Masini pe alese
#301
Postat 01 februarie 2010 - 23:12
#302
Postat 02 februarie 2010 - 00:34

Parerea mea.
#303
Postat 02 februarie 2010 - 00:45
#305
Postat 03 februarie 2010 - 07:52
Din acest motiv ar fi inutila crearea unei "divizie separata" pentru un model care imprumuta in totalitate platforma unei masini compacte, in speta platforma B0 utilizata in toata gama Logan.
#306
Postat 03 februarie 2010 - 21:26
Citeaza
For example, the car is powered by a three-liter 24-valve V6 engine provided by Renault-Nissan. It produces a maximum output of 350 horsepower at 7,500 rpm and a maximum torque of 360 Nm at 5,500 rpm. The competition car is equipped with limited slip differentials and a four-wheel steering system that can be easily adjusted depending on the circuit.
The full list of specifications of the competition Duster is available here.
De pe AutoEvolution, unde găsiţi şi o galerie foto.
Cu maşina astfel modifcată, Alan Prost a obţinut locul II la Trofeul Andros ediţia 2009/2010. Nu-i bai, snobii români or să-şi ia mai departe Tuareg, că deh Dacia nu face maşini bune.
Citeaza
Saturday, January 31, in the French ski resort, Super Besse.
• The Dacia's Trophée Andros debut was a resounding success, harvesting a score of three wins
in addition to the overall runner-up crown.
• The competition version of Dacia Duster which contested the Trophée Andros provided the brand
with an opportunity to reveal the styling of the sixth model type that will shortly join its line-up.
The road car of the same name is a robust and reliable 4x4 which has a truly international calling.
It targets customers who want an all-terrain vehicle they can use on an everyday basis, while at
the same time delivering an unbeatable equipment, performance and interior space package for
its price. Dacia Duster, which is available in 4x2 and 4x4 form, will be introduced progressively
across Europe, Turkey, Africa and the Middle East from the end of March, 2010.
• The Dacia brand has enjoyed a flying start to the New Year in France, combining its achievements
in motor sport with success on the sales front, too. Just five years after its launch in France,
Dacia has emerged as the country's sixth best-selling brand (passenger cars + LCVs), with a
market share of four per cent.
Press release is here.
#307
Postat 04 februarie 2010 - 13:06


Daca o luam asa si Porsche are o masina de circuit de 1000 de cai....
Aceasta postare a fost editata de lorand: 04 februarie 2010 - 13:07
#308
Postat 04 februarie 2010 - 14:43
#309
Postat 04 februarie 2010 - 20:58
Florin.B RATT, la 4 Feb 2010, 14:43, a spus:
Asta incerc sa spun. Cu o motorizare de 1.6 la un SUV nu ajung nicaieri, mai ales in Romania, unde esti nevoit sa depasesti cateodata la limita, nefiin autostrazi. Trebuiau si niste motorizari mai puternice, de ex. 2.0 dCi de pe Megane/Laguna sau de ce nu 2.0 16V. Daca tot e model de top de la Dacia.
Si va intrebati ca de ce snovi romani isi iau in continuare Touareg-uri. Acolo au de unde alege. De la "minusculul" motor de 2.0 pana la uriasul diesel de 6.0 v12(cel mai puternic diesel pe masini personale din lume de altfel).
#310
Postat 04 februarie 2010 - 21:47
O poza noua:

#311
Postat 06 februarie 2010 - 11:10
Poza postata de domnul Florin care reprezinta uzina Dacia. Ia uitati-va si voi. In prim-plan apare Duster, si imediat dupa un alt vechicul rosu. Este Sandero, sau tot Duster? (de remarcat diferenta de la faruri)
Iar in legatura cu masinile SH, here we go again...

Am maidiscutat asta, daca imi iau un Touareg SH, cu 25.000 sa zicem, asta insemana ca are cel putin 2-3 anui dar chiar si mai mult. M-am ales cu o masina de lux, nemteasca, si m-am ales cu invidia si respectul vecinilor, si a prietenilor. Trece inca un an si valoare masinii scade automat, ba mai mult mai bag in el inca 2.000 de euro, pentru reparatii, si etc. Si cu cat trece mai mult timp, cu atat mai mult creste numarul zerourilor, dupa 2.000.
Si asa am ajuns ca o masina pe care o puteam cumpara cu 35.000 de euro de noua, o tineam 5 ani fara sa bag in el mai mult decat costurile reviziilor (vorbim de full-CASCO), am reusit sa achizitionez una folosita cu 25.000 + inca vreo 5.000 (minim) cheltuieli, si nu o mai vand cu 25.000 cum o vindeam pe cea noua, ci o vand cu 20.000.
Si revenind la fanteziile tinerilor de azi, cu BMW, nu stiu ce e asa mare smecherie. Imi iau un harb de BMW, SH din stiu eu ce an, si cu prima ocazie dau in pom sau stalp. Asta e mania tinerilorde azi, de a se da mai smecheri la semafor, si la prieteni cu un BMW. Dar aici iar deviem total intr-o alta discutie.
Revenind la Duster, eu personal prefer sa-mi iau un Duster, (daca imi permite bugetul un Koleos) decat sa-mi iau un Touareg.
#312
Postat 06 februarie 2010 - 11:34
1.Gusturile nu se discuta. Daca eu prefer un BMW fata de un Duster si dau o caruta de bani pe el si pe intretinere e treaba mea.(Daca se poate sa criticam masinile nu oamenii)
2. De ce "tinerii de azi" prefera un BMW fata de un alt model este destul de evident, motoare puternice, renume etc. Daca o luam asa tot la fel de usor pot sa fac accident cu orice alta masina, nu numai BMW,daca nu am experienta.
3.Eu mi-am spus parerea, si anume, daca nu stai in mijlocul padurii nu vad rostul unui SUV.
4. Pt. cseh_17 nu-i asa mare branza un Koleos. Este un Renault Laguna cu 4x4 si garda la sol mai mare. (Aceleasi motorizari, dotari)
P.S. Cred ca masina acea rosie, despre care vorbea cseh_17 este un Stepway.
#313
Postat 06 februarie 2010 - 11:39
lorand, la 6 Feb 2010, 11:34, a spus:
Cand am vorbit de BMW, am uitat sa precizez, dar nu faceam o comparatie intre BMW si Duster, ci BMW si in general.
#314
Postat 06 februarie 2010 - 12:11
cseh_17, la 6 Feb 2010, 12:10, a spus:
Cum a spus si lorand este un stepwey.
Am maidiscutat asta, daca imi iau un Touareg SH, cu 25.000 sa zicem, asta insemana ca are cel putin 2-3 anui dar chiar si mai mult. M-am ales cu o masina de lux, nemteasca, si m-am ales cu invidia si respectul vecinilor, si a prietenilor. Trece inca un an si valoare masinii scade automat, ba mai mult mai bag in el inca 2.000 de euro, pentru reparatii, si etc. Si cu cat trece mai mult timp, cu atat mai mult creste numarul zerourilor, dupa 2.000.
Daca iti iei un touareg bun, sau orice alta masina SH, te pricepi cat de cat la masini sa vezi ca nu ii uzata, km putini, alte cele, nu ai de ce sa bagi bani in el

Si asa am ajuns ca o masina pe care o puteam cumpara cu 35.000 de euro de noua, o tineam 5 ani fara sa bag in el mai mult decat costurile reviziilor (vorbim de full-CASCO), am reusit sa achizitionez una folosita cu 25.000 + inca vreo 5.000 (minim) cheltuieli, si nu o mai vand cu 25.000 cum o vindeam pe cea noua, ci o vand cu 20.000.
Si touaregu nu ii numua 35.000(era) si daca luai unu nou il vindeai cu 25.000(pierdeai 10.000 euro), iar asa ai luat una SH, o vinzi cu 20.000(pierzi DOAR 5.000 daca stii ce cumperi).
Si revenind la fanteziile tinerilor de azi, cu BMW, nu stiu ce e asa mare smecherie. Imi iau un harb de BMW, SH din stiu eu ce an, si cu prima ocazie dau in pom sau stalp.
Bmw-u are tractiune spate, si cei tineri fara experienta prea multa nu prea stiu sa le conduca, se pierd ei, pierd controlu masinii si gata.
Revenind la Duster, eu personal prefer sa-mi iau un Duster, (daca imi permite bugetul un Koleos) decat sa-mi iau un Touareg.
Nici nu compari koleus(care este si urat) cu un touareg.
#316
Postat 06 februarie 2010 - 21:30

Se conduce de la 16 ani fara permis, doar cu un atestat.(se inregistreaza ca moped la primarie)

#317
Postat 07 februarie 2010 - 00:38
Dacia Sandero, cerut pe piata din Australia printr-o petitie pe Facebook
Brandul nostru autohton nu se mai poate satura de atata succes. Dupa ce a facut "ravagii" prin Rusia, Germania, Franta, Dacia este ceruta mai nou, pe piata din indepartata Australie.
Mai concret, modelul Dacia Sandero este solicitat printr-o petitie scrisa scrisa de Jason Grassy Hammond, pe Facebook. Petitia a strans deja 95 de membri, insa mai mult de jumatate dintre acestia sunt jurnalisti din Romania.
Petitia poarta denumirea “Bring Dacia Sandero to Australia”. Initiatorul descrie masina ca fiind “un hatchback cu cinci usi produs de Renault si subsidiara sa Dacia din Romania” si ca aceasta masina nu este disponibila in Australia, “inca”.
Printre caracteristicile atribuite modelului Sandero se mai numara si: "o masina frumoasa cu patru usi", "foarte spatioasa", "foarte economica, circa 4,5 litri de carburant pentru 100 de kilometri parcursi", ieftin si ieftina de intretinut", "foarte foarte sigura pentru ocupantii masinii".
Sursa:Auto.ro
#319
Postat 07 februarie 2010 - 11:04
#320
Postat 07 februarie 2010 - 11:13
La aceasta categorie de masini se incheie RCA?