STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#441 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 01 ianuarie 2010 - 21:26

300 de autobuze noi si 150 trolebuze noi.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 01 ianuarie 2010 - 23:37

0

#442 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 01 ianuarie 2010 - 23:35

Daca nu stiati aceste autobuze au fost cumparate cu fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana, plus de asta am reusit sa convingem ca URAC sa isi pastreze licenta de producator de tramvaie intern si extern.
Nu am ce sa va fac daca nu ati stiut sa cereti fonduri pentru achiziti de mijloace de transport in comun, asa ca sa nu va ami aud ca sunt bani publici din taxe, impozite, etc. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 02 ianuarie 2010 - 01:03


#443 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 01 ianuarie 2010 - 23:51

Vezi postareazofei.2006, la 1 Jan 2010, 23:35, a spus:

Daca nu stiati aceste autobuze au fost cumparate cu fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana, plus de asta am reusit sa convingem ca URAC sa isi pastreze licenta de producator de tramvaie intern si extern.
Nu am ce sa va fac daca nu ati stiut sa cereti fonduri pentru achiziti de mijloace de transport in comun, asa ca sa nu va ami aud ca sunt bani publici din taxe, impozite, etc. :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry: :angry:

Poti sa ne dai si link la un articol in care sa fie specificat acest lucru?
0

#444 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 02 ianuarie 2010 - 01:02

Ma da tu gandesti cumva cand zici asemenea lucruri de unde sa aibe sute de milioane de euro Primaria Municipiului Bucuresti pentru atatea autobuze.

Asta ar insemna 1 % din PIB dat numai pentru autobuze, cred ca vi sa urcat petrecerea de revelion la cap rau de tot . :angry: :angry: :angry: :angry:

#445 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 ianuarie 2010 - 01:21

Vezi postareazofei.2006, la 1 Jan 2010, 23:35, a spus:

[...] aceste autobuze au fost cumparate cu fonduri nerambursabile de la Uniunea Europeana, [...]

Repet intrebarea, poti sa ne dai si link la un articol in care sa fie specificat acest lucru? Sau doar ai dat cu presupusul?
0

#446 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 02 ianuarie 2010 - 01:38

Deci cetateni si platitori de taxe ai orasului Timisoara haideti sa facem un calcul logic:

a) una bucata de Mercedes Benz Citaro cu motorizare Euro 3 il luam la un pret de 150.000 de euro pe care il inmultim cu 500 de bucati cat se afla in parc RATB rezulta un pret de 75.000.000 de euro

b ) una bucata de Mercedes Benz Citaro cu motorizare Euro 4 il luam la un pret de 250.000 de euro pe care il inmultim cu 500 de bucati cat se afla in parc RATB rezulta un pret de 125.000.000 de euro

c) 500 de bucati de Mercedes Benz Citaro cu motorizare Euro 3 cu un pret de 75.000.000 de euro adunat cu 500 de bucati de Mercedes Benz Citaro cu motorizare Euro 4 cu un pret de 125.000.000 de euro rezulta un pret de 200.000.000 de euro.

De unde sa aibe Primaria Municipiului Bucuresti o asemenea suma pe care nici macar din toate taxele si impozitele de pe un an adunate la un loc nu fac acesta suma de achizitie pe care o consider destul de mica.

Oricum sunt prea putine pe langa cei trebuie RATB-ului .

Aveti 50 de masini luate in leasing de care nici macar nu stiti sa le ingrijiti arata deplorabil, sunt jalnice avem autobuze vechi de peste 12 ani si arata de 1000 de ori mult mai frumoase si mai fiabile decat jalnicele de Conecto made Turcia, fara se atinga URAC de ele, inca au vopseaua originala , au milionu de km depasit de vreo 2-3 ani si merg excelent pentru varsta lor.

Mai aveti curaju sa acuzati ca Bucurestiul a deturnat fondurile Timisoarei .

Rusine ma sa va fie, a trebui ca soferi sa aibe grije de masini sa arate excelent la exterior, sa luati exemplu la soferii din Bucuresti adica RATB care au DAF SB 220 de cand au venit in Romania sau Rocar de Simon si au grija sa arate super la exterior, au dat si din buzunaru lor ca sa arate masinile frumos chiar daca banii nui mai vedeau niciodata inapoi.

RESPECT RATB SI ADEVARATII SOFERI DIN RATB.

Sunteti jalnici preferati sa cumparati de afara tramvaie la mana a doua in loc sa incurajati productia interna, va doriti ca si ultima fabrica de tramvaie din tara sa fie inchisa.

Aveti numai fite si fumuri in cap sa stiti.

Acesti banii au fost o gura de oxigen pentru RATB, sa putut ocupa si de o parte din infrastructura la tramvaie care e jalnica si se peticeste incontinu, la ora actuala si care totusi permite deplasarea tramvaielor cu 40 km/h .

Stim sa facem achiziti cat de cat aceptabile si sa asiguram un strict necesar de vehicule la traseu.
Nici Unu din voi nu stie ce inseamna sa dai tu bani din buzunar care nu lucrezi in RATB doar sa vezi vagonu, autobuzu respectiv un pic mai frumos si totusi nu ne plangem ca voi.

Luati in continuare Conecto ca sa aveti pe ce arunca banii si asa putini.

Vedetiva lungu nasului si lasatine in pace ca nu avem nevoie de invidiosi.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 02 ianuarie 2010 - 01:51


#447 Useril este offline   Eta Floreasca 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 168
  • Inregistrat: 26 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Fundeni Jud. Ilfov

Postat 02 ianuarie 2010 - 01:44

Nu e asta da ganditi-va si voi bine:
-1000 autobuze Mercedes Citaro
-100 trolebuze Astra Irisbus
-Modernizat cale tramvai destul de multa
- Trei sferturi din flota de Interventi a fost modernizata.
-Rk-uri la tramvaie si trolebuze
-Consum de motorina,electricitate,ulei si alte chesti uzuale.
-Modernizat tramvaie
-Constructie tramvaie
-Moderizat chioscuri distributie bilete si cabine dispeceri de cap de linie.
-Salari angajati
-Sistem Gps si SAT pe toata flota RATB
-Stati emisie receptie pe toate trolebuzele si tramvaiele.A inceput montarea si pe autobuze.
-Modernizat depourile Alexandria ,Dudesti,Militari si autobazele Nordului,Obreja,Pipera,Militari(cred)
Deci toate astea eu cred ca fac destul de mult.

Aceasta postare a fost editata de Eta Floreasca: 02 ianuarie 2010 - 02:09

0

#448 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 ianuarie 2010 - 02:09

@zofei.2006

Vad ca esti bun la matematica si te felicit pentru asta, dar tot nu mi-ai raspuns la intrebare. :angry:
Hai ca m-am lamurit vizavi de credibilitatea acelei informatii spuse de tine.
Cat despre jignirile de mai sus, nu cred ca era nevoie.

@Eta Floreasca

N-am pus niciodata la indoiala realizarile RATB-ului. :angry:
0

#449 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 02 ianuarie 2010 - 02:24

Pai daca teai simtit insemna ca e adevarat si nu ma lua la misto ca pentru mine nu conteaza daca sunt suspendat sau banat sa stii.

Asa ca baga la cap RATB a fost ajutata sa cumpere acele masini.

Asta inseamna sa ai oameni care stiu sa atraga banii pentru diverse proiecte.

Iar voi va credeti Vestici, daca ar fi asa ati fi mult in fata noastra, asa ca atata timp va plangeti de diverse lucruri minore in loc sa va implicati voi.

Va mai considerati pasionati in transportu in comun imi vine sa rad, un adevarat pasionat sar apuca sa faca tot posibilu pana accea problema este rezolvata, nu te lasi chiar daca dureaza zile, lunii, anii, pana se gandesc sa te asculte.

Mai multa implicarea si mai putine comentarii, nu mai fiti niste printese si luptativa cu acest sistem .

Vreau sa vad schimbari si la voi in RATT ca in RATB, ce vreti sa mut acolo impreuna cu cativa useri de pe alt forum ca sa venim sa va rezolvam aceste lucruri minore si marunte ?

Pai daca se ajunge la asa ceva va faceti de rusine, a pai stai ca deja vati facut de rusine in fata noastra a celor din Bucuresti ca altceva in afara sa faceti gura si sa va plangeti nu cunoasteti lasilor .

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 02 ianuarie 2010 - 02:30


#450 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 ianuarie 2010 - 03:29

Hai ca mi-ai starnit interesul, asa ca accept sa intru in polemica cu tine (cu speranta ca va fi una constructiva de ambele parti).
Tot ceea ce te rog este sa dai dovada de maturitate in tot ceea ce vei scrie de acum incolo.

Ai mentionat mai sus ca autobuzele din Bucuresti ar fi fost cumparate din fonduri nerambursabile.
Doar ca... aceste fonduri nerambursabile se ofera in modul urmator:
- 2% contributie de la bugetul local (primarie)
- 18 % de la bugetul de stat
- 80 % de la FEDR (Fondul European de Dezvoltare Regională)

In consecinta, din banii contribuabililor s-ar fi platit in cazul vostru 20% din valoarea totala (200 autobuze din cele 1000), o suma destul de frumusica zic eu.

Din pacate, atunci cand FEDR, in urma analizei dosarului gasaste un anumit proiect eligibil, lucrurile se complica la minister, unde statul nostru taie si spanzura pentru cei 18% cu care ar trebui sa contribuie. Iar aceste departajari din pacate se fac din partea Ministerului Dezvoltarii (si Turismului) pe criterii politice, astfel incat majoritatea proiectelor raman doar pe hartie. Desi Timisoara are depus o serie de proiecte, niciuna din acestea nu apare pe lista de investitii a guvernului pe anul viitor.
Mai are rost sa-ti spun cine este sef la Ministerului Dezvoltarii si Turismului? Iti dau un indiciu, e blonda.

In momentul de fata Timisoara este al doilea cel mai mare contribualil la bugetul statului dupa Bucuresti, iar suma care se intoarce la bugetul local dupa reesalonare, este in cel mai bun caz de 10-20%.

Astfel ca am invatat sa ne descurcam pe cont propriu, si am cumparat autobuze si firobuze in leasing (fara vreo implicare din partea statului roman).

Citeaza

Mai multa implicarea si mai putine comentarii, nu mai fiti niste printese si luptativa cu acest sistem .
[...]
Vreau sa vad schimbari si la voi in RATT ca in RATB, ce vreti sa mut acolo impreuna cu cativa useri de pe alt forum ca sa venim sa va rezolvam aceste lucruri minore si amrunte ?

Poate ne impartasesti si noua care a fost contributia ta personala in achizitionarea celor 1000 de autobuze din Bucuresti. Sper ca realizezi macar acum umorul involuntar de care dai dovada uneori. :angry:
0

#451 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 02 ianuarie 2010 - 04:59

Primaria din Timisoara crezi ca nu primeste fonduri de la Bucuresti, sa fim seriosi, nu ar putea sa reziste pe castugurile propii si nu mai visa cu ochii deschisi.

Iar eu nu am vrut si nici macar nu acum numi plac aceste autobuze.

Daca era dupa mine tot DAF - Castrosua alegeam de ce sa faci era mai scump cu 30.000 de euro dar mult mai fiabil decat un Citaro, oricum la vremea accea Primaria Capitalei tracea pintro perioada urata, nu prea avea fonduri ca toate au fost papate de pasaju de la Basarab ca sa stiii.

Poate si donatii din partea oamenilor cu bani din Bucuresti sau platit cele 1000 de stele, care totusi arata bine fata de cele achizitionate de Timisoara.

Nu merge afisaju la o masina din Bucuresti fac sesizari pana vad ca e din nou functionabil, asta e diferenta intre voi si noi ca nui stresati tot timpul ca sa miste ceva.

La ora actuala doar 850 de autobuze circula restu asteptand de lunii de zile dupa diverse piese.

Iar eu nu am specificat pe nicaieri ca mam implicat in in achizitionarea celor 1000 de meteoriti, stele, etc. din Bucuresti.

Acolo ma refeream ca am venit propuneri, idei, de care RATB a tinut cont mai mult sau mai putin.


Dupa cum a zis nu stiti sa atrageti fonduri, asta e viata unii pierd, altii castiga.

#452 Useril este offline   Iasmin 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 182
  • Inregistrat: 01 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Tara lu Boc, orasul lu' Oprescu, zona Piata Infrangerii, colt cu GARA RT BASARAB

Postat 02 ianuarie 2010 - 06:05

Vezi postareaalecs, la 1 Jan 2010, 18:47, a spus:

De ce spui ca astepti sa vezi cum pierde licitatia ? :angry:


Pentru ca nu indeplineste caietul de sarcini ai licitatie. :angry:


Iar incepeti sa va certati?

Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 02 ianuarie 2010 - 06:05

0

#453 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2010 - 10:41

zofei.2006

Imi pare ca esti totusi prea virulent si incepi sa ataci foarte repede ceilalti parteneri de discutie. Nu vad nici unde sa fi spus cineva ca Bucurestiul a deturnat fondurile Timisoarei. S-a cerut doar un link spre un articol sau pagina web, de unde sa putem trage o concluzie in legatura cu provenienta fondurilor. Daca consideri ca e prea mult... :angry:
Primaria nu trebuie sa aiba banii cash la cumparare (deci tot esafodajul financiar pe care l-ai facut e in zadar), bani din impozite si taxe. Primaria sau RATB-ul poate contracta imprumuturi (asa cum a facut Timisoara pentru Conecto sau RATT pentru Skoda).

Dar si ce am scris eu si ce ai scris tu sunt doar vorbe, fara date sustinute de presa sau alte institutii implicate in achizitia respectiva.
Oricum e clar pentru oricine ca in capitala se pompeaza mult mai multi bani decat in restul oraselor (mai ales daca primarul nu face parte din partidul aflat la guvernare), ca doar acolo au loc campaniile si acolo se castiga mandatele. Dar deja intram in politica...
0

#454 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2010 - 10:58

Ca tot discutam despre sursa fondurilor (nu par a fi fonduri nerambursabile, ci din contra :angry: )

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) va demara în 11 ianuarie 2010 procedurile de adjudecare pentru achiziţia a 150 de troleibuze, valoarea estimată a contractului fiind de 60 de milioane de euro.
Obiectul contractului îl reprezintă achiziţia a 150 de troleibuze noi , cu podea complet coborâtă pe toata lungimea vehiculului.

Procedurile de adjudecare vor începe în 11 ianuarie 2010, derularea contractului fiind pe o perioadă de 72 de luni de de data adjuderii sale.
Valoarea estimată fără TVA a contractului este de 60 de milioane de euro.
Consiliul General al Municipiului Bucureşti (CGMB) a aprobat, în 25 septembrie, proiectul de hotărâre prin care Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) să poată cumpăra 150 de troleibuze în perioada 2010-2012.
Potrivit expunerii de motive a adoptării proiectului de hotărâre, RATB trebuia să cumpere cele 150 de troleibuze în perioada 2008-2010, aşa cum prevedea o hotărâre a Consiliului General de la jumătatea lunii iulie 2007, însă fondurile nu au putut fi alocate, având în vedere posibilităţile financiare limitate ale municipalităţii.
Totodată, în proiectul de hotărâre se arăta că preluarea troleibuzelor noi se va face în paralel cu retragerea din parcul auto al RATB a troleibuzelor model Astra Ikarus 415T.
Tot în expunerea de motive pentru aprobarea hotărârii se arăta că pentru fabricarea unui troleibuz durata este foarte mare, de aici rezultând necesitatea achiziţiei a 150 de troleibuze.
Cele 150 de troleibuze vor avea podea "coborâtă total" şi vor fi dotate cu aer condiţionat şi cu rampă mecanică pentru accesul cărucioarelor persoanelor cu dizabilităţi şi a cărucioarelor de copii.

Articol Mediafax
0

#455 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30167
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 02 ianuarie 2010 - 11:06

Un articol din 2007 aparut in Realitatea

"În scurt timp, bucureştenii vor avea autobuze noi, dotate cu aer condiţionat. Municipalitatea a decis să cumpere 500 de maşini pentru RATB care vor ajunge pe străzile capitalei în toamnă.
Municipalitatea a organizat o licitaţie pentru achiziţionarea a 500 de autobuze noi. Principala condiţie este ca maşinile să fie dotate cu aer condiţionat. Din cele 18 firme care şi-au anunţat iniţial prezenţa, au venit la licitaţie doar 4. Cea mai bună ofertă financiară a venit de la aceeaşi companie care a furnizat şi primele autobuze Mercedes-Benz.

Primăria Capitalei a pus la dispoziţie peste 375 de milioane de lei :angry: pentru achiziţionarea autobuzelor, iar cea mai ieftină ofertă a fost de 343 de milioane. Câştigătorul va fi desemnat în mai puţin de o lună, iar primele autobuze cu aer condiţionat vor ajunge în Bucureşti abia la sfârşitul lunii octombrie."

Si aici banii vin tot de la primarie :angry: Se confirma in articolul de mai jos:

"ACHIZITIONAREA AUTOBUZELOR FARA CLIMATIZARE A FOST O GRESEALA - 25 Iulie 2007
Achizitionare de autobuze pentru transportul in comun din Capitala, fara aer conditionat a fost o mare greseala, recunoaste primarul general al Capitalei, Adriean Videanu. Intr-un interviu acordat in exclusivitate pentru The Money Channel, edilul sef spune ca va remedia cat de curand posibil aceasta problema.
`A fost o eroare achizitia celor 500 de autobuze fara aer conditionat, acum cand discutam pe aceasta vreme. Dar daca ne gandim la celalat aspect al gestionarii eficiente a banilor publici, o sa vedem ca RATB are suficiente argumente care au dus la achizitia lor. Oricum, vestea buna este ca urmatoarele 500 vor avea aer conditionat, si vom avea cea mai moderna flota din Europa si poate una dintre cele mai bine dotate. Aproape 50% din flota de autobuze va fi dotata cu aer conditionat`, a declara primarul Capitalei, Adriean Videanu."

Am pus articolele de mai sus doar ca un exemplu a ceea ce asteptam de la zofei.2006 (o documentare similara, care nu ia mai mult de 10 minute) Articolul sa fie o dovada clara ca ne inselam noi si ca banii sunt din alte fonduri, nerambursabile, fonduri atrase de RATB
Ce am scris nu este off topic, discutia fiind despre transportul in Bucuresti, nu Bucuresti versus Timisoara.
0

#456 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 02 ianuarie 2010 - 11:23

Multumesc pentru informatii domnule Florin. :angry:

Vezi zofei, asta am vrut sa stiu o informatie concreta, sigura si verificata, ca altfel nu facem altceva decat sa discutam discutii.
0

#457 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 02 ianuarie 2010 - 11:40

Pai da, de aia Bucuresti-ul nu accepta niciun fel de autonomie (ma refer in special la cea financiara) ca se opreste "pompa". Sincer nu am cu nimeni nimic dar mi se pare o mare hotie sa trimitem bani lunar la Bucuresti care cica prin bugetul de stat se va realoca, asta e o minciuna si vedem cu totii asta, asa ca hai sa nu ne mai ascundem dupa deget si sa nu atacam "vesticii" ca deocamdata noi suntem cei parazitati iar parazitii sunt altii si chiar daca capitala este o mare consumatoara de fonduri, per ansamblu inca nu se ridica la nivelul mai micilor orase din vest sub nicio forma dar nici asta nu ar fi o problema doar sa fim lasati in pace sa ne facem treaba asa in stilul nostru, poate vine si ziua asta!
0

#458 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

  Postat 02 ianuarie 2010 - 20:01

Vezi postareazofei.2006, la 1 Jan 2010, 23:35, a spus:

...am reusit sa convingem ca URAC sa isi pastreze licenta de producator de tramvaie intern si extern.



Care accea prin care a reusit sa construiasca si sa scoata in circulatie in 5 ani un singur tramvai, care ca design e jalnic, si confortul lasa de dorit?
0

#459 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 02 ianuarie 2010 - 20:31

A si apropo de autobuze!

zofei.2006 fii atent putin tu vorbesti de 500 de Mercedes Citaro, fara clima, si e 500 cu, din totalul acesta 150 fiind nefunctionale.

Dar fie, la noi vorbim de 55 , nu 50 de autobuze Mercedes Conecto cu clima, sicare sunt cumparate prin licitatie, deci in cuvintele tale, nu avem nevoie sa ne milogim la UE, sau nu cheltuim din banii altor orase mult mai ridicate ca si nivel de civilizatie, ca sa cumparam vehicule din banii contribuabililor.


Fie, hai la troleibuze! Va laudati cu 150 Irisbus-uri, care sunt jalnice! Va invit la o plimbare cu un Skoda Irisbus Citelis, cu climatronic, motor cu disel, electric, cu camere de luat vederi, si LF.

Si in fine tramvaiele...
Prefer sa circula cu 50-60 de tramvaie SH din germnaia, decat sa circula cu 20 de tramvaie facute din fier (vehi la propriu), in care s-au bagat niste bari, si ceva scaune noi. Ma rog voi stiti...
0

#460 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 02 ianuarie 2010 - 21:43

Defapt mai informeaza ca sunt mai putin de 500 de autobuze fara clima, da de ce sati fac cand chiar vorbesti tampeni.

Din 2008 la vitoarele licitati se vor accepta mijloacele de transport numai cu clima.

Luati ma la mana la a doua si nici macar nu le ingrijiti, cand mai deraiza le lasati deraiate zile intregi.

Tot mai bune sunt cele facute de URAC, cat timp o sati mai cumparati gunoiul altuia ?

Inca ceva tramvaiele care se fabrica la ora actuala la URAC au mai multa fibra de sticla decat metal.

Motor diesel nu am avem nevoie la troleibuze pentru ca nu avem penele de curent ale voastre sau taranii vostri care parcheaza si blocheaza.

Bucur LF este cel mai bun pentru infrastructura linilor de tramvai din Romania, luativa tramvaie noi din import si cand va da zapada o sa le tineti in depou ca cei de la Oradea.

Oricum Mercedez Benz Citaro este deo mie de ori mai bun decat un Conecto, Conecto este o varianta pentru cei fara prea multi asa ca voi, macar noi neam schimbat 90% din parcu de autobuze.

Jalnice sunt tramvaiele voastre, tarane cat crezi ca dureaza omologarea unui produs nou.

Gandeste cu capu nu cu alte parti ale corpului, mai intereseazate si tu ca te faci de rusine.

In incheiere vreau sa spun ca autobuzele Citaro care nu circula nu au decat probleme minore si din cauza hartilor se sta mult dupa piese.

Sunt foarte putine cele defecte, restu stau din cazuza unui coltar, geamuri sparte, etc.

Aie ce sa va fac va roade invidia ca noi stim sa ne descurcam si voi preferati sa stati asa decat sa cereti fonduri macar sa va refaceti fabrica de tramvaie.

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi