Poze din depoul Damboviţa, fostul depou Take Ionescu și garajul din Buziașului
#222
Postat 30 ianuarie 2010 - 19:02

Probabil ca l-au decuplat pe 3753 de la 3554 din cauza vacantei, poate ii vom vedea impreuna de la jumatatea lui februarie.
#224
Postat 04 februarie 2010 - 19:29






















#227
Postat 05 februarie 2010 - 23:24
3502 pare sa fi fost vopsit (asa mi se pare mie din poze), asa ca s-ar putea sa nu fie casat.
3518...sper ca nu il caseaza, nu pare sa aiba nimic.
3713 credeti ca il vor mai repara? Slabe sanse...
3735 arata super fain cu grafitti-urile acelea...

3504 e bine ca o sa mai circule

Chiar, 2041...de cand a ajuns in halul acela? Si stii sigur ca il vor casa?

3712, remorca lui 3518 era tot acolo, bine?

#228
Postat 05 februarie 2010 - 23:55

3502 este vopsit inca de acum 2 ani. A fost reparat in fata pentru ca a fost lovit in dreapta si idoit putin in stanga.
In interior au inceput sa fie luate neoanele, afisajele, tapiteriile de pe scaune(intr-o oarecare masura), ia fost luat automatul si cine stie cate piese mai lipsesc de pe el. Sincer nici eu nu as vrea sa fie casat

3518...hmmm e cam dezcompletat de piese. Cea mai importanta ar fi compresorul din cauza caruia nu mai functioneaza

3712 era legat de el.

Totusi pe 3735 chiar nu ar trebui sa il caseze. Sunt remorci care sunt mult mai rele si care ar trebuia casate, si nici decum acesta.(parerea mea).
Va circula si 3504 dar cand, e buna intrebarea...
Vechea poveste. Se lovesc unele de altele si asa se flecesc in bot. Cred ca 2041 sa lovit de 3635

Deja se dadeau piese jos de pe el. A vazut si Domnul Florin.
#229
Postat 06 februarie 2010 - 09:25

3735 da, mie mi se pare intr-o stare foarte buna, parca abia a fost adusa...
3502, hai sa zicem, ca e mai vechi...dar 3518? Daca i-ar repara compresorul, sunt sigur ca ar mai functiona mult timp, pentru ca arata destul de bine.
#230
Postat 06 februarie 2010 - 11:49
Sincer am trait-o si pe asta , sa intre sa mazgaleasca in TI. Frumos.
Pe de alta parte, au schimbat violetul, sau aparatul lui viktor a turbat?


#231
Postat 06 februarie 2010 - 11:58
La 167 au schimbat violetul si este spre albastru.
#232
Postat 06 februarie 2010 - 13:38

Si am si eu o intrebare putin offtopic, mai e 2039 lovit? stiu ca era in partea dreapta jos ?
#233
Postat 06 februarie 2010 - 13:48
3735 este intr-o stare buna dar la exterior ca in spatele tablei cine stie cate ii lipsesc

Iar in legatura cu 3502-3518, nu e o mare difereanta intre anii fabricatiei intre ei. Un an e diferenta daca nu ma insel.
Pai Cseh, daca unde e remorca nu mai exista nici un gard, iti dai seama ca intra orice cum vrea si cand vrea, iar in legatura cu 3735,asa arata si 3502 in interior.
Da violetul ala e bate foarte mult spre abastru. De ce a schimbat-o nu imi dau seama

@Gygyman
2041 nu a a fost nicio data la Dambovita (poate doar cand a fost dus la RK). Atat in rest a stat numai la TK. Si oricum ce conteaza ca apartine de linia 4 ? Acum toate tramvaiele se transfera usor usor la Dambovita, pentru ca depoul TK in curand va fi desfintat.
Remorca probabil ca stationeaza. Era parca pe acolo.

In legatura cu 2039, da tot asa lovit e.
#234
Postat 06 februarie 2010 - 15:39
Viktor, la 6 Feb 2010, 13:48, a spus:
3735 este intr-o stare buna dar la exterior ca in spatele tablei cine stie cate ii lipsesc

Iar in legatura cu 3502-3518, nu e o mare difereanta intre anii fabricatiei intre ei. Un an e diferenta daca nu ma insel.
Pai Cseh, daca unde e remorca nu mai exista nici un gard, iti dai seama ca intra orice cum vrea si cand vrea, iar in legatura cu 3735,asa arata si 3502 in interior.
Da violetul ala e bate foarte mult spre abastru. De ce a schimbat-o nu imi dau seama

@Gygyman
2041 nu a a fost nicio data la Dambovita (poate doar cand a fost dus la RK). Atat in rest a stat numai la TK. Si oricum ce conteaza ca apartine de linia 4 ? Acum toate tramvaiele se transfera usor usor la Dambovita, pentru ca depoul TK in curand va fi desfintat.
Remorca probabil ca stationeaza. Era parca pe acolo.

In legatura cu 2039, da tot asa lovit e.
Cand s-a lovit pe traseu?


3735, da, ai dreptate, insa multe arata aiurea si la exterior, si inca circula...Mai bine ar lua ce piese ii lipsesc lui 3735 de pe 3704 de exemplu (care e cam terminata saraca), si ar circula 3510 cu 3735.
3502/3518 ma refeream de cand au venit la noi, ca aia sunt anii de "fabricatie" reali pentru Romania

#235
Postat 06 februarie 2010 - 20:55
3502 a venit in 2002.
#236
Postat 06 februarie 2010 - 21:40

Stie cineva ceva de ce 3511 de ce nu circula ? 3451 tot in depou este ?
#237
Postat 07 februarie 2010 - 00:08
Viktor, la 6 Feb 2010, 20:55, a spus:
3502 a venit in 2002.
Pai 3635 nu a avut accidentul la Continental cand s-a lovit si 3534? Oricum, 2041 a mai circulat mult dupa ce 3457 si-a pierdut vagonul (si pe 4 cu vagon, si pe 5 fara). Deci nu cred ca a avut accidentul cu 3635...
alecs, la 6 Feb 2010, 21:40, a spus:

Stie cineva ceva de ce 3511 de ce nu circula ? 3451 tot in depou este ?
Pai a fost tinut vreo 2 luni la RK, ca tot sa nu poata iesi in traseu...

#238
Postat 07 februarie 2010 - 00:19
NDY, la 7 Feb 2010, 00:08, a spus:
Aia a fost prima data. Dupa ce a avut RK a circulat o vreme cu 3463 apoi acesta sa defectat, si a fost atasat inapoi la 3457. Dupa scurt timp a avut loc al doilea accident.
Nu mai retin exact, dar parca luna trecuta a fost accidentat cand era pe 2, exact la curba unde e fabrica Continental( pe langa Muzeul Banatului).
#239
Postat 07 februarie 2010 - 10:45

#240
Postat 07 februarie 2010 - 19:19
Viktor, la 7 Feb 2010, 00:19, a spus:
Nu mai retin exact, dar parca luna trecuta a fost accidentat cand era pe 2, exact la curba unde e fabrica Continental( pe langa Muzeul Banatului).
Deci in timp ce 2041 era pe linia 5? Posibil...Dar sincer nu imi amintesc cand a circulat 3457 cu remorca ultima data...
