STP Timișoara Forum: Soferii de troleibuz - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (31 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

Soferii de troleibuz Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#141 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2010 - 21:49

Vezi postarealorand, la 8 Feb 2010, 21:22, a spus:

Stii cum ii, oamenii se aduna la coada din 2 motive: Ori se da ceva pe gratis, ori e bataie...
Totusi ma mir ca a incasat-o asa de usor. Ar fi chiar interesant sa vedem niste filmari cu momentul cheie.

Interesant faptul, că în urma devoalării identităţii şoferului, toată lumea de pe forum sare în apărarea bătăuşului.
Nimeni nu pare să gândească (,) că situaţia se poate repeta în orice moment, având ca victimă un oricare alt şofer sau vatman. Acum câţiva ani, un vatman a fost înjunghiat de către un cretin în staţia de la Banatul, fără ca acesta să fi avut vreun motiv anume.
0

#142 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 februarie 2010 - 21:50

Din cate stiu eu nu au voie sa le inchida. :naughty1: Din moment ce ele asa au venit din fabrica, ei nu au voie sa le modifice.
0

#143 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2010 - 21:53

Vezi postareaViktor, la 8 Feb 2010, 21:50, a spus:

Din cate stiu eu nu au voie sa le inchida. :naughty1: Din moment ce ele asa au venit din fabrica, ei nu au voie sa le modifice.

Greşit! Nu aveau voie să le închidă, cât timp au fost în garanţie. Vremurile alea au trecut de mult.
0

#144 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 08 februarie 2010 - 21:53

Vezi postareaViktor, la 8 Feb 2010, 21:50, a spus:

Din cate stiu eu nu au voie sa le inchida. :naughty1: Din moment ce ele asa au venit din fabrica, ei nu au voie sa le modifice.

Pana acuma ziceai ca UE interzice acest lucru :)
Nu cred sa nu aiba voie.Nici Wegmann-urile nu ai fost inchise din fabrica si iata ca sunt inchise.Cele de la Bucuresti de ce sunt inchise, ei au avut voie ? :excl:
0

#145 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 08 februarie 2010 - 21:56

Pai si cand au inchis tramvaiele cele "noi" proaspat sosite din Bremen, iei au cerut aprobare din cate am inteles la cei de la BSAG ca sa le inchida.
Teoretic ei nu au voie sa modifice stasul, din moment ce asa a iesit de pe poarta fabrici.
0

#146 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2010 - 22:07

Vezi postareacseh_17, la 8 Feb 2010, 21:43, a spus:

Sper, ca eu am inteles ceva gresti, si nu doriti, inchiderea soferilor de autobuz, si troleibuz in cabine...

Kriszti, tu vezi cumva postarea pe care am scris-o ca răspuns lui Florin? Mie nu îmi apare.
Şi ca să-ţi răspund la întrebarea cu cabina, DA!!!!!
M-aş simţi mult mai confortabil, la adăpost de:
- mirosurile grele pe care le emană unii dintre călători. Din haine sau din gură (în special dimineaţa, la prima oră).
- remarcile sarcastice ale altora.
- ţipetele şi urletele copiilor (nu c-aş avea ceva împotriva copiilor, dar mă deranjează la condus).
- microbii pe care cu generozitate mi-i livrează cei care îmi strănută sau tuşesc în faţă.
- cei care ţin cu tot dinadinsul să se interpună între ochii mei şi oglinda retrovizoare.
- şi nu în ultimul rând, de tot felul de beţivani, idioţi sau criminali, care vor să-şi descarce frustrările în capul meu.
0

#147 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 februarie 2010 - 22:07

Vezi postareaemilut, la 8 Feb 2010, 21:49, a spus:

Interesant faptul, că în urma devoalării identităţii şoferului, toată lumea de pe forum sare în apărarea bătăuşului.

Eu unul nu iau apărarea nicicui :excl:

În continuare susţin că acel călător merită să fie prins şi să i se facă dosar penal pentru comportamentul absolut degradant. Totuşi cred că reacţia colegilor de forum este şi ea îndreptăţită: fiecare dintre noi a avut experienţele lui mai puţin plăcute cu diferiţi şoferi .. iar şoferii sunt mult mai puţin pasibili de a fi pedepsiţi intern :naughty1:

Vezi postareaemilut, la 8 Feb 2010, 21:42, a spus:

Se pare că repectivul incident a determinat conducerea regiei la închiderea cabinelor tuturor tramvaielor. Nici nu îndrăznesc să sper că "performanţa" se va repeta şi în cazul autobuzelor şi troleibuzelor.

Eu sper din tot sufletul să nu se întâmple aşa ceva niciodată.

Vezi postareaemilut, la 8 Feb 2010, 21:42, a spus:

Unul dintre şmecheri a venit la mine, cu intenţia vădită de a mă lovi cu piciorul în gură. Norocul meu s-a numit compostorul în care i s-a agăţat piciorul. La intervenţia celorlalţi doi confraţi, bătăuşul a abandonat ideea de a mă face să regret că nu i-am făcut pe plac.

Sincer, mă îndoiesc că izolarea poate avea vreun efect. Ca părere strict personală, consider că singura soluţie viabilă este dotarea conducătorilor de vehicule cu sprey iritant (nu paralizant - acela este clasificat ca armă albă).
0

#148 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2010 - 22:33

Vezi postareadAImon, la 8 Feb 2010, 22:07, a spus:

Eu sper din tot sufletul să nu se întâmple aşa ceva niciodată.
Sincer, mă îndoiesc că izolarea poate avea vreun efect. Ca părere strict personală, consider că singura soluţie viabilă este dotarea conducătorilor de vehicule cu sprey iritant (nu paralizant - acela este clasificat ca armă albă).

Domnule dAImon, vă respect opinia. Dar, v-aş fi recunoscător dacă aţi argumenta-o.
Eu personal, aş fi nespus de mulţumit dacă închiderea cabinelor ar fi un deziderat realizabil. Nu pricep care ar fi măsura în care expunerea şoferilor la mirosurile grele, microbii strănutaţi sau tuşiţi, pumnii unor dezaxaţi, sau toată gama de zgomote produse de publicul călător, ar fi de natură să creeze avantaje acestuia.
PS. Apropo' de spray. Aţi vizionat (sper) imaginile surprinse azi în troleibuz. Credeţi că şoferul (oricare ar fi fost el), ar fi avut timpul fizic necesar pt a reacţiona cu un spray?

Aceasta postare a fost editata de emilut: 08 februarie 2010 - 22:54

0

#149 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 februarie 2010 - 22:52

Vezi postareaemilut, la 8 Feb 2010, 21:42, a spus:

Domnule Florin, sper ca observaţia dvs să fie doar o glumă. Dobitocul care l-a lovit, nu avea de unde ştii cine e şoferul.


Nu stiu ce s-a inteles din ce am scris. Nu a fost o gluma ci doar o simpla observatie. (vis-a-vis de articolele din ziarele din 14 ianuarie si cele de azi). Normal ca nu iau apararea batausului cu toate ca nu stim ce si-au spus cei doi (nu exista audio). Totusi, nu ti se pare ciudat ca prea e vedeta acest sofer? Ba e "spaima calatorilor", ba e victima. E clar ca agresorul nu stia ca el este cel care a aparut cu putin timp in urma in ziare si ca nu acesta era motivul agresiunii, am si scris asta mai sus.
Imi pare sincer rau pentru el, dar parca ar fi mai bine daca nu l-am mai vedea prin ziare si la TV. (ca sofer al RATT).
0

#150 Useril este offline   montalbano 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 octombrie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 februarie 2010 - 23:24

Asa zic si eu, a fost un conflict spontan, nu o premeditare.
Nu iau apararea nimanui dar conducatorii acestor minunate vehicule sa termine cu pretentiile lor si sa inteleaga ca sunt in spatiu public si tot ce implica acest lucru, interactiunea umana.Asta este, sunt cetatenii urbei, cu care se intersecteaza, nu idealizari .
Dar de aici si sa ne izolam in spatele unor custi de plexiglas e cale lunga cu o finalizare care nu ma incanta deloc.
Epoca cand un lucrator pe autobuz sau alt mijloc de transport era rege a apus de mult.
Cine nu intelege asta sa isi caute un alt loc de munca, sau sa planga trecutul nu foarte indepartat.
Cred ca o abordare de bun simt cu privire la relatiile interumane in general in oras ar fi de discutat, nu sa cautam solutii de a izola conducatorul undeva intrun spatiu unde nu se intampla nimic, un dolce-far -niente.Parerea mea.
0

#151 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 08 februarie 2010 - 23:36

Vezi postareaemilut, la 8 Feb 2010, 22:33, a spus:

Domnule dAImon, vă respect opinia. Dar, v-aş fi recunoscător dacă aţi argumenta-o.
Eu personal, aş fi nespus de mulţumit dacă închiderea cabinelor ar fi un deziderat realizabil. Nu pricep care ar fi măsura în care expunerea şoferilor la mirosurile grele, microbii strănutaţi sau tuşiţi, pumnii unor dezaxaţi, sau toată gama de zgomote produse de publicul călător, ar fi de natură să creeze avantaje acestuia.
PS. Apropo' de spray. Aţi vizionat (sper) imaginile surprinse azi în troleibuz. Credeţi că şoferul (oricare ar fi fost el), ar fi avut timpul fizic necesar pt a reacţiona cu un spray?

O comparaţie sper eu destul de plastică: ar trebui şi casieriţele de la Real,- sau alte hypermarketuri să fie izolate în cabine transparente pentru a fi protejate de zgomote, mirosuri, microbi şi restul riscurilor meseriei? Este aceeaşi situaţie, ba chiar conducătorii vehiculelor înţeleg că trebuie să treacă un test psihologic foarte serios, care garantează că pot rezista unor astfel de factori de stres.

Revenind la imaginile surprinse: un vatman care circulă vara cu uşa deschisă nu este cu mult mai protejat, călătorul nemulţumit poate intra să-l bată. Vorbeam despre spray pentru că este singura soluţie de apărare legal acceptabilă, şi-aşa îmi pare că ranga din cabina vatmanilor poate deveni armă mult prea uşor.

Şi cel mai important lucru: astfel de animale precum călătorul din acest exemplu sunt totuşi rare. La fel cum societatea nu găseşte cu cale să pună poliţişti la fiecare colţ de stradă pentru a preîntâmpina toate violurile şi furturile posibile, la fel nu este fezabilă izolarea completă a oamenilor care lucrează cu publicul, fie ei şoferi sau casieri :naughty1:

EDIT: Montalbano a spus-o mult mai concis decât mine :excl:
0

#152 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 08 februarie 2010 - 23:36

Vezi postareamontalbano, la 8 Feb 2010, 23:24, a spus:

Asa zic si eu, a fost un conflict spontan, nu o premeditare.
Nu iau apararea nimanui dar conducatorii acestor minunate vehicule sa termine cu pretentiile lor si sa inteleaga ca sunt in spatiu public si tot ce implica acest lucru, interactiunea umana.Asta este, sunt cetatenii urbei, cu care se intersecteaza, nu idealizari .
Dar de aici si sa ne izolam in spatele unor custi de plexiglas e cale lunga cu o finalizare care nu ma incanta deloc.
Epoca cand un lucrator pe autobuz sau alt mijloc de transport era rege a apus de mult.
Cine nu intelege asta sa isi caute un alt loc de munca, sau sa planga trecutul nu foarte indepartat.
Cred ca o abordare de bun simt cu privire la relatiile interumane in general in oras ar fi de discutat, nu sa cautam solutii de a izola conducatorul undeva intrun spatiu unde nu se intampla nimic, un dolce-far -niente.Parerea mea.

Permiteţi-mi să nu înţeleg motivul pt care v-ar deranja "izolarea" şoferilor în aşa-zisele cuşti de plexiglas. Parcă, tocmai domniile voastre nu osteneaţi în a vă manifesta dezabrobarea în ce priveşte comportamentul şi atitudinea adoptată de către aceştia. O astfel de "izolare" v-ar face un mare serviciu, nemaisilindu-vă să intraţi în contact direct cu specia subumană numită 'şoferime'.
0

#153 Useril este offline   montalbano 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 octombrie 08
  • Sexul:masculin

Postat 08 februarie 2010 - 23:57

Vezi postareaemilut, la 8 Feb 2010, 23:36, a spus:

Permiteţi-mi să nu înţeleg motivul pt care v-ar deranja "izolarea" şoferilor în aşa-zisele cuşti de plexiglas. Parcă, tocmai domniile voastre nu osteneaţi în a vă manifesta dezabrobarea în ce priveşte comportamentul şi atitudinea adoptată de către aceştia. O astfel de "izolare" v-ar face un mare serviciu, nemaisilindu-vă să intraţi în contact direct cu specia subumană numită 'şoferime'.



Dumneavoastra schimbati sensul, eu am vorbit civilizat si nu am glumit cu privire la conducatorii auto, dar dumneavoastra daca doriti sa vorbiti neplacut despre aceasta categorie, e alegerea dumneavoastra.
Sustin in continuare ca epoca in care conducatorul auto al unui mijloc de transport in comun era rege cu drepturi depline, a sucombat.Demult
E...istorie.
@emilut :Daca va deranjeaza parerea unor Timisoreni, treaba dumneavoastra, e forum liber de exprimare.O seara buna.

Aceasta postare a fost editata de montalbano: 08 februarie 2010 - 23:57

0

#154 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30177
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 08 februarie 2010 - 23:57

Probabil, singurul aspect care i-ar deranja pe calatori ar fi design-ul si realizarea (materiale si manopera) acestor cabine.
0

#155 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 februarie 2010 - 00:00

Vezi postareadAImon, la 8 Feb 2010, 23:36, a spus:

O comparaţie sper eu destul de plastică: ar trebui şi casieriţele de la Real,- sau alte hypermarketuri să fie izolate în cabine transparente pentru a fi protejate de zgomote, mirosuri, microbi şi restul riscurilor meseriei? Este aceeaşi situaţie, ba chiar conducătorii vehiculelor înţeleg că trebuie să treacă un test psihologic foarte serios, care garantează că pot rezista unor astfel de factori de stres.

Revenind la imaginile surprinse: un vatman care circulă vara cu uşa deschisă nu este cu mult mai protejat, călătorul nemulţumit poate intra să-l bată. Vorbeam despre spray pentru că este singura soluţie de apărare legal acceptabilă, şi-aşa îmi pare că ranga din cabina vatmanilor poate deveni armă mult prea uşor.

Şi cel mai important lucru: astfel de animale precum călătorul din acest exemplu sunt totuşi rare. La fel cum societatea nu găseşte cu cale să pună poliţişti la fiecare colţ de stradă pentru a preîntâmpina toate violurile şi furturile posibile, la fel nu este fezabilă izolarea completă a oamenilor care lucrează cu publicul, fie ei şoferi sau casieri :naughty1:

EDIT: Montalbano a spus-o mult mai concis decât mine :excl:

Cu deosebirea că (,) casieriţele de la Real nu poartă în cârcă răspunderea pt vieţile şi integritatea corporală a sutelor de oameni pe îi transportă şoferii şi vatmanii.
Referitor la factorii de stres, parcă am mai scris pe aici. Dacă veţi avea curiozitatea să priviţi pe geamul autobuzului (mă rog, troleibuzului) vă veţi putea convinge de faptul că stresul conducătorilor acestora are ca provenienţă o multitudine de factori. Ultimul dintre aceşti factori, îl constituie atitudinea celor pe care îi trasportă. Traficul infernal, presiunea pe care o pune respectarea graficului, mesajele primite pe OBC gen: ATENţIE LA GRAFIC, primite în timp ce ei stau în coloane zeci de minute, maşinile parcate obraznic, bicicliştii care apar de pe străzile lăturalnice fără să se asigure, călătorii care le reproşează că stau la capetele de linie şi joacă cărţi, etc.
Vă întreb: care să fie motivul pt care la RATT se înregistrează cea mai mare fluctuaţie de personal?
Şi vă răspund: prea puţini sunt cei care rezistă stresului.
Vă invit (să n-o luaţi ca pe-un afront), să staţi lângă mine, pe parcursul unui schimb de 8 ore. Sunt foarte curios dacă nu vă veţi schimba atitudinea privitoare la capacităţile psihice ale şoferului RATT.
0

#156 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 februarie 2010 - 00:03

Vezi postareamontalbano, la 8 Feb 2010, 23:57, a spus:

Dumneavoastra schimbati sensul, eu am vorbit civilizat si nu am glumit cu privire la conducatorii auto, dar dumneavoastra daca doriti sa vorbiti neplacut despre aceasta categorie, e alegerea dumneavoastra.
Sustin in continuare ca epoca in care conducatorul auto al unui mijloc de transport in comun era rege cu drepturi depline, a sucombat.Demult
E...istorie.
@emilut :Daca va deranjeaza parerea unor Timisoreni, treaba dumneavoastra, e forum liber de exprimare.O seara buna.

Se pare că nu m-am făcut înţeles. Şi pt asta îmi cer scuze. Am vrut doar să subliniez faptul că "izolarea" şoferilor, ar aduce însemnate beneficii atât acestora, cât şi călătorilor.
0

#157 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 februarie 2010 - 00:09

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 8 Feb 2010, 23:57, a spus:

Probabil, singurul aspect care i-ar deranja pe calatori ar fi design-ul si realizarea (materiale si manopera) acestor cabine.

Domnule Florin, vă asigur că publicul călător va fi extrem de mulţumit de oricare va fi aspectul cabinelor, dacă acestea vor pune o barieră între el şi bădăranii şi nenorociţii de şoferi.
0

#158 Useril este offline   montalbano 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 86
  • Inregistrat: 13 octombrie 08
  • Sexul:masculin

Postat 09 februarie 2010 - 00:09

Vezi postareaemilut, la 9 Feb 2010, 00:03, a spus:

Se pare că nu m-am făcut înţeles. Şi pt asta îmi cer scuze. Am vrut doar să subliniez faptul că "izolarea" şoferilor, ar aduce însemnate beneficii atât acestora, cât şi călătorilor.



@emilut:
Si eu imi cer scuze, personal nici nu reusesc sa inteleg cum rezista profesionistii in trafic,
le inteleg conditiile, si ii admir in munca lor continua,
dar ce sa facem, apar situatii neplacute cu interactiunea dintre oameni de-ai nostri , ai urbei...
O seara buna.
0

#159 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 09 februarie 2010 - 00:40

Vezi postareamontalbano, la 8 Feb 2010, 23:24, a spus:

Asa zic si eu, a fost un conflict spontan, nu o premeditare.
Nu iau apararea nimanui dar conducatorii acestor minunate vehicule sa termine cu pretentiile lor si sa inteleaga ca sunt in spatiu public si tot ce implica acest lucru, interactiunea umana.Asta este, sunt cetatenii urbei, cu care se intersecteaza, nu idealizari .
Dar de aici si sa ne izolam in spatele unor custi de plexiglas e cale lunga cu o finalizare care nu ma incanta deloc.
Epoca cand un lucrator pe autobuz sau alt mijloc de transport era rege a apus de mult.
Cine nu intelege asta sa isi caute un alt loc de munca, sau sa planga trecutul nu foarte indepartat.
Cred ca o abordare de bun simt cu privire la relatiile interumane in general in oras ar fi de discutat, nu sa cautam solutii de a izola conducatorul undeva intrun spatiu unde nu se intampla nimic, un dolce-far -niente.Parerea mea.

Domnule montalbano, dvs numiţi pretenţii (adjectivul 'absurde' pluteşte în exprimare), dorinţa şoferilor de a-şi îngriji sănătatea? Dvs nu o faceţi? În numele cărui principiu ne solicitaţi să recurgem la auto demolarea fiinţei noastre? Poate avem şi noi, familii de întreţinut, copii de crescut.
Cine spune că suntem regi, domnule? Majoritatea celor care ni se adresează, o fac cu "şefule", pt că li se pare sub demnitatea lor, să ne spună "domnule şofer". În schimb, suntem obligaţi să ne manifestăm politicos faţă de toţi beţivanii şi aurolacii care binevoiesc a călători gratuit. Facem parte din categoria (în viziunea dvs) suboamenilor. Ne-am obişnuit cu statutul deja însuşit, şi-l purtăm ca pe un jug.
Vă rog să-mi spuneţi, cu ce, sau cu cât ar contribui perpetuarea actualului amplasament al şoferului, la dezvoltarea"relaţiilor interumane"? Toată această polologhie desfăşurată în această seară, ne conduce spre opusul părerii dvs.
Mă adresez pe această cale, tuturor celor care ne desconsideră, şi ne înjosesc oridecâte ori le pică la îndemână.
Avem şi noi dreptul la demnitate, la sănătate, la intimitate. Protejarea noastră prin

Aceasta postare a fost editata de emilut: 09 februarie 2010 - 00:52

0

#160 Useril este offline   AMD 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 303
  • Inregistrat: 14 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:TM
  • Interese:fan AMD,PC-uri, masini...

Postat 09 februarie 2010 - 07:53

din analiza pixelului violet rezulta ca nu a fost lovit. mana nu putea atinge viteza de 50 km/h asa cum se vede in imagini si e posibil sa lipseasca unele cadre. trag concluzia ca e un trucaj ordinar. poate doar l-a impins ca de lovit in mod sigur nu l-a lovit "nici cu pumnul in fata nici cu pumnul in plex". sa-ti fie rusine Dinu Patriciu :plang: (cred ca e tot mana lui).





postul de mai sus e un pamflet si trebuie tratat ca atare
0

Arata acest topic


  • (31 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Ultima »

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi