STP Timișoara Forum: Linia Expres 8 - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Linia Expres 8 Evaluare topic: -----

#101 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 ianuarie 2010 - 14:53

Vezi postareaemilut, la 15 Jan 2010, 01:28, a spus:

...Majoritatea călătorilor ştiu că e vorba de aceeaşi linie. Iar şoferul afişase la parbriz o coală A4 pe care scria mare E8....

Era pusa in fata o bucata de hartie (nu cred ca era A4, dar sa zicem ca se vedea ca scrie E8), in schimb daca veneai din spate, vedeai scris 43, nu E8. Poate pentru noi,timisorenii, nu-i o problema asa de majora, dar pentru un turist/strain care se informeaza si stie ca prin locul "x" circula autobuzul E8, nu 43, s-ar putea sa se piarda. (nestiind ca E8 se numea inainte 43). Presupun ca validatoarele aveau traseul setat pe E8. <_<

Aceasta postare a fost editata de caius: 15 ianuarie 2010 - 14:53

0

#102 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 15 ianuarie 2010 - 15:02

Vezi postareaemilut, la 15 Jan 2010, 01:28, a spus:

Iar şoferul afişase la parbriz o coală A4 pe care scria mare E8. Acest lucru mi-a adus aminte de vremurile în care scriam traseul cu cretă pe spatele unei bucăţi de melamină. Niciun şofer nu pleca din garaj fără să aibă asupra lui 1-2 bucăţi de cretă, plus o cârpă care îl ajuta la "setarea afişajului".


A, atunci e bun. Am crezut totusi ca afisa 43 mare la afisaj.
Ma intreb oare cum o fi fost atunci <_< .
0

#103 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 ianuarie 2010 - 20:12

Vezi postareaViktor, la 15 Jan 2010, 15:02, a spus:

A, atunci e bun. Am crezut totusi ca afisa 43 mare la afisaj.
Ma intreb oare cum o fi fost atunci :mellow: .

De fapt, aşa s-a şi întâmplat. Sus avea 43, iar jos la parbriz, E8. Şi azi a circulat cu aceaşi formulă de afişaj.
0

#104 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 ianuarie 2010 - 23:49

Pai, spuneau ca-l vor pune sa afiseze "Cursa speciala" :mellow:
0

#105 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 16 ianuarie 2010 - 00:26

Atunci vor fi si mai mari confuzii.Unde merge cursa speciala, ce face.
De ce n u se repara afisajul ? Ii asa scumpa piesa aia? Si pana atunci sa lase 43, sau sa il puna pe alte linii, dar sa il puna !!!
0

#106 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 ianuarie 2010 - 08:23

Vezi postareaalecs, la 16 Jan 2010, 00:26, a spus:

Atunci vor fi si mai mari confuzii.Unde merge cursa speciala, ce face.
De ce n u se repara afisajul ? Ii asa scumpa piesa aia? Si pana atunci sa lase 43, sau sa il puna pe alte linii, dar sa il puna !!!

Domnule alecs. Autobuzul avea (are) afişată la parbriz o coală de format A4 pe care scrie mare: E 8. Deci nu poate fi vorba de nicio confuzie. Iar, în ce priveşte repararea afişorului, trebuie să mai aşteptaţi. Deocamdată se practică metoda ciocanului mai mare sau, cea a legatului cu sârmă. Se mai schimbă cipul afişorului frontal cu cel de la afişorul lateral, atunci când acest lucru este posibil.
Un coleg a fost nevoit să facă o tură la linia E 1 având afişată linia 40, până a ajuns din garaj autobuzul care să-l înlocuiască. La fiecare staţie, şoferul a informat călătorii nedumeriţi, asupra faptului. Era de preferat ca maşina să lipsească?
0

#107 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 ianuarie 2010 - 09:32

Bun, fratilor, dar ce mama dracu se intampla daca autobuzul respectiv mergea pe 33, 40 , E1,E2,E3, etc. ?? De ce a trebuit taman pe E8 sa mearga.

Si daca mergea pe altceva se evitau confuzii, cearta, discutia aceasta, si viitoare aricole in ziar, despre RATT cum isi bate joc de calatori, episodul 3.
0

#108 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 ianuarie 2010 - 09:58

V-am aratat cum se face planificarea in Radflet. Cel care face lucrul asta nu stie ca afisajul e defect (stie doar ca vehiculul nu e imobilizat, deci e apt de lucru), deci ar trebui planificat pe alta linie. (ceea ce nu e o solutie, pana la urma)
0

#109 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 16 ianuarie 2010 - 14:40

Vezi postareacseh_17, la 16 Jan 2010, 09:32, a spus:

Bun, fratilor, dar ce mama dracu se intampla daca autobuzul respectiv mergea pe 33, 40 , E1,E2,E3, etc. ?? De ce a trebuit taman pe E8 sa mearga.

Si daca mergea pe altceva se evitau confuzii, cearta, discutia aceasta, si viitoare aricole in ziar, despre RATT cum isi bate joc de calatori, episodul 3.

Domnule cseh, situaţia ar fi mai simplă, dacă nu ar fi mai complicată. (hi, hi, hi).
1. Şoferii de autobuze nu prea pot circula cu alte maşini decât cele pe care sunt titulari. E vorba de gestiune. Consumul de motorină se contabilizează pe unitatea de transport şi cei care o deservesc răspund material, sau chiar penal. Dacă e cazul.
2. Planificarea şoferilor şi a maşinilor se face cu cca 2 sau chiar 3 zile înainte. X-ulescu ştie ce sarcini de servici are pt următoarele zile.
3. Un eventual schimb de traseu între doi şoferi, se poate realiza doar cu acordul amândurora. Asta pt că, dacă de ex, eu ştiu că (să zicem, marţi) lucrez până la ora 19, îmi fac un anumit program pt restul zilei, şi nimeni nu mă poate obliga să lucrez până la ora 24.
4. Dacă afişorul respectivului autobuz a rămas blocat pe linia 43, acesta nu poate fi trimis la o altă linie. Totuşi, 43 echivalează cât de cât cu E 8. Cei care circulă pe această linie cunosc situaţia, şi nu au nicio problemă în a discerne între cele două denumiri.
Un coleg a lucrat timp de 3 săptămâni la linia 40, doar pt că i se întâmplase acelaşi lucru.
Hai să fim serioşi. Nu imobilizezi ditamai autobuzul (care trebuie să-şi scoată banii de leasing) pt o eroare de afişaj, îndreptată cât de cât printr-un compromis de genul colii de hârtie pe care scrie E 8.
Trăim totuşi în România, şi nu avem la dispoziţie 'n' rezerve care să suplinească unităţile defecte. Autobuzele de care dispune regia sunt bob numărat. Dacă se defectează unul, se fac eforturi substanţiale pt acoperirea traseului pe care urma să circule. Se cheamă şoferii aflaţi în zile libere, de acasă, sunt trimişi la Ciclop să cumpere piese din banii personali, şi multe alte aspecte pe care dacă le-aţi afla, v-aţi mira cum de oamenii aceştia mai rezistă.
0

#110 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 16 ianuarie 2010 - 16:51

Vezi postareaFlorin.B RATT, la 16 Jan 2010, 10:58, a spus:

V-am aratat cum se face planificarea in Radflet. Cel care face lucrul asta nu stie ca afisajul e defect (stie doar ca vehiculul nu e imobilizat, deci e apt de lucru), deci ar trebui planificat pe alta linie. (ceea ce nu e o solutie, pana la urma)

Se trimite autobuzul cu tot cu ambii soferi pe alta linie, si un autobuz de pe linia respectiva merge la E8.Pana se repara de ce nu este o solutie?
Si omul care le planifica, ar trebui sa stie ca acel autobuz are problema la afisaj.PAREREA MEA !!!
0

#111 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 ianuarie 2010 - 17:56

El primeste o situatie cu imobilizarile, deci vehicule ce nu pot fi planificate. Nu are o lista cu probleme tehnice minore, care nu duc la imobilizarea vehiculului.
0

#112 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 16 ianuarie 2010 - 18:00

Bun, si atunci o solutie CLARA. Si dupa parerea mea cea mai logica si normala. De ce nu s-a circulat cu afisajul STINS complet, iar in gea aparea doar coala A4?? :beer2:
0

#113 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 ianuarie 2010 - 15:12

Vezi postareacseh_17, la 16 Jan 2010, 18:00, a spus:

Bun, si atunci o solutie CLARA. Si dupa parerea mea cea mai logica si normala. De ce nu s-a circulat cu afisajul STINS complet, iar in gea aparea doar coala A4?? :eusa_think:

Domnule cseh, totuşi cifra 43 le spune ceva utilizatorilor de E 8. NU?
0

#114 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 ianuarie 2010 - 15:42

Pai da intradevar, insa vorbim de un numar mai mic de calatori, calora le spune ceva acest numar. Vorbim de acei 100-150 care circula zilnic cu E8 (respectiv 43).
0

#115 Useril este offline   emilut 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2310
  • Inregistrat: 05 ianuarie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 ianuarie 2010 - 16:52

Vezi postareacseh_17, la 21 Jan 2010, 15:42, a spus:

Pai da intradevar, insa vorbim de un numar mai mic de calatori, calora le spune ceva acest numar. Vorbim de acei 100-150 care circula zilnic cu E8 (respectiv 43).

150? Zilnic? Adică, pe întrega perioadă a zilei?
Asta vrea să fie o glumă. Păi, între orele 7 am şi 10 am, numai într-un singur autobuz urcă 130 de călători (deşi capacitatea maximă a acestuia înscrisă în acte, indică 116. Hai să fim serioşi. Vacanţa de vară a trecut de mult.
0

#116 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 ianuarie 2010 - 19:56

Vezi postareaemilut, la 21 Jan 2010, 17:52, a spus:

150? Zilnic? Adică, pe întrega perioadă a zilei?
deşi capacitatea maximă a acestuia înscrisă în acte, indică 116.

Daca soferul este oprit de politie nu este el devina fiindca duce mai multi calatori decat prevede in acte ?
0

#117 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 ianuarie 2010 - 20:45

emilut, eu ma refeream ca 150 sunt cei care zilnic, cotidian circula cu aceeasi linie. Stiu din propria experienta ,de pe linia 7 unde incep sa cunosc deja chipurile. Si anume ma refer ca 5 zile din 5, si nu 2 din 5 sau 3 din 5.

alecs teoretic DA. Eu am patit ca pe icrobuzele de REAL, sau chiar si pe ruta Sanicolau Mare -Timisoara sa opreasca politia, si sa amendeze soferul.
0

#118 Useril este offline   lorand 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 926
  • Inregistrat: 12 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 ianuarie 2010 - 20:56

Vezi postareacseh_17, la 21 Jan 2010, 20:45, a spus:

teoretic DA. Eu am patit ca pe icrobuzele de REAL, sau chiar si pe ruta Sanicolau Mare -Timisoara sa opreasca politia, si sa amendeze soferul.

La microbuzele Real hai sa zicem, dar pe un autobuz de asmenea capacitatea, ce-ai vrea sa stee soferul in usa si inumere calatorii? Intr-un fel mi-se pare o aberatie.
0

#119 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 ianuarie 2010 - 20:59

Aberatie sau nu, in cazul unui accident pe sofer il paste puscaria...
0

#120 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 ianuarie 2010 - 02:48

Este o diferenta totusi. La microbuze legea interzice calatorilor sa stea in picioare - si nu-i greu sa vezi ca sofer cand s-au ocupat toate scaunele. In schimb la transportul in comun nu exista o asemenea limitare legala.

Presupun ca are legatura si cu modul de constructie al autobuzelor pana la urma, cu mult mai multe elemente de care te poti tine. Intr-un microbuz ai toate sansele sa cazi la prima curba brusca.
0

Arata acest topic


  • (33 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi