Carduri
#261
Postat 24 ianuarie 2010 - 22:03
#262
Postat 25 ianuarie 2010 - 00:59
Dar e (şi) chestiune de imagine. Aşteptăm bonusurile

#263
Postat 25 ianuarie 2010 - 04:52
#264
Postat 25 ianuarie 2010 - 12:02

#265
Postat 25 ianuarie 2010 - 12:09
Deja ma enervez!!
#266
Postat 25 ianuarie 2010 - 14:24

Ideea cu bonusurile merge, insa si aici e ceva ciudat la mijloc. "Bonus", adica tu practic platesti pretul normal al unui bilet, fara nicio majorare, si ar trebui sa fii fericit ca ai acest "bonus". Asta dupa ce deja ai calatorit nu stiu cat cu pretul majorat. Oricum, in final, tot RATT va avea de castigat, nu calatorul. Daca calatorul va valida de 10 ori o calatorie cu pretul "normal" (adica 1,6lei x 10 = 16lei in loc de 15lei), va primi probabil un "bonus" mai mic de 1 leu, astfel incat pretul platit pentru acele 10 bilete il va ajuta sa isi plateasca urmatoarele bilete putin mai ieftin de 1,6lei/calatoria dar mai mult de pretul care ar trebui sa fie, adica cel de 1,5lei/calatoria. Cu alte cuvinte, dai bani mai multi, primesti un "bonus" dupa ce te saturi de dat bani multi, iar apoi dai mai putini bani, care insa sunt tot multi comparativ cu cat ar fi normal sa dai.
#268
Postat 25 ianuarie 2010 - 14:54
Ca o paranteza: sistemul de calatorii pe card de ce a fost implementat? Nu ca sa fie folosite si sa se renunte de la sine la biletele de hartie? Omul de rand nu va face asta atata timp cat va plati mai mult in loc sa plateasca mai putin pe acest fel de calatorii.
#269
Postat 25 ianuarie 2010 - 18:56
NDY, la 25 Jan 2010, 14:54, a spus:
Ca o paranteza: sistemul de calatorii pe card de ce a fost implementat? Nu ca sa fie folosite si sa se renunte de la sine la biletele de hartie? Omul de rand nu va face asta atata timp cat va plati mai mult in loc sa plateasca mai putin pe acest fel de calatorii.
Ai perfecta dreptate! Aceeasi intrebare mi-am pus-o si eu: De ce costa un bilet pe card mai mult decat cel cu 2 calatorii? In acest fel nu mai vad utilitatea cardului. Unde mai pui ca un card nu-l incarci cu 1 sau 2 calatorii odata ci cu ceva mai multe. Lor le intra mai multi banii in conturi anticipat si cu toate astea te taxeaza mai mult decat daca ai cumpara un bilet de 2 calatorii. Care e ratiunea?
Mai mult, daca macar ar fi acelasi tarif de 1.5 /calatorie si pe card sunt convins ca multi timisorenu si-ar face card si nu ar mai cumpara bilete, pe care, marea majoritate le luam de la chioscurile de presa.
Si banuiesc ca aceste chioscuri vand biletele contra unui comision care, daca este egal cu 0.10 bani/bilet inseamna 6.25% (calculat la 1.60 lei). Nu ar fi in beneficiul clientilor RATT sa nu mai plateasca acest comision la chiscuri si sa aibe calatorii aceasta reducere? Iar daca comisionul acordat chiscarilor este mai mare de 6.25% atunci si RATT e in castig...
Aceasta postare a fost editata de tavi29: 25 ianuarie 2010 - 18:59
#270
Postat 25 ianuarie 2010 - 20:00
Intrebi care e ratiunea? Te las sa ghicesti, sigur o sa nimeresti

#271
Postat 25 ianuarie 2010 - 20:54
#272
Postat 25 ianuarie 2010 - 21:14
#273
Postat 25 ianuarie 2010 - 22:07
#274
Postat 25 ianuarie 2010 - 22:12
#275
Postat 26 ianuarie 2010 - 09:29
De ce nu vand toate chiscurile? Probabil ca unii considera castigul prea mic din vanzarea acestor bilete, au desfacere buna la ziare si reviste si nu cred ca vreo lege ii obliga pe patronii chiscurilor sa incheie contracte cu RATT pentru vanzari de bilete.
De valoarea acestui comision sau cum vreti sa-l numiti beneficiaza patronii chioscurilor si nu clientii RATT, respectiv calatorii, aici e adevarata problema.
O sa incerc sa aflu si cat e acest comision si o sa-l postez aici
Aceasta postare a fost editata de tavi29: 26 ianuarie 2010 - 09:57
#276
Postat 26 ianuarie 2010 - 14:20

#277
Postat 26 ianuarie 2010 - 21:16
#280
Postat 27 februarie 2010 - 18:48