STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#461 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 02 ianuarie 2010 - 23:03

Vezi postareazofei.2006, la 2 Jan 2010, 21:43, a spus:

Motor diesel nu am avem nevoie la troleibuze pentru ca nu avem penele de curent ale voastre sau taranii vostri care parcheaza si blocheaza.
Nu sti nici o data ce se va intampla.

cand va da zapada o sa le tineti in depou ca cei de la Oradea. Cum naiba sa ti 50 de tramvaie noi in depou? Iti face impresia ca oamenii vor merge cu avionu?

Oricum Mercedez Benz Citaro este deo mie de ori mai bun decat un Conecto, Conecto este o varianta pentru cei fara prea multi asa ca voi, macar noi neam schimbat 90% din parcu de autobuze.
Noua nu ne place sa fim identici cu altii, ci dinpotriva diferiti.

Aie ce sa va fac va roade invidia ca noi stim sa ne descurcam
Sti e o vorba la romani "Lauda de sine,Nu miroase bine". Asa nu sti/stiti nici o data cu ce supriza te vei trezi.



Vezi postareaIasmin, la 2 Jan 2010, 21:48, a spus:

AC, nu clima.


AC sau clima e tot aia.
0

#462 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

  Postat 02 ianuarie 2010 - 23:31

zofei.2006 a primit o pauza de 3 zile pentru modul de adresare in cadrul acestui topic. Nu sterg postarea lui pentru a nu fi acuzat ca l-am sanctionat fara motiv.
Sincer, sper ca discutiile sa fie mai moderate si sa nu mai continue acest versus Timisoara-Bucuresti.

Viktor Termenul de Klima este preluat de la nemti. "Klima" simplu se refera la un sistem actionat manual (cum e pe Dacia Logan), iar prin "Klima Automatic" se intelege un sistem automatizat (Klimatronic) care mentine permanent o temperatura setata in prealabil. Daca e sa folosim acesti termeni, pe Skoda avem Klima Automatic sau Klimatronic :)
0

#463 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 ianuarie 2010 - 06:59

Auzi, băi ăsta, cum îţi zice .. Zofei. N-am nimic cu tine personal, dar ai în sânge lăudăroşenia asta specifică a steliştilor. Din păcate nu-i vindecabilă.

Vezi postareazofei.2006, la 2 Jan 2010, 21:43, a spus:

Luati ma la mana la a doua si nici macar nu le ingrijiti, cand mai deraiza le lasati deraiate zile intregi.

Tot mai bune sunt cele facute de URAC, cat timp o sati mai cumparati gunoiul altuia ?

Ne bucurăm pentru URAC că a reuşit să facă ceva. Personal o să mă bucur şi mai tare când o să reuşiţi să vindeţi ceva peste graniţă, aşa, ca test. Până atunci o să fie doar o fabrică subvenţionată de stat. Pentru cea din Arad nu s-au găsit bani, că doar mno, e la celălalt capăt al ţării. Nu-i aşa că-i fain să trăieşti în Bucureşti ca cerşetor?

Vezi postareazofei.2006, la 2 Jan 2010, 21:43, a spus:

Motor diesel nu am avem nevoie la troleibuze pentru ca nu avem penele de curent ale voastre sau taranii vostri care parcheaza si blocheaza.

Tu te auzi ce spui ?! :)

Vezi postareazofei.2006, la 2 Jan 2010, 21:43, a spus:

Bucur LF este cel mai bun pentru infrastructura linilor de tramvai din Romania, luativa tramvaie noi din import si cand va da zapada o sa le tineti in depou ca cei de la Oradea.

A fost testat în afara Bucureştiului? Dacă nu, cumde generalizezi pentru toată ţara?

Şi btw, Oradea a ţinut Siemensurile în depou doar în primul an, de fricoşi şi nu pentru că aveau probleme.

Vezi postareazofei.2006, la 2 Jan 2010, 21:43, a spus:

Aie ce sa va fac va roade invidia ca noi stim sa ne descurcam si voi preferati sa stati asa decat sa cereti fonduri macar sa va refaceti fabrica de tramvaie.

Da' ştii cum, murim de invidie :D , pe bune, io's verde-cameleon, ieri eram negru de supărare, mâine când o să aud de alte zeci de mijloace de transport blocate în trafic în Bucureşti (chiar şi tramvaie, văd că se poartă la voi) o să fiu roşu că nu suntem atât de avansaţi. Tre' să punem şi noi pancarte pentru şoferi, să circule pe şine cu X5'u, cred că-s prea timizi.

Pe bune acum, mai poţi să te lauzi? Aveţi ditamai flota de vehicule, şi totuşi nu trece o zi fără să fie linii supraîncărcate, blocaje de trafic, probleme la validatoare, probleme cu controlorii, probleme tehnice rezolvate cu foaia în geam. N-ar fi bai, asta se întâmplă în toată ţara. Dar în loc să băgaţi nasul în pământ şi să acceptaţi că Bucureştiul în general şi RATBul în subsidiar sunt nişte giganţi necontrolabili, voi veniţi să vă lăudaţi cu realizările care în alte oraşe ar fi de un minim bun simţ.

Keep up the good work, I guess :D
0

#464 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 03 ianuarie 2010 - 09:30

Vezi postareadAImon, la 3 Jan 2010, 06:59, a spus:

A fost testat în afara Bucureştiului? Dacă nu, cumde generalizezi pentru toată ţara?


LF a fost testat prin Bucuresti pe infrastructura de tip CF, linie inglobata in beton si linie monobloc. De regula nu a avut probleme cand a circulat pe nici un fel de tip de linie, ceea ce va rezulta ca garda la sol este adaptata pentru Romania. Eu atat am vrut sa zic, si va rog sa nu mai aduceti jigniri asupra Bucurestiului si nici asupra ORADEI, prin faptul ca eu, pesonalul nu ma i-au de RATT. Va rog frumos. Nu reactionati cu violenta la violenta. :)

Va astept personal cand sositi in Bucuresti. Nu ezitati sa ma contactat.

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 03 ianuarie 2010 - 09:30

0

#465 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 03 ianuarie 2010 - 10:30

Vezi postareaChagall, la 25 Dec 2009, 11:16, a spus:

Cate astfel de tramvaie au fost produse pana acum? Si de la ce vin codurile "93-CH-PPC"?



Vezi postareazofei.2006, la 25 Dec 2009, 12:18, a spus:

93 - provine de anu modernizari primelor V3A .
CH-PPC - insemna podea partial coborata .

[...]

#4032 si #4019 ultimile doua V2A care inca mai circula in Bucuresti, urmand ca in 2010 sa fie casate si sa apara in varianta V3A-93-CH-PPC .


zofei.2006 ai facut o mica greseala. V3A-93-CH-PPC:
*V3A = tramvai cu trei tronsoane
*93 = Anul inceperii modernizarilor tramvaielor V3A.
*CH = tramvai cu CHOPPER.
*PPC = podea partial coborata (adica tronsonul C).

4032 va fi pastrat pentru Muzeul RATB, care se afla la ora actuala in constructie si PUNCT!
0

#466 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 ianuarie 2010 - 23:57

Am facut putina curatenie in topic. :)
0

#467 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 ianuarie 2010 - 18:29

I-a uitati si voi, ce idei au cei de la RATB!

Pozele apartin lui zofei.2006

Fisiere atasate


0

#468 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 ianuarie 2010 - 18:39

Chiar nu pricep, mai exact ce naiba mai e si aia? :(
0

#469 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2010 - 18:41

:respekt: Daca e bun la metrou, s-au gandit ca ar merge si la ei. :(

@ Viktor Sunt turnicheti, se folosesc pentru controlul accesului, dar sa-i vezi montati in vehicul e o idee...mai rar aplicata (ca sa fiu indulgent). Se folosesc, de obicei, la accesul in institutii, stadioane, statii metrou, etc.

Fisier atasat  turn.png (135.71K)
Number of downloads: 7
0

#470 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 06 ianuarie 2010 - 18:54

Este montata doar pe un autobuz si este un expreriment.Aceste turnichete sunt exclusiv doar pentru liniile preorasenesti.
0

#471 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 06 ianuarie 2010 - 18:54

Multumesc Domnule Florin, pentru explicatie. Mi se pare o mare prostie chestie aia, mai ales in autobuz sau ce e ala.
0

#472 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 ianuarie 2010 - 19:10

Mie la fel... Cumsa faci asa ceva?

Si oricum.. se urca, dar de coborat? Ca oile nu?
0

#473 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 06 ianuarie 2010 - 21:38

Vezi postareaEta Floreasca, la 6 Jan 2010, 18:54, a spus:

Este montata doar pe un autobuz si este un expreriment.


Sper sa ramana in stadiul acesta. Asa ceva am vazut in Austria/Germania la intrarea in toaletele publice. <_<
0

#474 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 06 ianuarie 2010 - 21:40

Cu trunchietii astia, baietii ar putea monta si un pişoar in spatele busului. <_<
0

#475 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 06 ianuarie 2010 - 22:11

@ [eta floreasca ] : Cu ce rol? Numararea calatorilor?
0

#476 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 06 ianuarie 2010 - 22:14

Da, pai daca, chiar s-a folosit cuacest scop, cam atat despre foarte avansatul Bucuresti... (vezi RATT)
0

#477 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 06 ianuarie 2010 - 23:23

Pentru numaratul calatorilor sunt o parte din autobuzele Mercedes Citaro Euro 4 din seria 46XX care au senzori la usi.
Acele turnichere sunt mai mult pentru eliminarea calatorilor fraudulosi de pe liniile periferice.Dupa ultima introducere a liniilor fiecare primarie din judetul Ilfov care a beneficiat de RATB a angajat incasatori pentru fiecare autobuz care trece prin localitatea ei.
0

#478 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 07 ianuarie 2010 - 01:56

Defapt nu toate autobuzele Citaro Euro 4 din seria 46xx au sistemu numarat calatori, in compesatie acel sistem se afla pe cateva masini din seria 47xx.
Iar incasatori au fost introdusi doar pe cateva linii de periferie, iar dupa o perioda de timp a ramas o singura linie care avea incasator, care si dupa accea linie a fost desfintat postu de incasator.
Era mai buna metoda cu incasator, dar de cica e criza si fac economie, as vrea sa aiba curaju sa monteze acel sistem pe toate masinile ratb-ului nu doar pe cateva.
Cat timp a fost incasator sau redus pierderile cu 90%, 10% fiind cunostintele incasatorului ( incasatori fiind oameni din localitatile prin care trecea respectiva linie de autobuz) oricum erau patiti de catr primarile localitatilor si ratb asa ca nu costa prea mult incasatorul.

#479 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 07 ianuarie 2010 - 08:31

Am discutat anul trecut cu un inginer de la "Transport Public SA Targoviste" (aflat in vizita la RATT) si el spunea ca au incasator pe fiecare vehicul, dar si un sistem video care inregistreaza tot ce se intampla in zona respectiva. Astfel au reusit sa reduca mult pierderile. Avantajul lor e ca pot folosi acest sistem avand putine vehicule. In cazul nostru sau al vostru nu se poate aplica metoda asta.
0

#480 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 07 ianuarie 2010 - 12:45

Daca sar risca sa foloseasca Citaro Euro 4 pe periferii, sar reduce deoarece au sitem de supraveghere video.
Cel mai bine ar fi sa amenajezi statile in asa fel incat sa pui turnichete, dar ce zic eu aici sunt vise.

Plus ca trebuie subliniat ca anu trecut prin primavara a circulat o linie de periferie cu autobuze Mercedes Benz Citaro Euro 4, 90 de zile doar pentru a stabili parcu de masini a acelei linii.

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi