STP Timișoara Forum: buclele de intoarcere - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

buclele de intoarcere

#1 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 26 septembrie 2009 - 16:46

Am si eu o intrebare. In Timisoara este permisa calatoria in buclele de intoarcere? In Braila da se poate sta in autobuz,tramvai si maxi-taxi in cazul in care ai urcat de pe o strada care are statii de autobuz numai pe un singur sens de mers. De exemplu in Braila prin statia Piata Traian trec autobuzele 2,2b,4,10, si microbuzele 16,17,33,40,42
In cazul ca cineva vrea sa mearga la magazinul Winmarkt desi toate liniile ajung si pe acolo( cu exceptia lui 33, care ajunge la piata mare), ii este permis sa stea in bucla de intoarcere de la Gara doar in liniile 4, 10 si 33 (pentru cei care vor la piata mare) sau poate ajunge la Winmarkt fara ocolire pe la Gara, cu linia 40.
In Linia de tramvai 24, este permis sa stai in bucla de intoarcere de la Combinat asta doar daca ai urcat la una din statiile de dincolo de statiunea L.Sarat. Astfel nemaifiind nevoit sa traversezi riscandu-ti viata datorita vitezomanilor si avand in vedere ca pe acea portiune de drum, soseaua este paralela cu linia de tramvai si pe acel sector de drum se circula cu viteze de 80-100 km/h.

Aceasta postare a fost editata de George1000: 27 septembrie 2009 - 07:50

0

#2 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 26 septembrie 2009 - 17:05

In buclele cu doua statii (de coborare / de urcare) nu este permisa calatoria.
0

#3 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 27 septembrie 2009 - 07:51

Mda la fel ca si noi pe Linia 31 de maxi-taxi. Este permisa calatoria in bucla de intoarcere Buzaului-Chisinaului-Viziru
Iar in bucla de intoarcere din Vidin unde are 2 statii debarcare si imbarcare, nu erste permisa calatoria.
0

#4 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 27 septembrie 2009 - 20:11

Unde spuneai ca se circula cu 80-100 la ora, sa inteleg ca nu este in oras, sau :lol:
0

#5 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30210
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 27 septembrie 2009 - 20:29

Las' ca si la noi, pe portiunea intre AEM si judetean (limita e la 70 km/h) merg cu 80 si ma depasesc unii de parca as sta pe loc. :lol:
0

#6 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 27 septembrie 2009 - 20:40

Chiar nu am vazut ca este voie 70 la ora :blink:
0

#7 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 27 septembrie 2009 - 21:52

Intre localitatea Varsatura si Combinatul de celuloza. Linia de tramvai este paralela cu soseaua si este cate o linie (directie de mers) pe fiecare parte a soselei. Pietonii fiind nevoiti sa traverseze de pe o parte pe alta. Desi sunt statii de tramvai care deservesc cladiri insirate pe camp mai bine zis diverse depozite, ferme si ateliere, nici uma de zebre pe sosele langa acele statii de tramvai. Si masinle circula pe acolo cu 80-100 la ora fiindca e o portiune intre localitati. Pe acea portiune sunt vreo 5-6 statii de tramvai. Datorita vitezei foarte mari, oamenii care lucreaza acolo si ar coboari intr-una din astfel de statii risca sa fie calcati de masina asa ca mai bine stau in tramvai pana intoarce si astfel ii scuteste de o traversare riscanta.
0

#8 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 noiembrie 2009 - 16:43

Cand vor fi bani s-ar putea dubla linia din bucla de la Elba (cum e in prezent la AEM), mai ales ca pe acolo sunt multe linii cu capatul Gara de Nord: 1, 3, 8 si 10. Daca ar fi dubla portiune care zic, s-ar putea da si pauze mai mari (o pauza la fiecare schimb). Pauza ar fi dupa ora 9, iar tramvaiele care au pauza (e suficient 8 - 10 minute pauza de masa, nu neaparat 15 min ca la autobuze, fiecare tren de pe 1, 3, 8 si 10 sa aibe aceasta pauza intre 9 - 12, iar seara doar cele cu grafic de tren "lung" intre 20 - 21:30 ) sa intre pe a doua "bucla" si sa stationeze. Bine inteles, ar trebui "smulsi" copacii din bucla, macazul pt despartirea liniilor sa fie imediat dupa ce traverseaza strada, iar macazul de unire inainte de a traversa strada. Asta daca nu ar fi prea "stransa" curba pt linia din "interior".
Acest "proiect" ar implica schimbarea graficelor acelor linii pentru ca dupa terminarea pauzei unuia din tramvaie, imediat urmatorul (indiferent de linie) sa aibe, ca pe "banda rulanta". Iar cei care termina serviciu la 11 - 12, sa nu aibe ca n-are rost la 6 ore de munca.

Nu inteleg de ce nu se da pauza de masa sau o pauza l fiecare schimba la turele de care am vorbit mai sus, la liniile 4 si 9 la Ciarda Rosie. Repet e suficient de 8-10 min, desigur daca 4-le are pauza si imediat vine 9 dupa el, si cel de pe 9 sa aibe pauza.
0

#9 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 11 noiembrie 2009 - 17:09

Numa ca la macazul de dupa sosea ar fi o problema, pentru a face macazul tramvaiul trebuie sa ramana putin in sosea...
0

#10 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 11 noiembrie 2009 - 17:29

Daca tot vorbim de proiecte, n-ar fi mai simplu sa fie adaugat un macaz pentru ca tramvaiul intrat in gara sa poata face stanga pe linia secundara? Acolo unde momentan sta vagonul de serviciu sau ce este el, si care este accesibila exclusiv dand cu spatele ..
0

#11 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 11 noiembrie 2009 - 17:38

Ar fi...doar ca daca vrei sa iesi de acolo, trebuie sa te asiguri ca nu ii niciun om in spate, ceea ce este cam greu.
0

#12 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 11 noiembrie 2009 - 22:26

Vezi postareaalecs, la 11 Nov 2009, 17:09, a spus:

Numa ca la macazul de dupa sosea ar fi o problema, pentru a face macazul tramvaiul trebuie sa ramana putin in sosea...


Sunt sisteme performante care nu mai includ levierul, doar pentru acel macaz investitia.
0

#13 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 14 noiembrie 2009 - 16:58

Vezi postareaalecs, la 11 Nov 2009, 17:38, a spus:

Ar fi...doar ca daca vrei sa iesi de acolo, trebuie sa te asiguri ca nu ii niciun om in spate, ceea ce este cam greu.


Sau la capat se racordeaza linia aceea la cea care acum vireaza la stanga spre Elba. Ar fi preferabil decat solutia de a distruge parculetul din fata Elba pentru un astfel de proiect. In afara de asta, ma tem ca nimeni nu isi pune acum la RATT problema sa acorde pauze intercalate la capetele de linie.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi