STP Timișoara Forum: Masini pe alese - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Masini pe alese

#301 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 februarie 2010 - 23:12

La aceste masini si costul reviziilor periodice este pe masura, lucru deloc de neglijat.
0

#302 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 02 februarie 2010 - 00:34

Daca dai 30.000 pe o masina, mai ai si de revizii, imozite si alte cele :coolspeak:
Parerea mea.
0

#303 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 februarie 2010 - 00:45

Pacat ca acest Duster nu se va produce in uzinele Aro. Era interesant ca Dacia sa aibe o divizie separata pentru fabricarea acestui model.
0

#304 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 februarie 2010 - 19:57

Alte poze, mai artistice aici

Si o poza de pe linia de productie: Imagine atasata: index.jpg
0

#305 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2010 - 07:52

Si totusi Duster nu este deloc un SUV (Sport Utility Vehicle) in adevaratul sens al cuvantului ci doar un SUV crossover, la fel ca si Ford Kuga, Toyota RAV4, Opel Antara, Renault Koleos etc. asta ca sa enumar doar cativa din concurentii cei mai cunoscuti din Romania.
Din acest motiv ar fi inutila crearea unei "divizie separata" pentru un model care imprumuta in totalitate platforma unei masini compacte, in speta platforma B0 utilizata in toata gama Logan.
0

#306 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 februarie 2010 - 21:26

Pentru detractorii Duster:

Citeaza

Getting back to the competition car, it boasts exactly the same look as the production model we told you about, but obviously with a number of mechanical upgrades.

For example, the car is powered by a three-liter 24-valve V6 engine provided by Renault-Nissan. It produces a maximum output of 350 horsepower at 7,500 rpm and a maximum torque of 360 Nm at 5,500 rpm. The competition car is equipped with limited slip differentials and a four-wheel steering system that can be easily adjusted depending on the circuit.

The full list of specifications of the competition Duster is available here.

De pe AutoEvolution, unde găsiţi şi o galerie foto.

Cu maşina astfel modifcată, Alan Prost a obţinut locul II la Trofeul Andros ediţia 2009/2010. Nu-i bai, snobii români or să-şi ia mai departe Tuareg, că deh Dacia nu face maşini bune.

Citeaza

Alain Prost secured second place in the 2009/2010 Trophée Andros which came to close on
Saturday, January 31, in the French ski resort, Super Besse.

• The Dacia's Trophée Andros debut was a resounding success, harvesting a score of three wins
in addition to the overall runner-up crown.

• The competition version of Dacia Duster which contested the Trophée Andros provided the brand
with an opportunity to reveal the styling of the sixth model type that will shortly join its line-up.
The road car of the same name is a robust and reliable 4x4 which has a truly international calling.
It targets customers who want an all-terrain vehicle they can use on an everyday basis, while at
the same time delivering an unbeatable equipment, performance and interior space package for
its price. Dacia Duster, which is available in 4x2 and 4x4 form, will be introduced progressively
across Europe, Turkey, Africa and the Middle East from the end of March, 2010.

• The Dacia brand has enjoyed a flying start to the New Year in France, combining its achievements
in motor sport with success on the sales front, too. Just five years after its launch in France,
Dacia has emerged as the country's sixth best-selling brand (passenger cars + LCVs), with a
market share of four per cent.


Press release is here.
0

#307 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2010 - 13:06

Sa nu uitam ca masina cu care Alain Prost este una modificata, cum ai spus si tu dAImon , deci eu daca ma duc la reprezentanta nu voi putea sa cumpar unul cu motor de 3.0 in v6 cu 24 de valve si 350 de cai, ci am de ales intre 1.6 pe benzina sau 1.5 pe diesel,ceea ce mi se pare cam putin. Fiind un model mai scump al producatorului, puteau macar sa ii puna o optiune de 1.9 diesel sau de ce nu de 2.0 litri. (apropo se scrie Touareg :pace: :) )
Daca o luam asa si Porsche are o masina de circuit de 1000 de cai....

Aceasta postare a fost editata de lorand: 04 februarie 2010 - 13:07

0

#308 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2010 - 14:43

Ai de ales intre 4 tipuri de motorizare: 1.6 MPI; 1.6 16V; 1.5 DCI/85CP si 1.5 DCI/110 CP(Euro5)
0

#309 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 februarie 2010 - 20:58

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 4 Feb 2010, 14:43, a spus:

Ai de ales intre 4 tipuri de motorizare: 1.6 MPI; 1.6 16V; 1.5 DCI/85CP si 1.5 DCI/110 CP(Euro5)

Asta incerc sa spun. Cu o motorizare de 1.6 la un SUV nu ajung nicaieri, mai ales in Romania, unde esti nevoit sa depasesti cateodata la limita, nefiin autostrazi. Trebuiau si niste motorizari mai puternice, de ex. 2.0 dCi de pe Megane/Laguna sau de ce nu 2.0 16V. Daca tot e model de top de la Dacia.
Si va intrebati ca de ce snovi romani isi iau in continuare Touareg-uri. Acolo au de unde alege. De la "minusculul" motor de 2.0 pana la uriasul diesel de 6.0 v12(cel mai puternic diesel pe masini personale din lume de altfel).
0

#310 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 04 februarie 2010 - 21:47

O motorizare mai mare duce la un pret mai mare. Daca pretul se apropie de cel al concurentei, e clar ca nimeni nu va mai lua Dacia. (nu mai vorbim de taxe, impozite, asigurare, etc. pentru un motor de 2000 cm³). Pe moment, strategia pare bine gandita si nu e exclus sa vedem si motoare mai mari pe Duster. Dupa cum bine sti, nici Logan nu a fost disponibil la inceput cu motoare diesel sau 16V.

O poza noua: Imagine atasata: dust.jpg
0

#311 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 februarie 2010 - 11:10

Oi fi eu chior, dar totusi..

Poza postata de domnul Florin care reprezinta uzina Dacia. Ia uitati-va si voi. In prim-plan apare Duster, si imediat dupa un alt vechicul rosu. Este Sandero, sau tot Duster? (de remarcat diferenta de la faruri)


Iar in legatura cu masinile SH, here we go again... :)

Am maidiscutat asta, daca imi iau un Touareg SH, cu 25.000 sa zicem, asta insemana ca are cel putin 2-3 anui dar chiar si mai mult. M-am ales cu o masina de lux, nemteasca, si m-am ales cu invidia si respectul vecinilor, si a prietenilor. Trece inca un an si valoare masinii scade automat, ba mai mult mai bag in el inca 2.000 de euro, pentru reparatii, si etc. Si cu cat trece mai mult timp, cu atat mai mult creste numarul zerourilor, dupa 2.000.

Si asa am ajuns ca o masina pe care o puteam cumpara cu 35.000 de euro de noua, o tineam 5 ani fara sa bag in el mai mult decat costurile reviziilor (vorbim de full-CASCO), am reusit sa achizitionez una folosita cu 25.000 + inca vreo 5.000 (minim) cheltuieli, si nu o mai vand cu 25.000 cum o vindeam pe cea noua, ci o vand cu 20.000.


Si revenind la fanteziile tinerilor de azi, cu BMW, nu stiu ce e asa mare smecherie. Imi iau un harb de BMW, SH din stiu eu ce an, si cu prima ocazie dau in pom sau stalp. Asta e mania tinerilorde azi, de a se da mai smecheri la semafor, si la prieteni cu un BMW. Dar aici iar deviem total intr-o alta discutie.

Revenind la Duster, eu personal prefer sa-mi iau un Duster, (daca imi permite bugetul un Koleos) decat sa-mi iau un Touareg.
0

#312 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 februarie 2010 - 11:34

Hai sa incheiem aceasta discutie, cel putin pentru moment.

1.Gusturile nu se discuta. Daca eu prefer un BMW fata de un Duster si dau o caruta de bani pe el si pe intretinere e treaba mea.(Daca se poate sa criticam masinile nu oamenii)
2. De ce "tinerii de azi" prefera un BMW fata de un alt model este destul de evident, motoare puternice, renume etc. Daca o luam asa tot la fel de usor pot sa fac accident cu orice alta masina, nu numai BMW,daca nu am experienta.
3.Eu mi-am spus parerea, si anume, daca nu stai in mijlocul padurii nu vad rostul unui SUV.
4. Pt. cseh_17 nu-i asa mare branza un Koleos. Este un Renault Laguna cu 4x4 si garda la sol mai mare. (Aceleasi motorizari, dotari)

P.S. Cred ca masina acea rosie, despre care vorbea cseh_17 este un Stepway.
0

#313 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 februarie 2010 - 11:39

Vezi postarealorand, la 6 Feb 2010, 11:34, a spus:

1.Gusturile nu se discuta. Daca eu prefer un BMW fata de un Duster si dau o caruta de bani pe el si pe intretinere e treaba mea.(Daca se poate sa criticam masinile nu oamenii)


Cand am vorbit de BMW, am uitat sa precizez, dar nu faceam o comparatie intre BMW si Duster, ci BMW si in general.
0

#314 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 februarie 2010 - 12:11

Vezi postareacseh_17, la 6 Feb 2010, 12:10, a spus:

Poza postata de domnul Florin care reprezinta uzina Dacia. Ia uitati-va si voi. In prim-plan apare Duster, si imediat dupa un alt vechicul rosu. Este Sandero, sau tot Duster? (de remarcat diferenta de la faruri)

Cum a spus si lorand este un stepwey.

Am maidiscutat asta, daca imi iau un Touareg SH, cu 25.000 sa zicem, asta insemana ca are cel putin 2-3 anui dar chiar si mai mult. M-am ales cu o masina de lux, nemteasca, si m-am ales cu invidia si respectul vecinilor, si a prietenilor. Trece inca un an si valoare masinii scade automat, ba mai mult mai bag in el inca 2.000 de euro, pentru reparatii, si etc. Si cu cat trece mai mult timp, cu atat mai mult creste numarul zerourilor, dupa 2.000.

Daca iti iei un touareg bun, sau orice alta masina SH, te pricepi cat de cat la masini sa vezi ca nu ii uzata, km putini, alte cele, nu ai de ce sa bagi bani in el :coolpics:


Si asa am ajuns ca o masina pe care o puteam cumpara cu 35.000 de euro de noua, o tineam 5 ani fara sa bag in el mai mult decat costurile reviziilor (vorbim de full-CASCO), am reusit sa achizitionez una folosita cu 25.000 + inca vreo 5.000 (minim) cheltuieli, si nu o mai vand cu 25.000 cum o vindeam pe cea noua, ci o vand cu 20.000.


Si touaregu nu ii numua 35.000(era) si daca luai unu nou il vindeai cu 25.000(pierdeai 10.000 euro), iar asa ai luat una SH, o vinzi cu 20.000(pierzi DOAR 5.000 daca stii ce cumperi).


Si revenind la fanteziile tinerilor de azi, cu BMW, nu stiu ce e asa mare smecherie. Imi iau un harb de BMW, SH din stiu eu ce an, si cu prima ocazie dau in pom sau stalp.


Bmw-u are tractiune spate, si cei tineri fara experienta prea multa nu prea stiu sa le conduca, se pierd ei, pierd controlu masinii si gata.


Revenind la Duster, eu personal prefer sa-mi iau un Duster, (daca imi permite bugetul un Koleos) decat sa-mi iau un Touareg.

Nici nu compari koleus(care este si urat) cu un touareg.

0

#315 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 februarie 2010 - 20:35

Alecs, care-i faza cu masinuta din avatarul tau?

Imagine postata
0

#316 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 06 februarie 2010 - 21:30

Masinuta mea :coolpics:
Se conduce de la 16 ani fara permis, doar cu un atestat.(se inregistreaza ca moped la primarie) :coolpics:
0

#317 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 07 februarie 2010 - 00:38

Daca tot vorbim de Dacia.
Dacia Sandero, cerut pe piata din Australia printr-o petitie pe Facebook

Brandul nostru autohton nu se mai poate satura de atata succes. Dupa ce a facut "ravagii" prin Rusia, Germania, Franta, Dacia este ceruta mai nou, pe piata din indepartata Australie.

Mai concret, modelul Dacia Sandero este solicitat printr-o petitie scrisa scrisa de Jason Grassy Hammond, pe Facebook. Petitia a strans deja 95 de membri, insa mai mult de jumatate dintre acestia sunt jurnalisti din Romania.

Petitia poarta denumirea “Bring Dacia Sandero to Australia”. Initiatorul descrie masina ca fiind “un hatchback cu cinci usi produs de Renault si subsidiara sa Dacia din Romania” si ca aceasta masina nu este disponibila in Australia, “inca”.

Printre caracteristicile atribuite modelului Sandero se mai numara si: "o masina frumoasa cu patru usi", "foarte spatioasa", "foarte economica, circa 4,5 litri de carburant pentru 100 de kilometri parcursi", ieftin si ieftina de intretinut", "foarte foarte sigura pentru ocupantii masinii".
Sursa:Auto.ro
0

#318 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 februarie 2010 - 10:39

Vezi postareaalecs, la 6 Feb 2010, 21:30, a spus:

Masinuta mea :blush:
Se conduce de la 16 ani fara permis, doar cu un atestat.(se inregistreaza ca moped la primarie) :lol:

Interesanta masina.
S-o stapanesti sanatos. ;)

*Ca fapt divers, cam cat costa asa o masina?:
0

#319 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 februarie 2010 - 11:04

Mult prea mult pentru ce stie sa faca (motorizare, dotari, performante). Am vazut pe internet la pret de Logan Ambiance (6000€). Bine, erau noi, una SH probabil ca e ceva mai ieftina.
0

#320 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 februarie 2010 - 11:13

Mie mi-e cam groaza de participantii in trafic cu astfel de masini, pentru ca sunt imprevizibili, iar conducatorii lor, fara a avea un carnet de conducere, respectiv o scoala de soferi absolvita, nu cunosc anumite semne de circulatie, pe care le ignora involuntar (schimba benzile de mers fara sa se asigure, nu acorda prioritate etc.).

La aceasta categorie de masini se incheie RCA?
0

Arata acest topic


  • (60 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi