as dori sa reclam nesimtirea soferului de pe expresul 8 ora 7:10 de astazi din zona profi traian.
Sotia mea, insarcinata, i-a fost rau si ca sa nu vomite ca in fiecare dimineata a inceput un sandwich.
Soferul, pe un ton romanesc i-a ordonat sa bage sandwich-ul in geanta ca altfel o scoate din vehicul.
Sotia i-a explicat situatia dar el nu a incetat si a facut-o cu apa si otet de fata cu ceilalti calatori amenintand c-o salta afara.
Astfel sunt invatati soferii sa respecte clientii ? Stim ca nu se bea/fumeaza sau mananca in mijlocul de transport dar in situatii exceptionale nu vad ce probleme ar crea mancarea unui sandwich. Prefera vomitatul in punga ?
pentru ce platesc 64 ron / luna ?
pot primi macar putin respect ? ca si client al dvs ?
nu ma astept sa luati masuri, pentru ca in Romania nu se iau masuri contra nesimtirii !
mai ales ca nu duceti lipsa de clienti.
Later edit: sunt si eu curios: de ce ati scos 43-ul ? nu producea destul profit ?
am intrebat casiera si nu a stiut sa-mi raspunda. oricum nu cred ca va pasa, dar de la 43ron la 64ron/luna e o cheltuiala in plus a noastra a calatorilor dar un profit pe masură pentru RATT. Păcat că doar taxele le cresteti, calitatea rămâne la nivelul din '89.
Aceasta postare a fost editata de m1ha1: 24 noiembrie 2009 - 15:32