STP Timișoara Forum: Accidente - incidente - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#681 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 21 octombrie 2009 - 07:09

Citeaza

'Dr2005' date='21 Oct 2009, 03:04
Apropo de demaraj... nu ştiu câţi au mai prins (sau măcar au mers cu vreunul restaurat pe undeva, cum e şi cazul meu) vechile V56/V58. Acelea aveau un controller cu 8 contacte... practic, erau doar 8 rezistenţe de demaraj. Vă daţi seama cum smuceau (comparaţi cu Timişul care are 20 de contacte pentru acceleraţie şi 17 pentru frânare reostatică) la demaraj. Frânarea era şi mai frumoasă, ne-existând frânare reostatică. Vatmanul avea de ales între a frâna în contra-curent (punea inversorul de sens pe ,,înapoi" şi dă-i după aia cu controller-ul... metodă nerecomandată, pentru că vagonul nu se oprea, ci după ce scădea viteza o lua imediat înapoi, nu mai zic de efectul asupra călătorilor), a frâna pneumatic (închipuiţi-vă un vatman începător, care nu cunoştea bine robinetul şi se arunca şi pe el prin parbriz, d'apoi călătorii...) sau, eventual, a strânge direct frâna de mână dacă era Superman. E drept, pe vremea aia circulau tramvaiele prea pline ca să ai unde să cazi.

Revenind la situaţia din prezent, dacă controller-ul e defect şi ,,sare" peste contacte... se duce şi posibilitatea de a demara lin. În plus, dacă e plin şi pleci lin rişti să rămâi pe loc, că sarcina e prea mare pentru motoare. Cu toate astea, poate avea şi vatmanul o vină aici... însă întrebarea firească este: de ce nu se ţin călătorii de bare? Dacă aţi avea la Timişoara nişte tramvaie cum avem noi la Bucureşti ,,Bucur"-urile (care nu au DELOC bare în dreptul uşilor) aş zice că nu ai de ce te ţine.

Reclamaţii cred că se pot depune la sediul RATT de lângă Dep. Take Ionescu.




Referitor la nr. de contacte e varza ceea ce sustii, poate n-ai auzit de controllere cu 12 contacte (EP, V56), Timis (mers), cat despre "smuciturile" acestor trei tipuri de tramvaie primele din prisma calatorului, Timisul si din prisma vatmanului iarasi fals, chiar plecau fin de pe loc, in special EP si V56, metoda de oprire descrisa de tine prin schimbarea directiei de mers usor de domeniul SF se folosea in cazuri extreme!!!! eventual cand era defect compresorul, V56, EP aveau frana electrica in dotare, dar nu era nevoie pentru opriri curente decat de frana pneumatica, la tramvaiele Timis cred ca nu mai e cazul sa amintesc de existenta franei electrice. Indiferent de cate imperfectiuni ar avea un controller unii vatmani totusi reusesc sa contracareze destul de bine acest neajuns si pornesc rezonabil daca nu foarte bine, cum bineinteles unii reusesc sa bruscheze si cel mai fin vagon, dar cu toate astea in tramvai trebuie sa te tii. Însă daca ai ghinionul sa urci la prima sau ultima usa a tramvaiului timisorean va trebui sa alergi foarte repede spre mijloc unde exista singurul validator pentru bilete , evident la o coada deja formata sa te si ti sa si faci biletul, toate astea in zona articulatiei tramvaiului ......destul de greu.

Aceasta postare a fost editata de fan: 21 octombrie 2009 - 07:10

0

#682 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 octombrie 2009 - 14:04

Vezi postaream1ha1, la 21 Oct 2009, 00:41, a spus:

Buna ziua,

astazi am fost ghinionist, dar i se putea intampla oricui.
cum urc in tramvai [nr.6 din olimpia inspre maria, ora 9:30, 20 oct 2009] sa compostez biletul, ma trezesc pe jos dintr-o data. Vatmanul, probabil a incercat o manevra de need for speed, a dat acceleratia la maxim si a produs o inertie ce m-a doborat. Eu mai vlajgan de felul meu. Toti cei din tramvai speriati, unii ca mine, pe jos, ne-am dezmeticit un pic si ne-am facut cruce de prostia celui in mainile caruia ne-am lasat vietile. M-am lovit la cap, curge sange, m-am dus la spital, m-a pansat. Si altii erau doborati dar problema mea era prioritara si nu am mai stat la taclale.

Stiu ca prostia in Romania se mai si plateste si tocmai de-aia imi incerc norocul aici si va intreb, stimati domni, cine e de vina si cine va plati pagubele ? Nu ma astept sa primesc scuze, ci sa faceti o schimbare oameni buni:

- tramvaiele sa plece lent de pe loc, sunt oameni batrani, femei cu copii in brate, gravide, bolnavi care de-abia isi muta picioarele. Stiu ca e o mare bataie de cap pentru vatmani toate aceste reguli dar cand veti lua masuri ? cand vor fi alti morti ? atunci va fi prea tarziu.
- vatmanii cand vad pe unu ce fuge sa prinda tramvaiul sa stea si sa-l astepte. Deja a devenit un sport. Ma uit la ei si fac pariu cu prietenii si de fiecare data castig. Vatmanul il vede, opreste un pic si cand e gata sa urce, accelereaza. Sunt sadici rau astia.

Daca trebuie sa depun reclamatii pe undeva o voi face, pentru ca schimbarea in bine are nevoie de efort.

O zi buna,
Mihai

Si eu as depunde o reclamatie la RATT, mai tii minte numarul tramvaiului, ? sau macar modelu ce reclama avea ?
0

#683 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 octombrie 2009 - 15:17

Dr2005: Sa stii ca te inseli amarnic cand spui ca trebe sa te tii. Bun eu te invit odata cand estila noi, sa vezi cum se circula si in afara Bucurestiului, si sa nu dam asa sfaturio destepte... Tare curios sunt eu, tu daca esti in intarziere si vezi tramvaiul in statie, si stii ca vine peste 20 de minut, te abtii si nu fugi dupa el... Aste-as povesti. Cat despre controller... hai sa fim seriosi. De ce sa nu tragem de el ,daca oricum ii stricat.

lilu Sa stii ca asta-i problema la noi, gandim cu ceea ce avem mai prost!, cu totii si scoatem regulamente care dau "apa la moara" vatmanilor, si prea se cred zoro, si prea au ei dreptate in toate. Dece la un sofer ,cand nu are dreptate, nu are dreptat, nu sare cu gura. Fireasca fsantul sa-i zici unu-i vatman ceva ,ca poate mai si ei o ranga-n cap... Hai sa fim seriosi. Si faza cu demarajul... Inseaman ca nu ai avut ocazia inca cu "domnisoara" cea noua... Pe toate tramvaiele pe care a fost, facea ravagii. La Rathgeberg pleca cu contactul 5 de pe loc (sau chiar 8), pa Hansa direct 12 ii dadea, iar la Wegmann (dup O ATENTIONARE ) brusca frana, de zici ca se comprima pe loc Wegmanul...

Sunt 2 categorii de vatmani , si paote sa zica oricene ce vrea.
1. Cei care o fac din pasiune, cu simti, care simte tramvaiul...
2. Si cei care vor sa castige un ban, dar nu au nimic in copmnu cu un tramvai, ci pursiimplu cred ca ii extrem de usor sa fii vatman, sa stai 8 ore si sa invarti de o maneta... E pai asta-i categoria de care ar trebui sa scapam... :ph34r:
0

#684 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 octombrie 2009 - 15:51

Vezi postareacseh_17, la 21 Oct 2009, 16:17, a spus:

Dr2005: Cat despre controller... hai sa fim seriosi. De ce sa fa nu tragem de el ,daca oricum ii stricat.

Asta-i mentalitatea romanului, care nu o poate schimba nimeni.De ce sa tragi de el daca si asa ii stricat, daca mai merge...lasa-l sa mearga....
Sau : "dai ca nu-i a meu"DE CE ? Ce daca nu-i a meu, am grija de el...



2. Si cei care vor sa castige un ban, dar nu au nimic in copmnu cu un tramvai, ci pursiimplu cred ca ii extrem de usor sa fii vatman, sa stai 8 ore si sa invarti de o maneta... E pai asta-i categoria de care ar trebui sa scapam... :ph34r:

DE CE sa scapi de un om care lucreaza pentru a isi castiga bani de paine, daca o iei asa, ramai cu 10 vatmani...
Fiecare lucreaza unde poate...

0

#685 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30200
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 21 octombrie 2009 - 17:46

Vezi postareacseh_17, la 21 Oct 2009, 16:17, a spus:

Dr2005: Sa stii ca te inseli amarnic cand spui ca trebe sa te tii.


Pai cum adica? Eu zic ca trebuie neaparat sa te tii, mai ales daca vezi ce stil de conducere are vatmanul. Poate ma repet dar tramvaie care sa demareze ca Tatrele din Praga nu am vazut (sa nu mai vorbesc de metrou, care in cateva secunde ajungea la viteza de croaziera) si totusi lumea se tinea de bare fara probleme. Tot aici undeva am mai spus de autocolantele originale, in germana, unde scria ceva de genul : "Va rugam sa va sprijiniti de bare. Tramvaiul demareaza foarte puternic"

Daca m1ha1 doreste sa faca o plangere, o poate depune la registratura de la sediul regiei (Take Ionescu 56).
0

#686 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 21 octombrie 2009 - 18:24

Cand spunea ceea ce am spus, ma refeream ,ca in aglomeratiile din tramvaiele noastre de mutle ori este teroare sa te tii. + ceea ce spunea dAimon.

Insa ,daca neamintim de "desteptul" care a blocat circulatia tramvaielor, ne amintim ca era multa lume in Traian. Un alt lucru care l-am observat atunci este, faptul ca sosit in statie (un 5, Duwag dublu articulat #830), s-a umplut extrem de repede. Multa lume a ramas pe jos, din cauza aglomeratiei. Usile abia s-au inchis. Insa vatamnul , unul cu experienta (unul foarte vechi) a mers cu max 20 de km/h pana la Balta Verde , unde s-a golit tramvaiul.
0

#687 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 21 octombrie 2009 - 19:01

Problema nu e cu tinutul neaparat si cu demarajul accentuat (la metrou inca nu am simtit bruscare) problema e cu ceea ce foarte bine a spus cristi:

Citeaza

Sunt 2 categorii de vatmani , si paote sa zica oricene ce vrea.
1. Cei care o fac din pasiune, cu simti, care simte tramvaiul...
2. Si cei care vor sa castige un ban, dar nu au nimic in copmnu cu un tramvai, ci pursiimplu cred ca ii extrem de usor sa fii vatman, sa stai 8 ore si sa invarti de o maneta... E pai asta-i categoria de care ar trebui sa scapam...


din pacate grupul 2. net in avantaj numeric si in permanenta crestere din cate se poate observa, iar ultimul "lot" achizitionat este mai mult decat socant, iar cei care nu simt controllerul la inceput nu vor simti nici peste 20 de ani, iar "creatura" aceea pune in pericol zilnic siguranta calatorilor si a vagoanelor dar se pare ca asta nu intereseaza pe nimeni, ori daca tot e sistem GPS oare cum de nu observa nimeni ca duduia nu are nimic in comun cu graficul de circulatia, nemaivorbind ca, la cat s-a vorbit numai aici de ea , asa de curiozitate cineva cu putere decizionala ar fi trebuit sa calatoresaca cu "dumneaei" asa cateva statii, poate chiar doamna psiholog, as fi curios de impresia ulterioara.
0

#688 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 21 octombrie 2009 - 23:14

am spus si ma repet .... nu ii iau aprarea Vatmanitzei , chiar nu stiu despre cine e vorba si ma abtin , faptul petrecut e regretabil , dar se mai intampla si la orice categorie de vatmani vreti voi ..... sunt cauze dependente de aptitudinile lor si NU .

La care regulamente te referi? domnu cseh_17 ca tot nu imi pot da seama , sau iar vorbesti aiurea fara sa sti cum e real , Faptul ca esti un pasionat de transportul in comun nu inseamna ca sti cu ce se manca ..... tare as fi curios sa vad un ninja ce vorbeste de acele "regulamente" cum face fatza graficului, in traficul din ziua de azi , ca sa nu ma iau de cum is facute graficele , eeee sau stai nu sti nu? Credema e asa simplu sa vorbesti , la fel ca si cum cred a doua categorie de vatmani (de care zici) ca e usor sa conduci tramvaiul .... vine la curs si cand intra in trafic incurca pe toti . La ce soferi te referi? Ia hai fa un test la semafor la Continental si atragele atentia la soferi care vireaza la stanga ca nu au voie si au obligatoriu inainte ....si ai sa vezi tu atunci apostrofari ..... Eu de imi intra unu de ala in fata si fac tot posibilul sa nu il lovesc , si nu il lovesc , cum crezi ca fac calatori in vagon ? E usor sa iei decizi pe moment? Crezi tu? Te inseli !!!!
0

#689 Useril este offline   A13 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 130
  • Inregistrat: 25 aprilie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 octombrie 2009 - 15:12

"Grav accident in Piata Kuttl. O femeie a fost lovita in plin de un tramvai in timp ce traversa strada. Victima s-a prabusit la pamant, iar trecatorii au chemat de urgenta salvarea, care a transportat-o la spital."

Initial era mentionat ca tramvaiul implicat in accident circula pe linia 6. Cam amatori reporterii de la Agenda. Au salarii mari, dar degeaba. Ar trebui sa primeasca lefuri mai mici sa mai circule cu tramvaiul. Poate asa invata si ei orasul.

Detalii aici.

Aceasta postare a fost editata de A13: 22 octombrie 2009 - 15:18

0

#690 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 22 octombrie 2009 - 18:32

Mda azi eram e 8 si la maria vine vatmanu in remorca si ne zice ca sa rupt reteaua in sinaia <_< halala informatie <_< si am mers pana pe jos spre gara si tramvaiele mergeau doar spre maria nu si spre gara doar dupa 10 minute leo dat drumu...
0

#691 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 22 octombrie 2009 - 19:32

Ce tramvai era ?
Din cate scria pe site, si vatmanul a ajuns la spital...
0

#692 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 22 octombrie 2009 - 19:36

aa, era trmavaiul #3521 pe 1. Cred ca Vali ,se referea la acelasi accident!
0

#693 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 22 octombrie 2009 - 19:54

Daca era #3521, si la ora 16 si acum circula pe 1. Probabil au trimis un alt vatman pe el daca acela implicat a fost dus la spital.
0

#694 Useril este offline   lilu 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 83
  • Inregistrat: 22 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 22 octombrie 2009 - 20:10

A fost #170 si da circula la linia 6 .... eram Rezerva mica in Traian si am auzit in statie , cea ce alti Vatmani nu au auzit si nu stiau sigur ce s-a intamplat , mai ales cei din gara ......


Si nu este vagonul din poza implicat..... probabil au luat poza dupa sau mai na .... dubioase caile fotografilor

Aceasta postare a fost editata de lilu: 22 octombrie 2009 - 20:11

0

#695 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 22 octombrie 2009 - 20:18

@fan: V56-urile aveau 8 contacte, cel puţin cele din Bucureşti, Galaţi şi Iaşi. Dacă IJTL Timiş le montase controllere de Ep, cu 12 contacte, e altă mâncare de peşte. În ceea ce priveşte Timişurile... iarăşi peste tot aveau 20 de contacte + 17 pentru frână, ca şi V2A şi V3A. Nu-mi aduc aminte să fi făcut vreo referire la Ep în mesajul meu, cu atât mai puţin la numărul lui de contacte. Cum nici nu am specificat că se folosea frâna în contra-curent, câtă vreme se putea folosi mai lejer (şi mai eficient) robinetul frânei pneumatice.
Apropo de Timişuri... a existat vreun sistem de frânare cu solenoid şi discuri de frână pe remorci? Sau se foloseau exclusiv frâna electrică + frâna pneumatică, eventual şi frâna electromagnetică (deşi la multe vagoane lipsea aceasta din urmă)? Frâna de staţionare era exclusiv frâna pneumatică, sau exista o frână cu resort de acumulare?

---
Am circulat în Austria cu multe tramvaie... nu existau ca aici melci şi Schumaheri... toţi vatmanii mergeau la fel... iar graficele de circulaţie erau făcute în consecinţă. În Viena se mergea curent cu 70 km/h (vă daţi seama că vagoanele demarau destul de rapid, nu era timp de stat şi mers cu 20 km/h că stă cineva cu o mână pe telefon şi una pe geantă, în loc să se ţină de bară), numai pe anumite porţiuni era limitare la 60 km/h şi 30 km/h pe abatere la macaze.
0

#696 Useril este offline   m1ha1 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 29
  • Inregistrat: 03 octombrie 08
  • Locatia:heaven

Postat 22 octombrie 2009 - 21:44

Vezi postareaDr2005, la 22 Oct 2009, 21:18, a spus:

Am circulat în Austria cu multe tramvaie... nu existau ca aici melci şi Schumaheri... toţi vatmanii mergeau la fel... iar graficele de circulaţie erau făcute în consecinţă. În Viena se mergea curent cu 70 km/h (vă daţi seama că vagoanele demarau destul de rapid, nu era timp de stat şi mers cu 20 km/h că stă cineva cu o mână pe telefon şi una pe geantă, în loc să se ţină de bară), numai pe anumite porţiuni era limitare la 60 km/h şi 30 km/h pe abatere la macaze.

probabil ca mergeau cu 70/h dar cu siguranta nu accelerau in halul în care o fac unii vatmani de aici.
Stiu si eu cand pune un vatman o frana cand se baga ca orbii cu masinile in fața lui, dar e un vatman care pornește de pe loc ca avionul, de îți e mai mare mila de cei care stau în picioare, că-i vezi cum le zboară corpul și de-abia îl susțin cu mâna de bară.

O chestie tot mai întâlnită:
- dacă sunt două tramvaie într-o stație, cel din urmă nu oprește în stație pentru că el consideră că a oprit, chiar dacă e cu 50m în spate.
Astfel calatorii coboara in voie, dar cei care urca nu stiu daca sa alerge spre tramvaiul care e oprit in spatele statiei sau sa-l astepte acolo ca vine el si opreste in statie. De obicei vatmanii pornesc fara discutii.

Aceasta postare a fost editata de m1ha1: 22 octombrie 2009 - 21:50

0

#697 Useril este offline   Vali 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 1531
  • Inregistrat: 04 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Modeling feroviar, transportul in comun(in special trolebuzele :D)

Postat 22 octombrie 2009 - 21:49

In tramvaiu in care a fost vatmanu si a zis ca sa rupt reteaua era 3448 cel cu remorca 3624 carei pe stanga cu grafity... si la accidentu de azi de la ora 16 ma refeream:) cum o zis cseh. <_<
0

#698 Useril este offline   fan 

  • Vatman
  • Grup: Conducator vehicule
  • Postari: 147
  • Inregistrat: 11 iunie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Tramvaiele

Postat 28 octombrie 2009 - 16:42

Citeaza

Apropo de Timişuri... a existat vreun sistem de frânare cu solenoid şi discuri de frână pe remorci? Sau se foloseau exclusiv frâna electrică + frâna pneumatică, eventual şi frâna electromagnetică (deşi la multe vagoane lipsea aceasta din urmă)? Frâna de staţionare era exclusiv frâna pneumatică, sau exista o frână cu resort de acumulare?


Frana de stationare era exclusiv cea pneumatica care se facea prin discurile de frana montate pe osii, fiecare osie avea cate un disc, atat la vagon cat si la remorca franarea se facea identic prin apropierea placilor de franare de discurile de frana, cand au parasit fabrica Timisurile (II) aveau un fel de "frana electrica" - solenoizi si pe remorci dar acestea au avut viata scurta, eu personal nu am prins asa ceva in 1992, cat despre patine (frana electromagnetica) nici nu visam, in cei 5 ani lucrati la regie nu stiu daca am prins 5 zile vagon cu aceste frane functionale si mai ales eficiente.Ultimul lot de Timisuri care a ajuns la Oradea nu mai avea robinet la frana pneumatica in cabina, frana pneumatica fiind actionata din controller la ultimul contact de frana si defranarea se producea pe pozitia 0, franarea era identica ca la tipul precedent.

Pentru mers controllerul de Timis II avea 12 pozitii de mers (frecvent vatmanii foloseau termenul de "in 12" pentru ultimul contact) acum se prea poate ca intre 2 pozitii existau mai multe contacte de aia sti tu de 17, oricum cand am vazut controllerul orizontal desfacut(cel de sub cele 2 scaune din spatele cabinei) erau o groaza de contacte in perechi de 2 fiecare in cate o camera speciala, de fapt in niste casete anti flamare ).
0

#699 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 30 octombrie 2009 - 13:42

Astazi am vazut ca 3475, pe linai 2, recent scos de la RK, deja a fost lovit in partea stanga :oops:
Si 3552 cand l-au reparat in fata, ca in spate are caroseria este scoasa in afara...
0

#700 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 30 octombrie 2009 - 13:46

In AGENDA de azi a aparut un accident cu 3521

Imagine postata

BMW izbit de un tramvai plin cu calatori

Momente de cosmar pentru calatorii dintr-un tramvai de pe linia 1, care se indrepta astazi spre Piata Libertatii. Garnitura a izbit un BMW condus de un tanar neatent. Din fericire nu a fost nimeni ranit, insa atat cei aflati in tramvai, cat si soferul, au tras o sperietura zdravana.

Tramvaiul plin cu calatori a oprit la semaforul din dreptul Hotelului Continental si, cand sa plece mai departe, s-a ciocnit de autoturismul al carui sofer era obligat sa mearga tot inainte. Tanarul de la volan se pare ca a incurcat indicatoarele. Semnalul acustic al vatmanului nu a facut decat sa-l sperie. O bubuitura puternica s-a putut auzi de la cateva strazi departare. Nu a fost nimeni ranit, nici calatorii, nici soferul, in schimb portierele din stanga au fost atat de indoite incat tanarul nu le-a mai putut deschide. Din cauza accidentului, circulatia tramvaielor inspre Piata Libertatii a fost blocata astazi, pret de cateva zeci de minute.

Sursa: http://www.agenda.ro/news/news/24325/bmw-i...u-calatori.html
0

Arata acest topic


  • (119 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 33
  • 34
  • 35
  • 36
  • 37
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi