STP Timișoara Forum: Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Germania - Bundesrepublik Deutschland - Federal Republic of Germany Berlin - Hamburg, Munich, Cologne, Frankfurt, Stuttgart Evaluare topic: ***** 3 Voturi

#161 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 21 septembrie 2009 - 21:08

Totusi, mai au cateva trase pe dreapta si cateva in circulatie, deci am mai putea lua cateva :D
0

#162 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 03 octombrie 2009 - 12:51

Grafice de circulatie ale tramvaielor din Bremen, gasite in tramvaiele sosite de curand (BSAG):

Fisier atasat  DSCF3116.jpg (159.01K)
Number of downloads: 30 Fisier atasat  DSCF3117.jpg (365.97K)
Number of downloads: 33
0

#163 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 03 octombrie 2009 - 14:33

Foarte faina ideea, la noi de ce nu s-ar putea face asa ceva ? :D

Aceasta postare a fost editata de alecs: 03 octombrie 2009 - 14:34

0

#164 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 03 octombrie 2009 - 16:31

De putut s-ar putea, doar ca printarea acestor brosuri ar implica o cheltuiala in plus in bugetul RATT.
Poate ar fi mai bine ca pe banii aceia sa cumpere cateva flacoane de Domestos pentru dezinfectarea tramvaielor.
0

#165 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 03 octombrie 2009 - 21:16

=>>Videoclipul ii apartine lui Buspilot32.
3537 cu toata viteza inaite!
0

#166 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 04 octombrie 2009 - 14:20

S-ar putea posta pe site şi să şi le printeze fiecare.
0

#167 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 octombrie 2009 - 20:43

O poza mai veche gasita azi:

Imagine postata Mannheim 1992.
0

#168 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 15 octombrie 2009 - 22:13

Oau, e partial low floor. :unsure:
De am putea cumpara si astfel de vagoane....
0

#169 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 octombrie 2009 - 06:43

Vezi postareaChagall, la 15 Oct 2009, 23:13, a spus:

Oau, e partial low floor. :unsure:


Si asta era in '92 !
0

#170 Useril este offline   Gygyman6 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3164
  • Inregistrat: 07 ianuarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 octombrie 2009 - 12:24

De ce mai are un far jos unde e cupla?
0

#171 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 octombrie 2009 - 19:25

L-am vazut si eu, dar nu stiu ce rol are. Oricum nu e "tiuning", e pus acolo cu un scop. :P
0

#172 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 16 octombrie 2009 - 19:45

Probabil pentru ca este destinat traseelor metropolitane. O fi far de ceata. Pe camp mai apare cate o caprioara, un iepure... pe linia de tramvai.
0

#173 Useril este offline   Wegmann 

  • Membru Gold
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 2282
  • Inregistrat: 09 decembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Erlangen/Nürnberg

Postat 16 octombrie 2009 - 20:32

E "semimetropolitan". Rheinau e oficial cartier al orasului Mannheim, insa de fapt e la cativa kilometri de orasul in sine. Tramvaiele au fost initial GT6 care au primit un modul low-floor la mijloc si astfel au fost transformate in GT8(N). In total au fost modernizate 23 de vagoane folosindu-se 46 de GT6 vechi. Tramvaiul din poza lui Florin la ora actuala circula in Lodz (Polonia).

Fisiere atasate


0

#174 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30201
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 16 octombrie 2009 - 22:56

Chiar am mers cu el la vremea respectiva. Ma bucur ca inca mai circula, chiar daca nu la Mannheim. :P
0

#175 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4686
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 17 octombrie 2009 - 09:59

Mama, in ce stare impecabila se afla :nervos: . Super :P, zici ca deabea ieri a fost scos de pe poarta fabrici.
0

#176 Useril este offline   NDY 

  • Membru VIP*
  • Grup: VIP
  • Postari: 2439
  • Inregistrat: 07 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 octombrie 2009 - 21:17

Vezi postareaVisor, la 8 Aug 2009, 23:12, a spus:

In Leipzig tramvaiele vin mai rar ca la noi (bine programul pus in fiecare statie cu toate cursele), sunt trei tipuri de linii de tramvai:

Zile lucratoare
- intens circulate: interval 10-15 min
- linii mediu folosite: 20-25 min
- linii rar solicitate: 30-35

Zile nelucratoare
- 20-25 min
- 30-35 min
- 40-45 min


Sincer va zic, mi-a fost GREU sa ma acomodez cu programele astea, ca la RATT se circula mai bine si in weekend. Acolo Duminica chiar e teroare (mai ales ca in zile lucratoare tramvaiul pe care il foloseam pentru a ajunge la camin avea 30-40 intervalul, iar de la ora 21:00 nu mai circula, asta in weekend, chiar imi punea rabdarea la incercare de multe ori si inzilele lucratoare, gadindu-ma la situatia RATT-ului mai buna!), pentru ei nu. In plus multe linii nu circula dupa ora 20:00!!!
Vatmanii au pauze de 10 si 20 minute la fiecare capat, n-au probleme cu traficul, dar deja intram in alte discutii despre mentalitate, creativitate, cooperare si intelegere pentru legaturile sefi - soferi/vatmani

Dar NU am vazut in Berlin, Dresden, Lepzig sa fuga vreun om dupa mijlocul de transport, doar situatia in care urcau multi calatori din statia respectiva si cel care fugea ajungea pana sa urce ultimul calator! Dar sa astepte un tramvai dupa cineva.... :nu:


Am fost si eu in Leipzig o luna, am vazut ca se circula putin "altfel" decat la noi, dar nu e chiar asa...adica, la ore de varf, pe majoritatea liniilor, distanta dintre tramvaie este de maxim 10 minute, au fost si situatii in care urmatorul tramvai venea dupa numai 6 minute...Duminica, n-am vazut niciun tramvai care sa vina chiar din 40 in 40 de minute, insa da, puteai sa astepti si peste 20 de minute. Tramvaiele vin foarte punctual, iar de plecat, nu intarzie nicio secunda (Visor, daca iti amintesti cum era in fata garii <_< Daca n-aveai grija, te lua tramvaiul din plin...). Am vazut cativa oameni care alergau dupa tramvai, si care, bineinteles, nu l-au mai prins, acesta plecand chiar din fata lor (vatmanul mai trebuia sa astepte 5 secunde, dar n-a facut-o...ceea ce imi reaminteste de spiritul "robotizat" al nemtilor in general...). In rest, am ramas placut impresionat de promptitudine si de viteza cu care puteai strabate chiar si 20 de km de traseu (maxim 40 de minute). Tramvaiele in sine nu m-au impresionat, mai mult de jumatate sunt Tatre vechi reconditionate, care circula cu 2 vagoane motor si o remorca care nu are nicio legatura cu Tatrele... :huh:
0

#177 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 17 octombrie 2009 - 21:32

Da, la prima vedere vin tramvaiele bine, dar sunt multe si cu E (care nu merg chiar pana in capatul traseului), iar acelea si in oreede de varf sunt minim 10 minute deasteptare.
Sunt si 30-35, 40-45, doar sambata, recte duminica, cei drept pe linia 11, care e totusi interurbana. Dar are bun fapt ca e si 11E care merge pana la capatul orasului.
Asa e, la gara ajungeau si cu 2 minute inainte de plecare, dar asa este realizat graficul, deoarece fiind multe trasee pe aceeasi sina, iar peronul "impartit" in doua, tramvaiul face doua opriri, si astfel pleaca exact in grafic. Dar chiar e laudabila aceasta chestie chiar daca ei sunt "robotizati de fel in toate, chiar si in viata de zi cu zi.
La autobuze sunt mai rele graficele. <_<

Totusi ei au facut investitii in multe autobuze Mercedes noi, in cateva tramvaie Bombardier cu capacitate enorma pentru pasageri, cu toate optiunile, care costa, si sa nu uitam ca ei au si "tramvaiul lor" adica model creat in orasul Leipzig, Leoliner.
0

#178 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 17 octombrie 2009 - 21:50

Scuze de off-topic, daca mai e ceva continuam in topicul Germania. <_<

Din Zile lucratoare:
Fisier atasat  gf.JPG (16.86K)
Number of downloads: 28
0

#179 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 17 octombrie 2009 - 22:21

Alte poze din Leipzig, februarie-martie 2009.

Vehicule, infrastructura

Fisiere atasate


0

#180 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 17 octombrie 2009 - 22:27

@NDY:: din ce am văzut prin afară, majoritatea tramvaielor nu au deloc oglinzi retrovizoare (nu au nevoie, că uşile sunt automate). Vatmanul a stat până i s-au închis toate uşile şi după aia a plecat. Am păţi şi eu aşa de câteva ori la Viena.
0

Arata acest topic


  • (32 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi