Modificarea unor trasee in linii Expres Discutii pro / contra
#41
Postat 29 octombrie 2009 - 21:00
#42
Postat 30 octombrie 2009 - 13:41
#43
Postat 30 octombrie 2009 - 13:55

Nu trebuia sa se schimbe parca din 1 noiembrie?!

UPDATE: Am vazut azi doua 43-uri (nu E8). Tablitele din statii erau tot cu denumirea de linia 43, asa cu nu stiu ce-ai vazut tu...

Aceasta postare a fost editata de caius: 31 octombrie 2009 - 00:10
#44
Postat 30 octombrie 2009 - 17:28
#45
Postat 30 octombrie 2009 - 18:13
Liniile de transport urban expres asigura legatura intre anumite zone de interes ale municipiului, fiind caracterizate prin lungimi trasee si distanta medie interstatii mai mari (L traseu > 12 km ; D med.interst > 550 m) si randamente mai reduse (R < 8,5 cal/km).
Avand in vedere indicatorii tehnici de exploatare existenti a traseelor liniilor 42 si 43, care sunt specifici liniilor expres (L traseu > 12 km ; D med.interst > 550 m), pentru rentabilizarea acestor trasee s-a propus si a fost aprobat de primarie, modificarea incadrarii acestora ca linii expres.
Pe moment modificarea se aplica doar liniei 43
#46
Postat 30 octombrie 2009 - 18:25
#47
Postat 30 octombrie 2009 - 18:29
#49
Postat 30 octombrie 2009 - 18:40
#51
Postat 30 octombrie 2009 - 23:33
Florin.B RATT, la 29 Oct 2009, 21:00, a spus:
Da, am citit, insa daca a fost bine pana acuma cu 43, nu inteleg de ce s-a trecut pe E8. Daca o luam asa, pentru fiecare linie gasim o chichita pentru care sa o transformam in expres..

#52
Postat 30 octombrie 2009 - 23:41
#53
Postat 31 octombrie 2009 - 17:59
#54
Postat 31 octombrie 2009 - 18:04
#55
Postat 31 octombrie 2009 - 19:21
#56
Postat 31 octombrie 2009 - 20:00
#58
Postat 31 octombrie 2009 - 20:44
mariocretz, la 31 Oct 2009, 20:00, a spus:
Daca citeai despre criteriile respectate in cazul liniilor expres, vedeai ca linia 33 care are putin peste 8 km nu are cum sa devina expres.
O marire cu 40 de bani reprezinta mai putin decat 60%

#59
Postat 31 octombrie 2009 - 20:56
cseh_17, la 27 Oct 2009, 16:23, a spus:
Visor, la 27 Oct 2009, 21:15, a spus:
Partea buna e ca nu ai dreptate.

De unde atatea Mercedes pentru toate Expresele.
Sti cum e! exista unele persoane carora oricat de mult te-ai chinui sa le explici blocajul mental ii impiedica sa priceapa. Pur si simplu nu ai cum sa te cobori atat de mult incat sa ii faci sa inteleaga. Ei prefera sa iasa din sistemul de valori al unui om normal, preferand sa erijeze in moderatoti atot cunoscatori, fara a tine cont de cele mai elementare atributii ale acestei indeletniciri.
Daca asta e singura "parte buna" concluzionata de un moderator, pe urma unei decizii care urmeaza sa afecteze financiar, calatorii dependenti de aceste doua linii de autobuz (42 si 43), atunci sunt mari probleme in pastrarea intacta a credibilitatatii si reputatiei acestui forum.
Din fericire nu toata lumea este la fel si chiar exista moderatori adevarati, care cunosc subtilitatiile acestei ocupatii si care transpun pe cat posibil promisiunile in realitate. Pentru acestia din urma, dar nicidecum ultimii, tot respectul si tin sa le transmit pe aceasta cale feedback-ul pozitiv sosit de la unii utilizatori ai liniilor mentionate in primul citat.
#60
Postat 31 octombrie 2009 - 21:08
In primul rand comentam ca nu avem Mercedes pe 42, 43, iar cand avem toate sansele sa le primim, comentam ca nu avem articulate, si ca costa mult...
Pe de alta parte, nu inteleg care este problema ta? Faptul ca locuiesti, in acea zona, si ca circula doar Ikarusuri , asta nu iti permita sa ma jignesti, si sa ma judeci, pentru parerea mea! Am spus si am s-o mai spun. Nu sunt de acord cu Mercedesuri, pe 21 si 28! si asta este parerea mea!
Nu inteleg de ce trebuie tu sa fii mai destept, si sa jignesti o persoana pentru parerea ei!