STP Timișoara Forum: Modificarea unor trasee in linii Expres - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (4 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Modificarea unor trasee in linii Expres Discutii pro / contra

Poll: Devenirea multor trasee in linii Expres (24 membri au votat)

Sunteti de acord cu schimbarea recenta a unor linii obisnuite in linii E?

Nu puteti vedea rezultatele acestui sondaj, pana cand nu votati . Va rugam sa va logati si sa va exprimati votul dvs. pentru a vedea rezultatele acestui sondaj.
Voteaza

#61 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 31 octombrie 2009 - 21:34

Tu vorbeai de cele existente, nicidecum de viitoarele articulate. Nici nu erau in subiect Mercedes articulate in posturile anterioare...

Dar nu sa spui cum ca ar fi un lucru bun!

Citeaza

Priviti partea buna! Teoretic pe expres ar trebui sa circule daor Mercedes, deci pica sansele de a vedea Mercedes pe 21 si 28!


Nu conteaza ca locuieste sau nu, eu nu locuiesc acolo, si eu doresc sa circule Mercedes din cand in cand!
Dar daca locuitorii de acolo stau in cartiere "izolate", "nelipite" de oras, lor le e bun si Ikarus-ul vandalizat de pe alte linii, din oras... :lol:
0

#62 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 31 octombrie 2009 - 21:45

Este vorba despre faptul, ca daca acolo circula un Mercedes, altundeva circula Ikarus. Eu sincer nu as dori sa raspir in plin centru "aer" de Ikarus...
0

#63 Useril este offline   todoran13 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 207
  • Inregistrat: 28 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 31 octombrie 2009 - 22:13

Vezi postareacseh_17, la 31 Oct 2009, 21:45, a spus:

Este vorba despre faptul, ca saca acolo circula un Mercedes, altundeva circula Ikarus. Eu sincer nu as dorisa raspir in plin centru "aer" de Ikarus...


Cum tu nu vrei sa respiri "aer" de Ikarus in centru asa nu vor nici oamenii din zonele unde circula 21 si 28 sa respire acest aer.
0

#64 Useril este offline   mariocretz 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 53
  • Inregistrat: 30 octombrie 09

Postat 31 octombrie 2009 - 22:15

Si totusi cu e 8 sau cum ii spune acum faci tot atat cat ai face cu o linie normala...doar ca platesti mai mult pentru ca pe unde merge si cate opriri are...chiar nu ajunge rapid ca doar asta inseamna express nu?
0

#65 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 31 octombrie 2009 - 22:18

Da asa e mariocretz( Bun venit pe forum :lol: ), Expres este egal cu Rapid. Deci, teoretic ar trebui sa opreasca numai in anumite statii, practic nu este nici o diferenta intre 43 si E8 sau intre 42 si E7(care va deveni), bine inteles inafara de pret.
0

#66 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 31 octombrie 2009 - 22:23

Criteriile sunt ca traseele 42 si 43 sunt atat de durata lunga a unei ture, cat si distanta, precum traversarea traseelor prin mai multe zone importante (Printul Turcesc / Posta Mare - Studenti - Centru / Balcescu - Calea Sagului / Dambovita / Cartier Freidorf).

Nu neaparat termenul "expres" provine din "lumea feroviara / trenuri", dar totusi la asa distante si cu atatea statii, tura nu e exagerat de mare. (nu faci mult daca mergi jumatate de tura)

Cea mai mica tura la liniile Expres pe care le avem e 60 minute (E2, E8), iar cea mai mare e 80 min (E1).

Important: Viktor, de ce crezi ca majoritatii liniilor "veterane" expres nu mai au statiile ca la inceput. Adica de ce nu mai opresc doar in anumite statii?
Pai E1 la inceput nu oprea la Arta Textila, P-ta Iuliu Maniu, dar cum tot s-au facut cereri pentru oprirea autobuzului in mai multe statii, au tot facut statii de-a lungul timpului.
La fel cu E2, de jumate de an s-a introdus statia Pomiculturii, tocmai ca la nimeni care locuieste intr-o zona mare, nu ii convine sa mai mearga o statie inainte / in urma ca sa ia un Expres. <_<

Eu zic ca a fost un lucru bun din partea RATT-ului ca a mai introdus statii la cateva Exprese, in ajutorul calatorilor. Acum ne plangem ca opreste in prea multe statii. :lol:
0

#67 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30212
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 31 octombrie 2009 - 22:40

O linie expres are statiile la o distanta mai mare de 550m. Daca se eliminau statii ar fi urmat presiuni pentru repunerea lor.
0

#68 Useril este offline   tm 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 01 noiembrie 2009 - 13:49

Domnule Florin, lasati va rog demagogia de-o parte ca nu reusiti sa ne convingeti ca 43 era nerentabil, sau ca statiile au o distanta mai mare de 550 m intre ele (vezi statia printul Turcesc, Ciclop; sau de la Liceul Calderon la Parvan colt cu Pestalozzi; sau Strada Cluj cu Univ de Vest etc.), ci doar distanta intre capetele traseului ramane viabila. Cei care circula regulat cu 43 va pot confirma acest lucru.
0

#69 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 01 noiembrie 2009 - 15:04

Vezi postareacseh_17, la 31 Oct 2009, 23:45, a spus:

Este vorba despre faptul, ca daca acolo circula un Mercedes, altundeva circula Ikarus. Eu sincer nu as dori sa raspir in plin centru "aer" de Ikarus...


Autobuzele sunt repartizate după capacitate, nu după tip. Asta cu ,,nu vreau Ikarus nu-ştiu-pe-unde" e o mare prostie carpato-danubiano-pontică. Nicăieri în lumea civilizată nu e folosit cirteriul cu ,,Ikarusuri la periferie şi Mercedesuri în centru". Că daor şi ăia de la periferie plătesc acelaşi bilet, iar cei din localităţile din jurul oraşului, pe lângă faptul că plătesc mai mult, stau şi mai mult în autobuze, nu merg 2 - 3 staţii.
În concluzie, nu ar trebui ţinut cont de marca vehiculului la repartizare (am mai văzut tot felul de discuţii prosteşti pe la tramvaie cum de ce pe linia X circulă Weggman şi pe Y Hanse... păi au acelaşi nr. de locuri).
0

#70 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 01 noiembrie 2009 - 16:20

Se pare ca la Bucuresti, nu se prea mai da pe calitatea aerului... Macar in centru unde avem un parc, niste pomi, sa mai pastram aerul curat...

Sau asta este o alta invidie bucuresteana fata de alte orase?
0

#71 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30212
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 01 noiembrie 2009 - 16:42

Vezi postareatm, la 1 Nov 2009, 13:49, a spus:

Domnule Florin, lasati va rog demagogia de-o parte


Criteriile descrise de mine sunt copy/paste din acte oficiale semnate de primarie si RATT. Nu inventez eu criteriile de schimbare a unei linii in linie expres. :lol:
Si da, o linie care transporta mai putin de 8,5 calatori/km este putin rentabila, chiar daca e greu de crezut.
0

#72 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 01 noiembrie 2009 - 19:49

Cum era de asteptat, azi am vazut un 43, Ikarus. Parca trebuia sa se schimbe de azi :blink: Culmea, ca inainte de 1 noiembrie (data "oficiala" a schimbarii denumirii) circulau E8-uri... :D
0

#73 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 23 mai 2010 - 20:00

Voturile sunt clare.
Topic inchis, pana la alta modificare de acest gen a vreunei linii de transport.
0

Arata acest topic


  • (4 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 2
  • 3
  • 4
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi