Astept parerile voastre.
Hansa GT4
#102
Postat 12 august 2009 - 17:41
In alta ordine de idei, pentru a fi gasit mai usor si pentru a avea sugestii mai relevante in dreapta, la tags baga mai multi termeni, gen: trams, Hansa, ex-Bremen, Timisoara, Romania, RATT, poze .... etc. Valabil pentru orice pui pe site-uri video/audio, nu doar pentru acest clip
#103
Postat 12 august 2009 - 18:05
#105
Postat 13 august 2009 - 07:57
#107
Postat 13 august 2009 - 10:19
Hai ca-ti dau si eu o sugestie, daca vrei sa impresionezi cu adevarat un neamt, fa si un videoclip cu poze cu tramvaie din Bremen in curs de casare in ritm de Rammstein.
#108
Postat 13 august 2009 - 12:12
#109
Postat 13 august 2009 - 12:17
Poze in curs de casare, doar ce ti le-am aratat, dar despre asta mai vorbim pe messenger.
#110
Postat 24 august 2009 - 09:36
Viktor: Pe viitor ar fi indicat ca la finalul unui clip sa precizezi cam toti autorii pozelor, folosite de tine, chiar daca nu sunt din tara. Tu ai scris de Visor, dar multe poze sunt ale lui Vali, si de pe TRAMCLUB (altele decat Visor)
#111
Postat 14 noiembrie 2009 - 21:17
Banuiesc ca stiati, ca unele vagoane de Hansa erau fabricate in asa fel, incat foarte usor sa fie transormate intramvaie tractor. Acestea aveau afisajul din fata cu sticla:

Insa acest lucru este cidat deoarece vagoanele motor arata altfel in fata:

Vine si un raspuns, exista si vagoane cu acest model de fata, insa ele nu au afisajul cu sticla:

Bun, deci cine poate sa dea o explicatie logica!?
#112
Postat 14 noiembrie 2009 - 22:15
Pai ma gandesc ca nu toate erau fabricate in asa fel, ci doar cele fara afisajul de sticla.
Poate erau 2 modele de vagoane...
Aceasta postare a fost editata de alecs: 14 noiembrie 2009 - 22:15
#113
Postat 14 noiembrie 2009 - 22:47
Ma gandesc ca la inceput eu facut vagoane motor si remorci(separate, ne avand legatura una cu alta), iar intre timp s-au gandit ca sa faca insa fel incat, daca vre-un vagon motor se distruge sa poata fi reconstruit pe o remorca cu piesele de pe el.
#114
Postat 15 noiembrie 2009 - 11:19
#115
Postat 15 noiembrie 2009 - 18:16
#116
Postat 15 noiembrie 2009 - 20:28
#117
Postat 15 noiembrie 2009 - 20:42
#118
Postat 19 noiembrie 2009 - 12:43
cseh_17, la 15 Nov 2009, 11:19, a spus:
Daca supoztia ta e reala, as inclina sa cred ca remorca din ultima fotografie a fost construita astfel pentru a putea fi transformata in vagon motor. (avand parbrizul similar cu cel al vagoanelor motor).
In ce priveste existenta afisajului la remorca din prima fotografie, nu trebuie exclusa explicatia ca afisajul sa fie destinat intr-adevar remorcii. In Germania, tramvaie compuse din vagon-motor si remorca au afisaj nu numai la extremitati, ci si inspre conexiunea dintre vagoane (deci in spate la vagonul-motor si in fata la remorca).
#119
Postat 19 noiembrie 2009 - 14:14
garcon, la 19 Nov 2009, 12:43, a spus:
Insa fix acela nu are caseta de afisaj, chiar daca are parbriz de vagon motor, iar cel cu afisaj nu are parbriz de vagon motor.
Daca era construita pentru a putea fi transformata, ar fi trebuit sa aibe si afisajul "deschis".
#120
Postat 19 noiembrie 2009 - 15:00
Visor, la 19 Nov 2009, 15:14, a spus:
Daca era construita pentru a putea fi transformata, ar fi trebuit sa aibe si afisajul "deschis".
Aia este cea mai mica problema.Nu cred ca este asa greu sa puna caseta de afisaj acolo.

Ajutor
















