Oradea - Nagyvárad - Großwardein jud. Bihor
#121
Postat 29 octombrie 2009 - 02:12
#122
Postat 29 octombrie 2009 - 13:17
#123
Postat 04 ianuarie 2010 - 16:57

Pentru inceput sa ne incalzim cu celebrele Tatra T4:

Number of downloads: 16

Number of downloads: 16

Number of downloads: 16

Number of downloads: 10

Number of downloads: 10

Number of downloads: 9

Number of downloads: 8

Number of downloads: 13

Number of downloads: 13
Si ceva nou pentru mine bidirectionalul #44

Number of downloads: 16

Number of downloads: 18
Aici sper ca ne va lamuri fan

Ca ne-am incalzit sa continuam cu Tatra KT4D:

Number of downloads: 12

Number of downloads: 8

Number of downloads: 8

Number of downloads: 7
Iar acum cand ne-am supra incalzit sa vina si celebrele Simens ULF:

Number of downloads: 11

Number of downloads: 15

Number of downloads: 12
#124
Postat 04 ianuarie 2010 - 17:04

Number of downloads: 12

Number of downloads: 17

Number of downloads: 11
Si inca cateva achizitii mai vechi, Renault Berliet:

Number of downloads: 15
NO COMMENT!



Number of downloads: 17

Number of downloads: 20
#125
Postat 04 ianuarie 2010 - 17:11

Number of downloads: 14

Number of downloads: 15
Semafoarele , care mie personal mi se par mult mai practice decat cele de le noi...

Number of downloads: 31 (bulina de LED-uri din mijloc era arsa)
Deja celebra portiune cu gazon...

Number of downloads: 33
Si sa nu uitam de panouri, care insa din pacate doar la liniia 3R si 3N afiseaza timpul ramas, in rest afisand frecventa...

Number of downloads: 31
Cam asta ar fi tot, eu mi-am dat deja cu parerea, va las si pe voi sa o faceti, si sper ca v-a placut!

#126
Postat 04 ianuarie 2010 - 19:17
Celelalte vagoane circula normal pe ambele sensuri, existand evident la cap de linie (Sinteza) bucla de intoarcere. Acest obicei de a se intoarce linia 1 la Pod CFR inainte de 1998 nu exista toate vagoanele circulau pana la Fabrica Sinteza,cu un grad de incarcare mare si chiar foarte mare in anumite intervale orare (in jur de 12-14 vagoane pentru cele 60 minute cat era traseul complet ) eventual seara la ultima tura vagoanele intorceau la Pod si evident vagoanele care deserveau transportul personalului atat la ora 4 cat si la 24.
Aceasta postare a fost editata de fan: 04 ianuarie 2010 - 19:30
#127
Postat 04 ianuarie 2010 - 20:19

Acum intreb si eu : linia 16 unde scria "an nou fericit" este o noua linia pusa in functiune cu ocazia sarbatorilor, sau doar linia veche si in loc de traseu aparand acel mesaj.De ce au memorate si mesaje in ungureste ? Sau nu este cu memorie ca si la noi, ci se scrie manual ?
#128
Postat 04 ianuarie 2010 - 21:38

#129
Postat 04 ianuarie 2010 - 21:52
#130
Postat 04 ianuarie 2010 - 23:27
#131
Postat 04 ianuarie 2010 - 23:42
Insa lucrul care m-a doborat total, este faptul ,ca la ei cineva se gandeste si la calatori, nu numai la buzunar...
Asta e. Nu as avea pretentii ca la noi sa se afiseze astfel, dar macar la trolee un la multi ani, mergea... Asta e , la noi exista ideiile si oamenii, la ei lipsesc banii si sursele.
#132
Postat 04 ianuarie 2010 - 23:59
cseh_17, la 4 Jan 2010, 23:42, a spus:
Si noi am avut urari pe panourile din statii. Afisajele de pe vehicule (criticate oricum pentru nefunctionarea corespunzatoare) sunt pentru afisarea liniilor si era totusi ceva de munca pentru introducerea acestui mesaj (asta daca nu se afisa doar acest mesaj si se renunta la afisarea liniei, cum pare sa fi fost la Oradea, din cate spui tu). Practic trebuia editat fiecare traseu in parte si adaugata aceasta urare, plus incarcarea datelor pe toate vehiculele.
#133
Postat 05 ianuarie 2010 - 01:34
Citeaza
Deci vor scoate toate Ikarusz, Rocar/Rocar de Simon si Renault/Berliet. Vor mai ramane doar 15 Conecto, 9 Liaz si cele 36 Alfa (12 Volvo + 24 Iveco Midibus). Asa se zvoneste, insa nu cred ca le vor taia pe toate. Dar cine stie?
#134
Postat 05 ianuarie 2010 - 01:56
Florin.B RATT, la 4 Jan 2010, 23:59, a spus:
Adică 15 trasee (mai puţine poate, pentru că nu toate liniile au Conecto) şi 50 de vehicule, cât ar fi durat, 2 ore? Presupun că odată stabilită matricea de pixeli, nu e decât o problemă de copy-paste în program şi de 50 de conectări prin usb . Dacă mă înşel, shoot me.
#135
Postat 05 ianuarie 2010 - 02:34
#136
Postat 05 ianuarie 2010 - 16:52
Domnu Florin, am vazut panourile, dar era mai fain ca macar pe cateva atunci sa se afiseze si pe vehicule...
#137
Postat 05 ianuarie 2010 - 19:25
dAImon, la 5 Jan 2010, 01:56, a spus:
Avem 55 de autobuze la care programarea se face prin introducerea unui card (similar cu CF), deci se merge cu cardul respectiv (avem doua) la fiecare vehicul in parte si se asteapta pana se transfera datele in dispozitiv. (se transfera toate datele din nou, nu doar ce s-a modificat). Chestia se face la iesire si e destul de stresanta (stiu de cand s-au adaugat liniile M), toata lumea grabindu-se.
Si la troleibuze e la fel, trebuie facuta procedura pentru fiecare troleibuz in parte.
#138
Postat 06 ianuarie 2010 - 00:55
cseh_17, la 4 Jan 2010, 17:11, a spus:


Semafoarele , care mie personal mi se par mult mai practice decat cele de le noi...

Deja celebra portiune cu gazon...

Si sa nu uitam de panouri, care insa din pacate doar la liniia 3R si 3N afiseaza timpul ramas, in rest afisand frecventa...

Cam asta ar fi tot, eu mi-am dat deja cu parerea, va las si pe voi sa o faceti, si sper ca v-a placut!

Foarte frumoase fotografiile!

Si ce mi-a atras atentia la Oradea este faptul ca vehiculele sunt de regula foarte bine intretinute / ingrijite. La bucla de la Pod CFR, dupa ce coboara calatorii, urca o ingrijitoare care curata vagonul, fapt confirmat de vatman printr-o semnatura pe un formular, de abia apoi tramvaiul intra in bucla si intoarce.

#139
Postat 06 ianuarie 2010 - 08:59
#140
Postat 06 ianuarie 2010 - 16:03