cseh_17, la 22 Mar 2009, 21:04, a spus:
O alta 'bijuterie' ese aceasta harta, care apare pe un Ikarus... (nu am redimensionat pozele ca sa nu se piarda detaliile) Scuzati calitatea pozelor!
Visor, la 23 Mar 2009, 14:01, a spus:
Adevarata bijuterie! Harta e din #321, 323 sau 324 asa-i? Numai acestea erau Ikarusuri inainte de '99, cand existau traseele respective.
Ceea ce mi se pare interesant sunt liniile 34 si 37 spre Sacalaz, care nu le-am mai vazut in nicio harta din vremea aceea.
Plus, nu-mi vine sa cred, cred ca e o greseala, sunt prea multe linii care ies din oras pe strada Lugojului: 24, 26, 27, 30 si 35. Nu sunt atatea destinatii in partea aceea cate linii au scris. Stiam numai de 26 (Aeroport) si 30 (Ghiroda).
Asta explica alegerea numerelor utilizate de regie pentru liniile metropolitane. Nu este altceva decat "reinventarea" traselor vechi, la un pret nou.
Oricum, chiar si cu preturile acestea trebuie precizat ca reintroducerea acestor linii usureaza viata multor timiseni care nu aveau alta posibilitate de a ajunge in Timisoara decat cu autoturismele personale sau cu ocazia.