
Linia 33
#162
Postat 16 ianuarie 2010 - 22:13

#163
Postat 17 ianuarie 2010 - 04:35
emilut, la 16 Jan 2010, 16:21, a spus:
Stimaţi călători. Odată cu introducerea noului sistem de monitorizare a traficului de călători prin GPS, regia înregistrează în timp real numărul de validări ale cardurilor şi biletelor, pe toate traseele din oraş. Un număr scăzut de validări va conduce la diminuarea numărului de autobuze care deservesc liniile pe care dvs circulaţi. Ca urmare a acestui fapt, cei care vor fi afectaţi, veţi fi chiar domniile voastre. Timpii de aşteptare în staţii vor creşte, concomitent cu gradul de disconfort determinat de numărul mare de călători care vor fi nevoiţi să circule în condiţii din cele mai improprii. Vă mulţumim pentru înţelegere.
Cu sau, fără aprobarea conducerii, eu sunt hotărât să postez acest mesaj. Poate astfel se va trezi spiritul civic al călătorului timişorean.
Ideea si formularea sunt foarte bune

Din pacate exista studii care arata ca oamenii nu prea citesc texte atat de lungi ... in special cand sunt in deplasare (e.g. intr-un mijloc de transport in comun).
#165
Postat 17 ianuarie 2010 - 10:58
#166
Postat 17 ianuarie 2010 - 17:18
Citeaza
Domnule Florin, pt a determina într-o mai mare măsură publicul călător să lase deoparte comoditatea în ce priveşte validarea cardurilor, am luat hotărârea de a afişa în autobuz următorul text:
Stimaţi călători. Odată cu introducerea noului sistem de monitorizare a traficului de călători prin GPS, regia înregistrează în timp real numărul de validări ale cardurilor şi biletelor, pe toate traseele din oraş. Un număr scăzut de validări va conduce la diminuarea numărului de autobuze care deservesc liniile pe care dvs circulaţi. Ca urmare a acestui fapt, cei care vor fi afectaţi, veţi fi chiar domniile voastre. Timpii de aşteptare în staţii vor creşte, concomitent cu gradul de disconfort determinat de numărul mare de călători care vor fi nevoiţi să circule în condiţii din cele mai improprii. Vă mulţumim pentru înţelegere.
Cu sau, fără aprobarea conducerii, eu sunt hotărât să postez acest mesaj. Poate astfel se va trezi spiritul civic al călătorului timişorean.
Felicitari soferului!! Pacat ca licentiatii RATT ului au alte preocupari si nu au timp de asemenea detalii, dar e bine si asa, noroc cu cei din exploatare, de fapt am mai spus si mai repet banii sunt produsi in primul rand prin personalul din exploatare (soferi, vatmani), restul e o poveste lunga.
#167
Postat 19 februarie 2010 - 11:37
Doresc pe această cale (alta nu mai există), să-i sugerez domnului Florin să contacteze vectorii decizionali din conducerea regiei, pt a propune ca vârfurile schimbului 2, să intre în traseu cu o tură mai devreme. Toate demersurile întreprinse de noi - şoferii - înspre conducerea secţiei, s-au soldat cu ameninţări de genul "nu-ţi convine, bagă-ţi lichidarea". Domnul Jura ţine să se definească, ca fiind un desăvârşit cunoscător(?) al problemelor cu care se confruntă atât regia, cât şi publicul călător. Pt ca acest deziderat să nu se soldeze cu pierderi pecuniare pt regie, propun ca aceste vârfuri să se retragă deasemenea, cu o tură mai devreme, deşi soluţia nu ar fi totalmente indicată.
În altă ordine de idei, l-aş ruga pe domnul Florin să încerce să faciliteze contactul direct între acei utilizatori ai forumului care sunt angajaţi ai regiei, şi (măcar) unul dintre factorii de decizie aflaţi în conducerea acesteia, prin mail, sau o secţiune a forumului dedicată acestei teme. S-ar putea astfel, stabili un contact eficient între cei care se confruntă cu problemele reale ale transportului urban de călători, şi cei care s-au zăvorât în turnul de fildeş al "dolce far niente"-ului instaurat la "casa albă".
Aceasta postare a fost editata de emilut: 19 februarie 2010 - 11:40
#168
Postat 19 februarie 2010 - 22:47

#169
Postat 20 februarie 2010 - 15:02
alecs, la 19 Feb 2010, 22:47, a spus:

Nu ştiu cine-o fi fost acel şofer, şi nici motivele care l-au determinat să recurgă la o astfel de manifestare. Mie, personal, îmi convine când oamenii îşi depun bagajele pe spaţiul din dreapta mea. Ba, chiar le recomand să facă acest lucru, pt că astfel se descongestionează cât de cât cupeul.
#172
Postat 20 februarie 2010 - 20:14
Insa la troleibuze, ceva total inutil si de fite.
In ziua de azi cunosc un singur sofer (de garda veche) care mai deschide ambele usi in fata...


#173
Postat 20 februarie 2010 - 21:12
Daca era facut in asa fel incat sa se deschida ambele usi din fata indiferent de situatie, nu se mai punea butonul acela pe bord care impiedica deschiderea usii.

Aceasta postare a fost editata de lorand: 20 februarie 2010 - 21:13
#175
Postat 20 februarie 2010 - 21:14
lorand, la 20 Feb 2010, 21:12, a spus:
Daca era facut in asa fel incat sa se deschida ambele usi din fata indiferent de situatie, nu se mai punea butonul acela pe bord care impiedica deschiderea usii.

Da-mi o explicatie logica ,pentru de ce ii bine sa stea usa inchisa:
#176
Postat 20 februarie 2010 - 21:18
Iar nu in ultimul rand evitarea scaparii caldurii din troleu (pe cat se poate)
#177
Postat 20 februarie 2010 - 21:21
#179
Postat 20 februarie 2010 - 21:27
Si tot nu mi-ai raspuns la intrebare: De ce s-a pus butonul respectiv pe bord?
#180
Postat 20 februarie 2010 - 21:44
Nu cred ca are vre-un sens sa ne invartim in jurul discutiei gen (ce a fost mai intai oul sau puiul?).
E vorba de faptul ca nu se gandeste. Daca se deschide o usa se urca pe o singura usa, troleibuzul sta mai mult in statie cu arpox. 40 sec. -1.5 min. Frigul iese pe usa. Daca s-ar deschide ambel usi, stationarea se reduce la jumate.