Linia Expres 8
#63
Postat 16 mai 2009 - 09:18
#64
Postat 03 august 2009 - 00:41
What. the. fuck. ?
#65
Postat 03 august 2009 - 10:35
#66
Postat 26 octombrie 2009 - 14:44
▪ linia 43 va deveni linia Expres 8 (E8)
#70
Postat 04 noiembrie 2009 - 21:12
anaderol77, la 4 Nov 2009, 10:15, a spus:
Pentru ca lungimea traseului si distanta dintre 2 statii consecutive (asta nu e adevarat; s-a demonstrat in topicul la care face referire @alecs) corespund cu reglementarile in vigoare, minim necesare pentru transformarea unei linii de autobuz "normala" intr-una EXPRES. Si ar mai fi un motiv care mi-a scapat: jecmanirea platitorului de bilet/abonament (nu cunosc daca abonamentele pe expres au tarif diferit de cele de pe liniile, pe care le voi numi in continuare, "normale"), care are astfel alte tarife pentru acelasi serviciu.
Urata manevra din partea RATT. S-au cam obisnuit sa faca un pas inainte si 3 inapoi.
#71
Postat 04 noiembrie 2009 - 21:16
#72
Postat 04 noiembrie 2009 - 21:56
#74
Postat 04 noiembrie 2009 - 22:22
#75
Postat 04 noiembrie 2009 - 23:03
#76
Postat 04 noiembrie 2009 - 23:04
#77
Postat 04 noiembrie 2009 - 23:13
#78
Postat 05 noiembrie 2009 - 09:48
Eu unul mai degraba as reduce frecventa in orele nerentabile, decat sa maresc preturile. Pentru ca, asa cum au confirmat si colegii de forum, linia nu este deloc necirculata in orele de varf! By the way, statistica aia cu 8,5 cal/km a fost facuta folosind validatoarele la care nu valideaza nimeni pentru ca nu se obosesc si nu sunt fortati de controale sa o faca? Asta ca sa stim o treaba.
#79
Postat 05 noiembrie 2009 - 10:15
Cat priveste rarirea numarului de autobuze pe traseu in orele necirculate nu cred ca e o varianta, soferii facand deja acest lucru din proprie initiativa, nerespectand programul nici macar in orele de varf, si nu ma refer la intarzieri de 3 min din cauza traficului.
#80
Postat 05 noiembrie 2009 - 13:49
Atunci ce-i goana asta dupa autobuze noi?