
Un nou lot de Wegmann din Bremen 2009
#501
Postat 13 februarie 2010 - 21:26

#502
Postat 13 februarie 2010 - 21:34
#506
Postat 15 februarie 2010 - 13:07
#507
Postat 15 februarie 2010 - 15:02
Premiera azi pe 7, primul Wegmann din noul lot, mai exact #3531 pe 7 fara vagon
#510
Postat 15 februarie 2010 - 17:03

#511
Postat 15 februarie 2010 - 17:15
Eu as zice mai degraba vechi, si cam depasite. Nu degeaba a scapat neamtu' e ele. Insa problema este ca (,) chiar si asa pentru noi ofera un lux in transportul pe sine, si sunt perfecte. Perfecte lucru care ne ocupa tot timpul pentru a le admira, ceea ce duce la faptul ca nu gandim realisti.
Au cel putin 30 de ani!!!

#512
Postat 15 februarie 2010 - 17:39
#513
Postat 15 februarie 2010 - 18:44
Aceasta postare a fost editata de lorand: 15 februarie 2010 - 18:45
#514
Postat 15 februarie 2010 - 19:44
#515
Postat 15 februarie 2010 - 19:54
#517
Postat 15 februarie 2010 - 21:21
cseh_17, la 15 Feb 2010, 17:15, a spus:
Eu as zice mai degraba vechi, si cam depasite. Nu degeaba a scapat neamtu' e ele. Insa problema este ca (,) chiar si asa pentru noi ofera un lux in transportul pe sine, si sunt perfecte. Perfecte lucru care ne ocupa tot timpul pentru a le admira, ceea ce duce la faptul ca nu gandim realisti.
Au cel putin 30 de ani!!!

"Blestemate" din punctul nostru de vedere

#518
Postat 15 februarie 2010 - 22:19
Chestia cu Wegmann este urmatoarea: Hansele au fost construite, pe cand nici la nemti infrastructura nu era la fel de dezvoltata ca si azi=> tramvaiele au fost facute pentru a rezista infrastructurii. Odata cu dezvoltarea infrastructurii se puteau concentra mai mult pe estetica si confort. La noi sinele avand o calitate prosta in unele locuri, Wegmannurile nu rezista unui asemenea nivel de stres. Ca si cum ai duce un Passat de pe Autobahn direct in "Cucuietii din deal". Nu va rezista foarte mult.
Aceasta postare a fost editata de lorand: 15 februarie 2010 - 22:26
#520
Postat 16 februarie 2010 - 12:11