București
#341
Postat 19 octombrie 2009 - 22:15
-Piata presei libere
-Ghencea
-Piata Sf.Vineri
-Sf.Gheorghe
-Pasaj Colentina(Helitube)
-Romprim
-Faur Poarta 4
Si ar mai fi.Insa nu imi mai vin mie in minte acum.
#342
Postat 20 octombrie 2009 - 20:26
Eta Floreasca, la 19 Oct 2009, 23:15, a spus:
-Piata presei libere
-Ghencea
-Piata Sf.Vineri
-Sf.Gheorghe
-Pasaj Colentina(Helitube)
-Romprim
-Faur Poarta 4
Si ar mai fi.Insa nu imi mai vin mie in minte acum.
Ce ti-am bolduit nu sunt terminale. Terminale adevarate in Bucuresti sunt numai cele trei: Piata Presei Libere, Ghencea si Sf. Vineri (pe jumatate).
Visor a intrebat de terminale care au si peroane...
#343
Postat 20 octombrie 2009 - 21:05
La cele zise de Eta Floreasca (şi ne-bolduite de Iasmin) putem adăuga Comp. Comercial Băneasa, Complex West Park, Granitul, (chiar dacă e mai rudimentar), Depoul Alexandria şi chiar Romprim (acolo oricum vin din an în Paşte cele două linii de autobuz - 418 şi 419 - nu au nevoie de mai mult de un peron).
Interesant e şi capătul lui 112 de la Mezeş... acolo autobuzele intră, întorc şi staţionează în (fosta) autogară.
#344
Postat 20 octombrie 2009 - 21:21
Va multumesc.
#345
Postat 20 octombrie 2009 - 22:59
Nu prea am aşa multe poze (pe vremuri pozam şi eu exclusiv ca Stfp, mă interesa numai vehiculul), dar cred că ideea se înţelege.
Valea Argeşului - cap linii 69, 71, 173, 268
În poze: Ikarus #18 (casat), Ikarus #21 (casat), Dac #2332 (casat)
Fisiere atasate
-
0018_168_002.jpg (587.36K)
Number of downloads: 9 -
0021_168_002.jpg (634.74K)
Number of downloads: 10 -
2332_173_004.jpg (523.89K)
Number of downloads: 7
#346
Postat 20 octombrie 2009 - 23:03
În poze Daf #819 ,,High-Life Bus" (casat)
Fisiere atasate
-
0819_268_035.jpg (571.18K)
Number of downloads: 9 -
0819_268_036.jpg (543.91K)
Number of downloads: 12
#347
Postat 20 octombrie 2009 - 23:06
În poze Dac 217E #7437 (casat), Daf #817 (casat), Citaro #4108 (din păcate încă în circulaţie).
Fisiere atasate
-
0817_si_4108_381_Piata_Resita.jpg (599.76K)
Number of downloads: 11 -
7437_076_008.jpg (659.35K)
Number of downloads: 10
#348
Postat 20 octombrie 2009 - 23:14
În prima poză Citaro #4729; în a 2a poză Dac #590 pe linia temporară 641 (s-au făcut lucrări la linia 41; autobuzul a fost casat); în pozele 3 şi 4 dubele care intră ILEGAL în terminal (inclusiv pe peroanele acestuia) pentru a lua călătorii care aşteaptă autobuzul spre comunele din jur. Fac asta doar când este la capăt şi autobuzul respectiv (autobuzele alea au câteva curse pe zi; dubele au mai multe, dar atunci când nu e autobuz se mulţumesc să stea lângă staţia de coborâre a lui 41 şi să urle dubarii în gura mare unde merge duba lor); pe fundalul ultimei poze se vede şi peronul pentru linia 330 şi autobuzul de rigoare.
Fisiere atasate
-
4729_105_002.jpg (568.46K)
Number of downloads: 2 -
0590_641_010.jpg (527.11K)
Number of downloads: 5 -
IF_03_CPM_444_002.jpg (514.43K)
Number of downloads: 3 -
IF_03_CPM_444_005.jpg (551.68K)
Number of downloads: 5
#349
Postat 20 octombrie 2009 - 23:16
În poze: 2 autobuze Rocar de Simon, cu numerele #1011 şi #1070, ambele pe linia 221 (din trei câte erau pe traseu atunci...), Dac #2645 (casat) şi Citaro #4324.
Fisiere atasate
-
1011_1070_221_Ghencea.jpg (602.32K)
Number of downloads: 6 -
2645_4324_Ghencea.jpg (584.65K)
Number of downloads: 5
#350
Postat 20 octombrie 2009 - 23:20
În poze: Dac #454 (acum casat), Dac #2098 (acum casat), Dac #2616 (pe linia 603, actuală 455)(casat) şi Irisbus Citelis #5326.
Fisiere atasate
-
0454_407_008.jpg (526K)
Number of downloads: 5 -
2098_455_002.jpg (547.46K)
Number of downloads: 4 -
2616_603_001.jpg (458.61K)
Number of downloads: 4 -
5326_096_004.jpg (71.9K)
Number of downloads: 8
#351
Postat 21 octombrie 2009 - 19:26

#352
Postat 21 octombrie 2009 - 19:27

Mersi fain, si pentru prezentare!
Imi plac foarte mult acelea "combinate" autobuz+troleibuz.
DAC se accepta oricand!
#355
Postat 22 octombrie 2009 - 17:13
#356
Postat 22 octombrie 2009 - 20:51

Iasmin, 2009-2007=2; 2009-2006=3 ... până la 7 sau 8 e ceva distanţă.
---
Mai adăugăm un V3A-93 în parcul rece al Depoului Titan: #292, care tocmai era să fie transformat într-un V2A şi un V1A

Ca rezultat, articulatia a doua s-a rupt complet si traficul a fost dat serios peste cap. La dispozita calatorilor s-au pus la dispozitie autobuze scoase de pe 102, 103 si unicul (!) autobuz de pe linia 400, autobuze care opreau unde aveau chef soferii, deci dinspre Morarilor spre Republica mergeau goale (ca opreau dupa intersectie la ,,locul faptei", ci nu inainte unde e statia de tramvai).
Multi muncitori lucrau o ora mai tarziu la macaz (spiritele erau cam incinse, se contraziceau pe tema schimbarii macazului). Macazul cu pricina:

Articulatia a ramas acolo...

Vagonul a fost dus la Republica pe diagonala si lasat acolo pana la o ora la care va putea fi tras spre Depoul Titan, urmand a ingrosa randurile vagoanelor precum #066.


#357
Postat 23 octombrie 2009 - 13:29
#358
Postat 24 octombrie 2009 - 10:33
cseh_17, la 22 Oct 2009, 16:26, a spus:
In loc sa comentezi direct NON-SENS, mai bine ai pune tu poze mai noi daca ai!
Eu as incepe cu prezentarea Capului de linie Dridu.
PS: Dar dupa cum observati se pare ca nu se primesc poze atasate pe alte hosturi si forumuri si de asemenea se afiseaza o eroare la tema forumul sau daca imi aduc bine aminte chiar la softul forumului. Eu am incarcat sa imi fac datoria dar, dupa cum observati nu se primesc linkurile de la poze. Programul si timpul meu este foarte limitat (multe reportaje in capitala) la care mai adaugam si facultatea.
Fisiere atasate
-
Nu_merg_atasate..JPG (187.98K)
Number of downloads: 28
Aceasta postare a fost editata de Iasmin: 24 octombrie 2009 - 10:36
#359
Postat 24 octombrie 2009 - 13:48
#360
Postat 24 octombrie 2009 - 15:42