Accidente - incidente Accidente, incidente si deraieri care implica tramvaie
#581
Postat 22 septembrie 2009 - 20:02
#582
Postat 22 septembrie 2009 - 20:11


Daca vatmanul asta scapa nepedepsit....
#583
Postat 22 septembrie 2009 - 20:12

#584
Postat 22 septembrie 2009 - 20:15
#585
Postat 22 septembrie 2009 - 20:17
Fane, ai legatura...
#586
Postat 22 septembrie 2009 - 20:18
cseh_17, la 22 Sep 2009, 21:11, a spus:


Eram de pe forum.... EU! Sau eu nu sunt de pe forum?

dAImon, la 22 Sep 2009, 21:12, a spus:

Pe strada 1 Decembrie 1918 la 100 de metri de statia lui 6 de la Banatim pe sensul spre Sala Olimpia.
Si am uitat sa va zic ca vatmanului ii spuneau colegii "incepatorul"...
#588
Postat 22 septembrie 2009 - 20:53
Aceasta postare a fost editata de Gygyman6: 22 septembrie 2009 - 20:54
#590
Postat 22 septembrie 2009 - 21:36

P.S. Sper ca de data asta vatmanul va fi aspru pedepsit, nu la primul tramvai distrus mustrare verbala, la al doilea mustrare scrisa, la prima victima (Doamne fereste!) 1% din salar, etc...
Aceasta postare a fost editata de todoran13: 22 septembrie 2009 - 21:41
#591
Postat 22 septembrie 2009 - 22:02
#593
Postat 22 septembrie 2009 - 22:47
lilu, la 22 Sep 2009, 23:06, a spus:
Nimeni nu isi explica ce s-a intamplat. Tramvaiul 8 venea dinspre Calea Buziasului. A luat curba la Banatul, pe 1 Decembrie, a oprit in statie si, imediat ce s-a pus in miscare, cand era in linie dreapta, vagonul din spate a sarit de pe sine si a intrat in stalp. Calatorii au cazut claie peste gramada. Doar o tanara s-a lovit cu capul de un scaun. A fost preluata imediat de o ambulanta si transportata la spital pentru ingrijiri, dar este in afara oricarui pericol.
deci de a facut si statia de dupa curba si la plecare depeloc in linie dreapta o deraiat ..... chiar nu vad cu ce ii de vina vatmanul .
Cum spuneam si mai sus, a deraiat imediat dupa ce a iesit din curba, se vad si urmele pe asfalt. NU a oprit in statia lui 6! Avea viteza excesiva, mai ales in curba. Nici dupa ce a deraiat nu a oprit (se poate sa nu-si fi dat seama, e drept), asa ca dupa 100 de metri s-a oprit brusc in stalp. Socul a fost puternic.
Cei de la ProTV abereaza, la fel ca si cei de la Agenda. Toti pasagerii erau coborati din tramvai, vatmanul nu a venit sa opreasca pe nimeni.
Aceasta postare a fost editata de todoran13: 22 septembrie 2009 - 22:50
#594
Postat 23 septembrie 2009 - 08:21
Chagall, la 22 Sep 2009, 21:17, a spus:
Fane, ai legatura...
Auzi bine ca esti tu destept si le sti pe toate sincer m-am plictisit de ironiile tale asa ca iti recomand sa-ti cauti o alta tinta si sa-ti mai cizelezi comportamentul ca esti usor lipsit de bun simt, chiar daca intr-un alt mesaj considerai, te anunt ca nu suntem de "acelasi calibru" din niciun punct de vedere.
#595
Postat 23 septembrie 2009 - 08:24
lilu, la 23 Sep 2009, 01:27, a spus:
Fara suparare lilu, dar cu fraza asta ti-ai dat cu firma-n cap.

Din DEX:
PERTINÉNT, -ă, pertinenți, -te, adj. 1. (Livr.) Care se potrivește exact obiectului despre care este vorba, care este adecvat pentru ceea ce vrea să argumenteze; potrivit, nimerit, convenabil
"ABTINETE", ... alta greseala....
#596
Postat 23 septembrie 2009 - 10:13
fan, la 23 Sep 2009, 09:21, a spus:
Intr-adevar, constructiv raspuns...
Presupun ca nu pui la indoiala pagubele produse de accidentul de ieri seara (vagon distrus, nereparabil, stalp de metal rupt, asfalt distrus etc.).
Nu stiu daca ai observat, dar prin stalpul doborat se alimenta cu curent intreg traseul pe un perimetru de cel putin 4km. Am incercuit cu rosu firele de alimentare ce vin de la RENEL (Statia Victoria). Toate aceste pagube nu sunt deloc de neglijat si lasa un gol destul de mare in bugetul RATT.

In momentul de fata, interesul nostru este sa aflam cauzele producerii accidentului (defectiune tehnica sau eroare umana) pentru a preintampina pe viitor astfel de incidente. Sper ca pana aici esti de-acord cu mine domnule FAN.
Luand in considerare faptul ca infrastructura de pe acel traseu a fost recent modernizata, iar tramvaiul in cauza se afla intr-o stare tehnica buna in momentul accidentului, toate indiciile duc la vinovatia vatmanului. Probabil de aici incolo n-o sa mai fim pe aceeasi lungime de unda si de aceea o sa vin cu "argumente" solide in acest sens.
Iata ce declara unul dintre martorii accidentului: "A venit foarte tare, încă de la AEM. Am crezut că sare de pe şină... Şi chiar a sărit. Se vede urma, că vagonul din spate a rulat destul de mult pe lângă linie. Culmea, a sărit direct în stâlp, iar partea din faţă a vagonului a fost pur şi simplu spartă. Oamenii au căzut claie peste grămadă. Era un vacarm de nedescris. Au venit ambulanţele, iar medicii au consultat mai mulţi călători, care intraseră în panică. Au luat o fată, care avea ceva răni".
In cazul in care vatmanul va fi gasit vinovat pentru acest accident, risca desfacerea contractului de munca, imputarea pagubelor provocate de pe urma accidentului si daune morale celor raniti in accident.
#597
Postat 23 septembrie 2009 - 10:56
Aceasta postare a fost editata de fan: 23 septembrie 2009 - 11:14
#598
Postat 23 septembrie 2009 - 17:16
Sursa: http://www.tion.ro/stiri/timis/articol/dos...090923-03524453


#599
Postat 23 septembrie 2009 - 17:26
