Citeaza
Cei care stiu sa-i conduca prefera firmele private de transport. La RATT ar castiga destul de bine, dar si munca e pe masura: „E mult de lucru, trebuie sa se trezeasca la trei-patru dimineata, dar angajatii castiga cam 15-16 milioane de lei pe luna, chiar 20, daca fac ore suplimentare. Facem si cursuri de scolarizare cu ei, dar unii fac cursuri – altii pleaca... Vatmanii si soferii trebuie sa aiba mimim 21 de ani, opt clase, domiciliul in Timisoara si sa treaca testele psihologice”, declara directorul regiei locale de transport, Eugen Stanescu.
RATT are in momentul de fata 400 de soferi si vatmani si ar avea nevoie de inca 50. Ce inseamna lipsa acestora? Angajatii RATT trebuie sa munceasca mai mult, fac ore suplimentare, care se platesc dublu, deci costuri suplimentare pentru regie.
Problema este ca lipsa angajatilor RATT blocheaza si dezvoltarea transportului in comun: „Suntem afectati, pentru ca nu putem sa infiintam linii noi sau sa prelungim actualule linii daca nu avem cine sa conduca tramvaiele, autobuzele si trolibuzele”, precizeaza Stanescu.
Articolul complet la: http://www.agenda.ro...de-vatmani.html