Visor are dreptate, tot timpul este plin autobuzul, si nu sunt numai real, metro, praktiker, ci si multe alte firme care se afla inainte sau dupa metro...
O noua linie RATT
#22
Postat 24 septembrie 2009 - 15:25
Si de ce dracu vorbiti voi de 31, cand de vreo 2 luni este E5??
#23
Postat 24 septembrie 2009 - 16:23
E foarte posibil sa aveti dreptate in privinta traficului si al numarului de pasageri (eu spun doar ce am auzit), DAR E1 ar face legatura zonei de sud cu Circumvalatiunii / zona de nord - pe cand E5 sau 31 (cum so numi) NU. Ideea era sa existe si o linie din nord spre acea zona, nu numai din sud

#24
Postat 24 septembrie 2009 - 17:03
Bun, dar o asa zisa problema de care uitati ar fi, ca E1 si E5 ,sunt ambele expres, si mai rere ori vezi ca un expres sa se intalneasca cu un alt expres. (exceptie facand, pana acum nude mult E2 si E3)