Bătaie de joc!
Prin acest topic doresc să mă adresez de această dată, conducerii RATT. Folosesc facilitatea pe care mi-o oferă acest forum pt a-i sensibiliza pe cei care conduc RATT, prin intermediul domnului Florin (căruia îi mulţumesc anticipat), referitor la situaţia dezastruoasă în care se află linia 33 autobuze. Fac o paranteză, specificând că subiectul nu are nicio legătură cu greva de la RATB.
Domnilor, e incredibil ce se întâmplă pe linia 33. Autobuzele circulă supraîncărcate între orele 7 şi 21. Timpii stabiliţi pt o tură sunt evident subdimensionaţi. Numărul de unităţi este insuficient, şi acestea nu fac faţă traficului de călători. S-au reinstalat acele limitatoare de viteză (miliţieni cu burta-n sus) pe asfalt, care majorează efectiv timpii de efectuare a turelor. Şoferii nu reuşesc să se încadreze în grafic, fapt care determină creşterea numărului de călători care aşteaptă în staţii. Fac o nouă paranteză, şi vă informez că un singur minut de întârziere echivalează cu acumularea a încă 15 - 20 de călători într-o staţie, la orele de vârf.
Începând cu ora 8,30 oră la care e retrag vârfurile, şoferii sunt nevoiţi să facă adevărate raliuri pe străzile oraşului. Timpul afectact unei semiture este de 15 minute. Dacă ţinem cont şi de timpii necesari coborârii şi urcării călătorilor, timpul de mers efectiv se reduce la cca 7 minute. La acest fapt, contribuie din plin şi măsura prin care s-au amplasat validatoarele duale în dreptul uşii 1. Se formează cozi interminabile, care cozi fac ca maşina să fie imobilizată în staţie timp de 1-2 minute. Apoi, faptul că autobuzele circulă încărcate la capacitate de 120%, face ca atât coborârea, cât şi urcarea călătorilor să fie extrem de anevoioasă, lucru care cauzează alte întârzieri. Mai adăugăm şi nemulţumirea călătorilor care nu reuşesc să urce, nevoiţi să aştepte sosirea unui alt autobuz, în speranţa că acela va fi mai aerisit.
Nu vreau să pomenesc de stresul cauzat şoferilor, care şoferi nu beneficiază nici măcar de timpul necesar utilizării toaletei. O vizită la baie, presupune cel puţin 2 minute. Întrebare! De unde aceste 2 minute?
Îmi permit să-i adresez domnului Florin o întrebare:
Aveţi la îndemână datele privitoare la modul în care autobuzele circulă pe linia 33. Între orele 9 şi 19, câte întârzieri se semnalează? Asta ca să nu pomenesc de zilele în care se pierd ture cu nemiluita.
Doresc să adresez şi conducerii RATT o întrebare:
Domnilor, v-aţi gândit o secundă, că suprasolicitarea la care sunt supuse maşinile pe care le gestionaţi, conduce în mod obligatoriu la uzura lor prematură?
Cu toţii am înţeles situaţia de criză. Am tăcut şi am înghiţit. DAR! Ce e prea mult, e prea mult.
4 autobuze pe linia 33, venind la interval de 7-8 minute, este mai mult decât insuficient.
Îl rog pe această cale, pe domnul Ionescu, să călătorească pe linia 33, în jurul orei 11.
Dacă aş avea suficientă putere de decizie, l-aş obliga să stea în dreapta şoferului, timp de 8 ore. Cred că domnia sa şi-ar schimba total atitudinea în ce priveşte regimul de-a dreptul sclavagist în care se munceşte la RATT.
Aceasta postare a fost editata de Visor: 01 aprilie 2010 - 12:40
Motiv editare: Am mutat aici discutia, fiind vorba despre linia 33.