nevalidarii pot fi mai multe si e clar ca nu pot fi stabilite din aceasta statistica.
0

#120 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3165
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 25 februarie 2010 - 19:45

Vezi postareaPaul85, la 25 Feb 2010, 17:07, a spus:

Teoretic controlorii ar trebui sa-i amendeze (nu sa-i ameninte numai) pe cei care nu valideaza, chiar daca au abonamente valabile (parca asa se spunea la inceput). Doar ca exista mereu scuze (in cazul in care omul are abonament valabil dar nu a validat) : "N-am ajuns la validator"/"Cand m-am urcat eu, validatorul nu functiona", etc. Si face omu contestatie, dovedeste ca avea abonament valabil si nu stiu daca mai plateste amenda in cazul asta.
Ar trebui cumva constientizati oamenii ca daca "se obosesc" sa valideze nu o fac doar pentru "o statistica facuta ca sa se joace cei de la RATT cu numerele", ci valideaza chiar in interesul lor (marirea/micsorarea numarului trenurilor - lucru care ii afecteaza pe ei). Din pacate multi n-au inteles acest lucru. Si nu numai pensionarii, sunt si multi tineri care nu valideaza "uite numa asa de-al dracu" :lol: .


Da vezi sa nu te atentioneze controlorii, "astia" sunt siasa lupi pusi paznici la oi, unii dupa ce dau un calator fraudulos jos din tramvai pun pariu ca se gandesc "oare ce naiba a fost in capu meu sa-l dau pe asta jos, pana scrie procesul verbal ii i-a o ora, hai mai bine ii cer 10 lei si ma scap de el", si bani ajung la controlor, ca parca el are nevoie de mentenanta si piese de schimb.

Oricum un alt motiv puternic este si confortul calatoriei, nu sunt numai pensionari care nu valideaza, sunt o gramada de nevetisti obisnuiti oameni care merg la servici zi de zii si nu perforeaza macar un bilet, pentru ca circula de o groaza de timp si nu s-a schimbat nimic, sa ai linii modernizate nu inseamna ca ai si confort in vehicul, ca nu o sa stai inghesuit ca sardina in timp Ratt, fortat de imprejurari, mai scoate tramvaie de pe anumite linii, sau le mai scurteaza, ca de trebe sa facem economie, doar e criza.

Situatia asta ,ca si multe altele ,nu e de azi de maine, dar a fost cineva destept acolo "sus" care a stors bani frumosi, ignorand problemele mici, care acum sau facut mari si nemaistiind pe unde sa scape cauta acum motive si solutii, care desigur trebuie impuse de Ratt, care a cam ajuns , scuzati expresia, "o vaca de muls", din care s-a stors fiecare leutz, care s-a putut prin orice mijloc posibil.
0

Arata acest topic


  • (9 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi