Claudiu, la Apr 4 2008, 20:31, a spus:
In mod normal acest sistem se foloseste doar pentru statii cu oprire la cerere (facultative) si nu are nici o legatura cu deschiderea usilor, pentru care se folosesc butoanele verzi.
Multi soferi deja au scos mufele indicatorului STOP pentru a nu-i stresa de zgomotul produs de acel aparat folosit incorect de calatori care apasa toate butoanele.
cristi_10, la Apr 14 2008, 22:55, a spus:
Inca o chestie,comanda anuntarii statiei urmatoare este actionata manual de sofer?deoarece am circulat azi cu 2 troleibuse,iar in nici unul nu se auzea acel anunt.Nu ca as tine neaparat sa anunte de fiecare data urmatoarea statie,dar ca si o simpla curiozitate
Probabil un calator a apasat un buton de urgenta din exterior sau butonul rosu de urgenta pentru deschiderea usilor din interior. Acest lucru a facut ca usile sa nu se dechida/inchida automat. Exista un buton pentru resetarea usilor pe bord la sofer si se rezolva toata problema.
Soferul trebuie sa porneasca sistemul de anuntare al statiilor la capatul de linie, dupa care functioneaza singur pana se termina turul.
In cazul in care soferul nu opreste intr-o statie, trebuie sa dea aparatul cu o statie inainte pentru a reveni la normal.
cseh_17, la May 7 2008, 20:49, a spus:

Pai s-au luat autobuze chiar foarte ieftine, din aceasta cauza sunt mai "proaste" mai ales ca sunt facute in Turcia, nicidecum Germania.
Problema autobuzelor Mercedes Conecto, un model vechi, este consumul foarte ridicat 40-45l %. Ieftin si prost

Alta problema e ca Conecto nu are low-floor deloc, nici macar partial si nu corespunde normelor europene. De fapt nici un autobuz si tramvai din Timisoara nu are low-floor. A.C. functioneaza pe baza de motorina consumand 5l/h, la troleibuze functioneaza electric cand e conectat la retea si Diesel cand tractiunea este asigurata pe motorul Diesel auxiliar.
Conecturile au si cutie manuala fiind lente fata de Citaro sau Citelis.
Daca erau destepti si nu faceau economie cumparau modelul Citaro (ca cele din Bucuresti) sau autobuze Iveco Irisbus Citelis 12 carosate la Arad, care aveau aceleasi dotari ca la Citaro, in plus aveau motorul cu 10cp mai puternic si pretul mai ieftin.