Criteriile sunt ca traseele 42 si 43 sunt atat de durata lunga a unei ture, cat si distanta, precum traversarea traseelor prin mai multe zone importante (Printul Turcesc / Posta Mare - Studenti - Centru / Balcescu - Calea Sagului / Dambovita / Cartier Freidorf).
Nu neaparat termenul "expres" provine din "lumea feroviara / trenuri", dar totusi la asa distante si cu atatea statii, tura nu e exagerat de mare. (nu faci mult daca mergi jumatate de tura)
Cea mai mica tura la liniile Expres pe care le avem e 60 minute (E2, E8), iar cea mai mare e 80 min (E1).
Important: Viktor, de ce crezi ca majoritatii liniilor "veterane" expres nu mai au statiile ca la inceput. Adica de ce nu mai opresc doar in anumite statii?
Pai E1 la inceput nu oprea la Arta Textila, P-ta Iuliu Maniu, dar cum tot s-au facut cereri pentru oprirea autobuzului in mai multe statii, au tot facut statii de-a lungul timpului.
La fel cu E2, de jumate de an s-a introdus statia Pomiculturii, tocmai ca la nimeni care locuieste intr-o zona mare, nu ii convine sa mai mearga o statie inainte / in urma ca sa ia un Expres.
Eu zic ca a fost
un lucru bun din partea RATT-ului ca a mai introdus statii la cateva Exprese, in ajutorul calatorilor. Acum ne plangem ca opreste in prea multe statii.