Poze din depoul Damboviţa, fostul depou Take Ionescu și garajul din Buziașului
#181
Postat 28 noiembrie 2009 - 23:04
Am auzit ca 3474 si 3453 au ceva probleme la boghiuri si de aceea stau acum pe dreapta.
#182
Postat 28 noiembrie 2009 - 23:19
Si 3512 cand a fost implicat in acel accident? A fost pe traseu sau in depou? Ceva imi scapa...
Da, la 3449 am facut o remarca, nu am intrebat de ce incep de sus, pentru ca mi se pare logic

3559 cred totusi ca are vreo problema daca a stat atata timp pe tusa...
#183
Postat 28 noiembrie 2009 - 23:26
NDY, la 28 Nov 2009, 23:19, a spus:
Si 3512 cand a fost implicat in acel accident? A fost pe traseu sau in depou? Ceva imi scapa...
Nu stiu exact cum sa intamplat, dar am sa intreb pentru tine si am sa iti spun cum si de ce sa rupt filmul.
Pe traseu, iar accidentul sa intamplat saptamana asta (marti parca).
#186
Postat 03 decembrie 2009 - 18:20

#188
Postat 09 decembrie 2009 - 18:57

#189
Postat 09 decembrie 2009 - 20:45
#190
Postat 09 decembrie 2009 - 21:05
Domnu' Florin se stie ceva despre program?

#191
Postat 11 decembrie 2009 - 20:16
#192
Postat 11 decembrie 2009 - 20:17
#194
Postat 18 decembrie 2009 - 02:45
Viktor, la 9 Dec 2009, 20:45, a spus:
Salut,
As dori sa explic putin definitia reparatiilor programate, vad ca pe aici se vorbeste numai de "RK".
Sunt 3 tipuri de reparatii periodice care se fac la un vehicul feroviar fi el tramvai locomotiva vagon etc.
Ele sunt de tip RR - Reparatii cu Ridicarea de pe boghiuri, RG - Reparatii Generale si RK - Reparatii Capitale.
In practica se intrebuinteaza denumirea prescurtata a acestor reparatii planificate, respectiv:
RR- Reparatii cu Ridicarea
RG - Reparatii Generale - la acest tip de reparatii se fac reconditionari interioare, schimbare motoare, piese uzate etc.
RK - Reparatii Kapitale - acest tip de reparatie se efectueaza o singura data in viata vehiculului , la aceasta reparatie se demonteaza toate piesele pana la ultima componenta demontabila care vor fi inlocuite cu altele noi,din el ramane doar cutia, cadrele boghiurilor si sasiul.
Aceasta postare a fost editata de cristi CFR: 18 decembrie 2009 - 02:46
#195
Postat 18 decembrie 2009 - 21:08

De ce Rk-ul este facut neaparat o data in "viata" vehiculului? Daca se doreste se poate face in fiecare an, nu?
#196
Postat 18 decembrie 2009 - 23:18
#197
Postat 18 decembrie 2009 - 23:25
#198
Postat 18 decembrie 2009 - 23:38
#199
Postat 21 decembrie 2009 - 19:19

#200
Postat 23 decembrie 2009 - 01:20