STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#521 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3161
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 ianuarie 2010 - 13:46

Am vazut zilele trecuto o stire la tv, din pacate am prins doar sfarsitul, cum ca Primaria Capitalei colaboreaza cu un oras din Germania pentru dezvoltarea transportului in comun, ne poate spune cineva mai multe despre acest lucru?
0

#522 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 ianuarie 2010 - 14:00

Vezi postareacaius, la 24 Jan 2010, 12:35, a spus:

Toate orasele au partile lor bune si partile lor proaste. Fiecare oras e unic prin felul sau. Bucurestiul este, intr-adevar unic! :D Si locuitorii lui mai ales. :lol:


E unic, prin faptul ca nu are nimic cu ce sa se laude. Inafara de investitiile fortate "realizate" de catre Ceasca, si de investitiile realizate de straini, nu are cu ce sa se laude... Dati un exemplu concret si clar.

Cat despre metrou si transport.

Nu poti compara nici macar cele 2 orase cu un presupus metro. DAca la TM s-ar face vreodata metrou s-ar face o lini pentru inceput, pecand la Bucuresti sun 4 (sau cate), deci automat cei 500.000 se impart.

2 la mana, de ce sa comparam o regie cu 1500 de autobuze cu una care abia atinge 100 de autobuze. O regie adevarata nu arunca, si cumpara vehicule cum altii isi schimba chilotii...

O regie trebe sa se descurce cu ceea ce are... Cat despre calitatea achizitiilor, la tramvaie Bucurestiul e zero, cu tot cu Bucur si alte minunatii, cat despre trolee inafara de Ikarus, 0.
0

#523 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 ianuarie 2010 - 14:02

Metrou s-ar putea introduce si in Timisoara, nu panza freatica ar fi problema, exemplu concret Budapesta. La ei metroul trece pe anumite trasee sub Dunare. Daca acolo panza freatica nu este o problema, atunci cu siguranta nici la noi.
In general metroul (subteran) este introdus in orase mari unde transportul in comun (tramvaie, autobuze, firobuze) nu pot prelua intregul trafic de calatori, si este recomandat in orase mai mici cu relief muntos, unde din cauza pantelor abrupte tramvaiele n-au fiabilitatea scontata (ex. Cluj) sau Brasov din cauza strazilor inguste din zona istorica.

Dar pentru Timisoara din punct de vedere al rentabilitatii, metroul usor (suprateran) ar fi solutia ideala, pentru inceput pe cateva trasee precum ar fi Gara de Nord - Gara de Est - Aeroport, respectiv Gara de Nord - Mall - Calea Lipovei.

Cat despre utilitatea acestui topic, stai linistit caius, ai facut o treaba buna. Nu este vina ta faptul ca unii au cam sarit calul pe aici. :lol:
0

#524 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 24 ianuarie 2010 - 15:20

Totuşi, Timişoara poţi să o traversezi în 45 de minute cu tramvaiul... Bucureştiul abia îl străbaţi cu metroul în tot timpul ăsta... şi după aia mergi pe jos, că metroul a fost făcut să lege uzinele lui Ceauşescu de blocurile în care stăteau oamenii muncii, chiar dacă acum la staţii ca Anghel Saligny, N. Teclu (care sunt deschise în 2008...), Berceni, Preciziei, Pantelimon poţi număra pe degetele de la o mână călătorii dintr-un tren.

@Iasmin: pe cartela mea de metrou scrie ,,10 călătorii - 8 RON". De ce să plătesc cât ai zis tu că e cartela de 2 călătorii, când pot să cumpăr 10 la preţ de 0,8 RON/călătorie. Primăria Bucureştiului nu-mi plăteşte 1 leu (vechi) pentru transport... 50% din abonament plăteşte Ministerul Educaţiei, iar 50% plăteşte facultatea, deci tot Ministerul Educaţiei + fondurile proprii ale Universităţii (din reclamele care împânzesc campusul, din spaţiile comerciale, din închirieri de săli ş.a.m.d. ... Politehnica obţine destui bani dina ceste servicii). Primăria nu a mai decontat vreun leu pentru transportul vreunei categorii sociale de prin '95 - '96. Atunci elevilor claselor I-IV li se decontau abonamentele, dar apoi s-a renunţat (făceam blatul pe vremea pentru 2 staţii cât mergeam de acasă până la şcoală, deci nu ştiu care erau condiţiile). Abonament pe linii preorăşeneşti am neîntrerupt din 2002 (bine... întrerupt de perioadele când se desfiinţau liniile respective, perioade pentru care RATB nu m-a despăgubit cu un leu, deşi ultima oară dintr-o lună m-am ,,bucurat" de liniile respective doar vreo 4 zile).

Într-adevăr, Bucureştiul merită apreciat... de'abia aştept să mă mut din el :lol:)

Să vă pun câteva poze de ieri (puţine.... că la -10 grade e mai greu să faci poze), să nu ziceţi că am fost off-topic:

Vezi postareaGygyman6, la 24 Jan 2010, 15:46, a spus:

Am vazut zilele trecuto o stire la tv, din pacate am prins doar sfarsitul, cum ca Primaria Capitalei colaboreaza cu un oras din Germania pentru dezvoltarea transportului in comun, ne poate spune cineva mai multe despre acest lucru?


A fost o întâlnire a lui Oprescu cu repreznetaţi ai municipalităţii şi ai operatorului de transport din Frankfurt-am-Main. Ultima colaborare cu Frankfurtul s-a lăsat cu nişte Duewag tip L, ajunse acum pe la McDonald's... dar pe vremea aia nu era docotraşul la primărie.

Fisiere atasate


0

#525 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10862
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 24 ianuarie 2010 - 17:54

Vezi postareacaius, la 24 Jan 2010, 12:35, a spus:

Eu am deschis topicul asta in momentul in care m-am intors, anul trecut, de la Bucuresti. Am pus cateva poze, vreo 4 filmulete si i-am rugat pe distinsii mei colegi bucuresteni sa binevoiasca a completa topicul cu cateva poze, facute de ei bineinteles si asta doar daca vor. Dar nu s-a intamplat asa. :lol: Imi pare rau ca topicul acesta a ajuns groapa de gunoi a forumului. :D


Caius, nu trebuie sa ai nici o remuscare legata de topicul deschis de tine, daca n-o faceai tu, trebuia s-o faca altcineva mai devreme sau mai tarziu. Problema este ca bucurestenii ( o parte mai mare sau mai mica dintre ei) nu-si dau seama ca banii pentru investitiile mari de acolo (gen metrou, pasaje, etc) provin din BUGETUL NATIONAL , si toate astea se intampla in timp ce in alte parti ale tarii nu se "intampla" absolut nimic. Deci BUCURESTIUL este o SUGATIVA pentru restul tarii si bucurestenii nu pot "pricepe" acest lucru. Pe de alta parte este normal sa se dezvolte "capitala" tarii dar atat cat ii permite bugetul propriu, si atunci s-ar dezvolta si "provincia"...si nimeni n-ar avea nimic impotriva "miticilor"...lucru foarte, foarte greu de realizat...din pacate...
0

#526 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 24 ianuarie 2010 - 20:10

@Dr2005: Din FfM eventual ati putea primi tramvaie Pt, un model mai nou de Duewag. De ce nu?
0

#527 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 ianuarie 2010 - 20:16

Astea ar fi bune si pentru noi. <_<
0

#528 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 24 ianuarie 2010 - 20:28

Mă mai gândeam şi la N şi O dacă or mai avea.

Oricum, mă îndoiesc că o să le vrea RATB-ul, au prea multe fiţe-n cap să accepte vehicule la mâna a 2a. Iveco-urile le-au acceptat după ce le-au ţinut juma' de an şi doar fiindcă Năstase semnase un acord cu italienii pe tema asta înainte să fie ales Băsescu în 2004... ca fapt divers, inţelegerea era să fie pentru transport şcolar în zonele din ţară unde nu existau vehicule pentru aşa ceva. Până la urmă au ajuns la Bucureşti şi Piatra Neamţ, iar pentru elevi s-au cumpărat sute de dube Fiat (pe vremea aia Tăriceanu se ruga de Fiat să îşi extindă afacerile în România).
0

#529 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 24 ianuarie 2010 - 21:04

Sincer N, nu tiu daca ultimele 4 nu au venit la Timisoara pe vremea aceea...
0

#530 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 24 ianuarie 2010 - 21:23

Dep. Dudesti incearca sa introduca pe toate traseele acestuia cate un tramvai/doua cu PPC, care va circula la un interval de 60-70 minute.

Sa nu va aud ca luati iar bucurestiul in bataie de joc ca circula din an in paste un tramvai cu PPC, important este ca circula!
0

#531 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 ianuarie 2010 - 04:56

Într-adevăr, un tramvai la 70 de minute e lucru mare <_<
Într-adevăr, după cum se vede din pozele pe care le-am postat mai sus le-a cam ieşit treaba, acuma... dacă vagoanele sunt mereu pe alt tur şi au alt orar nu prea ajută, că oricum cei ce ar putea beneficia de podeaua joasă (personae în scaun cu rotile, personae cu cărucioare cu copii etc.) nu îşi pot planifica o călătorie în funcţie de orarul acestor vehicule.

Ca off-topic, la felul în care conduc vatmanii de la Dudeşti... mai bine V3A-93, chiar dacă are podea ridicată şi consumă 240 kW indiferent de situaţie.
0

#532 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 26 ianuarie 2010 - 23:59

Ataşez câteva imagini mai vechi din Bucureşti, pentru mai multe vizitaţi cu încredere Muzeul de Fotografie.

1. După numele fişierului este vorba de Piaţa Unirii
2. Hotel Intercontinental, Teatrul Naţional este încă în construcţie; ce model de troleibuz este în fundal?
3. Bd. Elisabeta şi Primăria, în timpul ocupaţiei germane din 1918
4. (fără legătură cu transportul în comun) Bd. Magheru decorat de sărbătoare
5. 1945, lucrări canalizare în Piaţa Universităţii; ce tramvai e acolo?
6. Data probabilă: februarie 1985

Fisiere atasate


0

#533 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2281
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 27 ianuarie 2010 - 11:40

Vezi postareadAImon, la 26 Jan 2010, 22:59, a spus:

2. Hotel Intercontinental, Teatrul Naţional este încă în construcţie; ce model de troleibuz este în fundal?


Pare a fi un TV2E
0

#534 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 27 ianuarie 2010 - 21:17

.
0

#535 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 27 ianuarie 2010 - 22:09

Hoti hotii... :left: :left:


La cate DVD-uri de poze am impartit prin Bucuresti (RATB, URAC, Conducatori de tramvaie/troleibuze/autobuze) poate in vreo 30-40 de ani unii se vor certa si pe pozele mele. :baby: :lol: :left: :04:

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 27 ianuarie 2010 - 22:15

0

#536 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 29 ianuarie 2010 - 07:17

Vezi postareaDr2005, la 27 Jan 2010, 21:17, a spus:

iar de acolo către Asociaţia Transira (de unde au fost furate împreună cu toată baza de date în 2005 şi re-publicate pe Tramclub, cu sigla Tramclub pe ele).


Da ce amanunte de detaliu... Parca ziceam ca eliminam conflictele dintre alte forumuri... :) :)
0

#537 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 ianuarie 2010 - 02:35

Astea au fost condiţiile de publicare pe net a fotografiilor... că doar regretatul Hans Oerlemans a riscat destul de mult făcând asemenea poze pe vremea Miliţiei, a Securităţii Statului şi a Partidului Unic. Săracul, ar fi şocat să afle că, în afară de Securitatea Statului, Miliţia şi Partidul Unic încă mai există, chiar dacă sub alte denumiri.

Ca să nu fac off-topic, să vă pun o imagine de arhivă (de fapt 2).
UGZ.00 (Utilaj Greu pentru desZăpezire) ... greu la propriu, avea o masă de 22 tone (cu o sarcină pe osie de 11 tone, dimaetrul unei roţi fiind de 900 mm). În condiţiile astea nu a avut viaţă prea lungă.
Imagine postata
Imagine postata

Foto RATB (şi destinate tot postării pe Transira, după cum se păstrează în arhivă e-mail-urile respective). Mai sunt cateva poze si detaii interesante la acest link.
0

#538 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 30 ianuarie 2010 - 02:42

Vezi postareacseh_17, la 29 Jan 2010, 09:17, a spus:

Da ce amanunte de detaliu... Parca ziceam ca eliminam conflictele dintre alte forumuri... :rolleyes: <_<



Acum văd că a dispărut din mesajul meu poza la care făceam referire + ceva din text... aşa că a ieşit ce a ieşit.

TV2E, Foto: Hans Oerlemans, preluat de pe CDul oferit de Transurb Galaţi prin intermediul lui Sergiu Onofrei către Transira:
Imagine postata

TV20E (ca să vedeţi diferenţele), aceeaşi sursă:
Imagine postata
0

#539 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 30 ianuarie 2010 - 09:13

Teoretic care este modelul mai nou?
0

#540 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 30 ianuarie 2010 - 11:05

Al doilea.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi