
București
#501
Postat 15 ianuarie 2010 - 23:35

#502
Postat 15 ianuarie 2010 - 23:44
#503
Postat 16 ianuarie 2010 - 23:06
#504
Postat 16 ianuarie 2010 - 23:47
Apropo de card... Metrorex vinde cartele cu bandă magnetică şi 2 călătorii la 2,2 RON. Vă daţi seama că bucata aia de carton nu are cum să valoreze 1,6 RON nici dacă e decupată manual şi scrisă de mână.
#505 Guest_zofei.2006_*
Postat 18 ianuarie 2010 - 21:45
Dr2005, la 16 Jan 2010, 23:47, a spus:
Defapt 2 calatorii la metrou costa 2.5 lei de cand nu ai mai folosit metroul ?
#506
Postat 22 ianuarie 2010 - 16:01
Dr2005, la 16 Jan 2010, 23:47, a spus:
zofei.2006, la 18 Jan 2010, 21:45, a spus:
La cat de des calatoresti cu metroul nu prea mai esti la curent cu preturile. Daca iti platea Facultatea de Transporturi si abonamentul de metrou prevedeam ca iti procurai si la metrou abonament preorasenesc cum preocedezi la RATB. Plateste Primaria ce ne „doare pe noi”.
Apropo de metrou: se fac mutari de trenuri intre Magistrala 1 si 2 astfel:
- pe Magistralei 2 s-au mutat trenurile Bm: Nicosia (1122-2122), Madrid (1108-2108), Copenhaga (1113-2113).
- pe Magistrala 1 s-au mutat trenurile Bm: Violeta (1005-2005) si Margareta (1006-2006).
Poze mai incolo pentru ca nu se incarca extrem de greu.
Cateva clipuri:
- The locomotive LDH45 is taking the metro Bombardier Movia 346 to the underground Depot Berceni (Locomotiva LDH45 trage un tren metrou Bombardier Movia catre Depoul subteran Berceni):
- Rama de metrou Bombardier Movia 346 Haga (1117-2117) plecand din statia Gara de Nord spre Dristor 2:
- Anunt vocal vechi al Temul de metrou Iva Astra 110-107-172 iesit in traseu dupa luni bune de stat in conservare in Depoul Pantelimon (2):
- Anunt vocal vechi al Temul de metrou Iva Astra 110-107-172 iesit in traseu dupa luni bune de stat in conservare in Depoul Pantelimon (1):
- Ultimul metrou de noapte plecand din statia Basarab 1 spre Dristor 2, 7 Noiembrie 2009:
- Ramele de Metrou ale Metrorexului Bombardier Movia iesind/intrand din/in subteran la Depoul Berceni (IMGB):
- Temul Iva Astra 037-056 intrand in statia Basarab 2 de pe magistrala M4:
.
- Graieste Moldoveneste - Metroul:
- O calatorie de 5 minute in rama Bombardier Haga:
.
- Bucharest Metro / Bucharest subway / Metroul Bucurestean Bombardier Movia 346 I.V.A. :
.
Bonus: Tramvaie V3A-93 tranzitand pasajul Victoria in primele zile dupa modernizare:
.
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 24 ianuarie 2010 - 00:28
Motiv editare: Am sters atacul direct
#507
Postat 22 ianuarie 2010 - 18:36
#508
Postat 24 ianuarie 2010 - 00:21
tm, la 22 Jan 2010, 18:36, a spus:
Ma scuzati ca va persiflez: legam nordul Muncipiului Bucuresti cu sudul orajului in aproximativ 17-20 minute! (aproximativ 20 de km de tunel pe M2). La Timisoara nu se va crea niciodata metrou din mai multe puncte de vedere. Daca ati fi studiat cateva "documentare" despre metroul in orasul Timisoara a-ti fi observat ca nu se va crea din cauza solului, panza freatica este la adancime mica, iar solul este noroios!
Ne "mandrim in capitala" cu 4 magistrale si 70 km de tunele. In 30 de minute ajungi din cartierul Industriilor (actulmente Preciziei) la Autostrada Soarelui (fosta Linia de Centura), statie situata in vecinatatea Autobazei Titan + Sectia a 7-a din Urac.
Nu putem compara o Metropola Bucuresti (axa Voluntari - Afumati - Mogosoaia - Pipera, Balotesti - Caciulata

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 24 ianuarie 2010 - 00:27
#509
Postat 24 ianuarie 2010 - 00:35

#510 Guest_zofei.2006_*
Postat 24 ianuarie 2010 - 00:57




#511
Postat 24 ianuarie 2010 - 01:06
Iasmin, la 3 Jan 2010, 09:30, a spus:

Va astept personal cand sositi in Bucuresti. Nu ezitati sa ma contactat.
Dumitale ai deviatii de personalitate, s-au ti-a furat cineva contul de pe forum, ai uitat ce ne-ai cerut mai demult?! Nimanui nui pasa daca Timisoara va avea s-au nu metrou acuma, problema asta sa mai discutat si oricum nu e nevoie pentru ca nu ar fi rentabil la momentul asta.
Bucuresti se poate lauda doar cu dimensiunile sale, atata tot ,nu e cu nimic mai special fata de alte orase si asta pentru ca ce e important si de valoare nu se pune in exploatare cum trebuie.
#512
Postat 24 ianuarie 2010 - 01:13

#513
Postat 24 ianuarie 2010 - 01:19
#514
Postat 24 ianuarie 2010 - 01:35
#515 Guest_zofei.2006_*
Postat 24 ianuarie 2010 - 01:40
Dece sa recunoasca ca in anumite privinte Bucurestiul merita apreciat .
Nu apelam la mila altora pentru mijloace de transport in comun la mana a doua.

#516
Postat 24 ianuarie 2010 - 02:00
Daca Iasmin ar fi prezentat doar informatii despre metroul din Bucuresti, nimeni n-ar fi avut nimic de impartit cu el, doar ca Iasmin voalat a strecurat cateva jigniri la adresa noastra in postul respectiv, fraze care ulterior au fost editate. Iar Zofei la randul sau a inceput sa jigneasca inutil pe toata lumea care a indraznit sa intre in discutie, cuvinte ca "gura" sau "taran" au devenit o obisnuinta in postarile sale, lucru inacceptabil pe un astfel de forum.
Iar daca domnii Zofei si Iasmin vor continua la fel, in curand aventura lor pe forumul RATT va lua sfarsit.
#517
Postat 24 ianuarie 2010 - 02:06
Aceasta postare a fost editata de tm: 24 ianuarie 2010 - 02:13
#518
Postat 24 ianuarie 2010 - 03:19
Iasmin, la 24 Jan 2010, 00:21, a spus:
Mersi de informaţii, Căpitane Evident. Deşi .. am discutat chestiunea asta pe la începuturile acestui forum, a long long time ago, mersi totuşi că ai încercat să ne iluminezi. Însă a-m observat de atunci că nu se poate face mare lucru datorită solului.
Iar întrebarea dacă s-ar scala costurile metroului cu beneficiile rezultate văd că nu v-aţi pus-o. Normal, în Bucureşti a construit Ceauşescu folosind mâna de lucru a vremii, nu v-aţi pune voi problema costurilor reale, ce-s alea? Defapt ia stai puţin, să punem nişte sare pe rană acolo-şa, câţi kilometri s-au construit după 1989, într-o economie reală şi cu bani reali? Da, aşa mă gândeam şi eu. Zic să faceţi petiţie la puşcărie, poate vă mai dau ei nişte muncitori să extindeţi reţeaua.
Iasmin, la 24 Jan 2010, 00:21, a spus:

Metropolă doar pe o axă, sau cum

Între timp restul "provinciei", vestul ţării, Timişoara, Aradul, Clujul, Oradea, chiar Braşovul şi care-or mai fi ne ducem crucea de provinciali oleacă mai puţin stresaţi, oleacă mai săraci dar şi oleacă mai omenoşi, pe scurt cu timpul necesar să ne educăm o parte dintre lepre. Pe restul vi le facem pachet şi le exportăm. E bine?
zofei.2006, la 24 Jan 2010, 01:10, a spus:
Iar ca sa realizati metrou la Timisoara costurile sunt duble daca nu triple fata de Bucuresti.
Taceti naibi din gura si vedetiva ograda voastra inainte sa ne criticati, taranu tot taran va ramane mai ales cei din Timisoara .
Ai dreptate. Cred că aş putea să dau şi câteva exemple de ţărani de Bucureşti, ce zici iubire?

Noi ne vedeam de RATT şi de oraş. Am mai zis-o ... când ne va interesa vă găsim noi pe Tramclub, Transira, Ro-Trans şi unde mai bântuiţi. Deocamdată sunteţi la noi în ogradă.
zofei.2006, la 24 Jan 2010, 01:33, a spus:
Se stiu aceia .
De când e orgoliul ceva rău prin sine?
tm, la 24 Jan 2010, 02:06, a spus:
Pe la noi prin România este obişnuinţa să ne mândrim cu absolut orice "realizare", oricât de puţin semnificativă ar fi ea prin comparaţie cu realitatea. Au metrou şi noi n-avem? Este! Păi să nu-i pupăm în fund şi să fim deci mândri de ei? Ce contează că aglomeraţia este la ea acasă sau că dimensiunile în kilometri sunt sub orice medie europeană?
Lasă-i să se compare cu cine vor, dacă asa le face plăcere

#519
Postat 24 ianuarie 2010 - 10:01

Daca discutia in acest topic continua pe acelasi ton voi fi nevoit sa activez previzualizarea de catre moderatori, deci ce scrieti nu se va vedea pe forum pana ce un moderator/admin nu citeste si editeaza posturile.

#520
Postat 24 ianuarie 2010 - 12:35
Gygyman6, la 24 Jan 2010, 01:19, a spus:
Eu am deschis topicul asta in momentul in care m-am intors, anul trecut, de la Bucuresti. Am pus cateva poze, vreo 4 filmulete si i-am rugat pe distinsii mei colegi bucuresteni sa binevoiasca a completa topicul cu cateva poze, facute de ei bineinteles si asta doar daca vor. Dar nu s-a intamplat asa.


Ca sa imi expun si eu opinia, legat de metrou in Timisoara, util ar fi. Dar de existat vreodata... Ma indoiesc. Si asta si din cauza solului, dar si din cauza numarului de calatori redus. Ganditi-va ca in Bucuresti, conform statisticilor, circula zilnic aprox. 500000 de calatori. Pe cand la noi, populatia de-abia atinge cifra de 350000!


zofei.2006 a scris: "Dece sa recunoasca ca in anumite privinte Bucurestiul merita apreciat."
Domnule zofei, care nu mai sunteti pe forum, dar probabil vor comenta colegii dumneavoastra, eu apreciez Bucurestiul aproape din toate punctele de vedere. Insa in momentul in care apar oameni gen... nu dau nume dar stim cu totii despre cine vorbim



Sper sa nu se ajunga la ce a scris dl. Florin mai sus!
