STP Timișoara Forum: Inelul IV - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (47 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Inelul IV

#921 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1302
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 11 decembrie 2024 - 15:38

- Inelul 4 cu tot cu pod in zona strazii Bobalna
- Pod peste Bega la Solventul + drum de legatura
- Reabilitare Podul Muncii (langa fabrica de tigari)
- Reabilitare Pod Mihai Viteazu
- Reabilitare linia 7, linia 3
- Prelungire linie de tramvai pe Torontalului pana la aerodromul Cioca
- Pasaj subteran langa Gara de Est pentru a conecta str. Kogalniceanu cu str. Div. 9 Cavalerie

Cam astea ar fi proiectele mari pentru care administratia ar trebui sa se zbata. Daca primesti bani pentru 2 proiecte din 7 e ceva!
4

#922 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 12 decembrie 2024 - 03:02

Daca adaugi pe lista pasajul subteran la Gara de Est, adauga la lista si reabilitare Divizia 9 Cavalerie, Amurgului si Miresei, pentru a conecta tramvaiul de la Gara de Est de cel de pe Torontalului
0

#923 Useril este offline   Gioco 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1530
  • Inregistrat: 25 februarie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 12 decembrie 2024 - 08:29

:up_arow:

Podul peste Bega de la Solventul este planificat pe fonduri europene, dar pe alt program de finanțare.
0

#924 Useril este offline   The Mechanic 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 1302
  • Inregistrat: 30 ianuarie 15
  • Sexul:masculin

Postat 12 decembrie 2024 - 12:19

@Fantoma Tramvaiului 3: Asa ar fi logic, dar ar costa prea mult daca includeam si modernizarea strazilor + linie de tramvai pana la Ciocanul. Se dau cel mult 20 de milioane de euro pentru un proiect dintr-un buget total de 45 de milioane de euro. Ziceam sa se faca macar pasajul(partea cea mai grea).
0

#925 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1009
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 08 octombrie 2025 - 14:13

Parteneriat între Primăria Timișoara și CNAIR pentru întregirea inelului IV de trafic.
Proiect HCL din 2025-10-07
încheierea Acordului de parteneriat între UAT Municipiul Timișoara și Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA în vederea finanțării proiectului
"Drum de legătură TEN-T între centura de Sud și centura de Vest” Timișoara

Extras din raportul de specialitate:

Tronson 1: DJ 592 – Pod Bega Est
-> Pod peste Bega Est
Tronson 2: Pod Bega – DN6 (Calea Lugojului)
-> Pasaj DN6 (Lugojului)
-> Pasaj CFR (zona Continental)
Tronson 3: DN6 (Lugojului) – DJ 691 (Dumbrăvița)
-> Pasaj DJ 691 – Dumbrăvița
Tronson 4: DJ 691 – DN6 (Calea Torontalului)
-> Pasaj E671 – Calea Aradului
Tronson 5: DN6 – DN 59A
-> Pasaj DN6 – Calea Torontalului
-> Sens giratoriu DN 59A – Mehala
Tronson 6: DN 59A – Pasajul Solventul
-> Pasaj Solventul – în execuție, cu perspectiva de deschidere în decembrie 2025
Tronson 7: Varianta Timișoara Vest
-> Pasaj CFR – zona de Vest
Tronson 7A: Legătura la strada Dâmbovița
-> Pod peste Bega Vest

Caracteristici tehnice propuse:
• Drum de legătură la 4 benzi pe întreaga lungime de 17,6 km
• Piste de biciclete și trotuare pe ambele sensuri, cu lățime de 3 m, însumând 33,2 km
Bandă dedicată pentru transportul public pe zona mediană, pe întreaga lungime de 17,6 km

Citeaza

Colaborarea va avea loc în două etape succesive, prima constând în elaborarea Studiului de
Fezabilitate de către UAT Municipiul Timișoara în colaborare cu CNAIR SA, iar cea de-a doua în
realizarea Proiectului Tehnic și a execuției lucrărilor de către CNAIR SA, pe baza documentației tehnice
predate.


In sfarsit o abordare corecta si reala a proiectului Inelului IV, ca si noutate este integrarea Str Ovidiu Balea pe intreaga lungime cu dublarea supratraversarii liniei CF. Concluzia este pozitiva, Inelul IV deviaza in Centura Vest de unde prin Radiala se intoarce inapoi in nodul Solventu.
Exista o viziune comuna care va fi implementata impreuna cu CNAIR, dar in aceasi colaborare pot sa mearga si mai departe cu proiectul, Sacalaz sa fie integrat complet in proiect iar din Sensul Giratoriu de pe DN de unde se urca pe bretea pentru a urca/cobari de pe Centura Vest in acel nod rutier se se continue drumul paralel cu calea ferata pana la Gara Beregsau. Acea bretea va functiona ca si centura ocolitoare Sacalaz si Beregsau.
Practic Sacalaz se lipeste de oras prin acest nou bulevard iar DN59A poate fi deviat pe acea bretea pana la Beregsau.

Aceasta postare a fost editata de corco: 08 octombrie 2025 - 18:32

8

#926 Useril este offline   Fantoma Tramvaiului 3 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1117
  • Inregistrat: 06 iulie 14
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timișoara

Postat 08 octombrie 2025 - 22:38

Nu stiu daca sunt eu singurul, dar nu prea am inteles faza cu Sacalazul, poate o harta ar fi mai de ajutor. Insa ce e cu atatea pasaje in lista aia? Practic e vorba de pasaj la fiecare intersectie cu o artera principala. Nu ca m-as plange, suna foarte bine, doar ca ma indoiesc ca se va face chiar asa :)
2

#927 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1009
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 09 octombrie 2025 - 09:29

posibila relocare DN59A
3

#928 Useril este offline   corco 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1009
  • Inregistrat: 10 octombrie 16
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:desbateri pe forum si prietenii

Postat 09 octombrie 2025 - 09:57

Banda dedicata pentru zona mediana este o cerinta pe care SF-ul trebuie sa o clarifice sau sa o excluda unde nu e posibil, oricum Piata Mehala sta in calea extinderii pe tronsonul 5 si va fi nevoie de ceva demolari sau chiar o posibila relocare cu amenajarea unei parcari de mari dimensiuni pentru a elibera Alexandrescu.
Cat despre pasaje alta solutie pentru traversarea Radialelor nu exista, se vor face pentru ca inelul IV finantat de CNAIR se va face pe un proiect complet, supratraversare, rampe de access, prioritizare pe firul principal, o centura Municipala.
Imi place idea continuitatii Strazii Ovidiu Balea pana peste linia CF, ar putea sa ajunga pana in Sacalaz la pachet cu relocarea DN59A, ar fi o buna oportunitate.

Aceasta postare a fost editata de corco: 09 octombrie 2025 - 09:58

2

#929 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2527
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 09 octombrie 2025 - 19:05

Vezi postareacorco, la 09 octombrie 2025 - 09:29, a spus:



Sa fie si pe forum:
Imagine atasata: Relocare-DN59-A.jpg

2

#930 Useril este offline   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1466
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 10 octombrie 2025 - 08:22

eu zic ca daca tot se vrea ceva mai bine se face un fel de centura la Beregsau si apoi inainte de Sacalaz sa o ia drumul prin sudul satului si sa se uneasca cu continuarea strazii Garii (in nodul de la centura Vest)

in felul asta ajuti si traficul din Utvin/Sanmihai

Aceasta postare a fost editata de ioio_viola: 10 octombrie 2025 - 08:27

1

#931 Useril este offline   Andy 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 2527
  • Inregistrat: 29 iunie 10
  • Sexul:masculin
  • Locatia:zona metropolitană
  • Interese:Timișoara și zona metropolitană

Postat 10 octombrie 2025 - 09:44

Atunci trebuie sens giratoriu la intersecția cu drumul spre Sanmihaiu Roman.
0

Arata acest topic


  • (47 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 45
  • 46
  • 47
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi