STP Timișoara Forum: București - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

București

#301 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 08 octombrie 2009 - 21:39

ICPE SAERP SA a realizat impreuna cu URAC RATB primul tramvai actionat cu motoare asincrone din Romania.
El a fost dotat cu o instalatie de AC in cabina vatmanului, afisiaj Hannover, geamuri culisante identice cu cele montate pe CH-PPC-u, masca si tampon, faruri rotunde.
Prototipul V3A-93-CA (#205)a fost omologat in date de 25.09.2009 , trecand cu brio toate probele. Ultima proba efectuata de el au fost cele 3 ture in linia 41, in noaptea de 21- 21 septembrie 205 a executat probe tehnologice de rampa care au durat in jur de 40 de minute. Urmand sa se monteze taxatoarele si sistemul SAT, iar pe data de 09.10.2009 va fi livrat catre Depoul Alexandria.
Momentan este singurul TRAMVAI TIP V3A-H MODERNIZAT CU TRACTIUNE CU MOTOARE ASINCRONE.
Cateva poze din timpul probelor efectuate cu succes + fisa tehnica a vagonului.
:rolleyes: :lol: :coolspeak:

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 08 octombrie 2009 - 21:42


#302 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 octombrie 2009 - 21:58

Lasand design-ul deoparte, la caracteristicile pe care le are, un astfel de tramvai ne-am dori si noi. :rolleyes:
0

#303 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 08 octombrie 2009 - 22:06

Deci pana la urma se poate sa se cumpere si ceva pur romanesc .

#304 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10295
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 octombrie 2009 - 23:46

Nu stiu daca in momentul de fata exista proceduri legale care sa permita achizitionarea lor de la URAC sau RATB.
Chiar si la autobuze/troleibuze SH, "marile" regii din tara prefera sa caseze un mijloc de transport perfect functional decat se le doneze altor regii care chiar ar avea nevoie de ele din cauza procedurilor birocratice de achizitie, respectiv transfer. Cazuri concret: troleibuzele casate de la Timisoara, sau autobuzele casate din Bucuresti.
0

#305 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 09 octombrie 2009 - 01:45

Deci RATB URAC poate produce din nou tramvaie si a recapatat licenta de producator, dar in lipsa comenzilor se axeaza doar pentru productia interna si o la o perioada de timp mai produce cate un prototip.
La ora actuala RATB are cinci prototipuri de tramvaie dintre care:
1) 3001 V2S-T parca este stricat si astepta sa ajunga la RK la URAC (fabricat 1998);
2) 3002 V2S-T este la URAC pentru RK urmeaza in cateva saptamani sa intre in probe (fabricat 1999);
3) 3003 V2A-T (Bucur 1) circula in linia 8 (fabricat 2000) ;
4) 401 Bucur LF circula momentan numai in linia 21 (fabricat 2007);
5) 205 V3A-93-CA urmeaza sa fie livrat catre Depoul Alexandria urmand sa circule la inceput in linia 32, urmand sa fie repartizat titular in linia 41 (fabricat 2009).

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 09 octombrie 2009 - 01:47


#306 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 octombrie 2009 - 07:22

40. Comp. R.A.T.B. Titan, Bd. Th. Pallady, Bd. 1 Decembrie 1918, Bd. Basarabia, Cal. Călărasilor, Bd. Corneliu Coposu, Piata Sf. Vineri.
56. Republica, Bd. Basarabia, Cal. Călărasilor, Bd. Corneliu Coposu, P-ta. Sf. Vineri.

---
14.Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Str. Ziduri Mosi, Sos. Colentina, Cal. Mosilor, Str. Sf. Vineri, P-ta. Sf. Vineri.
55. Granitul S.A., Sos. Pantelimon, Sos. Iancului, Bd. Pache Protopopescu, Str. Traian, Cal. Călărasilor, Bd. Corneliu Coposu, Piata Sf. Vineri.

Dacă sunt identice traseele astea, eu mă duc şi mă arunc sub primul 55.

Traseul 30 până în 200x a dispăraut tocmai pentru că îl dubla destul de mult pe 15 (e drept, 15 o lua pe la Filaret şi 30 prin Bd. Coşbuc). A reapărut imediat ca linie scurtă între Fizicienilor (unde rebrusa) şi Baba Novac, iar la 30 martie 2002 (dacă nu mă lasă memoria) a fost prelungit prin Şos. Mihai Bravu - Cal. Vitan - Bd. Octavian Goga - Pasaj Mărăşeşti - Bd. Mărăşeşti - Str. 11 Iunie - Bd. Regina Maria - Piaţa Unirii şi retur, cu precizarea că, la întoarcere, în lipsa macazului de virat dreapta dinspre Mihai Bravu spre Bd. Camil Ressu, tramvaiele de pe linia 30 mai mergeau o staţie pe Mihai Bravu, unde intrau pe Str. Dristorului (deci făceau vechea buclă de la Baba Novac). Când lucrările la linia 41 au avansat până la intersecţia Bd. Braşov cu Bd. Timişoara, s-au lăsat doar 2 V2A-2S la Depoul Dudeşti, restul mergând la Militari pentru linia 48. Dep. Militari - intersecţia Bd. Braşov - Bd. Timişoara (vorba vine, întorceau la Compasului, cu o staţie înainte), unde circulau alături de #3001 şi #3002 (pe atunci perfect funcţionale). Astfel, în zona Dristorului a apărut linia scurtă 22 Baba Novac - Fizicienilor (cu un tramvai pe traseu şi un interval de 22 de minute dacă nu m-a lăsat memoria), 30 fiind scurtat la Baba Novac (că nu mai erau bidirecţionale suficiente). După finalizarea lucrărilor la 41, V2A-2S-urile au revenit la Dudeşti şi linia 30 a revenit pe traseul iniţial. Nu mai ştiu exact cât a durat până ce s-a redeschis circulaţia tramvaielor mai departe spre Piaţa Titan, dar atunci s-au unit 27 cu 30 (sub indicativul 27), pe traseul Comp. RATB Titan - Piaţa Unirii. Rocada cu 19 (19 circula atunci prin Cal. Dudeşti şi 27 prin Cal. Vitan, acum sunt invers) s-a făcut mai târziu.

O fi #205ul cu motoare noi (şi acţionarea de rigoare), dar în niciun caz nu e fabricat în 2009, ci prin 1997 (nu mă înjuraţi dacă o fi 1998, nu am lista la îndemână).
Despre LF... practic s-a dat un tur din linia 21 la Dep. Dudeşti. Uneori mai trimit şi altceva (am văzut şi PPC şi V3A-93), că se mai întâmplă să aibe probleme cu LF-ul (sau să fie trimis la parada tramvaielor).

Apropo, nu accept să fiu corectat de unul care scrie substantivele proprii cu literă mare. Şi asta parcă tot în clasa I se învaţă, nu?
0

#307 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 09 octombrie 2009 - 11:50

Imi cer scuze defapt a avut RK in 2009 vagonu 205. In mod normal s-ar putea spune ca este vorba de o reconstructie.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 09 octombrie 2009 - 14:17


#308 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 octombrie 2009 - 13:49

Să zicem că s-ar putea spune că e reconstrucţie... dar R.A.T.B. nu a făcut decât să desfacă interiorul (melamină, scaune etc.) şi să modifice botul... restul tablei, şasiul şi alte elemente au rămas cele originale, construite de Electroputere Craiova. Tare îmi e că şi boghiurile sunt tot cele vechi, pe care s-a înlocuit motorul... deşi mi se pare ciudat ca un motor de c.a. trifazat, cu rotor în scurt-circuit, să fie la fel de mare ca unul de c.c.. E drept, puterea e aproape dublă.

Apropo de RATB, de azi linia 122 s-a prelungit până la Piaţa Victoriei, iar liniile din Băneasa... mi-e groază să vă spun, aşa că o să copiez de pe www.ratb.ro ... să vedeţi şi voi ce varză cu carne a ieşit:

Incepand din data de 10.10.2009, traseele liniilor 112, 148, 149, 205, 261 si 301 vor fi modificate
Vineri, 09 Octombrie 2009

Din cauza restrictiilor de trafic impuse de Ministerul Transporturilor in zona Pasajului Baneasa (interzicerea traversarii DN1 in intersectiile B-dul Ion Ionescu de la Brad � B-dul Aerogarii si Str. Constantin Dobrogeanu Gherea � Str. Elena Vacarescu), incepand cu data de 10.10.2009, autobuzele liniilor 112, 148, 149, 205, 261 si 301 vor circula pe trasee modificate, astfel:
Linia 112 va functiona pe traseul actual intre terminalul ,,CFR Constanta�� si intersectia Sos Pipera/Str. Nicolae Caramfil, apoi modificat in ambele sensuri pe Str. Nicolae Caramfil, Bd. Aviatorilor, Piata Charles de Gaulle, Bd. C-tin Prezan, Sos. Kiseleff, Piata Presei Libere, Bd. Poligrafiei, Sos. Baiculesti, Sos. Straulesti, Str. Coralilor, Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucurestii Noi, apoi traseul actual.
Liniile 148 si 149 vor functiona pe un traseu modificat pe sensul spre Aeroport Baneasa, de la terminalul �Piata Presei Libere�, pe Sos. Bucuresti-Ploiesti, Aeroport Baneasa, apoi traseele actuale. Celalalt sens un se modifica.
Liniile 205 si 261 vor functiona pe un traseu modificat pe sensul spre cartier Vatra Noua, de la �Piata Presei Libere�, pe Bd. Poligrafiei, Sos. Baiculesti, Sos. Straulesti, Bd. Ion Ionescu de la Brad, apoi traseele de baza. Celalalt sens un se modifica.
Linia 301 va functiona pe un traseu modificat pe sensul spre Piata Romana, de la intersectia Sos. Bucuresti-Ploiesti/Bd. Aerogarii, pe Sos. Bucuresti-Ploiesti, Piata Presei Libere, Sos. Kiseleff, Bd. C-tin Prezan, Piata Charles de Gaulle, Cal. Dorobantilor, apoi traseul actual.
0

#309 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 09 octombrie 2009 - 14:16

Deci 301 va avea 90% cam acelasi traseu ca linia 331.
148 si 149 sunt cam inutile la o masina pe fiecare linie, la vremea cand au fost infintate erau utile dar acuma siau pierdut utilitatea.
149 ajuta linia 304 cand acesta avea 3-4 masini dar acum cand linia 304 are peste 8 masini este inutila.
148 ajuta linia 301 dar si acesta acuma are un interval de succedare de maxim 10 minute este si ea inutila.
205 este benefica dar are un interval de succedare foarte mare, mai benefic este sa pleci de la Gara de Nord cu 97 decat cu 205.
261 este bine gandita dar la 3 masini chiar nu o prea foloseste nimeni, daca ar avea un parc mai mare ar fi chiar aglomerata.
Motorina consumata de pomana cu 148 si 149.

Aceasta postare a fost editata de zofei.2006: 09 octombrie 2009 - 14:18


#310 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 09 octombrie 2009 - 14:50

Bun!

Ziceti, voi ca intradevar ar fi o solutie... Ok, dar hai se ne si gandim un pic!
Recunosc ca tramvaiele nostre sunt de 10X mai jalnice decat aceste prototipuri, insa daca acestea ar intra in productie de serie ar aparea urmatoarele probleme:

1. Cel mai inportant aspect este sa cva gaditi, ca ei fac cate un singur tramvai, nui 20-30-50 ,deci se concentreaza la unul singur. Nu-i strange tipul deloc.
2. Oricine ce ar zice in 10 ani, cu un asemenea prototip as aveamai multe probleme ,decat cu un tramvai SH, din Germania! (chiar zofei, a zis ca cele facute in '98 '99 sunt la RK). Si ele ar trebui sa fie ca si noi!
3. Traim in Romania, deci productia s-ar produce cu multe defecte minore ,majore...

Deci in concluzie eu consider ca mai bine circul inca 5-6 ani cu un SH din Germania, si dupaceea primesc un tramvai nou, decat sa circul 10 ani cu un prototip (produs in serie) si dupa 10 sa mai trag inca 5 cu el charpit...


Aste este parerea mea!
0

#311 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 09 octombrie 2009 - 17:21

Toată lumea visează la tramvaie noi. Sunt aproape gata să pun pariu că în următorii 10 ani nu va veni niciun tramvai nou din import în România! Poate doar la Oradea. La fel, sunt gata să pun pariu că V3A-H-ul în c.a. o să rămână prototip. Tare îmi e să nu rămână prototip şi Bucur LF, iar după ce se taie ultimele V2A-uri să se treacă la tăierea V3A-93-urilor, ca să construiască CH-PPCuri în locul lor, deşi tehnic nu e foarte greu să se înlocuiască acţionarea motoarelor şi să se modifice secţiunea C pentru a permite accesul persoanelor cu handicap. Dar cu mentalităţile împământenite de mult timp nu poţi să te pui, decât dacă razi toată conducerea unei unităţi (nu vorbesc în particular de RATB) şi pui oameni cu adevărat competenţi, după o testare viguroasă, ci nu numiţi pe criterii politice ca în prezent. Dar asta e mega-off-topic.

Revenind la situaţia din Bucureşti, suntem la limită cu parcul de tramvaie, care mai e şi prost distribuit. Adică... linia 23 circulă la 5 minute, pentru că Dep. Giurgiului nu are pe unde să le trimită... pe 7 nu se dă voie pe motiv că ,,încurcă linia 25", pe 25 nu că nu vor cei de la Dep. Militari şi pe 11 că nu vrea Dep. Alexandria. Şi uite aşa, 23 circulă la 5 minute şi 11 la 15, deşi 11 e mult mai folosit decât 23 (care nu are nici macar 1m de traseu pe care sa nu circule şi altceva).
La Timişoara, de bine, de rău, deşi vagoanele sunt vechi, circulă relativ bine.

Despre ,,cât de jalnice" sunt tramvaiele din Timişoara, stai să le vezi pe cele din Bucureşti care nu au avut RK de curând...
0

#312 Useril este offline   marioamore 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 27 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 09 octombrie 2009 - 21:11

In concluzie de maine incepe dezastru pt voi,iar in Timisoara se vaieta pt 1 km de coada pe Republici sau la Bastion !si pe dn 1 stai o ora, am vazut si eu
0

#313 Useril este offline   dAImon 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 3889
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 octombrie 2009 - 14:14

Pai, [marioamore], nu tinem musai sa ajungem in acelasi hal ca si ei :rolleyes: , dimpotriva. Si c-ai amintit de Bastion, coada aia blocheaza uneori firobuzele si autobuzele care au capat la Posta Mare (deci 5 linii: 40, 42, 15, 16, 19).
0

#314 Useril este offline   marioamore 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 50
  • Inregistrat: 27 iunie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 10 octombrie 2009 - 15:43

pardon fara 19,si coada e de cat 500 m?? si cam singura din oras pentru ca e centrala zona dar in rest eu ziceam sa nu ne mai vaitam! Sau tu te vaieti destul de des din cauza traficului?Eu tot vad la analog ca avem un trafic infernalsi avem pentru ca e legea junglei tiruri pe la mall sau prin centru bulevarde prea inguste vezi Calea Torontalului sau Calea Bogdanestilor si asa mai departe
0

#315 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 10 octombrie 2009 - 16:29

Vezi postareamarioamore, la 10 Oct 2009, 16:43, a spus:

pardon fara 19


Si 19 are coada in apropiere, pe Bd. Michelangelo (de la Statia M. Eminescu) pana la Complex Studentesc. Portiunea aia la fel si pentru 15, 16, 42 si E2, acestea care au si la intors coada pe acelasi bulevard, coada legata tot de cea de la Bastion.:rolleyes:

Dar suntem cazuti din topic deja...
0

#316 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 10 octombrie 2009 - 20:13

Iată ce se întâmplă dacă pui un giratoriu, cu exact 15 (!) semafoare pe el şi laşi distanţa dintre 2 staţii de tramvai cu linie ne-separată de trafic... colac peste pupăză s-a mai montat un semafor (cam la 100 m în spatele meu, înainte de staţia de tramvai) cu faza principală pentru un mall ce va fi inaugurat în curând în zonă (deci pentru toate SUVurile parveniţilor care vor merge la mall şi care le vor lăsa pe trotuar, cum să intre ei în parcare?). În concluzie, ce vedeţi în poză e trafic lejer pe lângă ce o să fie peste o lună când se deschide mall-ul.

Revenind la giratoriu, tramvaiul are fază separată faţă de restul maşinilor (şi trece prin mijlocul rondului), suficient de scurtă cânt să mai rămână odată în rond (bine, în general vatmanii forţează nota şi traversează intersecţia). Automobiliştii de pe linie, însă, nu se comportă ca nişte tramvaie, deci blochează tramvaiele (nu pornesc când e verde pt. ele).
Ignoraţi marcajul şi semnul ,,nu blocaţi intersecţia", nimeni nu dă 2 bani pe el.

Este vorba de intersecţia Bd. Timişoara cu Bd. G-ral. Vasile Milea. O staţie mai în faţă este giratoriul de la Rzoare, cu cele 15 semafoare diferite.

Fisiere atasate


0

#317 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 10 octombrie 2009 - 21:45

205 a fost predat 09.09.2009 definitiv catre Depoul Alexandria. El va iesi in traseu cu calatori peste aproximativ 10 zile, adica 19 Octombrie 2009. Pana atunci el va efectua aproximativ 500 de km fara calatori in care se vor scolariza circa 6 manipulanti (3 la SCH 1, idem la SCH 2) pentru a conduce acest tip de vagon. Rodajul tramvaiului va incepe de marti pe un traseu cu un flux de tramvaie mai mic, probabil fiind cel din zona Valea Cascadelor si Ghencea. Principala linie pe care va circula dupa rodaj va fi 41.

#318 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 13 octombrie 2009 - 16:02

Sa inceput de cateva luni modernizarea vagoanelor V2A - S si transformarea lor in V3A - S la RATB - URAC:
Acestea sunt V2A-2S : #4037, #4038, #4039, #4040, #4041, #4042, #4043, #4044.
Cele modernizate in V3A - S sunt :#4037; #4041, #4043, #4044.
In anul 1983, in cadrul actiunii diversificare si specializare a parcului de tramvaie, a inceput realizarea vagoanelor V3A si V2A bidirectionale ,cu doua posturi de conducere si usi pe ambele parti, destinate unor trasee care nu permit constructia de bucle de intoarcere sau a unor trasee provizorii, in constructie sau reparatii capitale.
Mai jos o galerie foto cu V2A - S inainte de mordernizare si dupa modernizare plus restu de V2A - S nemodernizate.
De specificat toate circula in linia 44.

#319 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12614
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 13 octombrie 2009 - 18:08

Interesanta schibare de look... Arata binisor... Insa tot nu sunt noi :)
0

#320 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8421
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 13 octombrie 2009 - 18:08

Mai e nevoie de tramvaie cu doua posturi de conducere sau acestea circula numai pe timpul lucrarilor, cand se scurteaza traseul?
La noi se recurge la modificarea traseului suferit de lucrari, catre o alta bucla.
0

Arata acest topic


  • (83 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi