STP Timișoara Forum: DN 69A (Drum de legătură Autostrada A1 Arad - Timișoara - DN 69) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (13 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

DN 69A (Drum de legătură Autostrada A1 Arad - Timișoara - DN 69) In lucru - constructror ARL Cluj (Strabag)

#241 Useril este offline   Elphax 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1463
  • Inregistrat: 18 aprilie 15
  • Sexul:masculin

Postat 08 octombrie 2025 - 12:15


aproape gata
9

#242 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 08 octombrie 2025 - 22:44

Am fost sambata pe drumul de la Cerneteaz spre vest sa vad ce se intampla pe acolo, am trecut pe pasajul peste legatura noua. Cand am fost eu acolo se instalau parapeti (erai pe pasaj la inaltime fara niciun fel de protectie laterala, era cam ciudat), la cum imi parea mie atunci, era aproape de final, dar nu chiar incat sa deschida traficul acuma vineri. Poate doar pe drumul de legatura in sine, nu si intersectia de la mijloc
4

#243 Useril este offline   ccody 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 139
  • Inregistrat: 22 februarie 15

Postat 11 octombrie 2025 - 11:08

Luni dupa-amiaza o sa se deschida noul drum !

https://www.tion.ro/...itoare-2158207/
5

#244 Useril este offline   POLI™2012 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 388
  • Inregistrat: 06 martie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 13 octombrie 2025 - 06:44

DN 69A - Noua descărcare de pe A1 la Timișoara se deschide în 13.10.2025 #arlcluj



Sursa: frameD Future PRODUCTIONS

Aceasta postare a fost editata de POLI™2012: 13 octombrie 2025 - 06:45

1

#245 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6164
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 octombrie 2025 - 08:25

Am trecut ieri din ambele direcții pe sub pasajul de la nodul A1 cu DN 69A și am văzut denumirile zonelor din TM de pe noile indicatoare rutiere montate în preajma nodului.
Mă bucur că în sfârșit văd o coerență în strategia de numire a Exit-urilor și Direcțiilor după zonele din TM deservite, în sinergie cu strategia adoptată și la VTM (în special la centura TM de Sud):
  • Timișoara Nord
  • Timișoara Sud
  • Timișoara Est

Felicitări DRDPTM și CNAIR!
3

#246 Useril este offline   Janto A. 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 588
  • Inregistrat: 24 iunie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 13 octombrie 2025 - 09:35

^
Da, DAR, pentru moment, către „Timișoara Sud”, tot mai repede cred ca se ajunge pe la Giarmata, continuând de acolo pe VTM, distanța fiind mai scurtă, în lipsa Centurii de Vest (apropo, ce ieșire ar trebui să fie cea de la Giarmata, „Timișoara Nord, Nord-Est?”).

După părerea mea, astfel ar fi fost normal:
-Timișoara Vest (Sânandrei);
-Timișoara Nord (Giarmata);
-Timișoara Est (Remetea Mare);

Aceasta postare a fost editata de Janto A.: 13 octombrie 2025 - 10:56

1

#247 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 30290
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 13 octombrie 2025 - 09:47

De obicei "bretelele" de intrare-iesire de pe autostrada au cateva sute de metri, deci asta ar putea intra in "cartea recordurilor" ca cea mai lunga astfel de "bretea". Bine ca totusi s-a facut si astept sa vad cu cat degreveaza celalalte doua cai de acces existente.
0

#248 Useril este offline   freeflow77 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 387
  • Inregistrat: 24 iulie 12

Postat 13 octombrie 2025 - 16:21

Exista o explicatie de ce au facut bucla aceea asa de mare?
0

#249 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 6164
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 13 octombrie 2025 - 17:19

Posibil să existe mai multe motive, dintre care cel mai rapid care-mi vine în minte ar fi viteza de proiectare.
3

#250 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10312
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 octombrie 2025 - 21:09

Filmare din seara asta, dupa deschidere facuta de mine


8

#251 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 14 octombrie 2025 - 17:19

Am circulat si eu pe acolo aseara. Intr-adevar, faptul ca bucla e foarte mare ajuta la mentinerea vitezei de deplasare, mergi linistit cu 100 kmh chiar si in curba, deoarece e foarte usoara curba. Insa asta creeaza o portiune destul de lunga unde se merge la o banda pe sens, ceea ce nu e bine

Cat despre drum in sine, se circula ok, ca pe orice drum, insa mi-ar fi placut ca indicatoarele sa fie putin mai explicative pentru oamenii care nu cunosc la perfectie zona. Un indicator care te indruma spre "Timisoara Nord si Timisoara Sud" nu e foarte clar - ar fi mai bine sa mentioneze accesul la centura, si eventual zona catre care merge. Imi vin in minte indicatoare din preajma oraselor mari din vest, unde sunt scrise cartierele/arterele unde ajungi (exemplu A50 langa Milano, unde apare pe indicator "iesirea 8 Milano - Vigentina, via dei Missaglia", sau autostrada 60 din Germania, cu indicator "Mainz - Ebersheim, Mainz - Hechtsheim - West", sau chiar si in Ungaria cu iesirile "Szeged - Felsőváros" si "Szeged - Rókus" - sa nu para ca dau exemple doar din tarile "premium" sau doar din metropole mari). Asa am putea obtine un indicator "Timisoara Nord - Calea Aradului, Centura Timisoara", iar pentru iesirea de la Giarmata, un indicator cu "DJ 691, Lipova, Giarmata, Dumbravita" ar ajunge, pentru a sublinia ca nu e accesul principal si direct la oras pe acolo

Iar benzile sunt relativ inguste pentru un drum de trafic greu, in afara orasului. Sincer nu mi se pare ca aduce asa o mare diferenta precum ma asteptam. De cand a fost latit la 4 benzi DJ691, se circula bine pana la autostrada. Atata tot ca aveai niste sensuri giratorii pe drum mai, dar in afara de evitat sensurile, drumul nou nu aduce mult in plus, decat pentru oamenii care locuiesc mai aproape de Aradului decat de Lipovei
3

#252 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1009
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 15 octombrie 2025 - 09:03

Am asteptat si eu primele impresii dupa deschidere, mai ales din tema de proiectare a noului drum de a deveni un drum de mare viteza.
Scopul noului drum de legatura a fost sa lege A1 de oras prin DN69, cu zona de Nord, la o viteza de parcurs superioara lui DJ691 prin Dumbravita.
Utilitatea principala este a unui drum direct, fara incetiniri si orpriri pe la semafoare prin Dumbravita ori parcursul sacadat de sensurile giratorii prin Giarmata.
Ne vom obisnui cu noul drum si clar va fi cel mai tranzitat pentru accesul in zona de Nord, dar mai ales pe Centura Vest, prin acest nou drum si continuitatea Centurii de Vest se creaza o veritabila Centura de mare viteza prin partea de Nord - Vest.
Efectul maxim se va simti cand va fi data in folosinta Centura de Vest, este si principalul obiectiv rutier in anii urmatori.
Revenind la descarcarea noua, deschide noi oportunitati pentru dezvoltarea celor 2 localitati adiacente drumului Cernateaz si Sanandrei, chiar si in adiacenta lui DN69.
Drumul de legatura este un boost de care avea nevoie Timisoara pentru dezvoltarea zonei de Nord.

Aceasta postare a fost editata de corco: 15 octombrie 2025 - 09:30

8

Arata acest topic


  • (13 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 11
  • 12
  • 13
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi