Aceasta postare a fost editata de cseh_17: 29 decembrie 2009 - 11:19
Motiv editare: Am sters adresarea catre ewladutzu
Infrastructura tramvaielor
#181
Postat 28 decembrie 2009 - 23:36
#182
Postat 29 decembrie 2009 - 11:11
#183
Postat 29 decembrie 2009 - 11:20
La noi se tot vorbe ca ale noastre pierd ulei, etc etc...
La Oradea amaratele alea de Tatre nu pierd ulei? Sau ce?
#185
Postat 29 decembrie 2009 - 22:42
#186
Postat 01 ianuarie 2010 - 22:16
Citeaza
Sa inteleg ca acei 2% pentru acest tronson cu care ar fi trebuit sa vina primaria, vor fi suportate din bugetul RATT-ului?
Sursa: de pe site-ul primariei (in format PDF) respectiv tot in PDF
Si tot din sursa de mai sus:
Citeaza
#187
Postat 01 ianuarie 2010 - 23:55
#188
Postat 12 ianuarie 2010 - 23:06
fan, la 29 Dec 2009, 13:11, a spus:
Gazon pus cu mâna... să vedeţi ce frumos o să arate după iarna. S-a practicat soluţia asta şi la Bucureşti... singurii care au avut de câştigat au fost cei de la firma care a pus gazonul. După aia... pe unele tronsoane a crescut iarbă de nu vezi linia, pe altele nu a mai crescut nimic, iar pe altele au mai pus, din când în când, alt gazon.
Ulei probabil pierd şi Tatrele din Oradea... dar asta depinde de cât ulei se pune la reductoare, cutii de osie şi în alte locuri. Că una e să vină Dorel şi să toarne 1l de ulei acolo, că o intra în angrenaj 100 ml, alta e să torni 100 ml exact unde trebuie.
"Primăria Timişoara" a spus:
Deci... nu numai că nu se pune spaţiu verde între/pe şine, ba chiar se şi desfiinţează cel existent. Şi cum stâlpii rămân pe mijloc, să vedeţi câţi şoferi o să intre în ei vrând să întoarcă sau să vireze la stânga.
#189
Postat 23 aprilie 2010 - 19:59
iata ca o veche problema a schimbarii macazelor cu ranga continua in Timisoara anului 2010 si oare va intreb pina cind acesta indiferenta a unora?
#190
Postat 19 mai 2010 - 15:31
Domnul Director RATT nu observa acest lucru!
#191
Postat 19 mai 2010 - 20:39
Vali, la 08 iunie 2009 - 22:10, a spus:
Locul ala nu este inca astupat. Am inteles ca nici nu se vrea astuparea fiindca impiedica soferii sa intre pe sine? Alta solutie nu se poate gasi?
#192
Postat 19 mai 2010 - 20:49
#193
Postat 19 mai 2010 - 21:06
#194
Postat 19 mai 2010 - 21:25
cseh_17, la 07 iunie 2009 - 12:40, a spus:
Ca tot veni vorba de apa pe sine, am vazut ca se aduna in cam multe locuri si tramvaiul trece ca si masina prin apa. Intrebarea mea este prin cati centimetrii adancime de apa poate trece un tramvai de-al nostru?! fara sa se "prajeasca".
#196
Postat 19 mai 2010 - 22:30
Si la Parcul Poporului, Libertatii sau Str. Stefan cel Mare situatia nu e mult mai buna...
#197
Postat 20 mai 2010 - 20:57
eu tot revin cu schimbarea macazelor.Nu stie nimeni nimic de aceasta problema?Cel din Iosefin decind sta asa !Stiu dar sa nu pese la nimeni de chiar nimic!
#198
Postat 20 mai 2010 - 21:53
#199
Postat 20 mai 2010 - 23:53
#200
Postat 21 mai 2010 - 12:27
Horatius, la 20 mai 2010 - 20:57, a spus:
eu tot revin cu schimbarea macazelor.Nu stie nimeni nimic de aceasta problema?Cel din Iosefin decind sta asa !Stiu dar sa nu pese la nimeni de chiar nimic!
Totusi de ce ai facut dublu - post unu dupa altu , unu cu text normal iar altu ingrosat dupa 2-3 posturi iarasi ai facut un nou post cu macazele . Trebuie sa te obisnuiesti cu ideea ca TRAIM IN ROMANIA .

Ajutor





















