Linia 3 Momentan suspendata / inlocuita cu autobuze
#121
Postat 14 noiembrie 2009 - 13:00
Mai am o intrebare care e desteptul care s-a gandit la asta si de ce ratt nu a protestat cumva?, macar ei ar fi putut sa spuna ca trebuie sa pastram intr-un fel "traditia", nu suntem ca Bucuresti sa avem o gramada de linii, si ceea ce avem trebuie pastrat, se putea pune si 2 garnituri pe 3 care sa plece de la ore fixe si era rentabilitate. Inca nu concep cum s-a delasat si orasul nostru, credeam ca macar aici tramvaiul are "casa" sigura.
#122
Postat 14 noiembrie 2009 - 14:58
#124
Postat 14 noiembrie 2009 - 17:13
mile, la 27 Jan 2009, 22:38, a spus:
Asa scriam in ianuarie 2009...
...sigur vecinii tai sunt niste batranei,nu? numa ei pot spune asa ceva.....asa ma incuraja alecs
Iata ca vecinii mei batranei au avut pana in acest moment dreptate...din pacate...
Nu-mi vine sa cred ca se intampla asa ceva in Timisoara...mai ales ca se doreste ca in viitorul apropiat sau mai putin apropiat construirea de linii de tramvai catre Sag (Parta !!!), Ciarda Rosie - Mosnita, etc.
Probabil ca toate aceste intentii erau de fapt niste fabulatii exagerate la fel ca si construirea marelui nod de interconectare din spatele depoului din Dambovita...
Daca nu sunt in stare sa construiasca ceva, macar sa nu strice din ceea ce exista deja...probabil ca urmeaza linia 5...se introduce o bucata autobuz de la Cetatii pana la Razboieni si se scot 3-4 garnituri de tramvaie...
Ma doare desfiintarea oricarei linii de tramvai sau de firobuz din oras pentru ca fiecare dintre ele are o istorie a ei si cei care s-au nascut sau traiesc de o viata in Timisoara se simt legati de aceste lucruri...la urma urmei nici n-ar trebui neaparat dublata linia 3 pe toata lungimea ei...am vazut si in alte orase din vest linii simple pe portiuni mai lungi sau mai putin lungi...
Pe de alta parte sunt cateva mii bune de salariati care circula cu autobuze tip "convetie" si care in afara de Modatim (din cate stiu eu) nu sunt autobuzele RATT, deci iata o pierdere insemnata pentru RATT,...Ratt-ul ramanand transportatorul subventionatilor,... pensionari, elevi, studenti, revolutionari, familiile ratt-istilor, politistilor (cei care n-au masini), etc...
#125
Postat 14 noiembrie 2009 - 18:11

Aceasta postare a fost editata de AMD: 14 noiembrie 2009 - 18:12
#126
Postat 14 noiembrie 2009 - 18:18
#127
Postat 14 noiembrie 2009 - 18:21
#128
Postat 14 noiembrie 2009 - 18:34

#129
Postat 14 noiembrie 2009 - 19:30
#130
Postat 14 noiembrie 2009 - 19:43
AMD, la 14 Nov 2009, 18:21, a spus:
Este vorba ca dispare o linie de tramvai si acest lucru poate fi numai un inceput precum s-a intamplat in Constanta sau cum s-au desfiintat liniile de firobuz in Brasov, tramvaiul fiind un simbol al orasului Timisoara vechi de 140 de ani, ceea ce nu-i putin lucru, deci nu-i vorba de 20-30 de ani. Nu este permis ca niste persoane care se afla vremelnic in niste functii sa ia asemenea decizii cu efect total negativ la fel cum alti destepti din primarie s-au gandit sa vopseasca mijloacele de transport in comun din oras in alb-violet in valuri (momentan nici nu mai avem club cu asemenea culori - cum se razbuna soarta, destinul) total inestetic dupa parerea mea, intrerupandu-se iarasi o traditie veche, dar le pasa?....Nu le pasa dupa cum nu le pasa nici acum cand au demarat actiunea de desfiintare a unor linii de tramvai... scria cineva (si are dreptate) apropo de acest subiect ca la linia tramvaiului 3 din zona Freidorf nu s-a intervenit major de cel putin 20 de ani, in schimb pe Slavici, Andreescu si Ardealul se intervine cel putin anual cu frezari, plombari mai mari sau mai mici, carpeli de tot felul si tot nu avem strazi cat de cat acceptabile pe care sa circule lin autobuzele liniei 3.
Daca tot vrea RATT-ul sa faca economii, sa desfiinteze si autobuzul 3 si sa prelungeasca linia 42 pana la Comtim si poate astfel vor fi multumiti cat de cat si cei care foloseau tramvaiul 3, cu toate ca dispare un simbol...
#131
Postat 14 noiembrie 2009 - 20:21
#132
Postat 18 noiembrie 2009 - 20:41
Cum era inainte (gara - Abator), era rentabil si pe portiunea Gara - Dambovita caci intervalul era de 16-18 min.
Dar oricum, marea majoritatea coborau si inainte la Dambovita si la Regele Carol. Nu Gara era vitala pentru locuitorii din Freidorf, ci centrul.
Dar oricum proasta decize desfiintarea ei.

Insa mai am sperante, si cred ca au desfiintat doar linia 3 (Gara - Dambovita) pana vor avea cu ce construi infrastructura din Freidorf.

#133
Postat 18 noiembrie 2009 - 22:55

#134
Postat 18 noiembrie 2009 - 23:23
Tocmai de-aia s-a infiintat linia pentru legatura cu gara a Cetatii/Bogdanestilor.
#135
Postat 18 noiembrie 2009 - 23:49
#136
Postat 19 noiembrie 2009 - 12:27
Dincolo de asta, raman la parerea mea ca astfel de masuri sunt luate intr-un mod foarte haotic si nu au la baza nicio fundamentare economica, niciun studiu care sa previzioneze si consecintele unei astfel de modificari / desfiintari de traseu. In aceste luni se dovedeste mai mult decat oricand ca "strategii" RATT lucreaza dupa ureche, iau masuri punctuale, care nu sunt nicidecum parte a unui concept mai amplu, revin cu modificari succesive asupra unor modifcari recente. Aceasta conduita, alaturi de absenta oricaror explicatii asupra motivelor unor astfel de decizii, ne poate induce ideea ca avem de-a face cu o lipsa de competenta la nivelul factorilor de decizie din RATT, sau macar cu o lipsa de preocupare. Caci - nu-i asa? - cine vrea sa faca ceva, cauta solutii, cine nu vrea, cauta explicatii / pretexte.
Daca intr-un oras ca Timisoara, la fiecare cateva saptamani se schimba si se desfiinteaza trasee, ceva nu e normal.
Aceasta postare a fost editata de garcon: 19 noiembrie 2009 - 12:33
#137
Postat 19 noiembrie 2009 - 13:19
#138
Postat 19 noiembrie 2009 - 14:30

#139
Postat 19 noiembrie 2009 - 17:25
#140
Postat 01 decembrie 2009 - 01:12