STP Timișoara Forum: Infrastructura tramvaielor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Infrastructura tramvaielor Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#161 Useril este offline   Bogdan DS 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 555
  • Inregistrat: 23 aprilie 09
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 01:29

Vezi postareaChagall, la 14 Dec 2009, 22:37, a spus:

Vor sa implementeze pe Cetatii si pe Stan Vidrighin (Buziasului), modelul aplicat de Videanu in Bucuresti. Vor circula pe aceeasi banda atat tramvaie cat si masini. :)


Yesss !!! :coolspeak:

Glumesc, nu e normal sa se circule pe liniile de tramvai ,dar nici sa aiba RATT-ul bulevarde intregi doar pentru mijloacele de transport in comun (Calea Sagului). Modelul e preluat din vest unde majoritatea BULEVARDELOR au o banda pt transportul in comun, singura problema e ca aceste bulevarde sunt defapt de categoria II - adica 2 benzi pe sens :(

Dl Florin, ce se poate face ca la viitoarele linii sa se puna iarba intre linii???

Chiar daca asa ceva nu vom vedea in viitorul apropiat

Imagine postata

Macar atat, iarba sa avem si noi, chiar suntem mai "pricajiti" decat oradenii?

Imagine postata

Imagine postata

Aceasta postare a fost editata de Bogdan BMB: 15 decembrie 2009 - 01:30

0

#162 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 03:01

Trebuie studiu de fezabilitate pentru alegerea gazonului si betoanelor, si apoi inmanat cu funda rosie lui Culita Chis, ce nu intelegi? :coolspeak:
0

#163 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 decembrie 2009 - 08:54

Totusi 150 milioane de euro, exact pretul a 50 de tramvaie noi pentru reabilitarea a 38km de linie de tramvai este un pic cam mult pentru bugetul Timisoarei.
Pe Bogdanestilor, intre locul unde se desparte linia 4 de 5 si capatul unde se intoarce tramvaiul 5 (langa liniile de tren), daca nu se face un pasaj suprateran peste liniile CFR, ca sa fie o artera principala de tranzit al orasului, toata investitia pe acea artera nu va avea nici un rost.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Sulutie_Bogdanesti.JPG

0

#164 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 decembrie 2009 - 09:44

Bogdan, nici Oradea nu a aruncat cu banii (din pacate)... Ceea ce vedem in poze este singura portiune cu iarba, insa ei ne-au aratat ca e poate daca se vrea. :coolspeak:

Tot din interior, am informatiile ,cum ca nu se va pune gazon, ci se va turna cu beton sau asfalt.
Singura problema majora este la liniile 1 si 2 pe portiunea Gara de est - UMT, unde sunt probleme cu defrisariile...
0

#165 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 15 decembrie 2009 - 11:22

@Bogdan BMB: Pe Calea Sagului nu este doar banda RATT, ci si a taximetrelor, si bicilistilor...
0

#166 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 15:59

Vezi postareacseh_17, la 14 Dec 2009, 22:06, a spus:

Cateva informatii de interior (de culise)...

Linia 4 si 5 - se va inchide deoadata
Linia 4 si 8 - Pe calea Buzaisului iarasi se vor inchide deoadata. Totodata in loc de separarea liniilor de maisi, se odreste o banda de masini pe liniile de tramvai
Linia 5 - va fi mutata de pe marginia soselei pe mijlocul acesteia


Mi se pare o tampenie, pai de ce credeti ca e asa rapid tramvaiul acolo, pentru ca e izolat de masini cum, sa nu il separi, cea mai mare aberatie, bine ca pe linia lui 9 s-a putut si aia e numai o linie aici avem 8 si 4, mare prostie, cine gandeste asemenea lucruri face mari compromisuri, in cativa ani camioanele in zona aia o sa distruga toata linia, bani aruncati degeaba, sa nu mai vorbim de banii care vor fii aruncati in continuare pe mentenanta liniei asa cum e la Modern dar acolo e alta poveste. Cat despre 5 nu stiu care e problema ca e pe margine linia, tot o prostie mare.
Eu nu inteleg de ce trebuie sa ne inghesuim orasul, suntem in mijlocul campului pentru numele lui Dumnezeu, avem o gramada de loc si pentru linii izolate si benzi pentru masini, in curand o sa avem tramvai la fel de rapid ca cel din Hong Kong.
0

#167 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30199
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 decembrie 2009 - 17:10

Da, ar fi o aberatie, dar cine stie? Sper sa ramana asa cum e acum, doar sa fie modernizata.
0

#168 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 20:36

Daca termenele sunt adevarate, nu mi se pare mult pentru multe din lucrarile propuse. 10 luni pt bulevardul Cetatii mi se pare rezonabil. Iar pentru o modernizare, eu zic ca merita sa fie inchis atat.

Da, si eu sunt de parere ca mai bine s-ar desparti, unde s-ar putea, liniile de tramvai de benzile pentru masini. Altfel tramvaiul va deveni un fel de "autobuz" pe linii. Ideea e sa se mearga cat mai repede. E bine ca se studiaza aceste planuri, care sper ca se vor si intemeia cat mai curand :) .

Iarba e frumoasa, dar nu in Romania; decat sa ajunga noroi si camp de gunoaie, mai bine pun beton.

Iar orasul nu va fi paralizat, se vor introduce probabil autobuze in locul tramvaielor.
0

#169 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 20:43

Vezi postareaNDY, la 15 Dec 2009, 20:36, a spus:

Iarba e frumoasa, dar nu in Romania; decat sa ajunga noroi si camp de gunoaie, mai bine pun beton.


Nuuuu, nu ai vazut cum e linia 9, se umple toata cu apa, oricum creste iarba si fara sa se planteze, si oricum noroi de unde ca doar sinele sunt puse pe traverse mult deasupra noroiului, plus ca asa descurajam trecerea strazii prin loc nepermis.
0

#170 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 21:22

Vezi postareaGygyman6, la 15 Dec 2009, 20:43, a spus:

Nuuuu, nu ai vazut cum e linia 9, se umple toata cu apa, oricum creste iarba si fara sa se planteze, si oricum noroi de unde ca doar sinele sunt puse pe traverse mult deasupra noroiului, plus ca asa descurajam trecerea strazii prin loc nepermis.


Pai tocmai, lumea va trece si asa si se va face o mizerie de nedescris. Plus ca iarba 100% nu va fi ingrijita si taiata cand trebuie, iar netaiata ar arata ca pe maidan. Nu zic numai de linia lui 9 (acolo deja nu se mai poate face nimic), dar in statii vor fi automat gunoaie, iar in locuri cu masini foarte aproape vor fi destule situatii in care masinile sa treaca efectiv de pe un sens pe celalalt peste liniile de tramvai...

Imi place ideea asta, e excelenta, dar in orasul nostru trebuie lucrat mult pana sa ajungem sa o punem in practica... :)
0

#171 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 decembrie 2009 - 21:31

Treba cu linia 5 este 100%. Cu calea Buziasului ,nu stiu sigur, dar acolo chiar ar fi o prostie.
0

#172 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 decembrie 2009 - 21:36

Daca lucrarea sar face asa cum e tronsonul de la Iosefin la Gara, atunci ar fi numai bine, totusi e o zona plina de camioane, sa dai frau liber la tonaj atat de mare pe liniile de tramvai e o "crima".
0

#173 Useril este offline   mariocretz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 30 octombrie 09

  Postat 15 decembrie 2009 - 22:19

Asta cu modelul Videanul trebuia sa il aplice la linia lui 9 ca au facut o mare prostie acolo acupand doua benzi pt ce au numit ei modernizare mergeti sambata si duminica pe acolo si cand se mai face cate un accident sa vedeti ce fain e! Trebuia sa le puna pe mijloc si gata, cu privire la ce zicea comunicatul cum ca ca nu se vor putea baga tramvaie noi daca nu se schimba liniile,noi nu vom avea in urmatori 8 ani tramvaie noi asa ca .....no stress!:)
0

#174 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 decembrie 2009 - 09:32

http://www.primariatm.ro/uploads/domino/at...38B/Referat.pdf
0

#175 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 17 decembrie 2009 - 12:57

Liniile de tramvai, reabilitate in 2010

Joi, 17 Decembrie 2009

38 de kilometri de linii de tramvai din Timişoara vor intra în reabilitare anul viitor. Lucrările vor fi realizate astfel încât, în zonele respective, să poată circula şi autobuzele şi taximetrele, măsura fiind luată pentru a decongestiona traficul.

Până în prezent, 50 de kilometri de linii de tramvai au fost reabilitate, iar acum municipalitatea vrea să continue intervenţia asupra infrastructurii de transport în comun cu tramvaiul.

Totodată, pe străzile respective se va face o modernizare integrală: pe lângă liniile construite la acelaşi nivel cu carosabilul, care va fi şi el înnoit, vor fi amenajate şi spaţii verzi şi vor fi schimbate inclusiv reţelele de utilităţi subterane.

Potrivit edililor, investiţia totală se ridică la aproximativ 660 de milioane de lei
, iar străzile vizate sunt următoarele: Ioan Slavici şi Polonă, Ardealul, tronsonul Ana Ipătescu - Victor Hugo - Aluniş - Drubeta, Bulevardul Cetăţii, Aleea Avram Imbroane - strada Gheorghe Adam, Calea Bogdăneştilor, strada Ştefan cel Mare
, Calea Buziaşului şi Calea Stan Vidrighin.

Consilierii locali au hotărât la şedinţa de săptămâna aceasta ca la următoarele reabilitări de linii de tramvai să fie prevăzut faptul ca pe benzile destinate liniilor de tramvai să poată circula şi mijloacele
de transport în comun, de la autobuze şi troleibuze până la taxiuri.

„Este normal ca şi în Timişoara să se circule ca la Milano sau în alte oraşele occidentale. Cu investiţii minime şi liniile de tramvai deja reabilitate pot fi transformate, prin aducerea asfaltului la nivelul liniei de cale, în benzi circulabile pentru maşini. Circulaţia mijloacelor de transport în comun de benzile destinate liniilor de tramvai va descongestiona traficul”, a declarat consilierul local Traian Stoia.

EVZ
0

#176 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 decembrie 2009 - 14:08

Vai da mult s-au gandit pana sa gaseasca aceasta solutie "ingenioasa" cu "descongetionarea traficului". O sa patim ca Bucurestiul, sa circule masinile si camioanele pe linie si sa se blocheze si ultimul mijloc rapid de transport. Ma intreb cand o sa creasca numarul masinilor ce au sa faca, or sa demoleze cladirile din jur ca sa fac drumul mai lat?
0

#177 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 decembrie 2009 - 14:10

Cumparam elicoptere de transport in comun, desigur :)
0

#178 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 decembrie 2009 - 21:13

Ideea cu autobuze si troleibuze (poate si taxiuri) pe linia de tramvai mi se pare foarte buna (daca NUMAI acestea vor circula pe acolo - adica, va trebui in primele luni, poate chiar ani, sa stea un nene' politist si sa imparta amenzi la cei care incalca aceasta regula). Astfel, in sfarsit vom circula mai repede si cu autobuzele si cu troleibuzele (este un chin, mai ales la orele de varf - in special 40,14,15,16,19,18, care le vad mai des).
0

#179 Useril este offline   Bogdan DS 

  • Membru Senior ***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 555
  • Inregistrat: 23 aprilie 09
  • Sexul:nespecificat
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 decembrie 2009 - 17:29

inginer_cfdp;48941675 a spus:

Imagine postata


B)
0

#180 Useril este offline   ewaldutzu 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 39
  • Inregistrat: 26 decembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:nimik

Postat 28 decembrie 2009 - 22:15

Ar fi un proiect bun reabilitarea linilor....
dar este sigur ca suntem in criza financiara.........
nu prea sunt bani....
dar ar fi un proiect frumos................... :)
0

Arata acest topic


  • (48 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi