Modernizarea liniei CF Timișoara Est - Ronaț Triaj Lungime 13.86 km | val. contract 1.44 miliarde Lei | durata 42 de luni
#567
Postat 24 septembrie 2025 - 13:12
"Pe distanța Lotului 3 Timisoara Est – Ronaț -Triaj Gr.D., în data de 22 și 23.09.2025 s-au executat lucrări de modernizare la pasajul inferior de la Parcul Botanic, fiind introdus un tablier metalic nou, identic cu cel montat la pasajul Popa Șapcă, tablier ce va deservii circulației feroviare pe viitorul fir II modernizat.
La pasajele inferioare de pe străziile Gheorghe Lazăr și str. Brediceanu, în cursul lunii Septembrie au fost montate poduri provizorii ce au drept scop mărirea gabaritului de trecere, după care se va proceda și aici la montarea de tabliere noi metalice.
Toate podurile de pe aceste pasaje vor fi cu cuvă de balast, structuri în care șinele de cale ferată sunt montate pe traverse și balast, exact ca pe terasament, preluând și distribuind unifom încărcăturile dinamice. Astfel trenurile vor circula mai lin peste aceste poduri, vibrațiile și șocurile fiind amortizate, iar nivelul de zgomot va fi mult mai redus.
Pe drumul rutier Aleea Pădurea Verde, va rămâne singura trecere la nivel cu bariere și semnalizare de tip BAT, peste 3 linii de cale ferată.
Trecerea la nivel de pe str. Avram Imbroane va fi desfințată traficului, odată cu construirea pasajelor superioare destinate traficului rutier și pietonal de pe strada Gheorghe Adam, str. Badeer, str. Comorii cu str. Radu de la Afumați și intersecția căii ferate cu DN 6."
CFR Infrastructură Timișoara
La pasajele inferioare de pe străziile Gheorghe Lazăr și str. Brediceanu, în cursul lunii Septembrie au fost montate poduri provizorii ce au drept scop mărirea gabaritului de trecere, după care se va proceda și aici la montarea de tabliere noi metalice.
Toate podurile de pe aceste pasaje vor fi cu cuvă de balast, structuri în care șinele de cale ferată sunt montate pe traverse și balast, exact ca pe terasament, preluând și distribuind unifom încărcăturile dinamice. Astfel trenurile vor circula mai lin peste aceste poduri, vibrațiile și șocurile fiind amortizate, iar nivelul de zgomot va fi mult mai redus.
Pe drumul rutier Aleea Pădurea Verde, va rămâne singura trecere la nivel cu bariere și semnalizare de tip BAT, peste 3 linii de cale ferată.
Trecerea la nivel de pe str. Avram Imbroane va fi desfințată traficului, odată cu construirea pasajelor superioare destinate traficului rutier și pietonal de pe strada Gheorghe Adam, str. Badeer, str. Comorii cu str. Radu de la Afumați și intersecția căii ferate cu DN 6."
CFR Infrastructură Timișoara
Aceasta postare a fost editata de fleetwood: 24 septembrie 2025 - 13:14
#568
Postat 24 septembrie 2025 - 14:45
Citeaza
Zilele acestea, antreprenorul care reabilitează calea ferată care traversează Timișoara a desfășurat lucrări la pasajul inferior de la Parcul Botanic. Aici, a fost schimbat tablierul metalic, după s-a procedat anterior și la Pasajul Popa Șapcă în primăvară. Tot în septembrie s-a mai intervenit și alte două pasaje din oraș.

...

...
#572
Postat 27 septembrie 2025 - 19:54
La Botanic/Iulius unde au montat tablierul nou si are prinderile acelea in diagonala pe culeele vechi, ramane asa? O sa se inlature culeele vechi?
#573
Postat 02 octombrie 2025 - 14:33
Magistrala CFR 100 | Timișoara Nord - Timișoara Est | Stadiu lucrări 30.09.2025
Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
Sursa: frameD Future PRODUCTIONS
#574
Postat 12 octombrie 2025 - 09:07
Chiar dacă e vorba de lotul 2, cred că ne privește în mod direct:
"...între Punct Oprire Ghiroda şi Staţia Timişoara Est."
Autorizație de construire pentru lotul 2 din modernizarea Lugoj – Timișoara Est
By the way, sunt surprins de anunț, nu știam că mai e nevoie de alte autorizații, date pe parcurs (?!). Adică știam că totul e OK, se trage pentru finalizarea lucrărilor. Nedumerit sunt și de enunțul următor:
"Durata lucrărilor este de șase luni, însă autorizația e valabilă cu condiția începerii acestora la 12 luni de la eliberarea ei." Ce drăcovenie mai este și asta?
"...între Punct Oprire Ghiroda şi Staţia Timişoara Est."
Autorizație de construire pentru lotul 2 din modernizarea Lugoj – Timișoara Est
By the way, sunt surprins de anunț, nu știam că mai e nevoie de alte autorizații, date pe parcurs (?!). Adică știam că totul e OK, se trage pentru finalizarea lucrărilor. Nedumerit sunt și de enunțul următor:
"Durata lucrărilor este de șase luni, însă autorizația e valabilă cu condiția începerii acestora la 12 luni de la eliberarea ei." Ce drăcovenie mai este și asta?
#578
Postat 11 noiembrie 2025 - 15:08
Din păcate, exact ce era de așteptat s-a întâmplat: Webuild a suspendat lucrările din cauza neplății facturilor. Nu că erau ei foarte avansați, dar acum se pare că rămânem cu niște pasaje... pe scânduri de lemn.
EXCLUSIV: O notificare transmisă de Webuild către colaboratori arată suspendarea lucrărilor de pe traseul Caransebeș – Timișoara -Arad din cauza neplăților statului
EXCLUSIV: O notificare transmisă de Webuild către colaboratori arată suspendarea lucrărilor de pe traseul Caransebeș – Timișoara -Arad din cauza neplăților statului
#579
Postat 11 noiembrie 2025 - 19:36
Tot e bine ca nu au apucat sa faca lucrari la "turbo giratia" de la strada Baader si la pasajul suspendat de pe Avram Imbroane...era vai de capul nostru sa fim cu orasul rupt in doua ani de zile cu lucrari incepute si abandonate...si tot traficul auto sa fie fortat prin pasajul Popa Sapca si prin cele de la Alexandru Ioan Cuza Gheorghe Lazar si Jiul...

Ajutor















